News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Perussuomalaisten ehdokasasettelu eduskuntavaaleissa 2015

Started by Ant., 26.04.2014, 13:11:22

Previous topic - Next topic

Nuutti Hyttinen

Quote from: Bona on 12.06.2014, 23:54:18
Quote from: Nuutti Hyttinen on 12.06.2014, 23:35:15
Suvi Karhu?

Tsekkasin. Nuiva ja nätti. Hieman nousivat karvat pystyyn, kun ensimmäiseksi osui silmiin se, että Karhun mielestä elämänkatsomustiedon pitäisi olla kaikille pakollista.

Jos muuten Niemisellä, jota en tunne, sattuu olemaan samansuuntaisia näkemyksiä, olisi kiva kuulla. Tämä menee nyt vaikeaksi, kun tosiaan olisi hyvä edes yksi nainen mahduttaa mukaan.

Suvi on PS-Nuorten pääsihteeri ja loistava tyyppi.
Ehdolla Helsingissä numerolla 393
oikeustieteen kandidaatti, kauppatieteiden maisteri
kaupunginvaltuutettu
kaupunkiympäristölautakunnan jäsen

Kivikova

Nyt kun Jussi lähtee Brysseliin, niin ketä nuivaa Helsinkiläistä Persua kannattaisi äänestää ja ylipäätäänkin seurata?
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.

ikuturso

Olen antanut itseni ymmärtää, että ainakin yhden pirkanmaan listalla olijan saattaisi pystyä haastattelemaan Haltialassa livenä  :roll:

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Nuutti Hyttinen

Quote from: Bona on 12.06.2014, 23:32:49
Quote from: Nuutti Hyttinen on 12.06.2014, 23:28:13
Pitänee soitella puoluetoimistolle huomenna ja varmistaa asia.

Kiva, ilmoittelethan sitten tähän ketjuun.

Vastauksia "Jäsenäänestys, usein kysytyt kysymykset" puoluetoimistolta:

QuoteTässä näitä usein kysyttyjen kysymysten vastauksia, jotta jokainen menisi samalla linjalla...
-          Voiko äänestää kolme kertaa samaa ehdokasta? EI VOI.
-        Voiko antaa yhden tai kaksi ääntä? Kyllä voi, eri ehdokkaille.
-          Mikä numero pitää äänestyslippuun laittaa kun lipussa on jo piirin numero? EHDOKKAAN KOKO NUMERO NIMEN EDESTÄ.
-          Jos on tullut väärä ehdokaslista, mitä teen? Soitat jäsenasioiden puhelimeen eli 040 6317099.
-          Äänet laskee muu taho kuin puoluetoimisto.
kaupunginvaltuutettu

J. Lannan haamu

Tämä on mahdollisesti väärä ketju, mutta sanon tämän nyt ääneen. Matias Turkkila on ehdottomasti saatava eduskuntaan Perussuomalaisille. Heikki Luoto on toinen.

Kyllä, Matias on mahdollisesti enemmän kriittinen kuin vastainen, tämä on otettu huomioon  :roll:. Mutta siinä miehessä on karismaa, minä muistan aina sen Kiekkovieras-keskustelun kun S. Päivärinta söi Matiaksen kämmeneltä siemeniä. Se on se tietty habitus, jonka mies omaa, joka vaikuttaa niin nuiviin kun vähemmänkin.

Tästä on aikaa jo ehkä pari kolmekin vuotta, en jaksa etsiä sitä ketjua, mutta totesin silloin jo että nyt Matias alahan etsiä pukua päällesi, nimittäin siinä on tulevaisuuden vapaustaistelija. Jos hän sitä itse haluaa tietty.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Simon Elo

Minua voi äänestää Uudellamaalla numerolla 14004.

Uskon, että olen todistanut kykyni aiemmissa eduskunta-, kunta- ja eurovaaleissa sekä toiminnassani Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtajana ja Espoon kaupunginvaltuutettuna.

guest11919

Quote from: Simon Elo on 13.06.2014, 14:06:53
Minua voi äänestää Uudellamaalla numerolla 14004.

Uskon, että olen todistanut kykyni aiemmissa eduskunta-, kunta- ja eurovaaleissa sekä toiminnassani Perussuomalaisten Nuorten puheenjohtajana ja Espoon kaupunginvaltuutettuna.

Vieläkö kannatat naisten asepalvelusta...?

