News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2014-11-16 FB: 5 tummaihoista hakkasi suomalaisen Kalliossa

Started by jupakko, 17.11.2014, 05:31:59

Previous topic - Next topic

miheikki

Facesta:

QuoteAntti Turunen
1 t · Kallio ·
Mä haluan nyt ilmottaa kaikille, että mun jutusta on tehty rikosilmoitus ja asia alkaa etenemään. Ihmiset on alkanu selittämään et mun juttu on keksitty ja oon tahallani alkanut lietsomaan vihaa ulkomaalaistaustaisia kohtaan. Jos kyseessä ois ollu valkoihoisia olisin myös sen kirjoittanut. Mulla ei jumalauta ollu tarkotus alkaa lietsomaan vihaa ketään kohtaan. Haluan vaan, että katuväkivalta rauhottuis. Se, että sanoin kyseessä olleen tummaihoisia oli mun mielestä ihan täysin asianmukainen kommentti. Yksi ainoista tuntomerkeistä mitä mulla on tekijöistä. Vittu ihmiset oikeesti!
One man with a gun can control 100 without one.
-Vladimir Lenin

Antti Kontio

Quote from: MustaLeski on 19.11.2014, 15:40:09

Ehkä ihan varoilta olisi jo syytä kaivella sitä lompakkoa, koska oletan että satasen lähetys on edessä. Olethan sanasi mittainen mies.

Kyllä kyllä. Laitan sitten asian selvittyä facebookkiin selfien, jossa ojennan V linjalla satasen. Enkä kävele sinne puiston kautta.
Pojan puolesta tietysti toivon, ettei ole saanut turpaansa. Harmittaa vain se, että mikäli osoittautuu feikiksi, vie se pohjaa vireillä olevista todellisilta tapauksilta, joita olisi pidettävä tapetilla.

MustaLeski

Quote from: Antti Q on 19.11.2014, 15:57:44
Quote from: MustaLeski on 19.11.2014, 15:40:09

Ehkä ihan varoilta olisi jo syytä kaivella sitä lompakkoa, koska oletan että satasen lähetys on edessä. Olethan sanasi mittainen mies.

Kyllä kyllä. Laitan sitten asian selvittyä facebookkiin selfien, jossa ojennan V linjalla satasen. Enkä kävele sinne puiston kautta.
Pojan puolesta tietysti toivon, ettei ole saanut turpaansa. Harmittaa vain se, että mikäli osoittautuu feikiksi, vie se pohjaa vireillä olevista todellisilta tapauksilta, joita olisi pidettävä tapetilla.

Mua harmittaa vain se, että aikana jolloin media ei ole kovinkaan halukas julkaisemaan tapauksia kuten tämä, ainoa lähde on uhrien vapaaehtoinen ulostulo (mikä on aika yleistä isossa maailmassa). Mutta kun lukee tätä ketjua, ja katsoo suvakkien kuva parodioita, ei taida olla pelkoa että joudutaan katsomaan vääränlaisia vammoja taikka lukemaan epätäydellisiä FB päivityksiä tulevaisuudessa.

JT

Quote from: miheikki on 19.11.2014, 15:51:06
Facesta:

QuoteAntti Turunen
1 t · Kallio ·
Mä haluan nyt ilmottaa kaikille, että mun jutusta on tehty rikosilmoitus ja asia alkaa etenemään. Ihmiset on alkanu selittämään et mun juttu on keksitty ja oon tahallani alkanut lietsomaan vihaa ulkomaalaistaustaisia kohtaan. Jos kyseessä ois ollu valkoihoisia olisin myös sen kirjoittanut. Mulla ei jumalauta ollu tarkotus alkaa lietsomaan vihaa ketään kohtaan. Haluan vaan, että katuväkivalta rauhottuis. Se, että sanoin kyseessä olleen tummaihoisia oli mun mielestä ihan täysin asianmukainen kommentti. Yksi ainoista tuntomerkeistä mitä mulla on tekijöistä. Vittu ihmiset oikeesti!

