News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2014-08-22 HS: Rasismia taksinkuljettajia kohtaan

Started by Veturinainen, 22.08.2014, 05:44:00

Previous topic - Next topic

Veturinainen

Hesarissa päivän rasismipläjäys, tällä kertaa rasismia tummaihoisia taksinkuljettajia kohtaan.

QuoteEpäilyjä ja suoraa rasismia: Osa asiakkaista karttaa tummaihoisia taksinkuljettajia. Ulkomaalaistaustaiset kuskit kohtaavat epäilyjä kielitaidosta ja paikallistuntemuksesta mutta myös suoraa rasismia.

http://www.hs.fi/kaupunki/Ep%C3%A4ilyj%C3%A4+ja+suoraa+rasismia+Osa+asiakkaista+karttaa+tummaihoisia+taksinkuljettajia/a1408599599427

Muistakaa, että taksit eivät kulkisi ilman maahanmuuttajia.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Eino P. Keravalta

Mustaihoisten karttaminen ei ole rasismia.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Alapo

Jos taksikuski ei pysy kartalla, saako taksikuskia karttaa?

siviilitarkkailija

Asiakas on aina väärässä; taksissa?
Massiivinen uutinen. Hesan taksien tulot ovat romahtaneet. Arkiyöajossa voi olla tulos muutama kymppi kokoyön työstä. Syy...rasistiset asiakkaat.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Alapo

Quote from: siviilitarkkailija on 22.08.2014, 06:25:20
Asiakas on aina väärässä; taksissa?
Massiivinen uutinen. Hesan taksien tulot ovat romahtaneet. Arkiyöajossa voi olla tulos muutama kymppi kokoyön työstä. Syy...rasistiset asiakkaat.

Taantumallahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettei takseilla kuljeta :roll:

Melbac

Eikös "rasistien" pitäisi oikeasti innolla ottaa noita mustien ajamia takseja ja olla että "neekeri tietää paikkansa" kun on kuskina valkoisen herrarodun edustajalle?.Mitäs jos helsinkiläiset eivät halua olla tollaisia ja sen takia eivät ota noita taksejä koska kokevat huonoa omatuntoa siitä että musta mies ajaa ja olo on kuin puuvilla plantaasin omistajalla ja vain ruoska puuttuu?.Oikeastihan tossa taitaa olla kysymys siitä ettei noi tunne helsinkiä ja niiden kielitaito on huono eli sä et pääse sinne minne haluat mamun ajamalla taksilla?.Ymmärrän hyvin miksi helsinkiläiset eivät halua huonosti suomea osaavaa/ymmärtävää kuskia joka ei tunne helsinkiä ollenkaan koska jo muualta suomesta tulleilla suomalaisilla taksikuskeillakin on täällä vaikeuksia löytää se osoite mihin haluaa.

Man in a Suit

Quote from: Veturimies on 22.08.2014, 05:44:00
Hesarissa päivän rasismipläjäys, tällä kertaa rasismia tummaihoisia taksinkuljettajia kohtaan.

QuoteEpäilyjä ja suoraa rasismia: Osa asiakkaista karttaa tummaihoisia taksinkuljettajia. Ulkomaalaistaustaiset kuskit kohtaavat epäilyjä kielitaidosta ja paikallistuntemuksesta mutta myös suoraa rasismia.

http://www.hs.fi/kaupunki/Ep%C3%A4ilyj%C3%A4+ja+suoraa+rasismia+Osa+asiakkaista+karttaa+tummaihoisia+taksinkuljettajia/a1408599599427

Muistakaa, että taksit eivät kulkisi ilman maahanmuuttajia.

Asustelin muutaman vuoden Irlannissa, ja tämä taksi-ilmiö tuli nähtyä siellä. Paikalliset taksikuskit (jotka tunsivat tiet ja reitit, osasivat välttää ruuhkat ja eivät kusettaneet asiakkaita) alkoivat olemaan uhanalainen luonnonvara. Afrikkalais-taksikuskien invaasio pudotti heidän tulotasonsa niin alas että taksin ajaminen lakkasi olemasta kannattavaa perheelliselle Irlantilaiselle, joka taas johti siihen että tummien kuskien määrä lisääntyi.

