News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jussi Halla-aho vs. Anni Sinnemäki ISTV 13.5. klo 19.00

Started by Sibis, 12.05.2014, 12:53:49

Previous topic - Next topic

Deputy M

Osa suurista ikäluokista on jo edesmennyt, mutta vielä meitä riittää ja nythän meillä on aikaa vaikka toimia aktiivisesti täällä Hommalla. Tosiaan se äänestys on jo huomenna, sitten mennään vikkelästi vaimon kanssa äänestämään, tietty numeroa 84. Varmaan porukka sitten kokoontuu  Sinnemäen ja Halliksen keskustelun jälkeen tänne.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Siili

Quote from: Elcric12 on 13.05.2014, 11:45:11
Ei vaan että ollaan vastuussa siitä mihin ollaan "YK:ssa sitouduttu". Ei se tarkoita etteikö afrikkalaiset itsekin olisi vastuussa.

Ehkäpä Annin kannattaisi kiinnittää huomiota terminologiaan.  Auttaminen ja vastuussa oleminen eivät ole synonyymejä.  Itse olen valmis auttamaan kaveria, kun hänellä on vastoinkäymisiä, mutta nähdäkseni hän on kuitenkin vastuussa itse itsestään.  Yleensä apukin onnistuu paremmin, kun kohde tuntee olevansa vastuussa omasta kohtalostaan. 

Eino P. Keravalta

Quote from: Siili on 13.05.2014, 16:04:05
Quote from: valkovuokko on 13.05.2014, 15:04:53
Jussin kuva on ok, ei sen tarvitse olla kuin valokuvaajan viimeisen päälle retuseeraama presidentin virallinen muotokuva.

Ehkäpä Halla-aho ottaa Sinnemäestä mallia markkinoidessaan itseään ensi vaaleissa:

http://hommaforum.org/index.php/topic,93581.msg1623698.html#msg1623698

Olen varma, että lahjakas valokuvaaja onnistuu ottamaan Halla-ahostakin seksikkään kuvan.

Kyllähän tohtori Halla-ahosta on jo seksikkäitä kuvia. Esimerkiksi se, jossa mies iltahämärissä poistuu Jytkyn jälkeen Bottalta odottavaan autoon. Valokuvaaja on onnistunut vangitsemaan jykevän leuan ja miehekkään profiilin päivän painuessa mailleen. Melkein kuin Clint Eastwood astumassa ratsaille.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Mehud

Quote from: Eino P. Keravalta on 13.05.2014, 17:32:48
Quote from: Siili on 13.05.2014, 16:04:05
Quote from: valkovuokko on 13.05.2014, 15:04:53
Jussin kuva on ok, ei sen tarvitse olla kuin valokuvaajan viimeisen päälle retuseeraama presidentin virallinen muotokuva.

Ehkäpä Halla-aho ottaa Sinnemäestä mallia markkinoidessaan itseään ensi vaaleissa:

http://hommaforum.org/index.php/topic,93581.msg1623698.html#msg1623698

Olen varma, että lahjakas valokuvaaja onnistuu ottamaan Halla-ahostakin seksikkään kuvan.

Kyllähän tohtori Halla-ahosta on jo seksikkäitä kuvia. Esimerkiksi se, jossa mies iltahämärissä poistuu Jytkyn jälkeen Bottalta odottavaan autoon. Valokuvaaja on onnistunut vangitsemaan jykevän leuan ja miehekkään profiilin päivän painuessa mailleen. Melkein kuin Clint Eastwood astumassa ratsaille.

Koska en ole nähnyt tuota Einon mainitsemaa kuvaa ja oletan että siinä ei ole Clinttimäisesti hevosta, niin sairas mielikuvitukseni piirtää mieleeni kuvaa Halla-ahosta pelkästään astumassa 8)

Mielikuvani ei ehkä ole sitä seksikkyyttä mitä haetaan ;D
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Elcric12

Quote from: Siili on 13.05.2014, 17:01:37
Quote from: Elcric12 on 13.05.2014, 11:45:11
Ei vaan että ollaan vastuussa siitä mihin ollaan "YK:ssa sitouduttu". Ei se tarkoita etteikö afrikkalaiset itsekin olisi vastuussa.

