News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-07-21: IS Suomalaisten outo maneeri ajoi amerikkalaisperheen pois maasta

Started by Elemosina, 21.07.2014, 18:04:49

Previous topic - Next topic

Outo olio

Quote from: Abdul Reis on 21.07.2014, 20:27:11
Quote from: -PPT- on 21.07.2014, 20:11:26
Hölynpölyä! Eivät ne ihmiset jossain Lontoon aamuruuhkassa ole yhtään sen iloisemman näköisiä kuin täälläkään saatikka että alkaisivat tuntemattomille turisemaan.

Tämä koko artikkeli menee taas siihen supisuomalaiseen sarjaan, että mitähän se elefantti ajattelee minusta.
Totta. Ollessani Prahassa vaihdossa meille maan tavoista kerrottaessa nimenomaan ohjeistettiin, että älkää menkö julkisissa liikennevälineissä puhumaan tuntemattomille ihmisille, teitä pidetään epäilyttävinä jos niin teette.

"älkää menkö julkisissa liikennevälineissä puhumaan tuntemattomille ihmisille, teitä pidetään epäilyttävinä jos niin teette"

Eikös tämä muuten ole juuri se (romani)rikollisten toimintatapa? Yksi harhauttaa ja toinen putsaa taskut? Kyllä minäkin suhtautuisin epäilevästi.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Elemosina

No niin, nyt päästiin asiaan:

QuoteMinä tervehdin - tervehdi sinäkin! Moikataan Suomi paremmaksi

NYT TERVEHDITÄÄN! Osallistu IS:n Tervehtimistalkoisiin! Muutetaan suomalaista kulttuuria tervehdys kerrallaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288717144341.html?pos=ok-trm-uutk

Kerro jaa ja twiittaa(stuubbaa siis) että olet mukana talkoissa!!
Voihan  :flowerhat: !
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Eino P. Keravalta

Quote from: Elemosina on 23.07.2014, 10:54:22
No niin, nyt päästiin asiaan:

QuoteMinä tervehdin - tervehdi sinäkin! Moikataan Suomi paremmaksi

NYT TERVEHDITÄÄN! Osallistu IS:n Tervehtimistalkoisiin! Muutetaan suomalaista kulttuuria tervehdys kerrallaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288717144341.html?pos=ok-trm-uutk

Kerro jaa ja twiittaa(stuubbaa siis) että olet mukana talkoissa!!
Voihan  :flowerhat: !

Moikataan Suomi paremmaksi?

Huonommaksi menee, ellei saa olla rauhassa tuntemattomien kiilusilmien häiriköinniltä. Olen introvertti ( INTP ) enkä halua mitään huomiota tuntemattomilta. Jos jatkossa tuntematon mies tervehtii, kysyn suoraan, "oletko kännissä?". Jos tuntematon nainen tervehtii, olen ilahtuvinani kuin vanhan tuttavani nähdessäni ja kysyn heti, lähteekö nainen luokseni kahville, olisi mukava rupatella..  ;D
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Skeptikko

Quote from: Outo olio on 22.07.2014, 09:30:30
Eikös tämä muuten ole juuri se (romani)rikollisten toimintatapa? Yksi harhauttaa ja toinen putsaa taskut? Kyllä minäkin suhtautuisin epäilevästi.

Paikalliset feissarit ja muut pummaajat käyttävät myös samaa tapaa. Käytännössä poikkeusketta, kun joku ventovuoras moikkaa, niin heti seuraava lause on jonkun asian pummaaminen, mitä mahdollisesti vielä tehostetaan väkivallalla tai sen uhalla, jos ei suostu tai ei pysty suostumaan (jos esimerkiksi tupakoimattomana ei voi antaa tupakkaa taskustaan) pummaukseen.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

kriittinen_ajattelija

Quote from: foobar on 22.07.2014, 07:56:04
Quote from: Ajattelija2008 on 22.07.2014, 07:50:00
Ei pidä liioitella USA:laisten arkista kohteliaisuutta. Olen Californiassa matkustellut. On totta, että USA:ssa syntyneet valkoihoiset ovat kohteliasta väkeä. Mutta mustat ja siirtolaiset eivät välttämättä ole. Ja näitä jälkimmäisiä on usein enemmistö, joten kyllä siellä jokainen tottuu kovasti vaihtelevaan  kohteliaisuuden tasoon. Voi olla, että tervehditään vieraita ihmisiä, tai sitten ei.