Yötaksin ottaminen publista kotiin lakkasi olemasta turvallista, ikinä ei tiennyt millaisen kusetuksen kohteeksi joutui. Tummat kuskit usein kaahasivat mieltä vailla, ja kun istuit taksiin ja annoit osoitteen, ensimmäinen kysymys oli melkein aina "missä se on". Autot olivat vanhoja romuja joita sai halvalla, valoja ja ilmastointia ei yleensä käytetty päivän lämpötilasta tai yön pimeydestä huolimatta koska "se kuluttaa bensaa". Kuskit vetivät ajellessaan kessua, joskus "kuskeja" oli kaksi kappaletta (näitä autoja kylläkin vältin ihan oman turvallisuuden vuoksi). Taksiammatti lakkasi olemasta valkoisten Irlantilaisten ammatti, myös bussikuskit ruskettuivat silmissä. Englannin kieli oli kamalaa mongerrusta ja usein pelkkä tien neuvominen kuljettajalle (joka ei tuntenut tietä) oli vaikeaa kommunikaation puutteen vuoksi. Heilläkin oli toki "kielikokeet" jotka piti läpäistä.

Tuonne ollaan mekin menosa, katsokaapa Ruotsia tai Saksaa. Näissä maissa on jo taksiammatti siirtynyt kokonaan Yön Timoille.

Kaukaa aroilta kohoaa
Iivana Julman haamu.
Turman henki, se ennustaa:
verta on näkevä aamu.

Elemosina

Tässäkin on varmasti taas kyse siitä että ne huonot ainekset pilaa sen hyvän aineksen maineen.
Sama pätee yhtälailla mamu-taksikuskeihin.

Koska joudun matkustelemaan taksilla suhteellisen usein niin olen aika usein taksia tilatessa saanut myös mamukuskin. Kohdalleni ovat osuneet ihan pätevät tapaukset. Samalla tavalla olen päässyt perille kuin suomikuskinkin kyydissä. Ihan hyvää kohteluakin olen saanut, jotkut ovat aukoneet ovea (kuten suomikuskitkin) ja jotkut taas eivät (kuten suomikuskitkin).

Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Sepeteus Hiihtäjä

Jaa jaa, mikä vois olla syy...oisko tässä yks esimerkki?

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2013/02/11/taksikuski-ehdotteli-eikohan-hoideta-maksu-seksilla

QuoteTaksikuski ehdotteli: Eiköhän hoideta maksu seksillä
KOTIMAA 11.2.2013, klo 11:26. Päivitetty 11.10.2013, klo 08:26
Nainen otti taksin arhain sunnuntaiaamuna Helsingin Pukinmäestä tarkoituksena mennä Kivikkoon. Yhtäkkiä kesken matkan taksinkuljettaja oli laittanut käden naisen reidelle ja ruvennut hivelemään tätä kädellä haarojen välistä.

Nainen oli työntänyt taksinkuljettajan kättä pois, mutta tästä huolimatta tämä oli jatkanut hivelemistä.

Taksinkuljettaja oli ehdotellut naiselle seksiä taksimaksuna. Nainen oli soittanut matkalta hätäkeskukseen, mutta taksinkuljettaja oli ottanut tältä puhelimen pois ja sanonut "älä soittele mihinkään tai sulle käy huonosti".

Taksinkuljettaja oli ollut ulkomaalaistaustainen, noin 30 -vuotias hintelä mies.

En minä tiedä, mutta sen tiedän, että taksilla en kulje, oli kuski mistä maasta tahansa kotoisin...olen köyhä.
"Käteen sattuu, polttaa."
"Korostan, että se johtuu vain siitä, että kätesi on nuotiossa. Ei siis mitään syytä huoleen eikä toimenpiteisiin. Sanot vain napakasti, että ei saa polttaa."

Patakakkonen

Yrittäjä ei saa valita asiakkaitaan, ja nyt ei sitten asiakaskaan saa valita yrittäjää.

Blanc73

Hesari panostaa ainakin kerran viikossa julkaistavaan rasismijuttuun. Nyt taksitkin pysähtyvät ilman mamuja ja asiakkaat ovat (tottakai) rasisteja.

