News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

IS: Pääministeriehdokas Jan Vapaavuoren tekemä pahoinpitely

Started by siviilitarkkailija, 28.04.2014, 10:41:45

Previous topic - Next topic

Sibis

En oikeastaan hyväksy tätä keskustelua wanhasta asiasta.

Itse joutaisin linnaan omista poikuusvuosien töppäilyistä.                            Sikailut palautuvat vieläkin unissa mieleen. Kärsin siis vieläkin.

Sanoma Oy:n mainos, jossa yhtiö kertoi: Kutsumuksemme on luoda uusi parempi maailma.

siviilitarkkailija

Quote from: Pate on 28.04.2014, 17:33:09

Itse joutaisin linnaan omista poikuusvuosien töppäilyistä.                            Sikailut palautuvat vieläkin unissa mieleen. Kärsin siis vieläkin.

pystytkö ilmeenkään värähtämättä antamaan n 2000 telakkatyöläiselle monoa tai toimimaan kauppa- ja teollisuusministerinä saamatta aikaan yhtään teollista ja tuotannollista työpaikkaa ja löytämään syyllisen aina muualta kuin peilistä?

Sinä kärsit. Tunnet asioita ja tuntemuksia. Häpeää? Käsität siis alkeellisen oikeudenmukaisuuden. Ajattele millainen on Vapaavuoren Suomi jossa pääministerillä ei ole mitään inhimillisiä tunteita tai kykyä empatiaan. (naps)
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Saippuakupla

Seuraava, joka päättää suoltaa diagnooseja, tulee saamaan määräaikaisen porttikiellon.

Morsum

Ei sitten yhtään kauempia rötöksiä löytynyt? Aika sensaatiohakuista touhua.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

siviilitarkkailija

Quote from: Morsum on 28.04.2014, 18:36:02

itse olen sitä mieltä että koira ei ole haudattu syytetyn syyllisyyteen (mitä ei edes kiistetty) vaan koko oikeudenkäynnin läpivientiin jossa yksitellen uhrin vammat ja kärsimykset mitätöitiin ja kiistettiin harvinaisella menestyksellä. Arvela oli todella kova luu käräjillä, mutta oliko niin kova luu kuin mitä tässä näyttäisi olevan.

Kaikesta päätellen pahoinpidelty on joutunut jonkilaisen juridisen jyrän yliajamaksi jossa oikeudenkäynti ei ole ollut edes puolueetonta eikä ilmeisesti edes reilua. Voidaan kysyä että liekö käytetty klassista keinoa uhkailla syytetty tyytymään epärehelliseen ja epäoikeudenmukaiseen tuomioonsa kun osapuolien resurssit ja oikeudelliset kontaktit ovat aivan epäsuhtaiset. Näin käy. Käräjät eivät ole reilu eikä rehellinen paikka.

Sietäjä

Mä ihmettelen eniten tässä jutussa sitä, että se on tapahtunut vuonna 1982 ja siinä on potkittu maassamakaavaa. Kuitenkin olen jostain lukenut faktana, että maassamakaavan potkiminen on maahanmuttajien joskus -90-luvulla tai myöhemmin Suomeen tuoma tapa. Joku tuossa nyt mättää.

Eino P. Keravalta

Quote from: Sietäjä on 28.04.2014, 19:33:39
Mä ihmettelen eniten tässä jutussa sitä, että se on tapahtunut vuonna 1982 ja siinä on potkittu maassamakaavaa. Kuitenkin olen jostain lukenut faktana, että maassamakaavan potkiminen on maahanmuttajien joskus -90-luvulla tai myöhemmin Suomeen tuoma tapa. Joku tuossa nyt mättää.

Ehkä mamut tekivätkin siitä tavan: sitä ennen kyse oli yksittäis- ja poikkeustapauksista eikä tavasta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

J.M

Vapaavuori on mitä ilmeisimmin parantanut tapansa, koska tuoreita rikoksia ei ole tiedossa. Mies on kuitenkin tehnyt menneisyydessään melko raskaat rikokset, jotka eivät mielestäni enää mene pelkästään nuoruuden toilailujen piikkiin joten kyllä niitä voi mielestäni käydä julkisuudessa läpi, aivan kuten tunnutaan käyvän läpi kaikkien muidenkin ns. "huipulle" pyrkivien taustat. Täytyy muistaa myös se, että varmaan jos ei joka päivä, niin joka viikko tulee uusia ihmisiä, jotka kiinnostuvat politiikan seuraamisesta, eikä heillä ole harmainta hajuakaan poliitikkojen menneisyydestä ilman, että niitä silloin tällöin nostetaan esille.