Antin pahoinpitelyyn liittynyttä aiempaa tiedotetta näkyy jaetun juuri nyt Facebookissa 4 601 jakoa.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Rusinapulla

"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

koli

Facesta:

QuoteAntti Turunen
1 t · Kallio ·

Keskustelua suvaitsevaisten rasismin vastaisen Rasmus RY- järjestön facebook- ryhmästä, joka saa myös valtiolta tukea toimintaansa:

https://www.facebook.com/groups/114311111913455/permalink/866495780028314/

Tuo Harri Niskanen on muuten Kulttuuriseura Mira ry:n (toinen mokujärjestö) toiminnanjohtaja. Eli puolustelee ihan ammatikseen näitä kantasuomalaisia pahoinpiteleviä nuorukaisia.

Otin parhaasta pätkästä kuvankin talteen:
Mörökölli

Rusinapulla

Jaa, vai tuollaisia tahvoja. Kiitos linkeistä.
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

elukka

Quote from: me on 17.11.2014, 14:51:28
En ymmärrä ja piste. Jos jollain on ongelmia sitä varten on poliisit. Kphta täällä on kaikilla omat partiot pysäyttelemässä ihmisiä. En ikinä suostu jonkun ventovieraan ihmisen pysähtymis käskyihin ellei se ole virkavallan edustaja. Usa: sta on turha ottaaa mallia tai jos otetaan vaadin itselleni myös samanlaiset aseenkatoluvat kuin mitä siellä on niin voin puolustatua näitä "partioita" vastaan jos tulee ongelmia.

Olen aiemminkin kummastellut Me:n ymmärryskykyä. Älä sitten ymmärrä. Epäilen suuresti, että siviilit häiritsisi arvon herraa "pysähtymiskäskyineen".......
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Leijona78

Eli ei false flag, vaan todellinen juttu. Tiedotusvälineet eivät kuitenkaan tästä kerro, seiskaa lukuunottamatta. Mutta tämä ei olekaan junakaustiin verrrattavissa oleva ihmisoikeusrikkomus jota aikanaan paheksuttiin oikein porukalla siitä huolimatta että koko tapahtumasta ei ole olemassa mitään todisteita.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

nollatoleranssi

Quote from: koli on 19.11.2014, 20:43:52
Facesta:

QuoteAntti Turunen
1 t · Kallio ·

Keskustelua suvaitsevaisten rasismin vastaisen Rasmus RY- järjestön facebook- ryhmästä, joka saa myös valtiolta tukea toimintaansa:

https://www.facebook.com/groups/114311111913455/permalink/866495780028314/

Tuo Harri Niskanen on muuten Kulttuuriseura Mira ry:n (toinen mokujärjestö) toiminnanjohtaja. Eli puolustelee ihan ammatikseen näitä kantasuomalaisia pahoinpiteleviä nuorukaisia.

Otin parhaasta pätkästä kuvankin talteen:

Nykyisin jokaisella on kännykkäkamera mukanaan ja "selfieitä" otetaan joka tilanteissa. Alle minuutissa ne saa nettiin.

Näistä tapauksista pitäisi aina tehdä rikosilmoitus, koska se lisää tuntuvasti uskottavuutta.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

nollatoleranssi

Quote from: Nuivettunut Han-nenetsi on 19.11.2014, 14:54:46
No niinhän minä sanoinkin, muiden perseilyn takia ei tarvi hävetä.

Tarkoitin siis kansalaisuutta. Suomalaisten ei pidä hävetä suomalaisuutta sen takia, että jotkut suomalaiset hölmöilevät. Somaleiden ei pidä hävetä somalialaisuutta sen takia, että jotkut somalialaiset hölmöilevät. Se ei auta mitään, koska ei sitä ns. perimää koskaan saa itsestään pois ja itsensä muuksi muuttumisella loisi keinotekoisen kuvan itsestään.
Kriitikon varjo -blogi

Veikko

Jos jos "-taustaiset" hakkaavat kantiksen, niin valtamedia vaikenee asiasta ja suvaitsevainen some naureskelee tapahtuneelle ja vähettelee sitä.

