News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

IS/Jyrki Lehtola: Timo Soini sanoo homo

Started by Koekaniini, 07.06.2014, 09:58:15

Previous topic - Next topic

Koekaniini

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288697912859.html?pos=ksk-trm-uuti-ostu

"Olen Timo Soini enkä saa homoista kyllikseni.
Homo homo homo.
Kun en tiedä mitä sanon, sanon homo.
Homo homo homo.
Nykyään sanon aika usein homo.

Minä olen normaali suomalainen mies, sellainen kuin ihmisen tulee olla.

Istun paljon vessassa. Siellä minä ajattelen. Vessassa on tilaa hengittää.

Vessassa keksin sanan Pyrsseli. Se oli minun näköiseni väännös sanasta Bryssel. En ollut varma, ymmärsivätkö kannattajani mykistävää letkeyttäni heti, he kun ovat minua hitaampia, joten toistelin sitä pitkään.

Pyrsseli Pyrsseli Pyrsseli. Ei se mitään tarkoittanut, surkea sanaväännös, mutta antoi minusta kuvan miehenä, joka ei kumartele kuvia, vaan omia sanaväännöksiään.

Bryssel edustaa minulle samaa kuin homo; sanaa jota toistaa, kunnes se muuttuu minun sanastani teidän peloksenne. Käytän näitä sanoja niin kuin kyse olisi yleisistä, teitä kaikkia koskevista vaaroista, ei henkilökohtaisista ongelmistani.

Minulla on täällä vessassa muutama fraasisanakirja, joita selailen, kun en saa yhtään ajatusta. Fraaseilla minä elän, fraaseilla ja teidän peloillanne.

En tiedä. Viime aikoina on tullut yksinäinen olo, vaikka se homotunne onkin. Tiedättekö sen hetken, kun kutsuilla (minä en niissä käy, homojen hommia, mutta olen kuullut) aluksi hauskaksi luulemasi uusi tuttavuus muuttuukin rasittavaksi? Toistaa koko ajan sitä ensimmäistä vitsiään, yhä kovemmalla äänellä, yhä yksinäisempänä?

Minulle on tullut vähän sellainen olo: niin kuin ihmiset ympärilläni toivoisivat, että olisin hetken hiljaa.

En osaa olla hiljaa. Siksi istun täällä vessassa ja mietin homoja.
Kokoomus äänestää pian uudesta puheenjohtajasta. Täällä vessassa syntyi ajatus, että siihen pitää ottaa soinimaisesti kantaa, koska kokoomus on ainoa, joka on enää pääministeriyteni tiellä.

Mietin, mikä olisi kulmani, mistä kokoomusta kyseenalaistaisin, rehvakkaasti, kansanomaisesti.

Sitten ajattelin taas homoja, en voi sille mitään. Ja keksin, että jumpe, siellä kokoomuksessahan on homomyönteisiä puheenjohtajaehdokkaita. Homo homo homo.

Kirjoitin aiheesta kaksi blogia, tai niin kuin kansalleni tyylittelen, "plokia".

Tällaista on, kun on populisti.

Plokeihin kirjoitin kokoomus kokoomus kokoomus ja homo homo homo. Mainitsin lapsista ja sukurutsasta. Sellainen mies minä olen, harhoillaan pelotteleva, vessaan juuttunut hetero.

Tällaista on, kun on populisti. Aloitin halveksimalla kaikkea muuta paitsi kansaa, siitä päädyin jankkaamiseni seurauksena vahingossa halveksimaan kansaa, ja nyt on hetkiä täällä vessassa, kun hoen homo homo homo ja olen lähellä halveksia itseäni.

Siksi istun toista tuntia täällä vessassa ja etsin fraasisanakirjasta edes yhtä lohduttavaa ajatusta, mutta mieleeni tulee vain homo homo homo.

Kirjoittaja on kirjailija ja käsikirjoittaja.