Nikolas

Minua kiinnostaa ehdokkaiden suhtautuminen tähän aloitteeseen, ja olisivatko he halukkaita kannattamaan sitä tai vastaavaa aloitetta myöhemmin:  Lakialoite 6/2014 vp Laki Suomen perustuslain 2 ja 53 §:n muuttamisesta

Perustuslain mukaan valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle. Nykyinen edustuksellinen demokratia on kuitenkin puutteellinen, koska sen kautta tehtävät päätökset eivät välttämättä toteudu kansan enemmistön tahdon mukaisina. Kansalaisille on annettava tosiasiallinen mahdollisuus osallistua päätöksentekoon sitovien kansanäänestyksien kautta. Vain suora demokratia on aitoa kansanvaltaa.

Kansalaisten mahdollisuus tehdä lakialoitteita kansalaisaloitteen muodossa on ollut oikeansuuntainen uudistus, mutta nykymuodossaan se ei vielä lisää kansanvaltaa. Kansalaisaloitteen vireillepanijalla tuleekin olla oikeus määritellä aloitetta tehdessään, haluaako hän viedä sen sitovaan kansanäänestykseen vai eduskunnan päätettäväksi.

Lakiehdotuksen hyväksymisellä on muutosvaikutuksia myös muualle lainsäädäntöön. Laki menettelystä neuvoa-antavissa kansanäänestyksissä on uudistettava koskemaan myös sitovia kansanäänestyksiä.

Edellä olevan perusteella ehdotamme,

että eduskunta hyväksyy seuraavan lakiehdotuksen:

Laki

Suomen perustuslain 2 ja 53 §:n muuttamisesta

Eduskunnan päätöksen mukaisesti, joka on tehty perustuslain 73 §:ssä säädetyllä tavalla,

muutetaan Suomen perustuslain 2 §:n 1 momentti ja 53 §:n 1 ja 3 momentti, sellaisena kuin niistä on 53 §:n 3 momentti laissa 1112/2011 , seuraavasti:

2 §
Kansanvaltaisuus ja oikeusvaltioperiaate

Valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, joka käyttää valtaansa sitovien kansanäänestysten kautta sekä valtiopäiville kokoontuneen eduskunnan edustuksella.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

53 §
Kansanäänestys ja kansalaisaloite

Kansanäänestyksen järjestämisestä päätetään lailla, jossa on säädettävä äänestyksen ajankohdasta ja äänestäjille esitettävistä vaihtoehdoista.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vähintään viidelläkymmenellätuhannella äänioikeutetulla Suomen kansalaisella on oikeus tehdä eduskunnalle aloite lain säätämiseksi ja viedä se vireillepanijan valinnan mukaan joko sitovaan kansanäänestykseen tai eduskunnan käsiteltäväksi sen mukaan kuin lailla säädetään.

Ehdokkaiden ja ehdokkaiksi pyrkivien näkemyksiä kaivataan.

Muistakaa kertoa vaalipiiri myös. Suomessa on tämmöinen hyvin vaalipiirikeskeinen systeemi.

Simon Elo

Quote from: Bona on 13.06.2014, 14:11:04Vieläkö kannatat naisten asepalvelusta...?

PS-Nuorten periaateohjelman mukaisesti kannatan kansalaispalvelusta. Aseellinen tai aseeton palvelus sekä miehille että naisille.

guest11919

Quote from: Simon Elo on 13.06.2014, 14:22:26
Quote from: Bona on 13.06.2014, 14:11:04Vieläkö kannatat naisten asepalvelusta...?

PS-Nuorten periaateohjelman mukaisesti kannatan kansalaispalvelusta. Aseellinen tai aseeton palvelus sekä miehille että naisille.

Harvinaisen pöhköä >:/

En muuten edes tiennyt, että teillä nuorilla on tuollainen asia periaateohjelmassa. Tukeni on mennyt aiemmin Teemulle, koska olet Simon tuosta höpöttänyt julkisesti jossain, minkä satuin lukemaan. Mistäs minä tiedän, jos kaikki alle nelikymppiset ovat PS:n sisällä tuota mieltä. Sitten on yksi ja sama valita arvalla nuivien ehdokkaiden väliltä, tai soveltaa uskonto- tai sukupuolikriteereitä.

