News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-04-27 Hämeen Kaiku: Halla-aho tunnistaa homouden jo äänestä

Started by obj, 28.04.2014, 06:49:22

Previous topic - Next topic

Jari Leino

Tässä ketjussa on monia keskustelijoita, jotka väittävät pöyristyneensä tästä homoäänikaustista siksi, että ovat huolissaan Jussin ja perussuomalaisten kannatuksesta ja imagosta.

Teille pienenä vinkkinä, että jos oikeasti olette huolissanne Jussin ja perussuomalaisten kannatuksesta ja imagosta, tällaisten ketjujen perustaminen täysin tyhjänpäiväisistä median trollauksista ja niiden vatvominen seitsemän sivun verran ei mitenkään edistä tavoitettanne.

tapio

Quote from: Jari Leino on 29.04.2014, 12:58:49
Tässä ketjussa on monia keskustelijoita, jotka väittävät pöyristyneensä tästä homoäänikaustista siksi, että ovat huolissaan Jussin ja perussuomalaisten kannatuksesta ja imagosta.

Teille pienenä vinkkinä, että jos oikeasti olette huolissanne Jussin ja perussuomalaisten kannatuksesta ja imagosta, tällaisten ketjujen perustaminen täysin tyhjänpäiväisistä median trollauksista ja niiden vatvominen seitsemän sivun verran ei mitenkään edistä tavoitettanne.

Olen ajatellut ihan samaa. Pitääkö jonkin pikkuruisen Hämeen Kaiun höperehtimistä kaiuttaa? Mutta pakko se kai on, kun on ihmisellä on ilmaisun tarve.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

nollatoleranssi

Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Jussi Halla-aho

Quote from: tapio on 29.04.2014, 13:16:12

Olen ajatellut ihan samaa. Pitääkö jonkin pikkuruisen Hämeen Kaiun höperehtimistä kaiuttaa? Mutta pakko se kai on, kun on ihmisellä on ilmaisun tarve.

Olen ajatellut samaa kuin Tapio ja Jari. "Toivottavasti media ei nyt nosta tästä meteliä" -ketjut ovat aika hyvä tapa provosoida media nostamaan asioista meteli. Varsinaisen asian lisäksi juttuihin saadaan myös se elementti, että "omatkin tyrmäsivät Halla-ahon homolausunnon!".
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Kauhea Ihmismäinen Otus

Quote from: Jari Leino on 29.04.2014, 12:54:56

Varmasti myös ääriliberaaleja arvoja ja äärimmäistä homomyönteisyyttä edustaville maahanmuuttokriittisille ehdokkaille olisi tilaa ja kysyntää, joten kehotan noista asioista kiinnostuneita tarttumaan tähän ainutlaatuiseen tilaisuuteen. Jos persut eivät huoli, niin Muutoksen listoille voisi hyvinkin mahtua.

Itse en Arvokonservatiivina3 halua PS:stä tämän asian suhteen mitään "sekoamusta" like a kokoomus (eli missä jos äänestät nuivaaperinteistä avioliittoa kannattavaa saattaa äänesi mennäkin loppujen lopuksi mokuttajansukupuolineutraalia avioliittoa kannattavan hyväksi).  PS:n ydin"asiakaskunta" on isäinmaalliset ja nuivat arvokonservatiivit, älkää nyt hyvät ihmiset ruvetko sekoittamaan puuroja ja vellejä vaan perustakaa toinen puolue.

PS ei voi miellyttää kaikkia yhtä aikaa vaan on pakko rajata se oma potentiaalinen juokko.

Sano ei pyllistelylle ja Tom of Finland-postimerkkien nuolemiselle!  ;D
Pienetureiällinen lesbotransnainen

elven archer

Jos juttu on päätyäkseen laajempaan levitykseen, niin voit olla rauhassa siitä, ettei se ole tästä ketjusta kiinni. Minusta on tärkeää erota oikein suureen ääneen teistä "yleispunaniskoista" jo siksi, että ihmiset näkevät, että persuja voivat äänestää muutkin. Ehkä hammasta purren, mutta silti. Että persujen äänestäminen ei vielä tee ihmisestä median muovaaman kuvan kaltaista.