Käy minulle toki sekin, että lopetetaan vanhojen kaivelu näyttävillä otsikoilla, ja etsiköön jokainen itse tietonsa haluamastaan ihmisestä/yhteisöstä. Mutta tätä ei tule tasapuolisesti tapahtumaan niin pitkään kuin on yleinen persujen ja ylipäätään mamutus-, mokutus- ja EU-kriittisten lyttäyskiima valloillaan, joten näillä mennään. Tästä syystä olen tyytyväinen, että Vapaavuoren menneisyyttä ei tietoisesti painettu unholaan.
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Sour-One

Jaa niin, että lähteesi mukaan ei ennen maahanmuuttajia osattu potkia maassamakaavaa?  ;D

Leso

Joten mitens jos tuo pieni seikka onkin aina vaan raskauttavampi?
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Sietäjä

Quote from: Sour-One on 28.04.2014, 21:49:49

Jaa niin, että lähteesi mukaan ei ennen maahanmuuttajia osattu potkia maassamakaavaa?  ;D

Niinhän sitä on täällä aina silloin tällöin väitetty. Vaikea tosin löytää mitään linkkiä todisteeksi, mutta se kuuluisa joku kavereineen on tällaista joissain värinätutka-viesteissä esittänyt.

Ano Nyymi

Sama vika, vituttaa näiden tunkiontonkijoiden touhu. Kuinka hiton kauan pitää kärsiä jo ajat sitten sovitetusta rikoksesta?? Varsinkin jos on viisastuttu ja ryhdytty elämään normaalia elämää.
Jos tuo Vapaavuori olisi joku persu niin samat tyypit vähättelisivät kaverin tekosia sen minkä kerkiäisivät.

Ano Nyymi

No siksi siitä varmaan tulikin niin tuomittavaa kun sitä alkoivat harrastaa maahanmuuttajat...

jopelius

Quote from: Ano Nyymi on 28.04.2014, 22:04:42

Sama vika, vituttaa näiden tunkiontonkijoiden touhu. Kuinka hiton kauan pitää kärsiä jo ajat sitten sovitetusta rikoksesta?? Varsinkin jos on viisastuttu ja ryhdytty elämään normaalia elämää.
Jos tuo Vapaavuori olisi joku persu niin samat tyypit vähättelisivät kaverin tekosia sen minkä kerkiäisivät.

On reilua että ehdokkaan henkilöhistoriaa tuodaan julkisesti esille.

Tässä tapauksessa kokoomuksen jäsenet valitsevat itselleen puheenjohtajan jonka tehtävänä on johtaa heitä ja toimia koko puolueen keulakuvana. Kysymys on vähän kuin kaksivaiheisesta työhönottohaastattelusta. Viime kädessä äänestäjät saavat päättää minkälaisen merkityksen he antavat vanhoille rikoksille ja niistä kärsityille tuomioille.Yhteiskunta sekä vaaleissa äänestävät kansalaiset ovat kansanedustajien työnantajia.

Tämä riittää ainakin minulle. Ei tästä sen enempää tarvitse kiistellä.

Peltipaita

Kammppailulajin harrastajalta anteeksiantamaton rikos hyödyntää taitojaan tällaiseen. Ei jatkoon.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Ink Visitor

Tekevälle sattuu... Pojat on poikia... Vahinko ei tule kello kaulassa... jne...

Jokaiselle voi sattua vahinko, eli tilanne lähtee lapasesta. Mutta jos näitä sattumuksia ja kärhämiä tapahtuu enemmän niin kyse ei ole enää vahingosta tai erehdyksestä, silloin kyseessä on tietoinen valinta...
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

siviilitarkkailija

Uskon että Jan Vapaavuori on parantanut tapansa. Enää hän ei jää kiinni, viimeistään häpeäyliopiston juridiikanopintojensa ansiosta. Sitähän kokoomuspolitiikka on että erilaisten väkivaltabulvaanien käytöllä pakotetaan tai ajetaan vastustajat hiljaisiksi.

Ainakin on sanottava miehestä se että minkä nuorena oppii (humalahakuinen juominen) sen vanhana taitaa. Aina on raukkoja jotka potkivat maassamakaavaa...

mutta on kulkaa oikeasti sellaisakin maahanmuuttajia jotka tulevat tappelussa puolustamaan alakynteen jääneitä ja uskaltavat (tietämättään) tehdä tenän demlan suojelemille väkivaltarikollisille.