Jyrki Lehtola "

Olipahan ihmeellinen kirjoitus. Mitä tämän on tarkoitus viestittää? Kirjoittajan vitutusta kun joku ajattelee toisin?
#I wont ride with you

"muistakaa orjalaivojen terva ja inkojen kulta, vitun rasssitistit"  :'(

siviilitarkkailija

Jaa että mikäkö? Noo Jyrki haluaa kertoa kaikille iltasanomien lukijoille vetävänsä vessassa käteensä ja ajattelevansa Timo Soinia. Mutta tyypillisen homoleimaajan tavoin pelkää itse  homoleimautumista. Eipä tuossa tuon kummempaa. Ei ole Lehtolan parhaimmistoa...

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Miniluv

Olen Jyrki Lehtola. Pitäisi saada kirjoitus valmiiksi lehteen, että saa rahaa.

Nyt keksin. Timo Soini. Soini Soini Soini.

Soini Soini. Ja mitäs muuta. Soini homo homo.

Homo homo. Soini Soini.

Tiedättekö sen tunteen, kun ostaa viikonlopun lehden ja selailtuaan huomaa, ettei siinä mitään luettavaa ollut? Vähän kuin Soini. Ja homo.

Soini Soini. Homo homo. Soini homo. Homo Soini.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

ihminen

Mietin että miksi? Mutta sitten muistin, ne on ne vaalit  :facepalm:

Saamme taas vuoden lukea, kuunnella ja nähdä mediassa jo perinteeksi muodostunutta persubashausta. Jonkunhan se on se vaalityö tehtävä eduskuntavaaleihinkin.

Go media!

Toisaalta, tuollainenhan se Soini on ja mitä sitä sen enempiä miettimään. Ei se yritäkään kulttuuriväkeä miellyttää ja miksi yrittäisi joten antaa kirjailijakäsikirjoittelijan olla omaa mieltään henkilöstä kun tämän edustamista asioista ei kerran osaa kirjoittaa. Tämä on kai sellaista sivistynyttä ja suvaitsevaa asiapitoista keskustelua?

Eino P. Keravalta

Quote from: Miniluv on 07.06.2014, 10:17:09

Homo homo. Soini Soini.

Tiedättekö sen tunteen, kun ostaa viikonlopun lehden ja selailtuaan huomaa, ettei siinä mitään luettavaa ollut? Vähän kuin Soini. Ja homo.

Vaikuttaa nyt siltä, että Jyrtsä on viettänyt iloisen ryyppyputken ja yhtäkkiä selkeämpänä hetkenä tajunnut, että pakinan dead line pukkaakin päälle huomenissa. On sitten tasoituskaljoja juoden, hiki päässä laatinut jonkinlaisen homo-kyhäelmän, että saisi rahat tililleen ja työsuhteensa säilymään. Jyrtsä ei ole kyennyt luomaan minkäänlaista kelvollista tekstiä, mutta pakko on ollut jotain kirjoittaa. Ja ainahan voi luottaa siihen, että on Jyrki Lehtola, joten joku hölmö saattaa jo pelkästään siitä maksaakin - vaikka ei tätä menoa kovin kauaa.

Mutta en oikein ymmärrä, miten tuo homottelu liittyisi Perussuomalaisiin. Tuosta homohomohomohomohomo-tyylistä tulee ennenkaikkea mieleen Vihreät; hehän sitä homoa hierovat ihmisten naamaan kaiken aikaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

ihminen

Quote from: siviilitarkkailija on 07.06.2014, 10:15:22
Jaa että mikäkö? Noo Jyrki haluaa kertoa kaikille iltasanomien lukijoille vetävänsä vessassa käteensä ja ajattelevansa Timo Soinia. Mutta tyypillisen homoleimaajan tavoin pelkää itse  homoleimautumista. Eipä tuossa tuon kummempaa. Ei ole Lehtolan parhaimmistoa...

Jyrkillä on alitajuinen himo Soinin kehoa kohtaan?