Jos "-taustainen" sanoo, että joku kantis on hänelle huudellut perään, niin valtamedia itkee "tapahtunutta" vuolaasti vähintään vuoden pääuutisena, kestojärkyttyy "tapahtumasta" lukemattomissa keskusteluohjelmissa mitä ihmeellisempien "asiantuntijoiden" ja julkkujen innokkaalla ja myötäjärkyttyneellä avustuksella ja vaatii syyllistä oikeudelliseen vastuuseen. Ja suvaitsevainen some kiehuu hellalle rasismisyytöksistään, äärioikeistouhistaan ja vihapuhekausteistaan.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

nollatoleranssi

Quote from: MustaLeski on 19.11.2014, 16:13:48
Mua harmittaa vain se, että aikana jolloin media ei ole kovinkaan halukas julkaisemaan tapauksia kuten tämä, ainoa lähde on uhrien vapaaehtoinen ulostulo (mikä on aika yleistä isossa maailmassa). Mutta kun lukee tätä ketjua, ja katsoo suvakkien kuva parodioita, ei taida olla pelkoa että joudutaan katsomaan vääränlaisia vammoja taikka lukemaan epätäydellisiä FB päivityksiä tulevaisuudessa.

Suomessa nämä "suvatkit" ovat tehneet tästä väkivaltailmiöstä jonkin vitsin. Annetaan ymmärtää, että uhrit ovat itse syyllisiä vammoihinsa, kun mamukatujengi hyökkää 5-10 henkilön voimin kimppuun.

Sitten julkaistaan "parodioita", joiden seurauksena muutkin saattavat jättää kertomatta asioista...

Heitä itseään pitäisi lyödä nyrkeillä, pesäpallomailoilla, taju pois, ryöstää, pahoinpidellä, hakata, iskeä puukolla jne. Kävisi niin pahasti, ettei pystyisi enää liikkumaan minnekkään ja olisi lopun ikäänsä invalidisoituneena pyörätuolissa. Mahtaisiko naurattaa senkin jälkeen ja tehtäisiinkö samanlaisia parodioita?

Tässä yksi video aikaisemmasta aivan identtisestä väkivaltapauksesta, joita on nyt tapahtunut satoja muita (tai se "poliisin ilmoittama" 70+ vähintään ja nämä muut tapaukset, jotka eivät liity tuohon lukemaan).

Maahanmuuttajataustaiset nuoret pahoinpitelivät bussikuskin, joka selviytyi tilanteesta ainoastaan hyvän tuurin ja suomalaisen terveyshuollon nopeuden takia. Kaikissa tilanteissa ambulanssi ei ehdi paikalle noin nopeasti, joten tämä bussikuski olisi hyvinkin voinnut menehtyä, kun nyt jäi ainoastaan ikuinen aivovaurio ja vammaisuus.

Maahanmuuttajataustaisten väkivalta huolettaa kantasuomalaisia:
Lähes hengiltä hakattu bussikuski ja nykyisin aivovaurion omaava
Kriitikon varjo -blogi

JT

Jännää, että valtamedia Suomessa toimii avoimesti monin tavoin rasismia ja syrjintää vastaan, monikulttuurisen yhteiskunnan edistämiseksi. Kun tapahtuu päivänselvä rasistinen päällekarkaus, pohjalta viiden jengi yhtä eriväristä vastaan, lankeaa valtamediassa Suomen ylle täysi radiohiljaisuus.

Tämä keissi on jo nyt käytännössä lähes kaikkien maailmanmenoa seuraavien suomalaisten tiedossa. Parasta (tai pahinta) tässä on, että tapaus tuo aika karulla tavalla julki, ettei tilanne ole alkuunkaan poliisin hallussa. Virallinen tieto on väittänyt, että 70 vastaavaa tapausta on jo sattunut pk-seudulla. Touhu jatkuu näköjään samanlaisena.

Tästä eteenpäin sosiaalinen media on entistä aktiivisempi tuomaan näitä tapauksia julki, koska valtamedia ei näihin todistetusti reagoi juuri mitenkään.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

-PPT-

Ei ole itselleni koskaan auennut miten kummassa meikkaava tai naisen vaatteisiin pukeutuva mies saa aikaan aggressiivisia tuntemuksia. Eikös mekkoon pukeutunut mies ole yksi maailman vanhimpia vitsejä?

Nationalisti

Quote from: -PPT- on 20.11.2014, 01:23:19
Eikös mekkoon pukeutunut mies ole yksi maailman vanhimpia vitsejä?