Eräs mustaihoinen alkoi spontaanisti haastamaan minulle riitaa siitä, että kävelin kadulla. Siis tämä tapahtui Manhattanilla, ja vieläpä ihan hyvällä alueella. Jostain syystä tämä ei kelvanne esimerkiksi amerikkalaisesta käytöksestä, tai ainakaan mustien amerikkalaisten käytöksestä.

Yleisesti ottaen jenkkien kohteliaisuudet kaupungeissa ovat pinnallisia. Valkoisten amerikkalaisten kohdalla on kuitenkin todettava, että kyse on sentään ei-pahantahtoisesta käytöksestä. Kovasti sortokuopassa sukupolvesta toiseen itsensä pitävien mustien tapauksessa en välttämättä muodostaisi lainkaan näin positiivista kuvaa.
USA on jokatapauksessa liian monikulttuurinen ja monietninen että siitä voisi tehdä jotain yleistyksiä, on totta että kulttuuri ja ihmisetkin on enemmän ulospäinsuuntautuneita mutta ei se päde kaikkialla tai kaikkiin.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

tavallinen jantteri

Kun Sepi moikkasi eduskunnassa (siitä on kait kuvakin todisteeksi?) niin eikös tuosta noussut hemmetillinen haloo!

Sitten kun ei moikata, maahanmuuttaja lähtee Suomesta. Ja taas nousee haloo.

Jos tuo poistunut perhe olisi ollut varsinaisia, niin minä en moikkaisi enää edes tuttuja. Ihan vaan siksi että saataisiin ilmiö vahvistumaan ja leviämään. Mutta valitettavasti varsinaiset eivät taida pottunokkien tervehtimättömyydestä mitään välittää niin kauan kuin taikaseinä tursuaa...
"We're using the law to keep justice away!"

Malla

Quote from: Skeptikko on 24.07.2014, 15:33:00
Käytännössä poikkeusketta, kun joku ventovuoras moikkaa, niin heti seuraava lause on jonkun asian pummaaminen (...)

Eikä ole. Minä moikkailen ventovieraitakin, olen likinäköinen ja saatan erehtyä kohteesta. En pummaa. Jos joku on saanut sielulleen vanhingon ei-täsmäkohdistetusta etävilkutuksesta, pahoittelen. Pyydän varmuuden vuoksi anteeksi kaikkien muidenkin väärintervehtijöiden puolesta.

Blanc73

Outoa, kyllä meidän kerrostalossa tervehditään naapureita jos nähdään. Todella harvoin maailmalla tuiki tuntematon ihminen kadulla moikkaa, en ole edes USAssa tuohon törmännyt.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Lalli IsoTalo

Quote from: Elemosina on 21.07.2014, 18:04:49
Quote(1)Mies kirjoittaa (2)naapurustossaan (3)asuneesta (4)amerikkalaisperheestä ...

Tämä se on taas tätä faktajournalismia.

(1) Mies: ai siis kuka?
(2) Naapurusto: siis missä?
(3) asuneesta: milloin asuivat?
(4) amerikkalaisperheestä: keitä he olivat, mistä päin Amerikkaa olivat kotoisin?

(http://aspanational.files.wordpress.com/2012/04/joefriday.jpg)

QuoteSuomalaisten outo maneeri ...

Maneeri on wikin mukaan "kaavamainen, toistuva esitys-, kuvaus- tai tekotapa". Se, että ei kaavamaisesti tervehdi, ei ole maneeri, vaan maneerin vastakohta.

Oh dear.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Eino P. Keravalta

QuoteManeeri on wikin mukaan "kaavamainen, toistuva esitys-, kuvaus- tai tekotapa". Se, että ei kaavamaisesti tervehdi, ei ole maneeri, vaan maneerin vastakohta.

Tämä häiritsi minunkin kielentajuani.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lalli IsoTalo

Alkuperäinen HS -mielipidekirjoittaja ei muuten mainitse mitään "maneereista". Mutta anonyymi IS-toimittaja tekee toiminnasta, jota ei ole, toimintaa joka toistuu kaavamaisesti .

