News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Maahanmuuttokritiikki lyhyesti

Started by Ihmisapina, 04.11.2014, 01:04:22

Previous topic - Next topic

Publicola

Quote from: huhha on 05.11.2014, 13:31:14
Silti "rotukysymys" on yksi tärkeä syy maahanmuuton kriittiselle tarkastelulle. Kriitikot eivät ole rotukysymystä keksineet, vaan se on ja pysyy vanhoissakin maahanmuuttomaissa kuten USA:ssa.

Olisi valheellista ja pelkurimaista olla puhumatta niin kuin todeksi näkee, jos keskustelu kääntyy siihen suuntaan. Ruotsalaiset ovat siinä missä ovat siksi, että he valehtelevat ja pelkäävät. Me emme ole kovin erilaisia.

Minulle itselleni "rotukysymys" ei ole ollut peruste nuivuuteen, vaan olen päätynyt siihen täysin muista syistä. Itse asiassa "rotukysymys" ei ole minulle kysymys ensinkään, ei ainakaan muuten kuin sosiaalisena ilmiönä. Mutta on tietenkin oikein puhua, niin kuin todeksi näkee, joten siitä olen samaa mieltä.
Virtute enim ipsa non tam multi praediti esse quam videri volunt. -Marcus Tullius Cicero

I believe that the difference between fairness and tribalism is the difference between choosing principles and choosing sides. -Maajid Nawaz