Paitsi silloin kun se ei ole vitsi. Meikkaavat suomalais"miehet" ovat vain kolikon toinen puoli tässä kauheudessa.

(http://s7.directupload.net/images/140821/p4nxhoph.png)

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

guest8096

Ei ole itselleni koskaan auennut miten kummassa meikkaava tai naisen vaatteisiin pukeutuva mies saa aikaan aggressiivisia tuntemuksia. Eikös mekkoon pukeutunut mies ole yksi maailman vanhimpia vitsejä?

Kyse lienee siitä, että arvostelijoilla on ongelmia oman identiteettinsä kanssa.

Asra

Quote from: Frida Hotell on 20.11.2014, 11:08:39

Kyse lienee siitä, että arvostelijoilla on ongelmia oman identiteettinsä kanssa.

Jos suomalainen mies meikkaa tai pukeutuu hameeseen, on identiteettiongelma kyllä ihan siinä päässä.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

dothefake

Jos suomalaismies pukeutuu valkoiseen kokomekkoon, se on kaikkien ongelma.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Malla

Quote from: Asra on 20.11.2014, 11:12:30
Jos suomalainen mies meikkaa tai pukeutuu hameeseen, on identiteettiongelma kyllä ihan siinä päässä.

Tunnen suomalaismiehen, joka pukeutui omiin (hetero)häihinsä hameeseen eli kilttiin. Hänellä on skottilaisia sukujuuria. Eipä tullut mieleen kuittailla identiteettiongelmasta.
Mekkomiehiä näkee Suomessa jonkin verran. Jollakin on hassut myssyt ja useimmilla hilpeyttä herättävä parta. Jotkut heistä käyttävät niin voimallisia, imeliä hajuisteita, että allergiset saavat oireita (meikit eivät aheuta sellaisia kuin käyttäjälleen). Onko heillä identiteettiongelma?

Koekaniini

Jotkut miehet ovat epävarmoja seksuaalisuudestaan ja peittelevät tätä(muille näkymätöntä) ominaisuuttaan pilkkaamalla itseään erikoisempia(meikkaajia, naisellisempia miehiä, homoja jnejne) miehiä.

Samantyyppinen ominaisuus on havaittavissa erityisen agressiivisissa, väkivaltaiseen käyttäytymiseen ja uhkailuun herkästi turvautuvilla miehillä. Syynä samantyyppinen epävarmuus ja huono itsetunto(tosin ihminen voi olla myös yksinkertaisesti väkivaltainen sosiopaattikin).
Kaikki miehet jotka eivät myötäile heitä koetaan uhkaksi ja heidät pyritään "öykkäröimään" hiljaiseksi.
Näitä tapauksia näkee ravintoloissa, mutta erityisesti harrastetoiminnassa ja urheilujoukkueissa heidät on helppo havaita kun alkoholi on poistettu sotkemasta käyttäytymistä. Nämä tyypit saavat juuri ja juuri peitettyä väkivaltaset taipumuksensa arkikäyttäytymisessään mutta hiukankin haastettuna oikea luonne tulee esille.

Vaarallisin on näiden yhdistelmä, tyyppi joka pilkkaa em. naisellisempia, meikkaajia jne. miehiä, ja on valmis myös väkivaltaan, koska itse on niin äijä että pelkkä toisen olemus on hyökkäys hänen OMAA seksuaalisuutta vastaan, ja fyysinen puolustus on täten oikeutettu.
Nämä keneerihakkaajat lienee just näitä.
Vain ajatusvirtaa.....
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

Faidros.

Muslimimiehelle mekkoon pukeutuminen on taas omaa kulttuuria ja se heille suotakoon.
Ot, mutta pukeudutko itse mekkoon?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

guest8096

Mielestäni kun kyseessä on asia, josta ei ole haittaa kenellekään, tässä on samanlainen ilmiö kuin mikä Suomessa oli tavallisempi vuosikymmeniä sitten. Jos jollakin oli vähän erilainen pipo, väärän malliset housut, erilainen puhetyyli tai muuta vastaavaa, muut katsoivat että perkele mikä tuokin luulee olevansa, hakataan se porukalla. Eli niillä tekijöillä oli ainakin kolme ongelmaa: tyhmyys, idioottimaisuus ja läskipäisyys. Sillä muista erottuvalla ei ollut ongelmaa.