Veturinainen

Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

elven archer

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 29.04.2014, 14:34:29
Sano ei pyllistelylle ja Tom of Finland-postimerkkien nuolemiselle!  ;D
Minusta ihmisten pitäisi päättää, mikä on se kaikista tärkein juttu. Minä voin helposti argumentoida, että monet konservatiiviset höpötykset ovat täysin epäolennaisia, koska ne yleensä käsittelevät toisten ihmisten elämää. Homokysymys on siitä hyvä esimerkki. Ei se ole tärkeää, saati ongelma, muille ihmisille, jos siitä ei ihminen itse mielessään sellaista tee. Sen sijaan se on tärkeää kyseisille ihmisille itselleen.

Jos vain hyväksyy ajatuksen, että tuo elää omaa elämäänsä ja minä omaani, niin voi heittää suuren osan konservatiivisesta eksistentiaaliahdistuksesta roskakoriin, jonne se kuuluukin. Tätä kautta persutkin voisivat helposti olla enemmän valtavirtaa. Rakentaisivat vain vahvuuksilleen ja jättäisivät turhanpäiväiset toisten elämän ja toisten elämänmenon päivittelyt pois, niin parempi tulisi.

elven archer

Quote from: Jussi Halla-aho on 29.04.2014, 13:39:29
Olen ajatellut samaa kuin Tapio ja Jari. "Toivottavasti media ei nyt nosta tästä meteliä" -ketjut ovat aika hyvä tapa provosoida media nostamaan asioista meteli. Varsinaisen asian lisäksi juttuihin saadaan myös se elementti, että "omatkin tyrmäsivät Halla-ahon homolausunnon!".
Tokihan tuollainen skenaario on mielessä käynyt, mutta kun on tullut seurattua sosiaalista mediaa, tätä nykyajan epäsosiaalisuuden ilmentymää, niin olen huomannut, että hommat lähtevät lentoon ihan toisella tavalla. Löytyy aina joku tiedostava ja päivystävä pöyristyjä, joka sitten klikkaa sitä liverrä-nappia. Siitä homma leviää eksponentiaalisesti kaltaisten verkostossa, jos on levitäkseen. Joku sopiva tyyppi sen kuitenkin aina näkee ja esim. Twitterissä riittävän maukas juttu leviää muutamassa minuutissa päätyen sieltä sitten Facebooki-seinille yms. En usko, että vaikeneminen auttaa mitään, vaan paremminkin asioiden avoin puiminen vie heiltä puhtia pois ns. paljastuselementin jäädessä heikoksi. Nytkin sinä annoit tarkennuksen kommentillesi, joten mysteeri väheni, kuten myös toimittajien motiivi pohtia, että mitähän sinä oikein tarkoititkaan.

Oami

Quote from: Kaappihommailija on 29.04.2014, 11:08:44
Tarvitaan uusi puolue.

Maahanmuuttokriittinen ja liberaali. En näe, että persut ikinä sopivat niille vesille kalastelemaan.

Muutos olisi voinut ottaa tämän suunnakseen, mutta sen sijaan seilasivat täysin epäkorrekteille "heilaus"vesille.

Eikä seilannut. Mutta ei silti olisi voinut.

Muutos ei ole liberaali, eikä sen tarvitsekaan olla. Ei se ole myöskään konservatiivinen. Muutos on sitä mieltä, että arvoliberalismiin ja -konservatismiin liittyvät kysymykset pitää ratkaista suoralla demokratialla.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Jari Leino

Quote from: elven archer on 29.04.2014, 17:14:07
Minusta on tärkeää erota oikein suureen ääneen teistä "yleispunaniskoista" jo siksi, että ihmiset näkevät, että persuja voivat äänestää muutkin.

En minä äänestä persuja. Minä äänestän itseäni. Muutos - kuin itseäsi äänestäisit!

En myöskään ymmärrä, miksi sinulle on niin tärkeää toitottaa netissä eroavasi punaniskoista. Minä en ainakaan tiedä, kuka sinä olet, enkä välitä. Netissä jokainen voi olla mitä tahansa. Ja toisaalta minun niskani on, paitsi punainen, niin paksu, että se ei käänny mihinkään, vaikka sinä kuinka julistaisit olevasi parempi ihminen kuin punaniskat.