QuoteMeillä on paljon asiakkaita. Vain harvat tekevät näin
Näin sanoo afrikkalainen taksisuhari, kuka painaisi totuuden hesarin toimittajan kalloon. Ja sitä paitsi, maksava asiakas valitsee sen miten palvelunsa haluaa suoritettavan. Jos joku ei halua mustan taksikuskin kyytiin, niin so what? Se on jokaisen oma valinta.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Tsm

Minä valitsen taksijonosta aina mersun, audin tai Bmw:n jos tolpalla vain ei ole pitkää jonoa. Maksan taksista saman joka tapauksessa, niin miksi ihmeessä matkustaisin hikisellä priuksella. Kuljettaja toki yleensä hieman vastustelee alkuun, kun hyppää taksijonon toiseen tai kolmanteen autoon, mutta kun selittää, että haluan matkustaa hyvällä autolla samaan rahaan, niin toistaiseksi kuljettajan asenne on muuttunut välittömästi ja matkan aikana on turistu mukavia pääosin taksiliikenteen rappiosta. Isolla saksalaisella ajavat ovat syystäkin ylpeitä siitä, että ajavat kaksi kertaa kalliimmalla autolla kuin jotkut muut taksisuharit. Toistaiseksi mersun ratissa on aina ollut myös suomalainen kuljettaja. Joskus jouduin Cinderellasimulaattorin tolpalta pitkässä pilkun jälkeisessä jonossa tumman pojan priuksen kyytiin ja sain neuvoa koko 10 kilometrin matkan silloiseen majapaikkaani huonosti suomea ymmärtävää kuljettajaa. Matkan jälkeen maksoin täsmälleen saman taksan kuin isosta saksalaisestakin.

Toki tiedän miehen, joka 90-luvulla otti ensimmäiseksi taksiliikenteeseen muita kuin mersuja. Huomasi, että vectroja sai kolme taksimersun hinnalla. Veholla taisi olla myös hieman ylimielinen asenne taksiautomonopolinsa takia. Sama mies poisti käytöstä silloin vallinneen käytännön taksamittarin käynnistämisestä auton saatua tilauksen, jolloin taksiin hyppääjä ei tiennyt ollenkaan kuinka paljon mittarissa oli jo kun taksi saapui. Tästä kun seurasi, että mitä pidempään asiakas autoa joutui odottamaan, sitä suurempi summa mittarissa oli jo taksiin tullessa. Paikallinen taksiyhdistys yritti aluksi estää ko. yrityksen taksitoiminnan jatkumisen.

rooster

Omat kokemukseni tummista kuskeista ovat pääsääntöisesti huonoja mutta eivät kaikki. Pari mitä tulee nyt mieleen ovat olleet somaleja, jotka eivät ole tienneet edes kaupunginosia. Yhtä tapausta jouduttiin neuvomaan kesällä missä on etu-töölö. Viime viikonloppuna oli vanhempi oliivi-ihoinen ja ei myöskään tiennyt esim. Oluthuone Kaislaa vaan minut piti katsoa osoite ja asenne olintympeä.

Uuno Nuivanen

Quote"Minun tulee paha mieli. Mietin kaksi kolme tuntia, mikä vika minussa on, lopetanko tämän työn tai muutanko pois Suomesta", kertoo Ghanassa syntynyt Magaji.

Minusta tuo jälkimmäinen on aivan loistava innovaatio!

Man in a Suit

Quote from: Elemosina on 22.08.2014, 07:13:28
Tässäkin on varmasti taas kyse siitä että ne huonot ainekset pilaa sen hyvän aineksen maineen.
Sama pätee yhtälailla mamu-taksikuskeihin.

Koska joudun matkustelemaan taksilla suhteellisen usein niin olen aika usein taksia tilatessa saanut myös mamukuskin. Kohdalleni ovat osuneet ihan pätevät tapaukset. Samalla tavalla olen päässyt perille kuin suomikuskinkin kyydissä. Ihan hyvää kohteluakin olen saanut, jotkut ovat aukoneet ovea (kuten suomikuskitkin) ja jotkut taas eivät (kuten suomikuskitkin).