"Mikä tuokin luulee olevansa". Siinä on asenne jolla on Suomessa tuhottu monen iloisen lapsen itsetunto. Samaan tapaan muslimeilla (mitä hekin luulevat olevansa?) näyttää olevan jokin ongelma naisten kanssa, kun heidät pakotetaan alistumaan ja pukeutumaan säkkiin.

Nationalisti

Se on vähän kuin teinien julkinen kiroilu. Se vaan on niin typerän kuulosta/näköstä.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Asra

Quote from: Frida Hotell on 20.11.2014, 12:16:38

Mielestäni kun kyseessä on asia, josta ei ole haittaa kenellekään, tässä on samanlainen ilmiö kuin mikä Suomessa oli tavallisempi vuosikymmeniä sitten. Jos jollakin oli vähän erilainen pipo, väärän malliset housut, erilainen puhetyyli tai muuta vastaavaa, muut katsoivat että perkele mikä tuokin luulee olevansa, hakataan se porukalla. Eli niillä tekijöillä oli ainakin kolme ongelmaa: tyhmyys, idioottimaisuus ja läskipäisyys. Sillä muista erottuvalla ei ollut ongelmaa.

"Mikä tuokin luulee olevansa". Siinä on asenne jolla on Suomessa tuhottu monen iloisen lapsen itsetunto. Samaan tapaan muslimeilla (mitä hekin luulevat olevansa?) näyttää olevan jokin ongelma naisten kanssa, kun heidät pakotetaan alistumaan ja pukeutumaan säkkiin.

Oletko koskaan kuullut yhteisöllisyydestä? Ongelma on nimenomaan siinä, joka erottuu yhteisöstä. Ajatusmalli, jossa erilaisuutta perustellaan sillä, ettei se ole keneltäkään pois tai siitä ei ole haittaa kenellekään on väärä. Kaikki mikä romuttaa yhteisöllisyyttä on pois kaikilta yhteisöön kuuluvilta.

QuoteYhteisöllisyys, yhteisöt ja yhteisöllinen elämä ovat ihmisen olemassaololle ja toiminnalle välttämättömiä prosesseja ja rakenteita.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yhteisöllisyys

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

Asra

Quote from: Faidros. on 20.11.2014, 12:12:39

Muslimimiehelle mekkoon pukeutuminen on taas omaa kulttuuria ja se heille suotakoon.

Hyvin harvoin. Vain jos tilanteeseen liittyvä pukukoodi vaatii.

Faidros.

Quote from: Asra on 20.11.2014, 12:33:28
Quote from: Faidros. on 20.11.2014, 12:12:39

Hyvin harvoin. Vain jos tilanteeseen liittyvä pukukoodi vaatii.

Eli katsot, että mekon käyttö on muslimille sallittu, muille ei ja sen perusteella vääräuskoiset ovat vaarassa tulla hakatuiksi muslimien taholta? :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

dothefake

QuoteHyvin harvoin. Vain jos tilanteeseen liittyvä pukukoodi vaatii.
Onko DTM: ssa pukukoodi?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Ajattelija2008

Quote from: Asra on 20.11.2014, 12:27:03
Quote from: Frida Hotell on 20.11.2014, 12:16:38

Oletko koskaan kuullut yhteisöllisyydestä? Ongelma on nimenomaan siinä, joka erottuu yhteisöstä. Ajatusmalli, jossa erilaisuutta perustellaan sillä, ettei se ole keneltäkään pois tai siitä ei ole haittaa kenellekään on väärä. Kaikki mikä romuttaa yhteisöllisyyttä on pois kaikilta yhteisöön kuuluvilta.

QuoteYhteisöllisyys, yhteisöt ja yhteisöllinen elämä ovat ihmisen olemassaololle ja toiminnalle välttämättömiä prosesseja ja rakenteita.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Yhteisöllisyys

Kun olet niin huolissasi yhteisöllisyydestä, niin miksi olet kääntynyt vieraaseen uskontoon? Romutat yhteisöllisyyttä.

Suomalaiseen yhteisöllisyyteen kuuluu se, että saa pukeutua niin kuin haluaa, kunhan ei kulje alasti.