:o

Micke90

Eikö Soini tosiaan löytänyt Kokkareiden puheenjohtajakisasta muuta kommentoitavaa kuin ehdokkaiden homoliittokannat?  :facepalm:

Talouspolitiikka? Maahanmuuttopolitiikka? EU-politiikka?  >:(

ihminen

Quote from: Micke90 on 07.06.2014, 10:32:46
Eikö Soini tosiaan löytänyt Kokkareiden puheenjohtajakisasta muuta kommentoitavaa kuin ehdokkaiden homoliittokannat?  :facepalm:

Se mistä Jyrki on niin mielensä pahoittanut ei tainnut liittyä tuohon asiaan kovin merkittävästi.

MUUTAMA FAKTA TÄRÄHTÄNEISTÖLLE
http://timosoini.fi/2014/06/muutama-fakta/

Edit.

No liittyy tämän kirjoituksen loppukin varmaan tähän Jyrkin romahdukseen.

GALLUP EI YLLÄTTÄNYT
http://timosoini.fi/2014/05/gallup-ei-yllattanyt/

Micke90

Quote from: ihminen on 07.06.2014, 10:41:05
Se mistä Jyrki on niin mielensä pahoittanut ei tainnut liittyä tuohon asiaan kovin merkittävästi.

Moni muukin pahoitti mielensä Soinin homoheitosta ja haluaisi vaihteeksi kuulla puhetta muustakin kuin homoliitoista.

ihminen

Quote from: Micke90 on 07.06.2014, 10:45:39
Quote from: ihminen on 07.06.2014, 10:41:05

Moni muukin pahoitti mielensä Soinin homoheitosta ja haluaisi vaihteeksi kuulla puhetta muustakin kuin homoliitoista.

Juu, asiasta voit valittaa siis Vihreille, Vasemmistoliitolle, medialle ja juuri nyt Jyrki Lehtolalle.

Siitä olen samaa mieltä että muustakin voisi keskustella.

Micke90

Quote from: ihminen on 07.06.2014, 10:51:35
Juu, asiasta voit valittaa siis Vihreille, Vasemmistoliitolle, medialle ja juuri nyt Jyrki Lehtolalle.

Sekä Timo Soinille.

hattiwatti

No siis kysehän on siitä, että kaikissa noissa kolmessa ylläolevassa missä PS on näennäisesti eri mieltä kokoomuksen kanssa aatteet myydään vaivihkaa jotta hallitukseen olisi pääsy. Homorummutus on harhautusoperaatio: luo Soinista jämäkän johtajan kuvan, jotta tyhmä rahvas ei havaitsisi hivuttaista aatteen myyntiä keskeisissä jutuissa.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/69553-timo-soini-homojen-valinen-liitto-homoliitto
Suurimman puolueen puheenjohtajan ja hallituksen muodostajan asemaa tavoitteleva Soini korostaa, että "jos suurimmaksi meinaa, nimenomaan Kokoomus pitää haastaa".
...
Katolista uskoa harjoittava Soini toteaa, että hänelle homoliitot ovat "politiikan linjakysymyksiä", eivät omantunnonkysymyksiä.

Kannattaa huomata, että nämä Micken mainitsemat pikku marginaalijutut kuin maahanmuutto, talous ja EU-politiikka eivät ole politiikan linjakysymyksiä, ja niillä ei kokoomusta aiota haastaa kun merkittäviä linjaerimielisyyksiä ei nähtävästi ole(?). Siksi homot on ainoa ase.

hattiwatti

En omaa kovinkaan korkeaa mielipidettä Jussi Jalosesta, mutta tämä kirjoitus osuu maaliinsa:

http://jojalonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/169602-soinin-sateenkaari

QuoteOn kaksi asiaa, joista Timo Soini ei näytä saavan kyllikseen: kokoomuspuolue ja homoseksuaalisuus.

Kahden päivän aikana Soini on tuutannut plokiinsa jo kaksi kirjoitusta mainitusta aiheesta. Eilisessä mietelmässään, josta tekaistiin myös uutinen, Soini julisti itsevarmasti, että "jos suurimmaksi meinaa, nimenomaan Kokoomus pitää haastaa". Entä miten kokoomus haastetaan? Keskittymällä turvallisuuspolitiikkaan? Peräänkuuluttamalla kunnon työllisyysohjelmia ja taloudenpitoa? Muistuttamalla hyvinvointivaltion ja peruspalvelujen tärkeydestä? Ei tietenkään. Moinen olisi aivan liian vaikeaa. Soinin mukaan vaalivoitto otetaan pitämällä elämää homoseksuaalisuudesta ja kokoomuksen kahden puheenjohtajaehdokkaan tukemasta tasa-arvoisesta avioliittolaista.
...
Aiemmin Soini on osoittanut vanhoja puolueita haastaessaan jonkinasteista populistista silmää, mutta tällä kertaa hänen näkönsä on alkanut verestää pahasti. Aikoinaan onnistui Soini haastamaan keskustan europolitiikalla, ja sosialidemokraatit telakkapäätöksestä syntynellä katkeruudella. Mikäli hänellä ei suurimman porvarispuolueen kimppuun käydessään ole arsenaalissaan enää mitään muuta kuin homoviha, niin sopii kysyä mihin kansankosiskelusta gradunsa tehneen maisterisjätkän poliittinen perusosaaminen on kadonnut. ........

Perussuomalainen puolue on kuluneen vaalikauden aikana tehnyt kompromisseja monessa asiassa hallituskelpoiseksi valmistautuessaan, ja puolueen vanha EU-kriittisyyskin on rapissut.
Mutta yksi asia näyttää olevan, josta ei tingitä, ja joka on vieläpä Soinin itsensä mukaan kiveenhakattu linjakysymys, ja se on suhtautuminen seksuaalivähemmistöihin.

Kni

Quote from: ihminen on 07.06.2014, 10:18:14
Mietin että miksi? Mutta sitten muistin, ne on ne vaalit  :facepalm:

Saamme taas vuoden lukea, kuunnella ja nähdä mediassa jo perinteeksi muodostunutta persubashausta. Jonkunhan se on se vaalityö tehtävä eduskuntavaaleihinkin.

Go media!

Toisaalta, tuollainenhan se Soini on ja mitä sitä sen enempiä miettimään. Ei se yritäkään kulttuuriväkeä miellyttää ja miksi yrittäisi joten antaa kirjailijakäsikirjoittelijan olla omaa mieltään henkilöstä kun tämän edustamista asioista ei kerran osaa kirjoittaa. Tämä on kai sellaista sivistynyttä ja suvaitsevaa asiapitoista keskustelua?

Avatkaa laarin kansi.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Kni

Quote from: Eino P. Keravalta on 07.06.2014, 10:26:34
Quote from: Miniluv on 07.06.2014, 10:17:09

Homo homo. Soini Soini.

Vaikuttaa nyt siltä, että Jyrtsä on viettänyt iloisen ryyppyputken ja yhtäkkiä selkeämpänä hetkenä tajunnut, että pakinan dead line pukkaakin päälle huomenissa. On sitten tasoituskaljoja juoden, hiki päässä laatinut jonkinlaisen homo-kyhäelmän, että saisi rahat tililleen ja työsuhteensa säilymään. Jyrtsä ei ole kyennyt luomaan minkäänlaista kelvollista tekstiä, mutta pakko on ollut jotain kirjoittaa. Ja ainahan voi luottaa siihen, että on Jyrki Lehtola, joten joku hölmö saattaa jo pelkästään siitä maksaakin - vaikka ei tätä menoa kovin kauaa.

Mutta en oikein ymmärrä, miten tuo homottelu liittyisi Perussuomalaisiin. Tuosta homohomohomohomohomo-tyylistä tulee ennenkaikkea mieleen Vihreät; hehän sitä homoa hierovat ihmisten naamaan kaiken aikaa.

Jyrki on miespuolinen Kaarina Hazard.

chacha2

Olen nyt lukenut muutaman kolumnin (http://www.iltasanomat.fi/haku/?search-term=Jyrki+Lehtola
Jyrki Lehtolan terävästä? kynästä.

Lehtola purkaa pahaa oloaan ihan jokaisessa kolumnissaan.
Mikään ei ole hyvin.
Aina vaan marisee.

