News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2009-07-04 Lapin Kansa: Rovaniemellä mentiin nyrkkihippaa

Started by JVJR, 06.07.2009, 16:16:19

Previous topic - Next topic

JVJR

Päivitetty 4.7. 19:34, julkaistu 4.7. 19:28

Rovaniemellä mentiin nyrkkihippaa

Poliisi havaitsi lauantaiaamuna ennen kello neljää kahden miehen juoksevan peräkkäin pitkin Koskikatua. Kun pienempi mies tavoitti edellä juoksevan, löi hän miestä nyrkillä päähän.

Kiista miesten välillä oli alkanut jo Koskikadulla olevassa ravintolassa. Toisen miehistä epäillään nyt syyllistyneen pahoinpitelyyn.

Satuin kohdalle kun poliisit ja nähtävästi sosiaalityöntekijät olivat paikalla, uutisessahan ei mainittu mitenkään sitä rasistista aspektia että pahoinpitelijä on kulttuurinrikastuttaja ja pieksetty kotimaista alkuperää oleva. Sosiaalityöntekijä paikalla ilmeisesti siitä syystä että em. ovat kaikki luonnollisesti alaikäisiä. Maininta "pienempi löi toista nyrkillä päähän" on ilmeisesti nykyaikainen lieventävä asianhaara, kotonahan on jo opetettu että pienempää ei saa lyödä mutta jos pystyt isompaasi moksimaan olet sankari.

Pari kuvaa:

(http://www.aijaa.com/img/t/00005/4456800.t.jpg)

(http://www.aijaa.com/img/t/00123/4456816.t.jpg)

Ensimmäisessä kuvassa äärimmäisenä vasemmalla vahingontekijä joka laitettiin poliisiautoon, toisessa kuvassa oikealla uhri kasvot veressä.

http://www.lapinkansa.fi/cs/Satellite/Lappi/1194621810938/artikkeli/rovaniemella+mentiin+nyrkkihippaa.html

pjentti

Quote from: JVJR on 06.07.2009, 16:16:19
Kun pienempi mies tavoitti edellä juoksevan, löi hän miestä nyrkillä päähän.

Ensimmäisessä kuvassa äärimmäisenä vasemmalla vahingontekijä joka laitettiin poliisiautoon, toisessa kuvassa oikealla uhri kasvot veressä.

Tuota minä en ainakaan huomaa noiden miesten välillä kovinkaan merkittävää kokoeroa. Pitää varmaan käydä optikolla tai kysessä on uusi kiertoilmaisu tapahtuneen tekemiseksi hyväksyttävämmäksi.

JVJR

En itsekään. Kai vika on hyysäreiden mielestä kohta baarin portsarin joka heitti asiakkaat pihalle tappelemaan eikä rauhoittanut heitä turvallisesti.

Nikopol

Tuo "pienempi" mies on konstaapelin kokoinen ellei isompi, ja naama viittaa itään. Veikkaan Ounasrinteen ex-jugoksi.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

rähmis

Mukavaa, että Lapin Kansa keventää ilmapiiriä nyrkkihipalla. Jos osat olisivat olleet päinvastoin, kyseessä olisi ollut pienimuotoinen holokausti.

reino

Mitenkäs ne hipan säännöt menivätkään?

Jos sä oot hippa ja läpsäset mua (lievästi), niin sitten mä oon hippa. Saankos mä sitten läpsästä sua? Vai loppuko se leikki jo?

Lemmy

- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Iiro Iso-Ilomäki

Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

sydäri

Quote from: pjentti on 06.07.2009, 16:56:39
Tuota minä en ainakaan huomaa noiden miesten välillä kovinkaan merkittävää kokoeroa. Pitää varmaan käydä optikolla tai kysessä on uusi kiertoilmaisu tapahtuneen tekemiseksi hyväksyttävämmäksi.

Ensimmäisenä tuli mieleen, että joku pikkupoika löi jotain suurempaa miestä. Sitten tuli mieleeni, miksi iso mies juoksisi pikkumiestä karkuun ???
Kuvista selviää, että pikkumiehen pää yltää lähes Transporterin katon rajaan. (transporterin korkeus 199 cm. + kuvakulma vähän hämää = 180-190cm pituinen pikkumies, arvioisin)

Mistä tämä "nyrkkihippa" lähti käyntiin?
"Vi gillar olika" Elin Krantz

Ernst

Quote from: sydäri on 07.07.2009, 11:51:26
Quote from: pjentti on 06.07.2009, 16:56:39

Ensimmäisenä tuli mieleen, että joku pikkupoika löi jotain suurempaa miestä. Sitten tuli mieleeni, miksi iso mies juoksisi pikkumiestä karkuun ???
Kuvista selviää, että pikkumiehen pää yltää lähes Transporterin katon rajaan. (transporterin korkeus 199 cm. + kuvakulma vähän hämää = 180-190cm pituinen pikkumies, arvioisin)

Mistä tämä "nyrkkihippa" lähti käyntiin?

Ainahan se rassismista lähteepi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)