News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-09-04 Helsinki: Nainen etsii Facebookissa tietoja raiskaajastaan

Started by miheikki, 04.09.2014, 12:17:29

Previous topic - Next topic

miheikki

One man with a gun can control 100 without one.
-Vladimir Lenin

Lauttasaaren Emiiri

Iso kunnianosoitus uhrille, joka päätti tämän jakaa.

e: olin hidas
Onko falskia sitten sanoa, että edustan suomalaisia, jos en kuitenkaan halua puhua sellaisten puolesta, jotka elämästä vieraantuneina ajattelevat vain omaa napaansa, täyttävät vatsansa teollisesti kasvatetulla lihalla ja katsovat maailmaa televisiosta ja autonsa ratin takaa mukavasti istuen?
- Kimmo Helistö

koli

Quote from: miheikki on 04.09.2014, 12:17:29
Quote4.9.2014 - 11.36PAIKALLISET
Baariyö Helsingissä päättyi julmasti – nuori nainen etsii raiskaajiaan netissä

Huhhuh, hiljaiseksi vetää. :( Rohkea teko (monikulttuurin) uhrilta tulla tuolla tavalla julkisesti esiin!
Mörökölli

junakohtaus

Tähän tapaukseen liittyen julistan fatwan, että jokainen uhrille vittuilu ja lällättely palkitaan kahdella viikolla.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Riukulehto

Facebookista

Quote3 tuntia sitten · Muokattu
LUKEKAA JA JAKAKAA!
Näitkö tätä tyttöä Helsingin Dtm- yökerhon edustalla la-su (30-31.8) vastaisena yönä ? vaikket nähnytkään voitko lukea tämän viestin? Kuvan tyttö olen minä. Olin viikonloppuna ystäväni luona Helsingissä. Lauantai-iltana päätimme lähteä saunan jälkeen baariin. Muutaman baarin jälkeen lähdimme DTM nimiseen yökerhoon jossa otin muistaakseni limelonkeron mutta sitten muisti alkaa pätkiä, kaverit katosivat ja rymysin ulos baarista koska tarvitsin raitista ilmaa. Seuraavaksi muistan sen että joku ulkomaalainen mies, n 30v tumma (sellainen lähi-idästä kotoisin oleva) päällään sininen takki, auttaa mut autoon ja lupaa viedä mut minne haluan kunhan sanon osotteen. Seuraava muistikuva on kuinka tämä mies ensin suukottaa minua ja sitten repii housuni alas, mut ei tee muuta kuin koskettelee ja ottaa luultavasti valokuvan ja häipyy pihalle autosta. Sitten mut siirretään toiseen autoon. Tämä toinen henkilö on samaa syntyperää edellisen kanssa, ikää varmaan n50-60 vuotta. Vaalean beiget housut. Tämä vanha mies antoi sinitakkiselle rahaa. Sen jälkeen muistan kun mun suuhun isketään savuke? Ja käsketään polttaa. Seuraava muistikuva on kun auto pysähtyy ja yritän avata ovea tai ikkunaa. Tämä mies tulee takapenkille ja alan huutaa apua ja itkeä kovempaa . Sitten on taas hämärää mutta mies yritti saada kai minut ottamaan suihin mutten kyennyt siihen itkemisen ja huutamisen vuoksi. Mies suuttui tästä. Sitten mies heitti minut ympäri ja kontilleen ja raiskasi minut survaisemalla kuivana kakkoseen, en keksi miten sen sanoisi kauniimmin. en tiedä kauan tätä kesti. Sitten mies siirtyi etupenkille ja ajoi pitkän aikaa. Seuraavaksi muistan kuinka minut häädetään autosta kadulle ja kävelen/kompuroin johonkin portaalle istumaan ja itkuhuutamaan verinen ja spermainen paperituppo housuissa. Ihmisiä käveli ohi ja minua tuijotettiin mutta Kesti pitkän aikaa ennenkuin yksi nuori poika pysähtyi kysymään mikä minulla on hätänä. (kiitos sinulle jos luet tämän) Kerrottuani hänelle hän soitti poliisin paikalle Ja lähti vielä mukaani asemalle. Jossa tein rikosilmoituksen ja minulle tehtiin erilaisia tutkimuksia. Todennäköisesti jouduin järjestäytyneen ihmiskaupan uhriksi ja on ihme että tämä mies heitti minut keskustaan eikä takaisin sille ensimmäiselle miehelle. On ihme että olen yhä hengissä. Pyydän että jaatte tämän viestin, jotta ihmiset tietäisivät että tälläista tapahtuu meidän hyvinvointivaltiossamme. Otathan minuun yhteyttä mikäli näit jotain?
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Faidros.