Eikö sinun kannattaisi Jussin facebook-heittojen päivystämisen ja pöyristelemisen sijasta mieluummin panostaa siihen, että olisit omassa lähipiirissäsi ja arkielämässäsi samaan aikaan avoimesti sekä homomyönteinen että PS:n kannattaja?

Annat muille elämänohjeeksi, että

QuoteJos vain hyväksyy ajatuksen, että tuo elää omaa elämäänsä ja minä omaani, niin voi heittää suuren osan konservatiivisesta eksistentiaaliahdistuksesta roskakoriin, jonne se kuuluukin. Tätä kautta persutkin voisivat helposti olla enemmän valtavirtaa. Rakentaisivat vain vahvuuksilleen ja jättäisivät turhanpäiväiset toisten elämän ja toisten elämänmenon päivittelyt pois, niin parempi tulisi.

Ehkä sinunkin kannattaisi hyväksyä ajatus, että konservatiivi elää omaa elämäänsä ja sinä omaasi, niin voisit heittää suuren osan arvoliberaalista eksistentiaaliahdistuksesta roskakoriin, jonne se kuuluukin. Rakentaisit vain omille vahvuuksillesi ja jättäisit turhanpäiväiset toisten elämän ja mielipiteiden päivittelyt pois, niin parempi tulisi.

elven archer

Quote from: Jari Leino on 29.04.2014, 20:41:50
En myöskään ymmärrä, miksi sinulle on niin tärkeää toitottaa netissä eroavasi punaniskoista.
Juurihan minä sen kerroin. Tuossa yllähän se lukee!

Minä en ainakaan tiedä, kuka sinä olet, enkä välitä. Netissä jokainen voi olla mitä tahansa. Ja toisaalta minun niskani on, paitsi punainen, niin paksu, että se ei käänny mihinkään, vaikka sinä kuinka julistaisit olevasi parempi ihminen kuin punaniskat.
Kyse ei ole yhtään siitä, kuka, vaan mitä minä olen. Yleensä kaltaiseni ihmiset eivät äänestä persuja tai laajemmin maahanmuuttokriittisiä. Se on imagojuttu, se on viiteryhmäjuttu yms. Minä näytän, että tässä ei ole ylitsepääsemätöntä ongelmaa ja että ainakin ongelma on selvästi pienempi kuin heidän arkkivihollistensa äänestäminen näin vapaamielisen ihmisen mielestä.

En sanonut paremmuudesta mitään.

Eikö sinun kannattaisi Jussin facebook-heittojen päivystämisen ja pöyristelemisen sijasta mieluummin panostaa siihen, että olisit omassa lähipiirissäsi ja arkielämässäsi samaan aikaan avoimesti sekä homomyönteinen että PS:n kannattaja?
Näin saavuttaa enemmän ihmisiä, mutta jätän kommentoimatta täysin sen, mitä ja miten paljon muualla teen.

Ehkä sinunkin kannattaisi hyväksyä ajatus, että konservatiivi elää omaa elämäänsä ja sinä omaasi, niin voisit heittää suuren osan arvoliberaalista eksistentiaaliahdistuksesta roskakoriin, jonne se kuuluukin. Rakentaisit vain omille vahvuuksillesi ja jättäisit turhanpäiväiset toisten elämän ja mielipiteiden päivittelyt pois, niin parempi tulisi.
Eläisivätkin, eivätkä työntäisi nenäänsä vaikkapa toisten avioliittojärjestelyihin. Minun ajatteluni lähtökohta on se, että jokainen saa olla ihan rauhassa, mitä haluaa. Siihen pääseminen vaatii puuttumista niihin toimiin, joilla jotkut yrittävät viedä toisilta sitä oikeutta. Yleismaailmallisesti konservatismi ja kollektivismi kulkevat usein tiukasti käsi kädessä, oli kyse sitten islamista ja sen yhteisöllisyydestä tai suomalaisesta punaniskasta ja hänen normeistaan.

