News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2014-10-23 Yle Uutiset Kaakkois-Suomi: Arvio Juho Eerolan (PS) k-edustajuudesta

Started by skrabb, 24.10.2014, 11:49:44

Previous topic - Next topic

skrabb

Yle Uutiset Kaakkois-Suomi
"Aloitamme tänään sarjan, jossa arvioimme miten Kymen vaalipiirissä nyt istuvat kansanedustajat ovat tällä kaudella pärjänneet. Ensimmäisenä vuorossa on kotkalainen Perussuomalaisten kansanedustaja Juho Eerola."
...
Quote"... Juho Eerola tunnetaan Jussi Halla-ahon tukijana..."
http://areena.yle.fi/tv/2434606 (alkaen n. 06.16)
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Faidros.

Nyt kaikki katsokaa tämä! Voiko Yleltä tulla enää enempää paskaa niskaan?! >:(
Alkaa kohdasta 6:25.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

räsänen

Aivan varmasti voi tulla.

Ei tuota voi härskiyden huippuna pitää, pientä piruilua vain.

Faidros.

Lainaus:"Tuppaa möläyttelemään sosiaalisessa mediassa sitä sun tätä ja selittelee asiat parhain päin vitsiksi." Tämä oli siis Ylen toimittajan luonnehdinta ilman mitään todistetta/viitettä. >:(
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

XXLowEnd

Oli niin paskaa suolistoripulioksennustasoista toimittajan työtä, että sen varmasti on huomannu moni niistäkin jotka ei Eerolaa ymmärrä kannattaa.

Hellfire

You say you've got the answers, well who asked you anyway?
Ever think maybe it was meant to be this way?
-Dave Mustaine

http://www.youtube.com/watch?v=ZmXYrXYvovQ

dothefake

Kuulostaa hyvältä tuo haukkuminen, taitaa olla jo Juho pelättävä, kun noin haukutaan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Juho Eerola

Ei muuten harmita juurikaan. Ihan kuin Eput laulaa, "mitä enemmän te nostatte kohua, sitä enemmän lapsenne rakastaa mua".

Sitä paitsi yllättävän hyvin minut tunnistettiin sekä Lappeenrannassa, että Kouvolassa, kun kuitenkin Kotkasta (Kymistä) olen  :D

Lalli IsoTalo

Quote from: Juho Eerola on 24.10.2014, 22:04:56
Ei muuten harmita juurikaan. Ihan kuin Eput laulaa, "mitä enemmän te nostatte kohua, sitä enemmän lapsenne rakastaa mua".

Sitä paitsi yllättävän hyvin minut tunnistettiin sekä Lappeenrannassa, että Kouvolassa, kun kuitenkin Kotkasta (Kymistä) olen  :D

Juho, nyt sun pitää kyllä päivittää kuvasi. Ei näy tuossa kuvassa komea hiusten kasvu!  8)
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

P

Quote from: Faidros. on 24.10.2014, 12:17:12
Lainaus:"Tuppaa möläyttelemään sosiaalisessa mediassa sitä sun tätä ja selittelee asiat parhain päin vitsiksi." Tämä oli siis Ylen toimittajan luonnehdinta ilman mitään todistetta/viitettä. >:(

Yle tarjoilee veronmaksajien rahoilla "tasapuolista ja arvovapaata" tiedonvälitystä.. :roll:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991