Quote from: Riukulehto on 04.09.2014, 14:02:47
Facebookista

Quote3 tuntia sitten · Muokattu
LUKEKAA JA JAKAKAA!
Näitkö tätä tyttöä Helsingin Dtm- yökerhon edustalla la-su (30-31.8) vastaisena yönä ? vaikket nähnytkään voitko lukea tämän viestin? Kuvan tyttö olen minä. Olin viikonloppuna ystäväni luona Helsingissä. Lauantai-iltana päätimme lähteä saunan jälkeen baariin. Muutaman baarin jälkeen lähdimme DTM nimiseen yökerhoon jossa otin muistaakseni limelonkeron mutta sitten muisti alkaa pätkiä, kaverit katosivat ja rymysin ulos baarista koska tarvitsin raitista ilmaa. Seuraavaksi muistan sen että joku ulkomaalainen mies, n 30v tumma (sellainen lähi-idästä kotoisin oleva) päällään sininen takki, auttaa mut autoon ja lupaa viedä mut minne haluan kunhan sanon osotteen. Seuraava muistikuva on kuinka tämä mies ensin suukottaa minua ja sitten repii housuni alas, mut ei tee muuta kuin koskettelee ja ottaa luultavasti valokuvan ja häipyy pihalle autosta. Sitten mut siirretään toiseen autoon. Tämä toinen henkilö on samaa syntyperää edellisen kanssa, ikää varmaan n50-60 vuotta. Vaalean beiget housut. Tämä vanha mies antoi sinitakkiselle rahaa. Sen jälkeen muistan kun mun suuhun isketään savuke? Ja käsketään polttaa. Seuraava muistikuva on kun auto pysähtyy ja yritän avata ovea tai ikkunaa. Tämä mies tulee takapenkille ja alan huutaa apua ja itkeä kovempaa . Sitten on taas hämärää mutta mies yritti saada kai minut ottamaan suihin mutten kyennyt siihen itkemisen ja huutamisen vuoksi. Mies suuttui tästä. Sitten mies heitti minut ympäri ja kontilleen ja raiskasi minut survaisemalla kuivana kakkoseen, en keksi miten sen sanoisi kauniimmin. en tiedä kauan tätä kesti. Sitten mies siirtyi etupenkille ja ajoi pitkän aikaa. Seuraavaksi muistan kuinka minut häädetään autosta kadulle ja kävelen/kompuroin johonkin portaalle istumaan ja itkuhuutamaan verinen ja spermainen paperituppo housuissa. Ihmisiä käveli ohi ja minua tuijotettiin mutta Kesti pitkän aikaa ennenkuin yksi nuori poika pysähtyi kysymään mikä minulla on hätänä. (kiitos sinulle jos luet tämän) Kerrottuani hänelle hän soitti poliisin paikalle Ja lähti vielä mukaani asemalle. Jossa tein rikosilmoituksen ja minulle tehtiin erilaisia tutkimuksia. Todennäköisesti jouduin järjestäytyneen ihmiskaupan uhriksi ja on ihme että tämä mies heitti minut keskustaan eikä takaisin sille ensimmäiselle miehelle. On ihme että olen yhä hengissä. Pyydän että jaatte tämän viestin, jotta ihmiset tietäisivät että tälläista tapahtuu meidän hyvinvointivaltiossamme. Otathan minuun yhteyttä mikäli näit jotain?