Tiedän, että ärsytän monia täällä, mutta se on hyvä juttu, koska se pakottaa ajattelemaan (tai ainakin muuten pakottaa päähän). Se on hyvä juttu, koska tämä olisi ilman minun kaltaisiani harmonian rikkojia aivan liian ummehtunut paikka, jossa konservatiivit näkisivät homopropagandaa joka nurkan takana. Laskee kynnystä tulla mukaan, kun joku vetää ehkä vähän liioitellenkin (mitä, milloin minä nyt sellaista?) erilaista showta täällä.

guest11919

Quote from: elven archer on 29.04.2014, 21:08:39
Kyse ei ole yhtään siitä, kuka, vaan mitä minä olen.

Puolueen äänestämisen ei pitäisi olla identiteettikysymys, vaan mitä suurimmassa määrin käytännöllinen kysymys. Äänestetään sitä, jonka katsotaan ajavan itselle tärkeimpiä asioita.

En minäkään mikään smp:läinen ole. Silti PS:n jäsen peräti. Ihan vain tuen ja kannatuksen vuoksi (ja mainion lehden).

elven archer

Quote from: Bona on 29.04.2014, 21:18:20
Puolueen äänestämisen ei pitäisi olla identiteettikysymys, vaan mitä suurimmassa määrin käytännöllinen kysymys. Äänestetään sitä, jonka katsotaan ajavan itselle tärkeimpiä asioita.
Ei ehkä pitäisikään, mutta sitä se on monelle on. Se on valinta, jolla ihminen samalla ilmentää itseään, pyrkii ymmärtämään itseään ja vaikkapa kuulumaan tavoiteviiteryhmäänsä.

Jari Leino

Quote from: elven archer on 29.04.2014, 21:08:39
Kyse ei ole yhtään siitä, kuka, vaan mitä minä olen. Yleensä kaltaiseni ihmiset eivät äänestä persuja tai laajemmin maahanmuuttokriittisiä. Se on imagojuttu, se on viiteryhmäjuttu yms.

Minä en tiedä, mitä sinä olet. Minä en tiedä, mikä sinun imagosi tai viiteryhmäsi on. Netissä kuka vain voi olla mitä vain. Ja sinä saat minun puolestani olla ihan mitä haluat.

Minun mielestäni sinun toimintasi tässä asiassa on täysin tyhjänpäiväistä moraalisäteilyä, enkä usko, että saat sillä keinolla ketään vakuuttuneeksi mistään.

Sinun kannattaisi pohtia omaa toimintaasi toisaalla kirjoittamasi kommentin valossa.

Quote from: elven archer on 26.04.2014, 22:02:47
Huomasitteko, että nyt Soini päätyi "maahanmuuttokriitikkohönöksi"? Näinhän se on, jos mittarina pidetään kohua sekä toimittajien ja kilpailevien puolueiden pöyristystä. Sehän se mittari on aiemminkin ollut, kun ajattelee jotain Halla-ahon tankkilausuntoja tai vastaavia tyhjästä nyhjäistyjä juttuja. Aika ironista.

finnTroll

Sinä olet heimosoturi kuten Jussikin.

Tätä ei vaan tajuta tietyissä piireissä.
Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi.

Itä ei nuku

Quote from: Jussi Halla-aho on 28.04.2014, 11:06:58
Puolihannuja anturini eivät vielä tunnista. Mutta minä en olekaan puoluejohtaja.

Halla-aho on vilkuillut salaa Timo Soinin uusinta, vaikka julisti aiemmin pidättyvänsä lukemasta ja kommentoimasta kirjaa. Mutta näinhän poliitikot tapaavat toimia. (Vrt. Soini 2014, s. 136–137.)
"Lähtökohtaisesti elämä on liian lyhyt, jotta kenenkään täysijärkisen ihmisen kannattaisi lukea mitään muuta kuin kaunokirjallisuutta. Satunnaisesti pitää kuitenkin silmäillä faktaakin, jotta tietäisi, mitä maailmassa juuri nyt tapahtuu." Annamari Sipilän toimittajanviisautta (HS 31.10.10)

