News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-09-20 UK Mies lyödään tainnoksiin Allahin pilkasta kebabpaikassa (video)

Started by AjatusRikollinen, 20.09.2014, 20:24:48

Previous topic - Next topic

AjatusRikollinen

SHOCKING VIDEO: Man curses Allah in kebab shop, gets knocked out
A HORRIFIC video has emerged of a man being KO'd in a kebab shop for insulting Islamic god Allah. (WARNING- GRAPHIC CONTENT)

http://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/400729/Man-knocked-out-with-one-punch-in-kebab-shop-for-cursing-Allah
Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc

vihapuhegeneraattori

Tekstin mukaan videosta "extended versio" missä kuvaaja sanoo lyöjälle (seuraa vapaa suomennos): "soita vaan poliisit, mulla on kaikki kameralla, se oli sen oma vika".

Mahtanut olla melkoinen monikultturinärkästyminen kun poliisi läppää raudat sen lyöjän ranteisiin.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

MW

Quote from: vihapuhegeneraattori on 20.09.2014, 21:04:50
Tekstin mukaan videosta "extended versio" missä kuvaaja sanoo lyöjälle (seuraa vapaa suomennos): "soita vaan poliisit, mulla on kaikki kameralla, se oli sen oma vika".

Mahtanut olla melkoinen monikultturinärkästyminen kun poliisi läppää raudat sen lyöjän ranteisiin.

Pitäen mielessä, että kyseessä on UK, en ihmettelisi vaikka raudat lyötäisiin sen tyrmätyn ranteisiin. Ja päälle kovaa häkkiä.

sense

Monikulttuurista  yhdessäeloa. Pitää vaan suvaita erilaisuutta, siis meidän, ei noiden barbaarien.

Kansalaiset: ÄÄNESTÄKÄÄ!

Eino P. Keravalta

Ei Allahille taida olla mikään muu kuin kannattajiensa käytös häpeäksi.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Outo olio

Kebab-ravintolan asiakas sanoi ääneen mitä ajatteli, ja sai heti seuraavaksi turpaansa.

Seuraavaksi voidaankin varmaan itkeä sitä kun kukaan ei käy kebab-ravintoloissa syömässä, mokomatkin rasistit.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

XXLowEnd

Quote from: vihapuhegeneraattori on 20.09.2014, 21:04:50

Tässä, jos joku kaipaa
http://youtu.be/uDDocG5IC6A

foobar

Mielestäni on moraalitonta olla julkaisematta yrityksen osoitetta, nimeä ja omistajaa. Maksavilla asiakkailla on oikeus tietää, tukevatko he väkivaltaisia ääriliikkeitä toiminnallaan, eikä suinkaan niin päin, että ääriliikkeillä on oikeus maksimoida voittonsa nimettöminä.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

SimoMäkelä

Ehkä ei koskaan enää ähläm-pitzerioihin...mitä nyt kertomassa terveisiä. Vaikkapa fuck islam.

Näkkileipä

Tuli mieleen leffa "Brianin Elämä" siinä kivitettiin rabbi joka sanoi, että kivittäkää kaikki jotka sanoo: "Jehova". Koska rabbi sanoi,sanan Jehova. se kivitettiin.

Tässäkin videossa muslimi kielsi sanomasta: V***n Allah ja samalla hoki sitä itse...