En voi sanoiksi pukea, kuinka pahoillani olen uhrin puolesta. :(
Vittu, mitä ihmissaastaa! >:(

Ehkä Katja Kettu ottaa tästä vähän mallia seuraavan kirjansa sissimarkkinointiin! >:( Hänhän piti muistaakseni kolmea pakettiautolla saapunutta nahkatukkaraiskaajaa loitolla pelkillä jaloissaan olevilla maihareilla! Voiko oikeasti raiskattua enää pahemmin loukata?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Kemolitor

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/236158-baariyo-helsingissa-paattyi-julmasti-nuori-nainen-etsii-raiskaajiaan-netissa
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=502170586586831&set=a.146431438827416.30796.100003816821020&type=1&theater

Poliisilta hieman arvoituksellinen lausunto tapauksesta:
Komisario Jyri Hiltunen Helsingin poliisin väkivaltarikosyksiköstä vahvistaa, että poliisilla on tutkinnassa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä sattunut raiskaustapaus. Hiltusen mukaan tapauksen yksityiskohdat saattavat kuitenkin poiketa julkisesti kerrotusta.

Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa, tuskin tuollaista lausuntoa ihan varmuuden vuoksi annetaan.

Sietäjä

Quote from: Kemolitor on 04.09.2014, 15:13:17
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/236158-baariyo-helsingissa-paattyi-julmasti-nuori-nainen-etsii-raiskaajiaan-netissa
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=502170586586831&set=a.146431438827416.30796.100003816821020&type=1&theater

Poliisilta hieman arvoituksellinen lausunto tapauksesta:
Komisario Jyri Hiltunen Helsingin poliisin väkivaltarikosyksiköstä vahvistaa, että poliisilla on tutkinnassa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä sattunut raiskaustapaus. Hiltusen mukaan tapauksen yksityiskohdat saattavat kuitenkin poiketa julkisesti kerrotusta.

Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa, tuskin tuollaista lausuntoa ihan varmuuden vuoksi annetaan.

Ehkä jotain sellaista, että raiskaus on tapahtunut, mutta ei noin kun se on esitetty.

RP

Quote from: Kemolitor on 04.09.2014, 15:13:17
QuoteHiltusen mukaan tapauksen yksityiskohdat saattavat kuitenkin poiketa julkisesti kerrotusta.

Jos poliisi on sanonut tuon oma-aloitteisesti, oletettavasti jotakin yhteensopivuusongelmia on ulkopuolisen havaittavissa olevissa faktoissa ja kertomuksen välillä on olemassa. Mahdollista kai lienee myös, että toimittaja on päättänyt moista kysyä muuten vain, eikä poliisi tutkinnan alussa ole moista katsonut voivansa kieltääkään.

Juttuja keksityistä raiskaustapauksista on ollut ennenkin. Tämä olisi kyllä ensimmäinen, joka olisi tehty näin julkisesti omalla nimellä ja naamalla. Hankala uskoa.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

2011-04-17

Alkuperäinen kuvaus: 
QuoteSeuraavaksi muistan sen että joku ulkomaalainen mies, n 30v tumma (sellainen lähi-idästä kotoisin oleva) päällään sininen takki, auttaa mut autoon ja lupaa viedä mut minne haluan kunhan sanon osotteen.
Iltalehden versio:
QuoteHän kertoo poistuneensa ulos, minkä jälkeen tuntematon mies talutti hänet autoon ja lupasi viedä haluttuun osoitteeseen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090418631718_uu.shtml

Helsingin Uutiset:
QuoteHän toteaa pitävänsä ihmeenä, että on yhä hengissä.

– Pyydän että jaatte tämän viestin, jotta ihmiset tietäisivät että tälläista tapahtuu meidän hyvinvointivaltiossamme. Otathan minuun yhteyttä mikäli näit jotain? nainen päättää kertomuksensa.

Poliisin työnä on selvittää mahdolliset rikokset. Onko Iltalehden työnä hankaloittaa mahdollisten rikoksen selviäminen sensuroimalla tuntomerkkejä?
Burkakulttuuri meets saunakulttuuri.

Dirre

? homobaareissa käy paljon naisia..köh eukko vaan kertonu

tosipaha

Ote saman henkilön aiemmasta FB-päivityksestä:

QuoteSuomeen virtaa valtavia määriä ihmisiä jotka hylkäävät kotimaansa, mutteivät kulttuurillisia juuriaan. Tämä aiheuttaa omalla tavallaan negatiivissävytteistä globalisoitumista. Meidän on luovuttava omasta kulttuurista ja uskonnostamme, jotta toimemme eivät loukkaisi toisia. Mamut haluavat taloudellisen turvan, jonka minä heille ilomielin soisinkin, mutta sekin pitäisi ansaita!