Ano Nyymi

Joko tsuurnalistit ovat unohtaneet Halla-ahon pakonomaisen tarpeen ampuskella hanuja päähän??

elven archer

Quote from: Jari Leino on 29.04.2014, 21:29:43
Minä en tiedä, mitä sinä olet. Minä en tiedä, mikä sinun imagosi tai viiteryhmäsi on. Netissä kuka vain voi olla mitä vain. Ja sinä saat minun puolestani olla ihan mitä haluat.
No nyt sait sen sanottua. Harmi, että hukkasit täysin asian laajemman merkityksen. Nyt en oikein edes tiedä, että kiistätkö siis ajatuksen siitä, että viiteryhmillä on merkitystä ja että esimerkillä on merkitystä ja että viiteryhmän arvoista kumpuavalla ajattelulla ja päättelyllä on merkitystä julkisesti esitettynä.

Minun mielestäni sinun toimintasi tässä asiassa on täysin tyhjänpäiväistä moraalisäteilyä, enkä usko, että saat sillä keinolla ketään vakuuttuneeksi mistään.
Minun mielestäni sinun mielipiteesi on tyhjänpäiväinen, koska siitä puuttuvat täysin perustelut. Minulle riittää tässä se, että ulospäin näkyy, että Homma ei ole täysin homogeeninen entiteetti.

Sinun kannattaisi pohtia omaa toimintaasi toisaalla kirjoittamasi kommentin valossa.
Pohdin aina omaa toimintaani. Mitä tuosta? Ei tuossa ole mitään ristiriitaa, koska onhan tämä aihe käytännössä tyhjästä nyhjäisty. Tämän tökkimisestä aiheutuneet reaktiot ovat sen sijaan minusta mielenkiintoisia. Yksi rasittava juttu on se, että jotkut tulkitsevat kaiken niin helposti pöyristymisenä. On eri asia loukkaantua itse kuin puhua strategisesti siitä, että muut loukkaantuvat. Loukkaantuminen näistä asioista on niin muotia viime aikojen valossa, että ajatukseni on perusteltu. Toki en pitänyt tyylikkäänä lausahdusta, mutta en loukkaannu tuollaisesta sen enempää kuin naisten ylikireistä pakaravaon paljastavista farkuista.

elven archer

Quote from: JoKaGO on 29.04.2014, 22:14:28
Kuka sinä olet?  ;)
"Behind this mask there is more than just flesh. Beneath this mask there is an idea and ideas are bulletproof."

Ja minä lähden nyt lomalle ja jätän netin pois matkasta. Hyvää vappua! Älkää kiristelkö hampaitanne rikki vasemmiston juhlapuheita kuunnellessanne.

Sietäjä

Homolta kuulostanut mies on muuten naisen kanssa parisuhteessa elävä hetero. Siitä en ole varma, ovatko avo- vai avioliitossa.

Blanc73

Fakta on että osan homoista tunnistaa tyttömäisestä puhetyylistä. He tietävät sen itsekkin eivätkä häpeile sitä.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Kaappihommailija

Quote from: Oami on 29.04.2014, 19:19:28
Quote from: Kaappihommailija on 29.04.2014, 11:08:44
Tarvitaan uusi puolue.

Maahanmuuttokriittinen ja liberaali. En näe, että persut ikinä sopivat niille vesille kalastelemaan.

Muutos olisi voinut ottaa tämän suunnakseen, mutta sen sijaan seilasivat täysin epäkorrekteille "heilaus"vesille.

Eikä seilannut. Mutta ei silti olisi voinut.

Muutos ei ole liberaali, eikä sen tarvitsekaan olla. Ei se ole myöskään konservatiivinen. Muutos on sitä mieltä, että arvoliberalismiin ja -konservatismiin liittyvät kysymykset pitää ratkaista suoralla demokratialla.

Vastasin tähän ja perustelin väitettäni. Viestini poistettiin. Jotain se kertoo miten asiat ovat.