Tuo on minusta niin vastenmielinen punavihermädätyshenkinen kanta, että ääneni saattaisi mennä taistelevalle ateistillekin ennemmin kuin tuollaista ajavalle. Olen pahoillani.

guest11919

Quote from: Nousuhumala on 13.06.2014, 14:53:21
Quote from: Bona on 13.06.2014, 14:51:04
Harvinaisen pöhköä >:/
[...]
Kerta miehet määrätään vuodeksi (ennen kuin toisin sanotaan) palvelukseen, niin miksi naisille ei voisi määrätä jotain yleishyödyllistä palvelusta?

Otin asian esille, koska sillä on ollut tähän mennessä iso merkitys siinä, etten ole äänestänyt Eloa, vaikka hän on tunnustava kristitty. Arvelen, ettei ole sopivaa täyttää ketjua tästä asiasta väittelemisellä. Tämähän etenisi tästä eteenpäin siten, että sanoisin naisten synnyttävän, jolloin 10-15 hommalaista tulisi kertomaan minulle, etteivät kaikki naiset synnytä ja pitäisikö synnytäminen määrätä velvollisuudeksi häh. Vastaisin, etteivät kaikki miehetkään käy armeijaa, kun vapautus on nykyään hävyttömän helppo saada. Lapsettomuus leimaa naista siinä missä vapautus miestä. Asiaa jankattaisiin jonkin aikaa.

Tästä edettäisiin siihen, onko naisista hyötyä vai haittaa sodassa. Aiemmin aihetta käsittelevässä ketjussa on mm. tuotu esiin tutkimus, jonka mukaan naisista on sodassa monenlaista haittaa (oman puolen miehet varovat naista luonnostaan ja aiheuttavat siksi vaaratilanteita, vihollinen taistelee kahta raivokkaammin, ettei häviä naiselle jne.). Tämä ei kelpaisi argumentiksi, kun kerran naisten olisi mahdollista mennä aseettomaan palvelukseen. Heräisi kysymys, mitä se pitäisi sitten sisällään, tuskin vauvanhoitoa ainakaan. Paluu lähtöpisteeseen, jankutusta ad nauseam, useita banneja ja paljon vaivaa moderaattoreille.

Voimme hypätä kaiken tämän yli ja todeta, etten aiemmassakaan keskustelussa muuttanut kantaani, joten se tuskin muuttuu nytkään.

Pahoittelen edelleen vääriä mielipiteitäni, mutten kuitenkaan katso voivani luopua niistä.

Nikolas

Israelilainen ratkaisu olisi sellainen, että nainen voi livahtaa sepalveluksesta tekemällä lapsia. Elän sellaisessa kuvitelmassa, että kyseinen järjestely jopa toimiikin siellä Israelissa.

IDA

Quote from: Nikolas Ojala on 13.06.2014, 16:28:54
Israelilainen ratkaisu olisi sellainen, että nainen voi livahtaa sepalveluksesta tekemällä lapsia. Elän sellaisessa kuvitelmassa, että kyseinen järjestely jopa toimiikin siellä Israelissa.

Tällaisessa järjestelyssä pitäisi olla voimassa nykyinen raja, jossa lykkäystä voi saada 30 ikävuoteen asti ja naiset saisivat sen automaattisesti. Itse ne kyllä pidä koko ajatuksesta naisten asepalveluksesta. Se on älytön.
qui non est mecum adversum me est

guest11919

Pahoittelen, jos joku pitää sopimattomana henkilötason valintojen ruotimista tässä ketjussa. Julkistan nyt silti pohdintani lopputuloksen, kun kerran aloitin henkilövalintojani julkisesti pohtimaan.

• Teemu on ainoa, jonka tunnen livenä ja siten tiedän myös sosiaalisilta taidoiltaan soveltuvaksi. Myös lojaaliussyyt, Teemua olen kannattanut tähänkin asti.
  • Nuiva nainen on edelleen harvinaisuus, ja kun nyt on mahdollisuus nuivaa naista äänestää edes jäsenäänestyksessä, tilaisuus kannattanee käyttää. Lisäksi arvelen, että piiri joka tapauksessa valintoja tehdessään lähtee siitä, että tietyn määrän on oltava naisia, ettei puolue leimaannu naisvastaiseksi. Jos siis naiskiintiön sisällä voin vaikuttaa siihen, kuka naisista valitaan, on järkevää kannattaa nuivaa naista.
  • Ko. naisen eli Karhun ateismia (jonka hän tosin kantaa tyylillä ja suvaitsevaisen oloisesti) tasapainottamaan merkitsen kolmanneksi Elon huolimatta näistä armeijapuheista. Lisäksi on mainittava, että Elo oli televisiossa (?) esiintyessään saanut erään tuntemani iäkkäämmän ja kokoomusta ikänsä äänestäneen pariskunnan kannalleen, mitä on ehdottomasti pidettävä meriittinä.
  • Johannesta en tunne lainkaan, en hommakerhosta, palstalta tai muualta, ja joudun pahoitellen toteamaan, etteivät äänestyspallot riitä. Toivon silti menestystä jäsenäänestyksessä.