Ehkäpä Annin kannattaisi kiinnittää huomiota terminologiaan.  Auttaminen ja vastuussa oleminen eivät ole synonyymejä.  Itse olen valmis auttamaan kaveria, kun hänellä on vastoinkäymisiä, mutta nähdäkseni hän on kuitenkin vastuussa itse itsestään.  Yleensä apukin onnistuu paremmin, kun kohde tuntee olevansa vastuussa omasta kohtalostaan.

Missä kohtaa ne oli synonyymeja?

läskisika

Ilmestyykö se keskustelu sinne ISTV:lle näkyviin heti kun väittely alkaa, vai olisko pitänyt jo löytyä jotain ?

Nuivake

Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

AjatusRikollinen

Pätkii kotikoneella jo alkuhetkestä :/ Voe voe ... miten muilla?
Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc

FlyinHighAgain

Näyttäisi ihan ok toimivan, pientä urheilujuhlan makuahan tässäkin taas alkaa tulemaan :)

nonoo

Tää haastattelijahan on varsinaninen koomikko.  ;D

AjatusRikollinen

Samalla sivulla.

Klo.19:10

Kumpi vie väittelyn?

64% Hallis

36% Sinnetänne

Ääniä:158
Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc

Tosiasiallinen Nuiva

Non poteris veritatem

Fetissimies

Quote from: AjatusRikollinen on 13.05.2014, 19:01:02

Streamin laatu on hyvä. Kuva on tarkka eikä lähetys pätki.
"The protection of "opinions" by Article 10 of the Convention relates both to their substance and to their form; the fact that their wording is offensive, shocking, disturbing or polemical does not take them outside the scope of protection."
- Euroopan Ihmisoikeustuomioistuin, GRIGORIADES vs GREECE (121/1996/740/939)

AjatusRikollinen

Quote from: Fetissimies on 13.05.2014, 19:11:42
Quote from: AjatusRikollinen on 13.05.2014, 19:01:02

Streamin laatu on hyvä. Kuva on tarkka eikä lähetys pätki.

Saattoi olla sinnetännemäen naaman nykiminen joka loi virhe-effektin.

Henri_K

Kuvalaatu OK. äänenlaatu OK, mutta ärsyttää tuo aulassa oleva kaiku.

Surso

Kyborg

"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

jmm

Ihan käsittämätöntä tajunnanvirtaa Annilta.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Nuivake

Ompa outoa seurata keskustelua, kun YLEn tyylistä toimittelijan "ohjausta" ei ole lainkaan.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

koli

Yllättävän flegmaattista väittelyä. Kaipaan vähän aggressiivisuutta tähän. >:(
Mörökölli

Sivusta seuraaja

Olisipa mukava kuulla Annin sanovan jotain tuohon että Helsinkiin tulee 10000 ihmistä joka vuosi mutta verotulot ei kasva ollenkaan.

Kauhea Ihmismäinen Otus

Sinnemäki: "Ruotsissa on onnistuttu maahanmuutossa"  :facepalm: :facepalm: :facepalm: Kuinka pihalla voi olla?
Pienetureiällinen lesbotransnainen

Kyborg

Sinnemäki: Ruotsi on hieno maa  ;D
Sinnemäki: Ruotsissa on onnistuttu maahanmuuttopolitiikassa  :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Tosiasiallinen Nuiva

Sanoiko se Sinnemäki mistä Ruotsin virheistä me tullaan ottamaan opiksemme?
Non poteris veritatem

Lettunen

Jussi puhuu faktoja käyttäen, Anni valehtelee tai ei yksinkertaisesti tiedä asioista mitään. Kummankin kannattajat lienevät tyytyväisiä...
"Minulle poloiselle pää on tuskin muuta varten tarkoitettu kuin voidakseni niistää nenäni.." -Antti Tykinvalaja  /Mikael Karvajalka

Nissemand

Ei ollut kyllä parasta Jussia. Tylsä keskustelu niinkuin jo sanottu.

Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

P-Matti

Empä tuota tiijä, mut ei tuota Sinnemänijätä pysty pokkana kuuntelemaan. On kuin pahanenkin teinityttö

Roope

Miksei Koskinen kysynyt Sinnemäeltä väittelyn aiheesta?
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset