News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Perussuomalaisten ehdokasasettelu eduskuntavaaleissa 2015

Started by Ant., 26.04.2014, 13:11:22

Previous topic - Next topic

Taikakaulin

Quote from: Nousuhumala on 01.06.2014, 20:38:31
Hallo-ahon lähdettyä Brysseliin olen ihan pihalla siitä ketä äänestäisi...Ketäs te tsadilaiset Halla-ahon äänestäjät meinaatte ek-vaaleissa äänestää jos ei herra palaa?

Eiköhän sieltä joku löydy. Katsotaan sitten tarkemmin kun ehdokkaat ovat selvillä.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

IDA

Quote from: nimierkki on 01.06.2014, 20:03:56
Petri Luumi taitaa olla Vehmaan miehistä ainoa joka on vakiinnuttanut asemansa jossain isossa puolueessa.

:D

No ei kai Luumi siellä sentään ollut. Pohjoinen Kymenlaakso ihan oma maailmansa:

https://www.youtube.com/watch?v=knIrhNIRsoQ

Äänestänkin Emmiä, Luumia ja Raulia.
qui non est mecum adversum me est

Micke90

Hallo-ahon lähdettyä Brysseliin olen ihan pihalla siitä ketä äänestäisi...Ketäs te tsadilaiset Halla-ahon äänestäjät meinaatte ek-vaaleissa äänestää jos ei herra palaa?

Tom Packalenia voisin äänestää, jos ei parempaa löydy. Timo Soinia kun voi äänestää vain Uudellamaalla...  :roll:

Taikakaulin

Quote from: ikuturso on 31.05.2014, 22:08:56Miten hommalta saa tukea outtaantumatta? Puskaradio?

Vanha kunnon "tiskin alta" voisi toimia.  ;D

Stallareiden "uutinen" aiheesta ennen eduskuntavaaleja:

QuoteHalla-aho pyytää vaalirahaa "tiskin alta"

Perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaaksi asettunut kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-aho ei anna vaalirahakohun häiritä itseään. Epävirallinen raha kelpaa.

Halla-aho avasi vaalikampanjansa torstaina julkaisemassaan blogikirjoituksessa.

Samassa kirjoituksessa hän pyytää myös rahaa kampanjan rahoitukseen. Ei kuitenkaan virallisia kanavia pitkin, vaan "tiskin alta". Rahankeräyslupaa hän aikoo hakea "joskus aikanaan".

"Ennen tätä avustushalukkaat voivat toki olla yhteyksissä epävirallisesti ja sopia asioista 'tiskin alitse'. Toisin kuin kehitysapu, kaikki rahat menevät sinne, minne on sovittu", Halla-aho päättää pitkässä kirjoituksessaan, jossa hän myös ennakoi vuodesta 2010 maahanmuuttokriittisyyden vuotta.

"... mätäpaise on saatu puhkaistua ja monikultturistit ajettua puolustusasemiin", hän toteaa.

http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2155484/halla-aho-pyytaa-vaalirahaa-%E2%80%9Dtiskin-alta%E2%80%9D
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

IDA

Stadiin pitää ilman muuta saada nuiva kärkiehdokas. Piiri kuitenkin on ilmeisesti vielä riitaisempi kuin Kotkan piiri :D

No joo. Tää oli nyt tässä. Näillä mennään ja uudesta vaalipiiristä pistetään vähintään se neljä ehdokasta läpi. Todennäköisesti viisi. Kuusikin on mahdollista, jos painetaan täysillä.
qui non est mecum adversum me est

Fetissimies

Halla-aho on todennäköisesti ehdolla eduskuntavaaleissa, koska on pragmaattista maksimoida äänimäärä, eikä Halla-aho ole mikään tollo. Sitäpaitsi opittiinhan Europarlamenttivaaleissa miten köpelösti käy kun jokainen ääniharava (Soini) ei ole ehdolla.
"The protection of "opinions" by Article 10 of the Convention relates both to their substance and to their form; the fact that their wording is offensive, shocking, disturbing or polemical does not take them outside the scope of protection."
- Euroopan Ihmisoikeustuomioistuin, GRIGORIADES vs GREECE (121/1996/740/939)

Tasapainorealisti

Saa nähdä heijastaako nyt Euroopassa valitsemassa oltu linja ottaa etäisyyttä todellisiin maahanmuuttokriittisiin myös Perussuomalaisten vuoden 2015 EK-vaalilinjaa, vaiko onko Soinista viimeinkin ottamaan vastuuta itse maahanmuuttokriittisten asioiden puolestapuhujana, jos vaarana on, ettei mahdollinen hallituspaikka irtoa muulla tavalla toimien, Halla-ahon ollessa Brysselissä.