Kun tätä samaa käänteislogiikkaa sovelletaan (Leif Salmén -tyylillä) IS-tiedostajaan itseensä, se puuttuva tervehdys onkin itse asiassa tervehdys, eikä mikä tahansa tervehdys, vaan maneerinen natsitervehdys! IS-tiedonantajan mielessä suomalaiset eivät kuitenkaan uskalla näyttää sitä suoraan, vaan ainoastaan vihjailevat tervehtimättä jättämällä! Ja sekös toimittajaa kiukuttaa!

Siinä kahden sentin konstruointini tästä jutusta.

Quote from: Vs: Pressiklubi 6.2.2009http://hommaforum.org/index.php?topic=1720.msg25737#msg25737
Leif Salmen: ... minä erotan ... kaikuja hyvin pimeästä maailmasta, jonka luulin jo jääneen taakse. Tässä niinkuin spekuloidaan ihmisen pimeimmillä vaistoilla, seksuaalisuudella, raiskauksilla, puhtaalla suomalaisuudella.

JH-a: Kuka on... puhtaalla suomalaisuudella?

Leif Salmen: Ei kun vaan, sinä spekuloit sillä. Sinä et uskalla sanoa sitä suoraan. Tämä on fasistinen ohjelma ja sinä olet fasisti!

JH-a: Sinä siis myönnät, että minä en ole spekuloinut missään puhtaalla suomalaisuudella?

LS: Päinvastoin! Sinä annat ymmärtää! Vihjailet!

JH-a: Jos toveri Salmén sitten antaa minulle esimerkkejä?

LS: En minä ole mikään toveri! Ja varsinkaan en sinun toverisi!

JH-a: Etkös sinä ole vanha stalinisti?

LS: En ole... öö... vanha stalinisti. Minä olen entinen stalinisti, jos tätä termiä halutaan käyttää.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

vastauslähetys

Quote from: Malla on 25.07.2014, 09:06:47
Minä moikkailen ventovieraitakin, olen likinäköinen ja saatan erehtyä kohteesta. En pummaa. Jos joku on saanut sielulleen vanhingon ei-täsmäkohdistetusta etävilkutuksesta, pahoittelen. Pyydän varmuuden vuoksi anteeksi kaikkien muidenkin väärintervehtijöiden puolesta.

Mulla on sama ongelma, ja on aiheuttanut nolostusta. Ei sen vian tarvii olla iso, kun se on päässä... ;)
"aivoja... uusia aivoja..."

Nanfung

QuoteTodella harvoin maailmalla tuiki tuntematon ihminen kadulla moikkaa, en ole edes USAssa tuohon törmännyt.

Tämä tervehtimisjupakka näyttää olevan ruotsittuneen Ylen pääaiheena tänään, kun jokainen Ylen toimittaja haluaa ottaa ohjelmissaan kantaa asiaan. Ulkomailta muistan yhden Manga nimisen paikan, missä naiset aina tervehtivät. Manga oli siihen aikaan Rion tunnetuin huorakortteli.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Shemeikka

Onkohan mainittu amerikkalaisperhe hoksannut itse tervehtiä ensin, vai odottanut muitten tervehtivän ekana? Kokemukseni mukaan lähes kaikki vastaavat tervehdykseen, mutta harva haluaa olla ensimmäisenä moikkaamassa. Omassa kotitalossani ainoat jotka eivät tervehdi, ovat ulkomaalaisia. Joskin hekin vastaavat tervehdykseen mutta eivät ikinä tervehdi ensimmäisenä.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Uimakoulutettava

Jos Suomessa kukaan ei tervehdi tuntemattomia, niin silloinhan amerikkalaisten maneeri oli outo.

Itse kyllä tervehdin, mutta jos joku ei halua kodata katsetta tai vastaa, ymmärrän häntä suomalaisena.

Voisi muuttaa Italiaan , jossa tuntemattomia ehkä halataankin. Aitoa on?
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

P

Quote from: Uimakoulutettava on 25.07.2014, 17:45:03
Jos Suomessa kukaan ei tervehdi tuntemattomia, niin silloinhan amerikkalaisten maneeri oli outo.

Itse kyllä tervehdin, mutta jos joku ei halua kodata katsetta tai vastaa, ymmärrän häntä suomalaisena.