Joo pitää tuokin paikkansa, ei kaikki tummat kuskit ole samasta muotista valettuja. Olen saanut myös heiltä pätevää kyytiä ja kohtelua, mutta ns onnistumisprosentti tai pikemminkin epäonnistumisprosentti huitelee paljon korkeammalla kuin Suomalaiskuskeilla. Siksi mielummin katson kuin kadun, olenhan maksava asiakas ja maksan mielummin hyvästä palvelusta, keskustelusta ja ennen kaikkea turvallisuuden tunteesta.

Mikäli joudun syystä tai toisesta tummaan kyytiin (esim taksi tilattu johonkin ja valinnanvaraa ei ole), olen itse kohtelias ja yleensä myös kysäisen kuljettajalta mistäpäin maailmaa juuret löytyvät. Olenkin huomannut että tietyt Afrikan maat tuottavat hyviä taksikuskeja, ja juurikin Afrikan sarvijaakot eivät näihin kuulu.

Yhden kerran (kaikkien taksimatkojen joukosta todellakin vain yhden kerran) kohdalleni on osunut Suomalaiskuski joka tosin ajoi hyvin mutta verbaalinen kommunikaatio muita tielläliikkujia kohtaan sekä sosiaaliset taidot olivat hirvittäviä ja matka erittäin epämiellyttävä. Olin itse täysin selvinpäin ja kyseessä oli aamupäivä Helsingissä. Kenties mies oli ajanut läpi yön ja vittuuntunut kaikkeen mahdolliseen.
Kaukaa aroilta kohoaa
Iivana Julman haamu.
Turman henki, se ennustaa:
verta on näkevä aamu.

Malla

Quote from: rooster on 22.08.2014, 08:41:11
Omat kokemukseni tummista kuskeista ovat pääsääntöisesti huonoja mutta eivät kaikki. Pari mitä tulee nyt mieleen ovat olleet somaleja, jotka eivät ole tienneet edes kaupunginosia. Yhtä tapausta jouduttiin neuvomaan kesällä missä on etu-töölö. Viime viikonloppuna oli vanhempi oliivi-ihoinen ja ei myöskään tiennyt esim. Oluthuone Kaislaa vaan minut piti katsoa osoite ja asenne olintympeä.

Huonoin kokemukseni oli, kun olin menossa helsinkiläiseen sairaalaan leikkaukseen. En ollut tarkistanut osoitetta, koska oletin -- virhe! -- että taksinkuljettajat tietävät ainakin suuret sairaalat. Kuljettaja ei sanonut mitään, lähti ajamaan. Huomasin, ihme kyllä, että suunta on aivan väärä. "Ei osote", kuului vastaus. Yritin sitten tavata sairaalan nimen kirjain kirjaimelta, jotta hän saisi sen kaivetuksi navigaattoristaan, mutta siinä oli liikaa vaikeita kirjaimia. Ei onnistunut. Lopulta onnistuin luotsaamaan auton perille, koska tiesin, missä sairaala on (en tosin tiennyt suorinta ajoreittiä).  Myöhemmin olen aina kirjoittanut osoitteen paperilapulle selkein tikkukirjaimin. Onneksi yksi tuttu on nykyään taksikuski, joten tilaan hänet etukäteen, jos täytyy olla tiettyyn aikaan perillä. Ne reissut hoituvat ilman navia ja paperilappuja.

Hauskojakin kokemuksia on. Muuan itäisestä Euroopasta tullut taksikuski innostui, kun juttelin hänen kanssaan suomeksi. Hän puhui jo aika hyvää suomea, vaikka oli ollut maassa vasta vajaan vuoden. Hän jutteli niin vilkkaasti, että unohti katsella navigaattoria, ja ajoi aivan hortooseen. Hän äkkäsi sen itse, pyyteli anteeksi ja nappasi taksamittarin pois päältä.  (Olen käynyt ko. paikassa taksilla muutaman kerran, eikä se reissu ainakaan kalliimmaksi tullut.  Hiukan pidemmäksi kyllä, mutta se ei sillä kertaa haitannut.)

kummastelija

Asiakas on aina oikeassa. Paitsi silloin kun asiakas on pottunokka ja palvelun tarjoaja jotain muuta.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

-PPT-

Mielestäni Helsinki on vielä sen kokoluokan kaupunki että jos ammattiautoilija ei sitä ilman navigaattoria hallitse niin kyllä hän on taksikuskina väärällä alalla.