Pahoin pelkään, että liikaa jäänee silti Halla-ahon vastuulle kotimaan sisäpolitiikan maahanmuuttoteemojen esilläpitäminen tuolloinkin, vai onko Immosesta tai Lohelasta koko maan laajuista vastuunkantajaa Soinin pysytellessä tälläkin kertaa yleispoliitikkona syrjemmässä terävimmän maahanmuuttokriittisen aallon pyörteistä.

nimierkki

Quote from: IDA on 02.06.2014, 03:05:16
Quote from: nimierkki on 01.06.2014, 20:03:56
Petri Luumi taitaa olla Vehmaan miehistä ainoa joka on vakiinnuttanut asemansa jossain isossa puolueessa.

:D

No ei kai Luumi siellä sentään ollut. Pohjoinen Kymenlaakso ihan oma maailmansa:

Olen tässä puhtaasti kunnollisvaalien väitteiden varassa, joten linkin tiedot voivat kai olla vääriäkin? Tai sitten tuo on joku toinen petri luumi. http://kunnollisvaalit-2012.blogspot.fi/2012/09/petri-luumi-ps-kouvola.html

JT

Olen ollut erittäin tyytyväinen istuvien nuivien Ps-kansanedustajien touhuihin eduskunnassa. Heidän uudelleenvalinnasta kannattaa pitää ensin huoli + lisäksi ihan jokaiseen vaalipiiriin pitää saada nyt nuiville ykkösehdokas, joille istuvien nuivien edustajien ja meppien kannattaisi antaa julkista vetoapua.

Ainakin kaupunginvaltuutettu Esko Saastamoinen Lieksasta kannattaisi laittaa ehdokkaaksi Pohjois-Karjalassa. Esko on saanut mukavasti nimeä viime aikoina ja kerää varmasti ison potin nuivien äänistä, jos vain pääsee ehdolle.

Halla-ahon varamies Mika Raatikainen Helsingistä vaikuttaa asialliselta tyypiltä. Raatikaisen puolesta puhuu sekin, että Ylen tärähtänyt suvakkitoimittaja Kyösti Hagert yritti jo vääntää Raatikaisesta kuvaa "ei-nuivana Halla-ahon vastakohtana". Pieleen meni, sillä Ylen Aamu-tv:n haastattelussa Raatikainen puhui itse pari päivää myöhemmin erittäin asiantuntevasti ja nuivasti maahanmuutosta - ja pelkkää asiaa.

Persut on kaikkine puutteineen ainoa puolue, joka saa ketään oikeasti nuivaa läpi eduskuntaan asti ja loputkin heidän edustajat ovat enimmäkseen oikeassa maahanmuuttoon liittyvien asioiden suhteen. Kun en itse kuulu puolueeseen, en ala neuvomaan enempää. Toivon, että jytky toistuu kahta kovempana.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

JJohannes

Jukka Hankamäkihän pyrki ehdokkaaksi 2011 mutta ei päässyt mukaan. Ehkä nyt olisi aika?
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

repo

Quote from: JT on 02.06.2014, 09:20:19
Halla-ahon varamies Mika Raatikainen Helsingistä vaikuttaa asialliselta tyypiltä. Raatikaisen puolesta puhuu sekin, että Ylen tärähtänyt suvakkitoimittaja Kyösti Hagert yritti jo vääntää Raatikaisesta kuvaa "ei-nuivana Halla-ahon vastakohtana". Pieleen meni, sillä Ylen Aamu-tv:n haastattelussa Raatikainen puhui itse pari päivää myöhemmin erittäin asiantuntevasti ja nuivasti maahanmuutosta - ja pelkkää asiaa.