Luotsi

Vaikka voikin olla non-pc, niin väittäisin että kuuluu yleissivistykseen tietää mitä merkitsee "homolta kuulostava mies" - kyllähän noita tunnettuja mutta samalla monen epäkorrektiksi tuntemia ilmauksia piisaa muitakin kun funtsimaan alkaa...
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

KJ

Olipas aika huono kausti. Asiasta kirjoitti vain Hämeen demareiden oma Hämeen Kaiku -lehti ja Hommaforum seitsämän sivun verran, joista jäsen elven archer tuotti ison osan.

Sinänsä surullista, että jos joku maakuntatason demari lainaa jotain FB-viestiä, niin siitä syntyy täällä 7 sivun paskanjauhamisketju, joka ei kiinnosta ketään ulkopuolista, eikä oikeastaan ketään.

Olen pettynyt; yrittäkää nyt, edes vähäsen.
What would Gösta Sundqvist do?

Jussi Halla-aho

Quote from: Itä ei nuku on 29.04.2014, 21:43:51
Puolihannuja anturini eivät vielä tunnista. Mutta minä en olekaan puoluejohtaja.

Halla-aho on vilkuillut salaa Timo Soinin uusinta, vaikka julisti aiemmin pidättyvänsä lukemasta ja kommentoimasta kirjaa. Mutta näinhän poliitikot tapaavat toimia. (Vrt. Soini 2014, s. 136–137.)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014040418182323_uu.shtml
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Eino P. Keravalta

Quote from: Jussi Halla-aho on 01.05.2014, 18:33:05

Kovin ihmeellistä puhetta Soinilta. Ei voi kuin ihmetellä, mitä sen miehen päässä liikkuu. Tuntuu, että hän on joutunut liian suuren ja pitkäkestoisen rasituksen alle ymmärrettävästi vaativassa ja kovassa asemassaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Elcric12

Quote from: Noottikriisi on 28.04.2014, 08:32:16
Kuulostiko se tämmöseltä?
"Mainonnan eettinen neuvosto antoi huomautuksen homoseksuaaleja syrjivästä Harwallin Kjartan Åttå Drinkero -mainoksista." Miksiköhän nuo arvelivat että mainoksissa viitataan homoihin?

Toisaalta tuo homolta kuulostaminen ei välttämättä ilmene puhetyylistä vaan puheen sisällöstä. Jos esimerkiksi möreä miesääni radiossa kertoo rakastelevansa miesten kanssa, niin kyllä se homolta kuulostaa.

Mutta eikö se perinteisen stereotyyppinen "homoääni" ole juuri sellainen möreän matala. Esim. nämä: https://image.citycdn.fi/01/38/99/94/4c189dc47fa6c9f041109581ca09f673.jpeg
https://image.citycdn.fi/01/38/99/97/c7f38ac437576e79de24d741915c872b.jpeg

Taitaa noita stereotypioita olla muitakin ja totuus on se, että valtaosa homomista ei niihin mene, vaan puhuvat aivan tavallisella äänellä ja tavalliseen tyyliin.

Tykkimies Pönni

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.05.2014, 18:38:20
Quote from: Jussi Halla-aho on 01.05.2014, 18:33:05

Kovin ihmeellistä puhetta Soinilta. Ei voi kuin ihmetellä, mitä sen miehen päässä liikkuu. Tuntuu, että hän on joutunut liian suuren ja pitkäkestoisen rasituksen alle ymmärrettävästi vaativassa ja kovassa asemassaan.

Kirjoittamalla homojuttuja Wildersistä ja muista "äärioikeiston" hahmoista, Soini tietenkin haluaa tehdä lukijalleen selväksi ettei hänellä ole mitään sympatioita näitä "äärioikeistolaisia" hahmoja kohtaan. Luuleeko Soini siis tosiaan esim. Wildersin ja Le Penin puolueita negatiivisen äärioikeistolaisiksi?  Onko Timbe mennyt median vipuun vaikka hänen oma puolueensakin esitellään keskieuroopassa äärioikeistolaisena? Vai onko vanhojen suurten puolueiden mukainen salonkikelpoisuus niin tavoiteltava asia että omien keski-euroopan de facto-veljespuolueiden päälle kannattaa sylkeä? Kumpikin on erittäin huono vaihtoehto.