Leso

Quote from: Uuno Nuivanen on 22.08.2014, 08:45:23
Quote"Minun tulee paha mieli. Mietin kaksi kolme tuntia, mikä vika minussa on, lopetanko tämän työn tai muutanko pois Suomesta", kertoo Ghanassa syntynyt Magaji.

Minusta tuo jälkimmäinen on aivan loistava innovaatio!

Ne on semmoisia lutuisia draamakuningattaria.  :-*
Arvaan, että vikaa itsestä ei löytynyt eikä siksi syytä lopettaa hommia, mutta että jos te ette tätä tajuu, niin mä poika muutan koko Suomesta pois ja siitäs saatte, ratsit! Kyllä sitten itkette mun perään kun taksit ei kulje ja muutenkin teille tulee oikeasti paha mieli eikä mulle, ratsit.

Lähipiirin kokemus: tummahipiäinen kuski ei tiennyt, missä on Musiikkitalo.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Uuno Nuivanen

En voi ymmärtää kuinka ennen vanhaan, ei niin kauankaan sitten, pärjättiin, kun ei ollut mamuja. Bussit seisoivat varikolla, mummojen pyllyjä ei pyyhitty eikä taksia saanut kirveelläkään.  ???

valkobandiitti

Minä tilaan aina taksin tekstiviestillä. Toistaiseksi on tullut pelkkiä syntyperäisiä. Jos tulee joku muu niin ompahan ainakin lukutaitoinen eikä tarvitse itse kirjoittaa osoitetta navigaattoriin.
Ekologia on valjastettu poliittisten tavoitteiden ajamiseen, ja vihreyden ytimessä on vasemmistolainen, kapitalismin vastainen politiikka, jolla halutaan lopulta rajoittaa yksilön vapautta.

Leso

Quote from: Uuno Nuivanen on 22.08.2014, 09:21:57
En voi ymmärtää kuinka ennen vanhaan, ei niin kauankaan sitten, pärjättiin, kun ei ollut mamuja. Bussit seisoivat varikolla, mummojen pyllyjä ei pyyhitty eikä taksia saanut kirveelläkään.  ???

Niinpä. Mutta nyt ymmärrämme paremmin Eppu Normaalin sanoitusta v. 1982, eiköstä vain?
Työttömyys, viina, kirves ja perhe lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe

Perinteinen suomalainen, huom! ei vain suomalaismiesten, kohtalo oli olla saamatta taksia.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Tabula Rasa

Rasismiahan se on tottakai. Viimeksi haltialassa. Tilataksari=yöntimppa ei löytänyt vantaalta baaria ja pudotti teatterin viereen kertoen ''tama hyva paikka''. Takaisin tullessa tolpalta ei seuraava timppa tietänyt missä haltiala on. Vasta kolmantena löytyi kantiskuski joka kertoi että oudot osoitteet voi selvittää taksikeskuksesta. Sama mahdollisuus löytyy myös näiltä vatipäiltä. Tähän mennessä neekeri on 100% varmuudella tietänyt ongelmia kyydin löytämisessä perille kun taas kantiskuskin kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia. Vedä tästä nyt sitten rasistisia päätelmiä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Iloveallpeople

QuoteTaksikuskin valinta tolpalla – rasismia vai asiakkaan oikeus?

...
Erimielisyydet taksin valinnasta ovat johtaneet pahimmillaan jopa käsirysyyn taksitolpilla. Taksilain mukaan asiakkaalla on oikeus valita taksi. Osa kuljettajista kuitenkin kokee joutuneensa syrjityksi, jos asiakas valitsee taksin ihonvärin perusteella.

Helsingin Taksiautoilijat ry:n puheenjohtaja Jukka Kuusisto on tietoinen tällaisista tapauksista taksitolpilla.

– Yksi sellainen ongelma on välillä taksitolpilla, että asiakas epäilee kuskin kielitaitoa ulkonäön perusteella. Tulee paha mieli näiden kuskien puolesta, koska meillä on tässä ammatissa myös loistavia maahanmuuttajakuskeja, jotka osaavat ammattinsa kiitettävästi, sanoo Kuusisto.
...