Menin Kyösti Hagertin halpaan! Ja vielä tällä kokemuksella niin hommailusta kuin netin seuraamisesta. Sen verran muistan noista Raatikaisesta kertoneista jutuista, että niissä oli paljon lainauksia, ikään kuin Raatikaisen sanoja, mutta ilmeisesti ne olivat sitten niin taidokkaasti saatu taas aseteltua, että kirjoitukset synnyttivät toimittajan haluaman mielikuvan. Enkä muuten ollut ainoa vaan luonnehdintoja Raatikaisesta nostettiin myös tänne Hommaan, eikä niitä sen suuremmin kyseenalaistettu täälläkään. Tietysti en ole seurannut Homman jokaista viestiä, joten jotain oleellista Raatikaiseen liittyen on saattanut jäädä lukematta.

Voihan muumi tätä verorahoitteisen "tiedonvälityksen" tasoa.  >:( Lähtökohtaisesti luotan enemmän Homman nimimerkkien luonnehdintoihin kuin YLEnantoon.
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Teemu Lahtinen

Ilmoittauduin Uudenmaan piirin jäsenäänestykseen, sekin vähän kertoo millainen linja jäsenistöllä on nuivuuden suhteen. 

JT

Quote from: repo on 02.06.2014, 10:38:49

Menin Kyösti Hagertin halpaan! Ja vielä tällä kokemuksella niin hommailusta kuin netin seuraamisesta. Sen verran muistan noista Raatikaisesta kertoneista jutuista, että niissä oli paljon lainauksia, ikään kuin Raatikaisen sanoja, mutta ilmeisesti ne olivat sitten niin taidokkaasti saatu taas aseteltua, että kirjoitukset synnyttivät toimittajan haluaman mielikuvan. Enkä muuten ollut ainoa vaan luonnehdintoja Raatikaisesta nostettiin myös tänne Hommaan, eikä niitä sen suuremmin kyseenalaistettu täälläkään. Tietysti en ole seurannut Homman jokaista viestiä, joten jotain oleellista Raatikaiseen liittyen on saattanut jäädä lukematta.

Mokuttaja yrittää kovasti levittää tuota toimittelija Kyösti Hagertin sinänsä taidokkaasti muotoilemaa propagandaa. En pidä varsinaisena sattumana, ettei Raatikaisesta löydy toistaiseksi Wikipediassa muuta kuin tuon mainitun hevosmiehen tietotoimiston juttu. Persujen kannattaisi kaivaa Aamu-tv:n Raatikais-haastattelu pysyvään talteen ja linkittää se Wikipediaan, muutamien tarkoin valittujen ja Raatikaista paremmin kuvaavien kommenttien kera.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mika_Raatikainen
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.

ihminen

Quote from: Teemu Lahtinen on 02.06.2014, 10:46:25
Ilmoittauduin Uudenmaan piirin jäsenäänestykseen, sekin vähän kertoo millainen linja jäsenistöllä on nuivuuden suhteen.

Nyt olisi oiva hetki päästä läpi, en tiedä miten toimisi jos muuttaisit Helsingin puolelle? Onnea koitokseen kuitenkin ja toivon että saat paikan, näyttöä ainakin löytyy.

...

Persut on kaikkine puutteineen ainoa puolue, joka saa ketään oikeasti nuivaa läpi eduskuntaan asti ja loputkin heidän edustajat ovat enimmäkseen oikeassa maahanmuuttoon liittyvien asioiden suhteen. Kun en itse kuulu puolueeseen, en ala neuvomaan enempää. Toivon, että jytky toistuu kahta kovempana.

Löytyisikö linkkiä? Tästä voisi pitää enemmän meteliä sillä tuo kiintiötoimittelijan juttu sumensi minunkin tietoisuuden totuudesta, hetkellisesti.

Heikki Luoto

Minä ilmoittauduin jäsenäänestykseen täällä Pirkanmaan PS-piirissä.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Timo Rainela

Quote from: ihminen on 02.06.2014, 11:57:53

Nyt olisi oiva hetki päästä läpi, en tiedä miten toimisi jos muuttaisit Helsingin puolelle? Onnea koitokseen kuitenkin ja toivon että saat paikan, näyttöä ainakin löytyy.

