News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-08-01 KS: Naisia väkivallalta suojaava sopimus astui voimaan tänään

Started by Iloveallpeople, 01.08.2014, 14:09:25

Previous topic - Next topic

Iloveallpeople

QuoteNaisia väkivallalta suojaava sopimus astui voimaan tänään Euroopassa

Naisiin kohdistuvan väkivallan ehkäisemiseen ja vähentämiseen tähtäävä Euroopan neuvoston sopimus tuli voimaan tänään.

Sopimuksella pyritään muun muassa perheväkivallan, seksuaalisen väkivallan, pakkoavioliittojen ja naisten sukupuolielinten silpomisen ehkäisemiseen.

Sopimus velvoittaa kouluttamaan ammattilaisia uhrien auttamiseen ja lisäämään valistusta.

Sopimuksen on tähän mennessä ratifioinut 14 maata. Suomi ei vielä ole ratifioineiden joukossa.

Kainuun Sanomat
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

nuivistus

IS/IL mobiilissa oli vielä noin puoli tuntia sitten uutinen tästä missä mainittin että mm. Ruotsi sekä Suomi ovat ratifioineet sopimuksen. Joko olen sokea kun en sitä enää löydä tai sitten uutinen on poistettu  ???

Vähän tuntuu turhalta tosin tämmönen sanahelinä kun ei sillä esim. Tuota silpomista kuitenkaan saada kuriin.
Allahu akbar=Arabic for YOLO

acc

2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Eino P. Keravalta

Miksi naisia väkivallalta suojaava sopimus? Entäs miehet?

Ja mihin tällä pyritään, eikös pahoinpitely ole jo muutoinkin kriminalisoitu?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

alussaolisana

Pyyhin hikeä otsaltani. Huh huh! Naiset ovat vihdoinkin turvassa.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Peltipaita

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.08.2014, 14:28:50
Miksi naisia väkivallalta suojaava sopimus? Entäs miehet?

Ja mihin tällä pyritään, eikös pahoinpitely ole jo muutoinkin kriminalisoitu?

Minäkin miehenä olisin tyytyväinen jos minun hakkaaminen olisi laitonta. Nyt tästä jutusta saa ainakin sellaisen kuvan että minua saa lyödä.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Mehud

Eikös suomessa jo lakikin kiellä väkivallan käytön, niin naisiin, miehiin kuin lapsiinkin? Mitä tämä sopimus tuo uutta? Ei yhtään mitään.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

maha54

"Sopimus velvoittaa kouluttamaan ammattilaisia uhrien auttamiseen ja lisäämään valistusta."

Siinähän tuo asian ydin. Iloista veronmaksajaa hyysäri/byrokraatti rakastaa.
"DDR försvann inte - det flyttade bara lite norr ut." - laina tuntemattomalta ruotsalaiselta.