Ernst

Quote from: Ink Visitor on 29.04.2014, 11:21:47
Tekevälle sattuu... Pojat on poikia... Vahinko ei tule kello kaulassa... jne...

Jokaiselle voi sattua vahinko, eli tilanne lähtee lapasesta. Mutta jos näitä sattumuksia ja kärhämiä tapahtuu enemmän niin kyse ei ole enää vahingosta tai erehdyksestä, silloin kyseessä on tietoinen valinta...

...the Devil made me do it the first time
The second time i did it on my own...

-Waylon Jennings: Black Rose
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

siviilitarkkailija

Minusta A Stubelon kirjallinen ilmoitus "pitkän harkinnan" jälkeen tehdystä päätöksestä osallistua kisaan kuulostaa lumisateelta foliokypärässä. Jäpikkä on aitoon poliitikkotapaan ENSIKSI kertonut sanomatoimittajalle joka myhäilee tyytyväisenä saamastaan luottamuksenosoituksesta. Sitten vastapalveluksena sanomassa pläjäytetään Stupidon vastaehdokasta iltapäivälehdellä kuonoon. Nyt on sekä toimittaja että poliitikko saavuttanut luottamuksellisen vuotoaseman millä tavalla näitä ehdokkuuksia maassamme varmistetaan.

Stupido on idiootti ja täysi mediasätkynukke ja Vapaavuori keskimääräistä vittumaisempi ja lahjattomampi talouspoliitikko. Eihän siinä tarvi kahteen laskea kumpaa ehdokasta media-äpäräätti alkaa tukemaan. Saisikohan Vapaavuori maistaa omaa jyräys-lääketttään?!

FlyinHighAgain

Oma mielipide on, että Vapaavuori ei saisi missään nimessä päästä pääministeriksi.
Nuoruushörhöilyt tulisi pitkälti kaikilta unohtaa, enkä näe rattijuoppotta tai varkautta pääministerin virkaa estävänä asianakaan, mutta taistelulajeja harjoittanut lähes aikuinen mies hyökkäsi kaverinsa kanssa itseänsä nuoremman kaverin kimppuun ja mahdollisesti potki päähänkin..ei prkl. Jo nykyinenkin asema on kyseisellä kyseenalainen.

Nyt avautuneessa korporaatiokommarien puheenjohtajuuskisassa ehdottomasti Stubb on valinta, jos siis rankemman taudin ja tuhkarokon väliltä pitäisi valita.

Saippuakupla

Onkos kellään jotain tarkempaa tietoa tästä:

QuoteLisäksi Vapaavuori ja tämän kumppani... molemmat harrastivat aktiivisesti nyrkkeilyä ja karatea.

Pitäneekö paikkansa? Faktoja, kiitos.

Lahti-Saloranta

Jos Vapaavuoresta tulee kokoomuksen puheenjohtaja niin tuon potkitun kannattaisi seuraavissa vaaleissa asettua jonkin puolueen, vaikkapa muutoksen ehdokkaaksi samaan vaalipiiriin kuin Vapaavuori. Vaalimainokseen vielä mahdollinen kuva pahoinpitelyn jäljiltä ja vinkki tekijästä vaikkapa näin:
" Kumman haluat pääministeriksi pahoinpitelijän vai pahoinpidellyn"
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

FlyinHighAgain

Quote from: Saippuakupla on 29.04.2014, 18:06:16
Onkos kellään jotain tarkempaa tietoa tästä:

QuoteLisäksi Vapaavuori ja tämän kumppani... molemmat harrastivat aktiivisesti nyrkkeilyä ja karatea.

Pitäneekö paikkansa? Faktoja, kiitos.

Ilmoittaa ainakin omilla nettisivuilla olleensa kiinnostunut kaikista mahdollisista urheilulajeista
QuoteKouluvuosina keskeisimmät kiinnostuksen kohteeni olivat kaikki mahdolliset urheilulajit (erityisesti jalkapallo)
http://vapaavuori.net/tarina
Muistin mukaan ollut myös jossakin muualla juttua noista kamppailulajeista vaan nyt en muista missä ehkä ollut.

Saippuakupla

Quote from: FlyinHighAgain on 29.04.2014, 18:14:20
Ilmoittaa ainakin omilla nettisivuilla olleensa kiinnostunut kaikista mahdollisista urheilulajeista
QuoteKouluvuosina keskeisimmät kiinnostuksen kohteeni olivat kaikki mahdolliset urheilulajit (erityisesti jalkapallo)
Muistin mukaan ollut myös jossakin muualla juttua noista kamppailulajeista vaan nyt en muista missä ehkä ollut.