Yksi poikkeus löytyy. Jan Vapaavuori ja hänet
Lehtola hyväksyy ainoastaan koska pitää Vapaavuorta ankeuttajana.

Syytä huoleen olisi ollut jos Lehtola olisi kolumnissaan ylistänyt Soinia.
Silloin Soini olisi oikeasti tehnyt jotain väärin.
Tämä kolumni taas -  bla bla bla
¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

IDA

Tässä se aika yleinen ilmiö, että ihmiset kyyläävät todella innolla niitä juttuja, joista voisivat pahoittaa mielensä, mutta eivät sitten muita juttuja edes lue tai kuule. Soini kirjoittaa kerran homoliitoista, kun asia on lakivaliokunnan käsittelyssä, niin se on ainoa juttu, jonka mielensäpahoittajat Soinilta lukevat ja seuraavan kymmenen vuotta, kytätessään samalla innokkaasti uusia homojuttuja, väittävät, että Soini kirjoittaa vain pakkomielteenomaisesti homoista.
qui non est mecum adversum me est

nollatoleranssi

Tuo kolumni on sitä tasoa, että sitä ei julkaistaisi yhdessäkään yleisökirjoituksessa - ei yhdessäkään edes Suomen pienimmissä lehdissä omalla nimellä kirjoitettuna. Sen takia on ihmeellistä minkälaista roskaa "toimittaja" saa julkaista toimittaja-kirjailijastatuksen takana.

Tulee mieleen "Pekka Himasen muistelmat" ja hänen perusteltuaan kirjoitustensa laatua tunnetulla kustantajalla...
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

nollatoleranssi

Soinin homokommentit ansaitsivat paremman ketjun kuin epämääräisen toimittajan heikkotasoisen avauksen, josta ei kukaan tiedä mitä siinä yritettiin sanoa.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Kni

Quote from: IDA on 07.06.2014, 17:31:29

Tässä se aika yleinen ilmiö, että ihmiset kyyläävät todella innolla niitä juttuja, joista voisivat pahoittaa mielensä, mutta eivät sitten muita juttuja edes lue tai kuule. Soini kirjoittaa kerran homoliitoista, kun asia on lakivaliokunnan käsittelyssä, niin se on ainoa juttu, jonka mielensäpahoittajat Soinilta lukevat ja seuraavan kymmenen vuotta, kytätessään samalla innokkaasti uusia homojuttuja, väittävät, että Soini kirjoittaa vain pakkomielteenomaisesti homoista.

Aivan totta.

Ja jos ajattelemme miten paljon media tuo homoja joka käänteessä ja yhteydessä esiin, on käsittämätöntä että yksi (punavihreän) median näkemyksen vastainen mielipide aiheuttaa joissakin tuon tason tyrmistystä. Lehtola voisi opetella edes vähän suvaitsevaisuutta.

KJ

Lehtola on kyllä yleensä hyvä ja pistävä kirjoittaja, eikä mies, joka uskaltaa käyttää puolipistettä voi olla läpeensä paha, vaikka käyttäisikin puolipistettä vain todistaakseen olevansa keskivertoa parempi kirjoittaja.

Mutta oikeasti tuossa jyllää vanha kunnon klikkaushuoraaminen: otsikolla Soini ja homo; 23456 klikkausta. Otsikolla kanerva ja soutuvene; noin 231 klikkausta.

Kiitokset Miniluvin parodialle kirjoituksesta, koska melkein hymähdin.

What would Gösta Sundqvist do?

Maastamuuttaja

Olen pitkään ollut sitä mieltä, että Lehtola on kolumnistien harvalukuista ykkössarjaa. Olen edelleen sitä mieltä. Tämä Soini homoilu vaikuttaaa välityöltä. Vähän liikaa renkutusta. Toisto-efektiä voisi säädellä  tiukemmin ja osuvammin.