Heinäkuussa taksikuskien uutisoitiin tapelleen asiakkaista Helsingin rautatieaseman taksitolpalla. Kuskien välillä oli tullut erimielisyyttä autojen järjestyksestä sekä asiakkaiden kyytiin ottamisesta. Tilanne johti pahoinpitelyyn.

Tapausta todistanut silminnäkijän kertoo kahakan alkaneen, kun kantasuomalainen asiakas ei halunnut mennä tummaihoisen taksikuskin kyytiin, vaan valitsi toisen taksin jonosta.
...

Kuusisto myöntää, että kuskien suomen kielen taidottomuus on joissakin tapauksissa selkeästi esiin nouseva ongelma. Kuusiston mielestä kuskien monikulttuurisuus on kuitenkin taksipalvelussa myös voimavara.

– Asiakkailta tulee tilauksissa välillä toivomuksia, että kuski osaisi jotain tiettyä kieltä kuten englantia, ruotsia tai ranskaa.

Kuusisto sanoo, että palautetta taksikuskin puutteellisesta suomen kielen taidosta tulee verrattain vähän.

– Kielitaidottomuuteen liittyvät ongelmat ovat usein sellaisia, että kuljettaja ei ole osannut reittiä tai määränpään kanssa on ollut epäselvyyttä. Palautetta meille tulee kuitenkin verrattain vähän, jos miettii että Helsingissä ajetaan reilu seitsemän miljoonaa kyytiä vuodessa ja palautetta tulee yhteensä noin 600 vuodessa.
...

Myös kantasuomalaiset taksikuskit ovat valittaneet epäreilulta tuntuvasta toiminnasta, johon syyllistyvät vähemmistöt.

– Ihmettelin, miten eräs maahanmuuttajataustainen kuski ajaa niin hyvää tiliä, kunnes hoksasin, että musliminaiset hyväksyvät kuljettajaksi vain toisen muslimin, sanoi Helsingissä ajava taksikuski alkukesästä.

Loput: Helsingin Uutiset

Hesarista taisi yllättäen puuttua maininta muslimien suorittamasta syrjinnästä.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

rölli2

voiko suomalainen nainen mennä baari-illan jälkeen tumma-ihoisen taksikuskin kyytiin koskapas paavo pöpelikkö lipponen sanoi, että ei pidä mennä itseään tyrkyttämään. niih  :o

nahkhiirmees

Quote from: Puhdas sielu on 22.08.2014, 06:17:47
Jos kuski ei tiedä, missä on Munkkiniemi, en epäile hänen paikallistuntemustaan. Minä tiedän, että sitä ei ole.
Ei kai sitä nykyisin enää tarvitakaan: kai nyt j...lauta hesan taxissa kuin taxissa on navigaattori tai vastaava TomTom ??
Siitä vain *naps* navigaattori päälle ja näpytellen asiakkaan ilmoittama osoite ja niin sitä huristellaan suoraan kotiin...

There is no Ought from Is (D. Hume)

Mehud

Musta taksikuski on minulle punainen vaate. En ole niin sinisilmäinen, että näyttäisin vihreää valoa ulkomaalaisille taksikuskeille. Ainoa missä saa taksissa olla ruskeaa, on kuljettajan kalsarit, ettei sauma hierrä.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

nahkhiirmees

Hesarissa päivän rasismipläjäys
Eipä tarvi enää kohta noitakaan lukea. Irtisanoin eilen pravdan kestotilauksen, jota olikin jatkunut vaivaiset n. 30 vuotta :-\
Myönnän: olen ollut aasi aivan liian kauan...
Nyt kun pääsis vielä jotenkin eroon yle-maksusta, muttei taida onnistua >:(
There is no Ought from Is (D. Hume)

Veturinainen

Quote from: nahkhiirmees on 22.08.2014, 15:44:11
Eipä tarvi enää kohta noitakaan lukea. Irtisanoin eilen pravdan kestotilauksen, jota olikin jatkunut vaivaiset n. 30 vuotta :-\

Koskaan ei ole liian myöhäistä irtisanoa Hesaria!
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Mehud

Quote from: Veturimies on 22.08.2014, 15:52:21
Quote from: nahkhiirmees on 22.08.2014, 15:44:11

Koskaan ei ole liian myöhäistä irtisanoa Hesaria!

Virtuaali-irtisanon hesarin, mitä en ole koskaan tilannut.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!