Saapa nähdä mikä on loppujen lopuksi totuus. Jos naisen kuvaus tapahtumista on sanasta sanaan totta, lupaan Simo Rantalaista lainatakseni syödä hatullisen neekerinpaskaa.

rooster

Quote from: Golimar on 04.09.2014, 16:09:20
Miksi tyrmäystippoja käyttävät raiskaajat väijyisivät DTM:ssä naista? Jotain hämärää tuossa tarinassa on.
Mamassa käy hyvin paljon naisia jotka ovat heteroita. Lepakoita on myös mutta ne pääsääntöisesti tunnistaa ulkoisesta olemuksesta. Moni tuntemani nainen (hetero) tykkää käydä mamassa sen takia, että saa tanssia rauhassa ja usein kaveriporukassa on muutama homo.

toumasho

Paska juttu. Onneksi rikosten kohteeksi joutunut ihminen on sentään elossa ja toivottavasti myös muuten ehjä ettei ole luita poikki.

Jos olisin nainen ja liikkeellä iltaisin niin laittaisin Sportstrackerin tai jonkun muun seuranta-apin päälle kännykkään. Sportstrackerikin vaan siitä huono että se ei reaaliaikaisesti tallenna pilveen sijaintia vaan vasta sitten kun sen pysäyttää.

Iltakulkemisessa pilvipalveluiden käyttö toisi turvaa. Olisi semmoinen pilvi-pinssi vaan rinnuksessa niin Ripa Raiskaaja tai Ahmed Alistaja näkisi heti että "Ei kannata yrittää tuota, jään kiinni 100% varmuudella".

Vaan on silti kurjaa tämäkin että meidän pitää alistua isovelivalvoo-yhteiskuntaan vain siksi että naiset eivät voi kulkea turvallisesti ulkona. Oli sitten kyse rikastajista tai kantahenkilökunnasta.
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

tosipaha

Quote from: Hohtava Mamma on 04.09.2014, 16:34:21
Tämän tapauksen uhri ei tietenkään lähtenyt vapaaehtoisesti "jatkoille". Hän on täysin syytön kokemaansa.

Aha. Olitko paikalla?

RP

QuoteKomisario Jyri Hiltunen Helsingin poliisin väkivaltarikosyksiköstä vahvistaa, että poliisilla on tutkinnassa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä sattunut raiskaus. Uhri haettiin Helsingin Mannerheimintieltä, ja hänen kertomuksensa vastaa pääpiirteissään kyseistä Facebook-päivitystä.

- Joltain osin meille ilmoitettu tapahtumakuvaus eroaa siitä, hän kertoo, muttei voi avata asiaa sen yksityiskohtaisemmin.

Tutkinta on vasta alkuvaiheessa. Hiltusen mukaan tapahtumaketjun silminnäkijöistä ei toistaiseksi ole tietoa.

- Kaikki on vielä täysin epäselvää.

Kahden epäillyn henkilöllisyyksistä poliisilla ei ole vielä tietoa. Mikäli uhrin kertomus pitää yksityiskohtineen paikkansa, rikos olisi Hiltusen mukaan "aika ainutlaatuinen."

- 10 vuoden aikana Helsingissä ei ole tapahtunut yhtäkään huumattu ja raiskattu -tapausta, joka olisi pystytty näyttämään toteen.

- Mutta vaikka joku tapaus olisi tilastollisesti epätodennäköinen, ei se tarkoita sitä, etteikö se olisi voinut tapahtua, hän painottaa.

Hiltusen mukaan varmuutta tapahtuneeseen saadaan, kun oikeuslääketieteelliset lausunnot ja laboratoriokokeiden tulokset valmistuvat. Ne voivat jopa johtaa epäillyn henkilöllisyyden selviämiseen
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090418631718_uu.shtml
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Golimar