IDA

Quote from: KJ on 07.06.2014, 17:59:07

Sama. Noin 7,5 sekunnin iloinen olo yllätti.
qui non est mecum adversum me est

Miniluv

Quote from: KJ on 07.06.2014, 17:59:07

Tämä sydäntälämmittävä kannustus teki minusta paremman ihmisen.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kiril

Quote from: hattiwatti on 07.06.2014, 15:05:26
En omaa kovinkaan korkeaa mielipidettä Jussi Jalosesta, mutta tämä kirjoitus osuu maaliinsa:

http://jojalonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/169602-soinin-sateenkaari

QuoteOn kaksi asiaa, joista Timo Soini ei näytä saavan kyllikseen: kokoomuspuolue ja homoseksuaalisuus.

Kahden päivän aikana Soini on tuutannut plokiinsa jo kaksi kirjoitusta mainitusta aiheesta. Eilisessä mietelmässään, josta tekaistiin myös uutinen, Soini julisti itsevarmasti, että "jos suurimmaksi meinaa, nimenomaan Kokoomus pitää haastaa". Entä miten kokoomus haastetaan? Keskittymällä turvallisuuspolitiikkaan? Peräänkuuluttamalla kunnon työllisyysohjelmia ja taloudenpitoa? Muistuttamalla hyvinvointivaltion ja peruspalvelujen tärkeydestä? Ei tietenkään. Moinen olisi aivan liian vaikeaa. Soinin mukaan vaalivoitto otetaan pitämällä elämää homoseksuaalisuudesta ja kokoomuksen kahden puheenjohtajaehdokkaan tukemasta tasa-arvoisesta avioliittolaista.
...
Aiemmin Soini on osoittanut vanhoja puolueita haastaessaan jonkinasteista populistista silmää, mutta tällä kertaa hänen näkönsä on alkanut verestää pahasti. Aikoinaan onnistui Soini haastamaan keskustan europolitiikalla, ja sosialidemokraatit telakkapäätöksestä syntynellä katkeruudella. Mikäli hänellä ei suurimman porvarispuolueen kimppuun käydessään ole arsenaalissaan enää mitään muuta kuin homoviha, niin sopii kysyä mihin kansankosiskelusta gradunsa tehneen maisterisjätkän poliittinen perusosaaminen on kadonnut. ........

Perussuomalainen puolue on kuluneen vaalikauden aikana tehnyt kompromisseja monessa asiassa hallituskelpoiseksi valmistautuessaan, ja puolueen vanha EU-kriittisyyskin on rapissut.
Mutta yksi asia näyttää olevan, josta ei tingitä, ja joka on vieläpä Soinin itsensä mukaan kiveenhakattu linjakysymys, ja se on suhtautuminen seksuaalivähemmistöihin.
Jussi Jalonen päivittää blogiaan.....
Kun taas 'Soini on tuutannut plokiinsa'

Kyllä Lehtola on parempiakin pakinoita kirjoittanut. Yhdessä asiassa olen hänen kanssaan samaa mieltä. Tekorahvaanomaiset 'ploki' ja 'Pyrsseli' ovat vähän liian läpinäkyviä. Arvosta Timo kannattajiasi hieman enemmän!

Micke90

Quote from: Miniluv on 07.06.2014, 18:19:25
Tämä sydäntälämmittävä kannustus teki minusta paremman ihmisen.

Se onkin jo jotain se. Koitko oikein valaistumisenkin?  :P

Miniluv

ihminen

Poimintoja Jyrkin raapusteleman kolumnin kommentti osiosta.

nimim. miten asiat ovat oikeasti
QuotePieni ajatusleikki. Perusuomalaisten EU-kriittisellä linjalla on reilusti alle 20 prosentin kannatus. Jos laskee mukaan nukkuvien puolueen, niin kannatus on vielä heikompi.

EU-myönteisellä establishmentin, valtamedian ja valtapuolueiden, hallituspuolueiden...linjalla valtava enemmistö takanaan. Myös Suomen kansan kannatus. Ja suosítuin politiikko on Brysselin kultapoju Stubb, ylivoimaisesti.