...

Löytyisikö linkkiä? Tästä voisi pitää enemmän meteliä sillä tuo kiintiötoimittelijan juttu sumensi minunkin tietoisuuden totuudesta, hetkellisesti.

Katsokaapa täältä ajassa 1.44
http://areena.yle.fi/tv/2188336

Jussi Halla-ahosta 1.45.15 eteenpäin.

EDIT Eli Eurovaalien tulosilta 25.5.2014 / Mika Raatikaisen haastattelu.
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Nuutti Hyttinen

Quote from: Veturimies on 31.05.2014, 12:30:56
Quote from: valkovuokko on 30.05.2014, 21:13:52
En ole PS jäsen, mutta Halla-ahon äänestäjä olen ollut viime vuosina.

Sama vika. Toivottavasti Halla-aho on ehdokkaana jatkossakin, koska muutoin PS:n äänestäminen on minulle ylivoimaista mm. Tom Packalenin ansiosta.

Onko yhdelläkään puolueella sellaista listaa, jossa ei olisi yhtään ehdokasta, josta et pitäisi? Kannattaa miettiä asiaa myös siltä kannalta, että jos et pidä jostakusta yksittäisestä henkilöstä, äänestämällä jotakuta muuta voit vaikuttaa omalta osaltasi ehdokkaiden järjestykseen listalla ja siten läpimenijöihin. Erityisesti Helsingissä kannattaa huomata tämän lisäksi myös se, että PS:n edellä europarlamenttivaalien tuloksessa olivat valitettavasti kokoomus, vihreät, vasemmisto ja demarit. Jos asut Helsingissä ja jätät äänestämättä PS:n listan ehdokasta, vaikutat omalta osaltasi siihen, että kokoomus, vihreät, vasemmisto ja demarit juhlivat jatkossakin.

Quote from: IDA on 02.06.2014, 03:22:34
Stadiin pitää ilman muuta saada nuiva kärkiehdokas. Piiri kuitenkin on ilmeisesti vielä riitaisempi kuin Kotkan piiri :D

Tieto on vanhentunut, vuodenvaihteesta ja piirihallituksen vaihtumisesta lähtien Helsingissä on menty eteenpäin enimmäkseen rakentavan yhteistyön merkeissä.

Raatikaisen valtuustoryhmäkollegana voin todeta, että hänen suhtautumisensa maahanmuuttoon on erittäin tervettä ja ulkomaalaispoliisin työn perusteella hän tuntee ongelmat ihan käytännön tasolla. Muutenkin kyseessä on asiallinen, faktapohjalta päätöksiä tekevä järkimies, jonka kaltaisia henkilöitä eduskunnassa pitäisi olla huomattavasti nykyistä enemmän.
Ehdolla Helsingissä numerolla 393
oikeustieteen kandidaatti, kauppatieteiden maisteri
kaupunginvaltuutettu
kaupunkiympäristölautakunnan jäsen

Simon Elo

Ei ole varmasti kenellekään yllätys, mutta olen myös ilmoittautunut jäsenäänestykseen Uudenmaan vaalipiirissä.

JT

Quote from: Timo Rainela on 02.06.2014, 12:30:24

Mika Raatikainen oli tuotakin parempi Ylen aamuteeveessä, muistaakseni maanantaina 26.5. Linkkiä en löydä.
-Kari Suomalainen

L.N

Copy-pastetin tuolta mun vanhasta ketjustani. Eli EN siis ole mukana tällä kertaa, ehkä joskus toiste, ehkä. 

Tiedote 30.1.2014   

Aika tarkalleen vuosi sitten kysyttiin kiinnostustani asettua uudelleen ehdolle eduskuntavaaleihin. Sain vuoden verran miettimisaikaa ja olenkin pohtinut asiaa lähes päivittäin. Aluksi olin aika lailla 50-50 asetelmissa. Mitä enemmän asiaa pohdin ja aikaa kului, tilanne selkiytyi mielessäni aina vain paremmin. Tein vihdoin ja viimein lopullisen päätökseni.
Ei, en ole asettumassa ehdolle eduskuntavaaleissa 2015. Samoin jättäydyn pois tämän kauden jälkeen kunnan päättäjänä, enkä siis asetu ehdolle 2016.