Kannattaa tarkistaa hellän ja ystävällisen tuntemattoman suorittaman halauksen jälkeen a) lompakko, b)rannekello ja c) korut.  :roll:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Uimakoulutettava

Quote from: P on 25.07.2014, 17:54:29
Quote from: Uimakoulutettava on 25.07.2014, 17:45:03

Kannattaa tarkistaa hellän ja ystävällisen tuntemattoman suorittaman halauksen jälkeen a) lompakko, b)rannekello ja c) korut.  :roll:

Käsipäivää tarjoutui sanomaan romanialaiselta vaikuttava miekkonen, joka samalla esitteli kameraansa tms. Hänen katseensa oli kiinnittynyt bussikorttiini, jota lienee erehtynyt pitämään pankkikorttina.

Tämä tapahtui viime kesänä, jolloin vielä reagoin puhuttelupyrkimyksiin. Nyt en enää tervehdi. Tunnustan, että taustalla on ulkomaalaisuus: amerikkalaisturistiin suhtaudun vähemmän epäluuloisesti kuin romanialaiskaveruksiin.

Suomalaismummolle sen sijaan neuvoin bussiaikataulujakin. Vitsi, mikä rasisti olen. :flowerhat:

Ei tosin niin, että luottaisin suomalaismummoihinkaan.

edit:
lisätty asenteellisia epäluuloja
"Taisi Merkel todeta tuossa keskustelussa lainaten edeltäjiään, että joka unohtaa EU-projektin, pitäisi käydä sotilaiden haudoilla sitä muistelemassa" :flowerhat:

Päälahjoittaja Sipilä

"Teko oli rikos ja siinä käytettiin väkivaltaa. Uhriksi otettua naista sormeiltiin vaatteiden alta. Ja siinä kaikki."

Dr. Kemppinen

stefani

Monilla suomalaisilla on munkin mielestä jotain ongelmia kommunikaatiokykyjen kanssa. Jotkut ovat niin ylhäisiä, ettei heidän tarvitse puhua alempiarvoisten kanssa, ja jotkut taas ovat kuin orjia, joilla ei ole edes oikeutta puhua muiden kanssa, ja jotka vain odottavat ylempiarvoisten komentoja.

kummastelija

Maaltapako oli voimakkaimmillaan 1970-luvulla. Helsinkiin tulleet landepaukut tulivat tapoineen, mihin kuului katsominen vastaantulijoita silmiin, tervehtiä ja jopa pysähtyä juttelemaan. Kas kun kotikylällä moinen tapa oli. Vastaanotto oli jäätävä. Suvaitsevaissivistyneistö opasti närkästyneinä ettei moinen tapa kaupunkiin kuulu. Ja katso, häpeissään maalaispottunokat moisen sivistymättömän maneerin lopettivat.

Loppukommentti: jos joku ulkomaanelävä tulee sanomaan meidän tärähtäneistölle että persepäristimet ovat hienoja, niin meidän tärähtäneistö survoo päristintä b-rappuun jo ennenkuin ulkomaanelävä on saanut lausettaan loppuun ja samalla huutelee meille maalaispottunokille että rasisteja olette kun teidän hanurissa ei vielä pärise.

"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

nahkhiirmees

Quote from: Elemosina on 21.07.2014, 18:04:49
Aika huonosti on mennyt kun pelkän tervehtimättömyyden takia muutti maasta pois.
No joltain jenkeiltä voi tuollaista odottaakin. Ovat juntteja kun eivät tajua, että maassa maan tavalla
ja suomalainen kulttuuri kuuluu takuuvarmasti maailman kulttuureihin ihan siinä missä kaikki muutkin.
Ja että erilaiset kulttuurit ovat suurta rikkautta. Ja niin edelleen, kuten meille aina vakuutetaan.
Olisivat ottaneet etukäteen selvää tai muuten vain perehtyneet maan tapoihin.
Millainen moukka odottaa/edellyttää, että vieraassa maassa toimitaan kuten kotimaassa ?? Haloo !
There is no Ought from Is (D. Hume)

kummastelija

Kun rasismi saapui yleen...

Näkökulma: En tervehdi, ettei lipsahda tavaksi
Yle 3.8.2014 11:03

Soila Ojanen
Olen pyöräillyt kesän uutta työmatkaani. Jo parissa viikossa matkaan tulee välietappeja, joista tietää, onko ajoissa. Yhteen mutkaan pitää ehtiä puoleksi. Kun puiston päässä on seitsemää vaille, on aikaa vielä kosolti. Huono merkki on, jos työpaikan alakerran apteekin ovella on yli kolmen ihmisen jono. Silloin on mennyt tiukalle.