Toinen seikka joka hämmentää on uhrin kaverien katoaminen sopivasti, kolmas seikka joka hämmentää on se että tyrmäystippojen laittajalla on täytynyt olla vähintään yksi rikostoveri joka odotti ulkona autossa kunnes uhri hoiperteli ulos ravintolasta jotta hänet voitiin kaapata, neljäs seikka joka hämmentää on uhrin FB:n kirjoittama yksityiskohtainen kuvaus tapahtumista, en usko että raiskauksen uhri kirjoittaisi tuolla tavoin.
P.S. En millään tavoin halua puolustella rikollisia ja minun mielestäni kehitysmaalaiset tulisi palauttaa Suomesta kotimaihinsa vaikka pakkokeinoin.

starsailor

Olen itse saanut kerran tyrmäystippoja. Siihen aikaan join vielä kohtuullisen reippaasti, mutta olin baariin päätyessäni juonut tavallisuudesta poiketen vain pariolutta. Jätin oluen tiskille, kun käväisin ravintolan yläkerrassa etsimässä kaveriani ja palasin juomaan oluen loppuun. Ekaksi alkoi näkökenttä hämärtyä ja ehdin tokaista kaverille, että "nyt taitaa lähteä tajua", muistan vielä kävelleeni kohti ulko-ovea ja olin päässyt ulos, mutta lyyhistyin kadulle. Tästä seuraavat 1-2 minuuttia ovat täysin hämärän peitossa. Sitten palasi taju ja toimintakyky 5-10min myöhemmin.

Helppo tuollaisen kokemuksen jälkeen uskoa, että nainen voidaan todellakin taluuttaa vieraaseen autoon ja sitten käyttää hyväkseen. Jos pohjalla oleva humalatila on vielä kohtuullinen, niin palautuminen tyrmäyksestä voi kestää pidempään. Jälkeenpäin muistikuvat ovat sellaisen "verhon" takana, kun tyrmäystipat vaikuttavat lähimuistiin.
"Suomalaisen ihmisen geeneissä on orja-, setä Tuomo- ja pelkurigeeni. Ja se on tyhmä kuin aasi. Aasin järki ja cuckold-sielu." Jorma M.

Outo olio

Quote from: Golimar on 04.09.2014, 16:09:20
Miksi tyrmäystippoja käyttävät raiskaajat väijyisivät DTM:ssä naista?

No ainakin Tanskassa homobaarit ovat enenevässä määrin heteroiden suosiossa, koska homoihin ikävästi suhtautuvat mamut (ei pelkästään muslimit vaan myös muut) pysyvät niistä poissa. Seksuaalivähemmistöt sitten ymmärrettävästi valittavat siitä että heterot valtaavat heidän paikkansa.

http://rahmispossu.net/2012/04/22/heteroryntays-homobaareihin-suututtaa-tanskassa/
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Outo olio

Epäiltyjen etniset tuntomerkit kerrotaan kyllä, jos käy ilmi, että koko tapaus olikin alusta loppuun keksitty.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Janne

Sitten mies heitti minut ympäri ja kontilleen ja raiskasi minut survaisemalla kuivana kakkoseen,....

Tuosta saisi hyvän lööpin iltapäivälehteen R-kioskin edessä seisovaan telineeseen: Hurja anaaliraiskaaja edelleen vapaalla jalalla!"

Noh. Mutta jotain muutakin tuossa kertomuksessa on sellaista, joka laittoi miettimään tarinan todenperäisyyttä.

Janne

Sitten mies heitti minut ympäri ja kontilleen ja raiskasi minut survaisemalla kuivana kakkoseen,....

Tuosta saisi hyvän lööpin iltapäivälehteen R-kioskin edessä seisovaan telineeseen: "Hurja anaaliraiskaaja edelleen vapaalla jalalla!"

Noh. Mutta jotain muutakin tuossa kertomuksessa on sellaista, joka laittoi miettimään tarinan todenperäisyyttä.

flammee

Quote from: Golimar on 04.09.2014, 16:56:02
Toinen seikka joka hämmentää on uhrin kaverien katoaminen sopivasti, kolmas seikka joka hämmentää on se että tyrmäystippojen laittajalla on täytynyt olla vähintään yksi rikostoveri joka odotti ulkona autossa kunnes uhri hoiperteli ulos ravintolasta jotta hänet voitiin kaapata, neljäs seikka joka hämmentää on uhrin FB:n kirjoittama yksityiskohtainen kuvaus tapahtumista, en usko että raiskauksen uhri kirjoittaisi tuolla tavoin.
P.S. En millään tavoin halua puolustella rikollisia ja minun mielestäni kehitysmaalaiset tulisi palauttaa Suomesta kotimaihinsa vaikka pakkokeinoin.