Tuo sivusto ei tue vastapuolen oikeusavustajan väitettä.

OTU

Vaikkakin Vv on sovittanut rikoksensa, niin noinkin vakavista rikoksista tuomitun ei minun mielestäni pitäisi päästä ministeriksi, saati pääministeriksi.
Näitä Hirvisaaren,Halla-ahon tuomioita pidän täysi leikki-sellaisina.
Kumpi vaikuttaa enemmän huonontavasti kansalaisten mielestä edustuslaitoksen arvostukseen. Se, että on sanonut tosiasioita erään nimeltä maintsemattoman uskonnon perustajasta. Vaiko se, että on pahoinpidellyt ja ajanut kännissä.
Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.

FlyinHighAgain

Quote from: Saippuakupla on 29.04.2014, 18:18:44
Quote from: FlyinHighAgain on 29.04.2014, 18:14:20

Tuo sivusto ei tue vastapuolen asianajajan väitettä.
Totta joskaan ei tosiaankaan myös kiistä sitä, paitsi mikäli nyrkkeilyä ja vastaavia ei urheilulajeiksi lasketa. Olettaisin tosin että vastapuolen asianajaja olisi käyttänyt sangen relevanttia tietoa, luultavasti tuohonkin aikaan tämmöiset on tarkastettu. Mikäli kellään on lisätietoa voisi mielihyvin sitä tähän laittaa, voisin jopa n kymmenenprosenttisesti mielipiteitäni muuttaakin ;)

Saippuakupla

Quote from: FlyinHighAgain on 29.04.2014, 18:32:50
Totta joskaan ei tosiaankaan myös kiistä sitä, paitsi mikäli nyrkkeilyä ja vastaavia ei urheilulajeiksi lasketa. Olettaisin tosin että vastapuolen asianajaja olisi käyttänyt sangen relevanttia tietoa, luultavasti tuohonkin aikaan tämmöiset on tarkastettu. Mikäli kellään on lisätietoa voisi mielihyvin sitä tähän laittaa, voisin jopa n kymmenenprosenttisesti mielipiteitäni muuttaakin ;)

Syyttäjä ei ole lehtijutun mukaan tuonut asiaa esiin tai asiasta maininnut, joten lisätietoja odotellessa.

Eino P. Keravalta

Janin tekemä teko on tosiaan ollut törkeä ja suurta tyhmyyttä osoittava, mutta olen kyllä valmis sen antamaan anteeksi, koska teko on tehty iässä, jolloin ihmiselle on tyypillistä olla enemmän tai vähemmän harkitsematon ja koska siitä on aikaa jo yli 30 vuotta, joten saattaisi kuvitella, että ihminen Jan on jo kypsynyt tällaisen toiminnan yläpuolelle.

Toki teko on monta kertaluokkaa vakavampi kuin vaikkapa Seppo Lehdon vankilaan kahdeksi vuodeksi vienyt nettikirjoittelu. Jos samaa mittakaavaa soveltaisi, Vapaavuoren poika istuisi linnassa vieläkin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

JoKaGO

Quote from: Morsum on 28.04.2014, 18:36:02

Tuotaa... Miksi juuri nyt kerrotaan julkisuuteen, että Julma-Juha paskansi loma-asunnon sohvan piloille? Ja miksi Vapaavuori on järjestelmällisesti valehdellut, että kyseessä oli tyttöön suuntautuneen väkivallan provosoima teko?

Mietipä, jos sulla ... no olkoon!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

norske

Quote from: Lahti-Saloranta on 29.04.2014, 18:09:02
Jos Vapaavuoresta tulee kokoomuksen puheenjohtaja niin tuon potkitun kannattaisi seuraavissa vaaleissa asettua jonkin puolueen, vaikkapa muutoksen ehdokkaaksi samaan vaalipiiriin kuin Vapaavuori. Vaalimainokseen vielä mahdollinen kuva pahoinpitelyn jäljiltä ja vinkki tekijästä vaikkapa näin:
" Kumman haluat pääministeriksi pahoinpitelijän vai pahoinpidellyn"

Tuossapa melkoinen väläytys! Äkkiä Perussuomalaiset haalimaan riveihinsä kaikki ne ja niiden tutut ja sukulaiset joita muiden puolueiden ehdokkaat ovat kaltoinkohdelleet. Tuo ryhmä ehdokkaiksi ja vaalibannereihin tulta! Ei, ei ollut vitsi.
Tuleva Perussuomalainen, sopi tai ei

Laura Huhtasaaresta Suomen seuraava ja samalla ensimmäinen NAISPRESIDENTTI !