News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-07-13 UK: Muslimikoulun outoja opetuksia

Started by Nationalist-92, 14.07.2014, 18:46:27

Previous topic - Next topic

Nationalist-92

Islamilaisen peruskoulun opettajat väittävät, että käsien yhteen taputtaminen on 'saatanallista' - ja käyvät keskusteluja siitä, onko musiikin kuuntelu epäislamilaista.

Britannian neloskanava sai käsiinsä kuvamateriaalia The Olive Schoolista, joka on Blackburnissa sijaitseva 600 oppilaan muslimikoulu. Kanavan mukaan videoilla näkyy myös, kuinka opettajat höpisevät solmioiden muuttamisesta käärmeiksi ja siitä, että homoseksuaalit pitäisi kivittää kuoliaaksi.

Koulun johto kuittaa puheet "opettajainhuoneen juoruiluksi".

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2690349/Gay-people-stoned-death-Staff-room-gossip-Muslim-school-overheard-TV.html

vihapuhegeneraattori

Toi Trojan horse kouluskandaali on saamassa isommat ja isommat mittasuhteet. Suomen media kuitenkin on ihan hipihiljaa asiasta. Eikä siitä britanniassakaan kauheaa kohua nosteta. Tai siis väki nostaa, mutta hallitus on hiljaa ja sanoo että "tutkitaan".

Kumpa tutkisivatkin ja toimisivat samalla tavalla kuin jos koulussa olisi saarnattua natsismin ilosanomaa. But somehow I doubt it.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Dubfinn

"minä olen miettinyt miksi;
tyhmyys, pahuus vai molemmat;
ja mitä meille jäi perinnöksi;
konkurssipesä, syömävelat"