Onkko

Quote from: IDA on 13.06.2014, 16:35:57Itse ne kyllä pidä koko ajatuksesta naisten asepalveluksesta. Se on älytön.

Itse tuen Lottapalvelusta naisille, Rintamalle sotatoimiin en naisia laittaisi koska enemmän haittaa kun hyötyä.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Onkko on 13.06.2014, 18:54:06
Quote from: IDA on 13.06.2014, 16:35:57Itse ne kyllä pidä koko ajatuksesta naisten asepalveluksesta. Se on älytön.

Itse tuen Lottapalvelusta naisille, Rintamalle sotatoimiin en naisia laittaisi koska enemmän haittaa kun hyötyä.

Naisten asepalvelus on todellakin älytön juttu. Meidän tärkeimmät turvallisuusuhat liittyvät monikulttuurisuuteen.. eikä mihkään totaalisen sodan uhkaan.

Lexor

Vilhelm Junnilaa voi äänestää Varsinais-Suomessa numerolla 15009.

Matias Kvist

Quote from: Lexor on 14.06.2014, 14:18:20
Vilhelm Junnilaa voi äänestää Varsinais-Suomessa numerolla 15009.

Suosittelen miestä, on loistava tyyppi ja tietää mistä puhuu!

Itse olen ehdolla Etelä-Pohjanmaalla numerolla 2005.
http://matiaskvist.puheenvuoro.uusisuomi.fi/170171-kuka-mita-miksi-ehdolle-perussuomalaisten-jasenaanestys

Laine

Varsinaissuomen piiristä ehdottomasti Mika Koivisto, 15011. Nuiva, fiksu, uskottava, kovaa talouskuria kannattava insinööri Raisiosta. Ollut erittäin aktiivinen kaupunginhallituksessa ja valtuustossa jossa saanut virkamiehistä valtuutettuihin ja kaupunginjohtajaan asti kiemurtelemaan penkeissään kun on penännyt selvityksiä ja selityksiä miksi alueen suurin kriisikunta jatkaa suurimpana pakolaisten vastaanottajana suhteessa väestöönsä, samalla nostaen veroprosenttia vuosittain. Kannattaa käydä tutkailemassa kotisivuja, toisin kuin suurella osalla, häneltä sellaiset kuitenkin löytyy josta voi käydä toteamassa että toimittu on myös vaalien välissä. Totuus lienee kuitenkin se että etsikkoaikaa puolueena käydään. Se tarvitsee uskottavia ja tolkkuja ehdokkaita ja tässä olisi ehdottomasti yksi. Olkihattuisten torikauppiaiden ja tsumbaavien autonasentajien kanssa tästä touhusta ei vaan tule mitään. 

Matias Turkkila

Quote from: J. Lanta on 13.06.2014, 13:22:27
Tämä on mahdollisesti väärä ketju, mutta sanon tämän nyt ääneen. Matias Turkkila on ehdottomasti saatava eduskuntaan Perussuomalaisille. Heikki Luoto on toinen.

Kyllä, Matias on mahdollisesti enemmän kriittinen kuin vastainen, tämä on otettu huomioon  :roll:. Mutta siinä miehessä on karismaa, minä muistan aina sen Kiekkovieras-keskustelun kun S. Päivärinta söi Matiaksen kämmeneltä siemeniä. Se on se tietty habitus, jonka mies omaa, joka vaikuttaa niin nuiviin kun vähemmänkin.

Tästä on aikaa jo ehkä pari kolmekin vuotta, en jaksa etsiä sitä ketjua, mutta totesin silloin jo että nyt Matias alahan etsiä pukua päällesi, nimittäin siinä on tulevaisuuden vapaustaistelija. Jos hän sitä itse haluaa tietty.

