News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Homman yleinen ja virallinen eurovaalivalvojaisketju 2014

Started by Suomi2050, 25.05.2014, 01:04:42

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Jussilta hyvä haastattelu. Rento, ainakin ulospäin. Ei mitään populistista "Ihanaa Leijonat" kuten pepsodentilla.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Marija

Quote from: Axel Cardan on 25.05.2014, 19:28:03
Puhuin kassaneidinkin ympäri. " Jos äänestät, niin RKP putoaa. "

Samoin evästin vanhempani. Yhdessä vaimoni kanssa voimme taata ainakin 5 ääntä.

Suomen ongelma näyttää olevan se, että on aivan liian monta ihmistä, jotka eivät välitä.

RKP:n putoaminen olisi jo itsessään valtava voitto suomalaiselle yhteiskunnalle, suomalaisuudelle!
Jos putoaa, veisaan välittömästi, asennossa seisten Finlandian:

"Oi Suomi, katso Sinun päiväs koittaa!
Yön uhka karkoitettu on jo pois!
Ja aamun kiuru kirkkaudessa soittaa,
kuin itse taivahan kansi sois!
Yönvallat aamun valkeus jo voittaa,
Sun päiväs koittaa,
oi, Synnyinmaa!" 

Tätä odotellessa.
Jos voitto ei vielä tullut, se tulee!  :)

Isäntä ja loinen

Stubb, Cronberg, Paananen...hitto miten ärsyttävää porukkaa.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

MikaMika

Quote from: qwerty on 25.05.2014, 19:54:52
Eiks Jussi oo lopettanut dokaamisen? Hiemen sammalsi tossa...

En mä tiiä, jos olis vetänyt spiliff in  8)

Sitruunamelissa

Quote from: qwerty on 25.05.2014, 19:54:52
Eiks Jussi oo lopettanut dokaamisen? Hiemen sammalsi tossa...
Ööö, vähän oli muutaman sanan ja ilmaisun hakemista, mutta ei kyllä mielestäni sammaltanut. Samaa sanoissa sekoilua on ollut muillakin eri puolueiden ehdokkailla. Taitaa suora lähetys tällaisessa tilanteessa hieman jännittää. Ja Jussi ei mielestäni edes yrittänyt vastata mitäänsanomattomalla sanahelinällä, jolloin menee ehkä hetki hakea sitä vastausta tai sanoja.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

qwerty

(http://t1.ftcdn.net/jpg/00/39/75/40/400_F_39754098_fUGiJE1RIJLoT0oGZSFry4mW47GJHFVn.jpg)
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Micke90

Quote from: Golimar on 25.05.2014, 19:58:04
Cronberg, Jaakonsaari ja Hautala ovat minun inhokkejani.

Sinnemäki ja Andersson taas minun. HYH!  >:(

qwerty

"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

qwerty

ruikonperä

Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

törö

(http://hommaforum.org/index.php?action=dlattach;topic=93888.0;attach=33749;image)

Myrkkymies

Micke90

guest11919

qwerty

Ei ees varasijalla meikäläisiä....

30.000 ääntä eroa Stubb - Halla-aho jo ennakkoäänissä. Vittu.

Jaakko Sivonen

Ei näköjään kiinnostanut äänestäminen perussuomalaisten kannattajia.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Sitruunamelissa

Mutta eikö tuossa sanottu, että 100 000 ennakkoääntä vielä laskematta + vaalipäivän äänet? Jotenkin tuntuu siltä, että tuo voi muuttua vielä yllättävän paljonkin, vaikka ei nyt niin superhyvältä näytäkään.
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.

Marija

Jumala on olemassa!

RKP pudotettu! Vihollinen voitettu!

Finlandia laulettu!  ;D

Kaappihommailija

Quote from: Myrkkymies on 25.05.2014, 20:00:53
RKP, 0 paikkaa! Heheheee

Haglundin ilme oli aivan priceless, kun tämä nolla tuli ruutuun :D

Almost human

Voi vittu, ei voi muuta sanoa.... Saa luvan olla pirunmoinen kiri ku Väätäisellä että kolmas paikka tulis :facepalm:
En ole ikinä pitänyt tätä faktoista keskustelemista mielenkiintoista. Faktat kun ei keskustelemalla muutu.
-Dan Koivulaakso

Portaat vievät sinne suuntaan minne niitä kävelee
-Saara Huttunen

MikaMika

Quote from: Jaakko Sivonen on 25.05.2014, 20:04:22
Ei näköjään kiinnostanut äänestäminen perussuomalaisten kannattajia.

Ja arvaa mitä eihän nämä ollut kuin vasta kolmannet vaalit jytkyn jälkeen: PSn oikea kannatus on 12,8 % ei 17 %. Pojat me ollaan hävitty tämä peli.

Titus

Ääniä laskematta juurikin Uudenmaan alueelta, eli jonkunlaista petraamista vielä tulee.
that's a bingo!

qwerty

Ennakkoäänet

Kansallinen Kokoomus 22,7
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue 13,6
Perussuomalaiset 12,8
Suomen Keskusta 21,0

Mitä vittua  >:(   

TheJ

Landeperseet saatiin kalasteltua äänestämään "kriittistä" Väyrystä. Siinä yksiselitteisesti syy PS vs. Keskusta verrattuna eduskuntavaaleihin.

:(

Lisäksi tietty äänet ovat toistaiseksi vahvasti landepainotteiset koska ennakkoäänistä oli uudeltamaalta ja hesasta laskematta ääniä.

ämpee

MTV3 veti kunnon linjaa, Kumpula-Natri oli saanut 14.000 ääntä, ja Sampo myös "ihan hyvin" 12.000 ääntä, mutta Mestarin 28.000 ääntä tässä välissä ei aiheuttanut kommenttia.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."