Lisävihjeitä ajoituksen onnistumisesta antavat vastaan pyöräilevät ja kävelevät ihmiset. Alkumatkalla näen sen ryhdikkäässä asennossa pyöräilevän vanhan herran. Pian sen jälkeen pyörätietä pitkin kulkee punatukkainen turvaliivirouva, muttei ihan joka aamu. Uuden asuinalueen vierustaa kävelee kauniisti pukeutunut hoikka rouva. Ja se sauvakävelevä mies on nyt ilmeisesti lomamatkalla tai mökillä, koska täsmällistä aamureippailijaa ei ole näkynyt viikkoon.

Oikea konkaripyöräilijä kertoo, että samat naamat näkyvät usein vuodesta toiseen. Niille voi keksiä elämäntarinoita ja heidän kululleen kohteita. Joka aamu pellon laitaan tekstiviestejä lähettämään pysähtynyt pyöräilijä herättää heti kiinnostuksen. Kenelle hän viestittää joka aamu?

Jopa porilaiselle tulee pieni pakottava tarve ryhtyä tervehtimään.

– Soila Ojanen

Kun jo viikkoja näkee samat ihmiset, jopa porilaiselle tulee pieni pakottava tarve ryhtyä tervehtimään. Etenkin kun tulee mieleen Helsingin Sanomissa julkaistu mielipidekirjoitus, joka kertoi amerikkalaisperheen muuttaneen pois Suomesta perustellen asiaa osin sillä, etteivät heidän kerrostalossaan kaikki tervehtineet toisiaan. Kanta-asukkaiden tyly käytös työnsi pois maasta.

Pitäisikö minun alkaa tervehtiä uusia aamu- ja iltapäivätuttujani? Olemmehan samassa rytmissä eläviä kevyen liikenteen väylän käyttäjiä, melkein kavereita siis. "Tervehtiminen olisi paha virhe", neuvoi konkari. Niin villiin vuorovaikutukseen kannattaa kuulemma alkaa vain, jos tällaisen tutun kanssa tulee jokin sattumus, muuten koodiin ei kuulu moikkailu, vaikka joka aamu näkisi saman ihmisen.

"Tervehtiminen olisi paha virhe", neuvoi konkari.

– Soila Ojanen
Itsekin epäröin. Ryhtyisinkö tervehtimään kaikkia? Saisinko vastakaikua? Muistaisinko kuka on tervehtimistuttu ja kuka vain satunnainen vastaantulija? Kaikkien tervehtimisestä saisi nopeasti höynähtäneen maineen. Möksötysaamuna jatkuva moikkailu alkaisi takuulla ärsyttää. Monia vaaroja vaanii.
Toissapäivänä ryhdikäs herrasmies pyöräili taas tutusti vastaan. Tervehtimisen anatomiaa mietittyäni tulin vaistomaisesti hymyilleeksi ja nyökäytin vahingossa kypäröityä päätäni vähän. Tiukasti tulkittuna elettäni ei voi luokitella tervehdykseksi, mutta vanha herra innostui hymystäni ja hymyili kauniisti takaisin. Nyt vähän pelottaa, miten seuraava kohtaamisemme sujuu. Ettei vain lipsahtaisi viralliseksi morjenstukseksi. 

http://yle.fi/uutiset/nakokulma_en_tervehdi_ettei_lipsahda_tavaksi/7388159?origin=rss
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

hullu1234

http://www.hs.fi/blogi/jouniniemisenkausinhlssa/NHL-unelman+hinta/a1305853877319

Tästä tuli mieleeni tiistai-iltapäivät, joina olen vienyt pienen tyttäreni tämän tanssiharrastukseen.

Suurin osa tyttäriään tanssistudiolle jättiläismäisillä Amerikan armeijan kalustoa muistuttavilla maastureillaan kuljettavista äideistä ei ole koskaan edes morjestanut vielä. En tiedä, johtuuko tämä jostain kilpailutilanteesta, mitä en itse edes huomaa, vai mistä.

Eipä Kanadassakaan taideta paljoa tervehtiä.

Tommi Korhonen

Ei totuudella tai logiikalla ole tässä pelissä mitään sijaa. Kunhan vhm vain saadaan epädramatisoitua, jotta kansojen alasajo saa jatkua.
Tosin ihmettelen miksi kaikki toimittelijat ovat niin sen takana, hehän eivät ole edes käsikassaroita, vaan enintään hyödyllisiä idiootteja.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.