Kiitokset näistä sanoista. Elämme mielenkiintoisten valintojen aikakautta.

Riukulehto

Quote from: Laine on 15.06.2014, 12:07:06
Varsinaissuomen piiristä ehdottomasti Mika Koivisto, 15011. Nuiva, fiksu, uskottava, kovaa talouskuria kannattava insinööri Raisiosta. Ollut erittäin aktiivinen kaupunginhallituksessa ja valtuustossa jossa saanut virkamiehistä valtuutettuihin ja kaupunginjohtajaan asti kiemurtelemaan penkeissään kun on penännyt selvityksiä ja selityksiä miksi alueen suurin kriisikunta jatkaa suurimpana pakolaisten vastaanottajana suhteessa väestöönsä, samalla nostaen veroprosenttia vuosittain. Kannattaa käydä tutkailemassa kotisivuja, toisin kuin suurella osalla, häneltä sellaiset kuitenkin löytyy josta voi käydä toteamassa että toimittu on myös vaalien välissä. Totuus lienee kuitenkin se että etsikkoaikaa puolueena käydään. Se tarvitsee uskottavia ja tolkkuja ehdokkaita ja tässä olisi ehdottomasti yksi. Olkihattuisten torikauppiaiden ja tsumbaavien autonasentajien kanssa tästä touhusta ei vaan tule mitään.
Tolokku mies! http://www.mikakoivisto.com/
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Nuutti Hyttinen

Oma ehdokkuusspämmini:

QuoteEhdolla numerolla 16009 Perussuomalaisten Helsingin piirin jäsenäänestyksessä eduskuntavaaliehdokkaista.

Äänestämällä minua saat eduskuntavaaleihin aktiivisen, asioihin monipuolisesti perehtyneen ehdokkaan, joka tekee töitä koko piirin ehdokaslistan puolesta, jotta saamme Helsingissä aikaan uuden jytkyn. Jos tulen valituksi, pyrin vaikuttamaan lainsäädäntötyöhön siten, ettei EU-lainsäädäntöä saateta voimaan minimivaatimuksia laajemmin silloin, kun vaikutukset ovat suomalaisille haitallisia (esim. kilpailutus- ja ympäristölainsäädäntö). Vastaavasti lainsäädäntö pitää saattaa muita jäsenvaltioita vastaavalle tasolle silloin, kun suomalaisia kohdellaan muita eurooppalaisia huonommin (mm. autoverotus, autoiluun liittyvä byrokratia, alkoholilainsäädäntö).

Kannatan monopolien (erityisesti VR, Alko) ja mm. linja-autoliikenteeseen liittyvän, kilpailua rajoittavan sääntelyn purkamista sekä väkivaltarikosten ja ammattimaisesti toteutettujen omaisuusrikosten minimirangaistusten korottamista. Haluan kehittää Suomea holhousvaltion sijasta yhteiskunnaksi, joka korostaa yksilönvapauksia, mutta vastaavasti myös yksilön vastuuta omista teoistaan. Rattijuoppoja ei saada pois teiltä kaikille määrättävillä pakollisilla alkolukoilla, vaan järjestämällä alkoholisteille hoitoonohjaus ajoissa. Aseilla tehtäviä rikoksia ei myöskään poisteta kieltämällä kaikilta aseet, vaan rankaisemalla tuntuvasti niitä, jotka oikeasti rikoksia tekevät.

Vastustan kerjäämistä, rikollisten ja varastetun tavaran vapaata liikkuvuutta ja haluan palauttaa rajatarkastukset EU:n sisärajoille. Toisen EU-maan kautta Suomeen saapuneet turvapaikanhakijat tulee palauttaa käsittelyyn Dublin II -asetuksen mukaisesti siihen EU-maahan, jonka kautta he saapuivat EU-alueelle, ilman poikkeuksia. Suomen valtion ei pidä osallistua perheenyhdistämisen kustannuksiin millään tavoin ja edellytyksenä tulee olla se, että hakija pystyy itse elättämään perheensä Suomessa omalla työllään. Sosiaaliturvajärjestelmä tulisi uudistaa muun Euroopan tavoin työperusteiseksi ja poistaa tukijärjestelmästä ne vetovoimatekijät, jotka houkuttelevat Suomeen nimenomaan ei-työperäisiä maahanmuuttajia.

(https://www.facebook.com/hyttinen.nuutti/posts/668358063248214?fref=nf)
kaupunginvaltuutettu

Faidros.