Päätökseeni ei sisälly minkäälaista dramatiikkaa, katkeruutta tai muutakaan epämääräistä. Päätös on täysin oma ja harkiten tehty. Olen nyt toista kautta mukana kunnallispolitiikassa. Ekalla kaudella olin kuntamme ääniharava ja kuluvalla kaudella ääneni riittivät kakkossijaan. Myös viime eduskuntavaaleissa pärjäsin erinomaisesti ensikertalaisena ja nollabudjetilla. Lähes 2500 äänellä sijoituin Keski-Suomen perussuomalaisten listalla neljänneksi ja koko vaalipiirissä 20 joukkoon.

Perimmäiset syyt pois jättäytymiselleni ovat perhesyyt. Perheeltäni kylläkin "lupa" irtoaisi, mutta en kestäisi ajatusta, tehdä itsestäni vapaaehtoisesti viikonloppuisä. Yksi vaihtoehdoista olisi muuttaa koko perhe lähemmäksi Helsinkiä, mikäli tulisin valituksi. Myöskään tämä ratkaisu ei kuulosta hyvältä. Haluan olla kotona, kun lapset ovat vielä pieniä. Voi olla, että siinä vaiheessa kun linnut muuttavat pois pesästä, olen taas kiinnostunut lähtemään mukaan politiikkaan. Sinne on kuitenkin vielä niin pitkä aika, että matkan varrella voi sattua ihan mitä tahansa, niin minulle kuin koko suomelle, joten ei siitä sen enempää.

Kansanedustajan työ kiinnostaisi kyllä kovastikin, etenkin itse päätöksenteko. Viikonloppujen ja muun vapaa-ajan viettäminen erilaisissa pr-tilaisuuksissa ym. ei taas kiinnostaisi yhtään. Olen tehnyt melko paljon taustakartoitusta ja lopputuloksena on se, että kansanedustajan työ ei ole pelkkä 8-16 työ, vaan voidaan puhua enemmänkin elämäntavasta. Tämä ei sovi minulle. Pidän siitä, että minulla on työ ja vapaa-aika.

Lopuksi haluan vielä toivottaa koko sydämestäni onnea ja menestystä kaikille perussuomalaisille päättäjille päätöksentekoon ja vaalityöhön.

Lasse Nortunen

Riukulehto

Quote from: JT on 02.06.2014, 13:27:09

Mika Raatikainen oli tuotakin parempi Ylen aamuteeveessä, muistaakseni maanantaina 26.5. Linkkiä en löydä.
Tässäpä linkki JT. http://areena.yle.fi/tv/2287529
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Sepi

Eduskuntavaaleissa 2015 tulee annettua kolmannen kerran ääni Luodon Heselle. Viimeksi jäi nippanappa ulkopuolelle, tällä kertaa heilahtamalla sisään.  8)
Nyt vaan hyvä latautuminen tulevaan koitokseen kaikille PS aktiiveille!
Edellä mainittu teksti ei edusta kirjoittajan oikeata mielipidettä, vaan mielipidepoliisien pelossa teksti on kirjoitettu itsesensuuria vahvasti harjoittaen.

törö

Quote from: Tasapainorealisti on 02.06.2014, 07:08:57
Saa nähdä heijastaako nyt Euroopassa valitsemassa oltu linja ottaa etäisyyttä todellisiin maahanmuuttokriittisiin myös Perussuomalaisten vuoden 2015 EK-vaalilinjaa, vaiko onko Soinista viimeinkin ottamaan vastuuta itse maahanmuuttokriittisten asioiden puolestapuhujana, jos vaarana on, ettei mahdollinen hallituspaikka irtoa muulla tavalla toimien, Halla-ahon ollessa Brysselissä.