Höh, kyllähän siinä aika selvästi luki että nainen oli sekaisin jolloin sen kaverin ei tarvi olla kuin vähän näköpiirin ulkopuolella niin se on jo hukassa. Sitten vaan se tyrmäystippojen laittaja kävelee naisen mukana ulos tai opastaa hänet sinne ja sitten lähtään autolle? On varmaan melkolailla suunniteltu kuvio jos tuota on tehty aiemminkin, tuskinpa oli ensi kertaa tyrmäystippojen kanssa liikkeellä.

Fetissimies

Kuulostaa kyllä ihan vihapuheelta tälläisestä kohtaamisesta kertominen.  :flowerhat:
"The protection of "opinions" by Article 10 of the Convention relates both to their substance and to their form; the fact that their wording is offensive, shocking, disturbing or polemical does not take them outside the scope of protection."
- Euroopan Ihmisoikeustuomioistuin, GRIGORIADES vs GREECE (121/1996/740/939)

Mursu

Iltasanomat oli myös puistanut tuntomerkit ja lisäksi keskustelua ei sallita.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288733638254.html?pos=ok-nln

Mietin missä on toimittajan moraali, kun noin vääristelee asioita.

Ajattelija2008

Tutkin asiaa netistä pari vuotta sitten. Suomessa annetaan keskimäärin tuomioita pari kappaletta vuodessa rikoksen uhrin huumaamisesta. Oikeudessa olleet tapaukset eivät olleet näitä urbaanilegendoista tuttuja "otin yhden oluen baaritiskillä ja heräsin Tukholmassa"-tyyppisiä satuja kuitenkaan.

Jos tyrmäystipat olisivat likimainkaan niin yleisiä, kuin jokaisen tuttavapiiriin kuuluvat tarinankertojat väittävät, niin myrkytykseen kuolleita ja tuomioita tulisi solkenaan. Luultavasti ainakin 99 % tyrmäystippatarinoista on juopuneen mielikuvituksen tuotetta.

USA:ssa oli tutkittu näytteitä, joita oli otettu ihmisiltä, jotka väittivät joutuneensa tyrmäystippojen uhriksi. Näytteissä oli alkoholia ja kaikkia yleisiä laittomia huumeita, mutta mitään tyrmäystippalääkeainetta ei löytynyt.

Eli tyrmäystipat ovat urbaanilegendaa ja tarinankerrontaperinnettä lukuun ottamatta harvoja tapauksia, jossa joku rikollinen kylmäverisesti tekee esim. varkauden huumaamalla uhrin.

ihminen

Joukolta katkaistiin Face book ketjusta Turhapurolta lainattua

Quote from: Turhapuro on 04.09.2014, 18:36:24
Eräällä toisella seuraamallani keskustelupalstalla oli tämä viesti julkaistuna ja tämän saanee julkaista täälläkin koska viestissä sanotaan että sitä saa jakaa. Varmaan seuraavaksi tämänkin henkilön tili katkaistaan. Syynä "vihapuhe" kun tällaisia rasistisia juttuja levitellään, kun poliisikaan ei saa etsiä julkisesti henkilöitä edes näissä tapauksissa oikeilla tuntomerkeillä ja tiedoilla. Oikeastaan tällainen tapa levittää viestiä lienee nykyään paljon parempi ja tehokkaampi kun poliisin kunnollinen toiminta on estetty tiettyjen tahojen toimesta josta luonnollisesti suuri kiitos heille. Voivat olla onnellisia kun maailma on sitä myöden niin paljon parempi paikka taas kerran.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=502170586586831&set=a.146431438827416.30796.100003816821020&type=1

Edit: Näköjään turha tämä viesti täällä, olikin jo oma lanka mitä en äsken huomannut.

Linkki vie suoraan alkuperäiseen ilmoitukseen.

Vaikea uskoa että tapahtuma ei olisi tosi kun näin henkilökohtaisesti ja omalla naamalla se jaetaan. Totaalista vääryyttä joka saa vihapuheen pulppuamaan ajatuksissa joten parempi  :-X