Quote from: Matias Turkkila on 15.06.2014, 12:57:14
Quote from: J. Lanta on 13.06.2014, 13:22:27

Kiitokset näistä sanoista. Elämme mielenkiintoisten valintojen aikakautta.

Jos, niin se on sitten Helsingin vaalipiiri(kö)?
Kuinkas sua voi uhkailla/painostaa/lahjoa/kiristää lähtemään ehdokkaaksi?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Tragedian synty

Matias Turkkila on helpommin korvattavissa Perussuomalainen-lehdessä kuin Arkadianmäellä. Mieti sitä, lot! (Mieti myös palkankorotusta.)
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Faidros.

Luulen, että eräältä brysselinherralta irtoaa suositus äänestää Matiasta, niin läpimeno on varma.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

PROTOTYPE

Pohjois-Pohjanmaan PS piirin alueen jäsenet ÄÄNESTÄKÄÄ JÄSENVAALISSA!

Ehdokkaista selkärankaisin reservin vääpeli ja yrittäjä/insinööri  Esko Elsilä,numerolla 1004.

Toimikaa jos eduskuntaan jonkun tolkun henkilön haluatte.

Nyt ei enää JH-A ole koko maasa äänestettävissä.

Mestarille seuraajia parlamenttiimme on nyt jo esivalinnassa tuettava.
Toimi
In nomine Domini

Riukulehto

Quote from: PROTOTYPE on 15.06.2014, 14:44:36

Tekstiviesteitä ainakin tunnetuksi tullut.

QuoteKäräjäoikeuden mukaan toimitusjohtajan naispuolisille alaisilleen lähettämät tekstiviestit ja sähköpostit olivat sisällöltään osin loukkaavia ja hämmentäviä.
http://yle.fi/uutiset/vuoden_palkka_korvaukseksi_irtisanomisesta/5910918
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Johannes Nieminen

Saa nähdä miten jäsenäänestyksessä käy. Siinä valitaan vain osa ehdokkaista, mutta äänimäärällä on merkitystä.

Oma teemani ovat yksiselitteiset:
- Vähemmän byrokratiaa ja holhousta. Nämä kulkevat käsikädessä. Kaupunginvaltuutettuna on tullut nähtyä mm. millaista byrokratiaa valtion määrittävät velvoitteet tuottavat.
- Maahanmuuttopolitiikassa jatketaan Nuivan Vaalimanifestin linjoilla. Ei tässä ole tullut mitään oikeasti merkittävää muutosta maahanmuuttopolitiikkaamme.
- Otan enemmän kantaa talouspolitiikkaan, sillä se mielestäni määrittää tulevaisuuttamme kaikkein eniten. Maahanmuuttopolitiikka nivoutuu tähän erittäin hyvin yhteen.

Eli Uudenmaan vaalipiiri ja nro 14047.
Yksi Nuivan Vaalimanifestin alkuperäisistä allekirjoittajista.
Vantaan kaupunginvaltuutettu 2009-2017

EL SID

Quote from: Kivikova on 13.06.2014, 09:40:05
Nyt kun Jussi lähtee Brysseliin, niin ketä nuivaa Helsinkiläistä Persua kannattaisi äänestää ja ylipäätäänkin seurata?

En tiedä listaa paremmin, mutta mitä olen kuullut, niin teillä on siellä suomen tsadissa ainakin kaksi hyvää ja takuunuivaa ehdokasta. Matias turkkila ja Nuutti Hyttinen.

Teme

Quote from: EL SID on 16.06.2014, 10:22:26
Quote from: Kivikova on 13.06.2014, 09:40:05

En tiedä listaa paremmin, mutta mitä olen kuullut, niin teillä on siellä suomen tsadissa ainakin kaksi hyvää ja takuunuivaa ehdokasta. Matias turkkila ja Nuutti Hyttinen.
Jäsenäänestyksessä näistä mukana on vain Nuutti. Tosin piirin PJnä Nuutti on paljon vartiana muutenkin. Listalla on muitakin hyviä nimiä, nuivia tai vähintäänkin puolinuivia. Naisista mainittakoon nyt tähän vaikka Juurikko ja miksi ei Hurukin. Nuuttin lisäksi miehistä voitanee ottaa esimerkin omaiseksi Keto ja Strandén.
- Me tappa sua paahan!!!
- Mä laitan kypärän päähän