Pahoin pelkään, että liikaa jäänee silti Halla-ahon vastuulle kotimaan sisäpolitiikan maahanmuuttoteemojen esilläpitäminen tuolloinkin, vai onko Immosesta tai Lohelasta koko maan laajuista vastuunkantajaa Soinin pysytellessä tälläkin kertaa yleispoliitikkona syrjemmässä terävimmän maahanmuuttokriittisen aallon pyörteistä.

Ehdokkaita kannattaisi katsella sillä silmällä, että lähitulevaisuudessa on kysyntää raavaille miehille ja -naisille eikä niinkään läpän heittäjille ja moraalifilosofian parissa askarteleville närkästyjille.
Euroopan talous on menossa vessasta alas, ja ettei se olisi jo tarpeeksi pelottavaa, Kremlin tyyppien uho kasvaa sitä mukaa kuin stressikerroinkin.

Niinpä tarvitaan päättäjiä, jotka osaavat pitää päänsä kylmänä ja käsitellä ihmisiä, jotka ovat sekaisin. Ihan Kekkosen tasoista mörköä ei tarvitse kaivaa esiin, mutta jämäkkyyttä pitää löytyä jos tarve vaatii.

Lupu(kulkuri)

Raatikainen kuulostaa olevan ihan ok äijä äänestää.

Tuomas Tähti

Pyrin eduskuntavaaliehdokkaaksi Varsinais-Suomen vaalipiirissä. Napakka tietopaketti näkemyksistäni ja toiminnastani löytyy Mesikämmenen tekemästä haastattelusta.

Lupu(kulkuri)

Quote from: Tuomas Tähti on 02.06.2014, 14:31:44
Pyrin eduskuntavaaliehdokkaaksi Varsinais-Suomen vaalipiirissä. Napakka tietopaketti näkemyksistäni ja toiminnastani löytyy Mesikämmenen tekemästä haastattelusta.

Äläs nyt sentään Turkua ylennä maan merkittävimmäksi rock-kaupungiksi  8). Tai perusteles ainakin lausahdus.

ihminen

Quote from: Riukulehto on 02.06.2014, 14:01:35

Tässäpä linkki JT. http://areena.yle.fi/tv/2287529

Kylläpä oikein sydäntä lämmitti kohdassa 6:40  :)

Hyvältä kuulosti Halla-ahon paikan perijän kommentti, ihan toiselta kuin YLE:n kiintiötoimittelijan vedätys ylen uutisjutussa. Mika Raatikainen taitaa olla ihan hyvä mies istumaan kauden loppuun.

Nikolas

Perussuomalaisten eduskuntaryhmää jakoi mielenkiintoisella tavalla edustaja Hirvisaaren tekemä demokratian kehittämiseen liittyvä aloite. Ainakin minua kiinnostaisi tietää perussuomalaisten ehdokkaiden suhtautuminen kyseiseen aloitteeseen, ja olisivatko he halukkaita kannattamaan sitä tai vastaavaa aloitetta myöhemmin.

Lupu(kulkuri)

Quote from: Nikolas Ojala on 02.06.2014, 15:13:17
Perussuomalaisten eduskuntaryhmää jakoi mielenkiintoisella tavalla edistaja Hirvisaaren tekemä demokratian kehittämiseen liittyvä aloite. Ainakin minua kiinnostaisi tietää perussuomalaisten ehdokkaiden suhtautuminen kyseiseen aloitteeseen, ja olisivatko he halukkaita kannattamaan sitä tai vastaavaa aloitetta myöhemmin.

Onko aloite luettavissa verkossa ?

huhha

Katsoin Raatikaisen vastaukset Ylen ek-vaalikoneesta kauan ennen eurovaaleja. Sain vaikutelman varsin asiallisesta lisästä PS:n ryhmään. Ja mikäli oikein muistan niin viime aikojen hehkutukset jonkinlaisesta vastakohtaisuudesta Halla-ahon nuivuudelle ovat suunnilleen 135 astetta väärässä.

Edarivaalikoneen pitäisi taas jossain vaiheessa nousta pystyyn osoitteessa yle.fi/vaalikone. Laittavat aina edelliset pois näkyvistä, etteivät mummot hämmenny.

Raatikaisen comeback ("parempi että on poliiseja kuin rosvoja") vaalivalvojaisissa oli kyllä mahtava.