Kuka ja ketkä tällä logiikalla siis ovat varsinaisia populisteja? Eivtkö ne joita kansa, popula, kannattaa? Persut ovat toisinajattelijoita mutta eivät kelpaa sellaisiksi koska ajattelevat toisin "väärällä" tavalla. EU-kriittistä linjaa kannattaa kansan pieni osa ja vähemmistö. Minä en ainakaan saa persuista millään populisteja. Sen sijaan kansan/hallituksen/median EU on hieno juttu - asenteesta saan. Kannatus kertoo missä populismi elää ja toimii.

nimim. Turska
QuoteOn se ihmeellistä, että perussuomalaisia haukutaan koko ajan, ja varsinkin timo soinia. Sama mitä persut tekee, hyvää tai huonoa niin lehdissä niistä sanotaan huonoa. Jos muut puolueet tekee huonoa niin lehdissä lukee hyvää niistä. Lehdet on puolueellisia ja tämä kolumnikin oli ihan surkea. Parempi ois tullu, jos se olis kertonu sosiaalidemokraateista tms. kuinka hyvin he hoitavat hommat hallituksessa.

nimim. Realisti
QuoteJa kirjoittaja on täydellisesti pihalla.

Tekee juuri sen mitä media sen haluaakin tekevän;eli leimaa perussuomalaiset ja heidän kannattajansa muita tyhmemmiksi.

Se taas antaa jatkossakin "oikeille" puolueille oikeuden jättää kaikki perussuomalaisten vaatimukset hallitusneuvottelujen ulkopuolelle.Kuten sitten jätettiin persutkin hallituksen ulkopuolelle,kun eivät suostuneet tekemään niinkuin Käteinen käski.

Ensin siis "hylättiin" persujen äänisaalis "protestiääninä",ja sitten mollattiin puolue,kun "kieltäytyivät vastuunkannosta".

Nyt Jutta on jo kenkää saanut,ja Käteinen päättänyt itse lopettaa sen vastuunkantamisen...

Kolumnin sisällöstä ja jokaisen henk. koht. mielipiteestä viis, näissä lukijoiden kommenteissa on asiaa. Hallitus hoitaa asiat päin vi :-X :-X ua ja media on oppositiopuolueen kimpussa. Miksi näin on?

Kertoo siitä että toimittelijat  ovat tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen ja eivät siksi kerro kansalle mikä on maan tilanne. Otsikoissa on leipää ja sirkushuveja, tällä taktiikalla valta pysyy valtapuolueilla. Suuri yleisö ei tiedä totuutta koskaan, toisinaan epäilyttää että kiinnostaako se edes...

Rusinapulla

Mää en ole ikinä pitänyt Lehtolan juttuja mitenkään nerokkaina, enkä ymmärtänyt miksi miestä pidetään jonain sanan säilän Zorrona. Don Quijotena ehkä.
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

tietotyöläinen

Olen lukenut satunnaisesti Lehtolan piikittelyä jo kohta varmaan 20 vuotta. Kyllä hän on kolumisteissa selvästi keskitason yläpuolella.

Tämä raapaisu on huono. Aihe sinänsä on ihan tusinakolumin arvoinen, mutta Soinin homojumpasta olisi saanut kyllä paljon enemmäkin irti, ehkä jopa jotain hauskaa tai edes etäisesti pisteliästä.

hattiwatti

Quote from: ihminen on 07.06.2014, 19:42:45

Kolumnin sisällöstä ja jokaisen henk. koht. mielipiteestä viis, näissä lukijoiden kommenteissa on asiaa. Hallitus hoitaa asiat päin vi :-X :-X ua ja media on oppositiopuolueen kimpussa. Miksi näin on?

No siksi kun olisi oppositiopuolueen tehtävä tarttua keskeisiin poliittisiin aiheisiin jota hallitus hoitaa koko ajan päin vi :-X :-X ua eikä jauhaa homppeleista. Tämä on keskeinen syy siihen miksi kritisoin Soinia. Hallitus mokaa peräperäperää ja käytännössä tuhoaa maan, ja oppositio vaan jaksaa sitten haastaa päähallituspuolueen homoiluilla. Säälittävää.

Micke90

Quote from: Miniluv on 07.06.2014, 19:39:22
Ainakin 7,5 sekunnin ajan.

Parempi kai sekin kuin ei mitään.  ;)