News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-07-02 Video: Kemin maahanmuuttajien elämää Suomessa

Started by Miniluv, 02.07.2009, 19:34:05

Previous topic - Next topic

Miniluv

QuoteYoutubesta on löydetty pizzeriamusiikkivideo, jolla Kemin maahanmuuttajat brassailevat lokoisista oloistaan kotimaihin. Video löytyy osoitteesta http://www.youtube.com/watch?v=GvybM28AdhQ. 0:56 kohdassa on kuvia Takajärven uimasessioista lasten kanssa.

Käyttäjältä lapinmaahanmuutto

EDIT: This video has been removed by the user. (3.7. kello 23:03:52)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

stadilainen

Video oli kuin lottovoittajien virnuilua.Hyvin menee herrat nauraa,kansa kiroileee
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Kari Kinnunen

Noni, nyt alkoi oikeasti muumittamaan.

Äijät tulee tänne 'lapsina' kellumaan lätäkössä paikallisten oikeasti lasten kanssa. Sitten kun näitä käy paikalliset neuvomassa niin kyseessä on ...tu  eikun muumin rasssissmi.

..kele eikun hattiwatti. SNIP

Ja äij... eikun lapsukaiset vielä mainostaa asiaa tuupissa, voihan muumi. Alkaa pikkuhiljaa olemaan propellissa kierrokset korkealla.

Ano Nyymi

Quote from: lapinmaahanmuutto on 02.07.2009, 19:23:53
Youtubesta on löydetty pizzeriamusiikkivideo, jolla Kemin maahanmuuttajat brassailevat lokoisista oloistaan kotimaihin. Video löytyy osoitteesta http://www.youtube.com/watch?v=GvybM28AdhQ. 0:56 kohdassa on kuvia Takajärven uimasessioista lasten kanssa.

Kylläpäs miehet näyttivätkin todella lapsilta. Vaipat vain puuttuivat, sellaiset olderssit ;)

Likat ei oiken tajua mitä tuo äbäläwäbälöiden kanssa poseeraaminen tekee maineelle, voin vinkata että hyvää se ei tee, mutta ura maksullisena sellaisena saa nostetta..

Herra on hyvä ja uskoo nyt vittujumalauta, että Homma ei ole mikään yhdynnänvalvontavirasto. Ponimajesh?

Ano Nyymi

Kuvista jo näkee että "lasten" työhalut ovat vallan hirmuiset. Kyllä kannattaa maksaa veroja.

Muuttohaukka

Tänään Kemistä kuultua:
Vanhemmat olivat varanneet vammaiselle nuorelle viikonlopuksi paikan hoitokotiin. Olisivat itse päässeet hieman hengähtämään.
Ikävä kyllä, ei sitten ollutkaan tilaa. Voi v''jen v''u. Todella kierokset korkealla täälläkin.
Mutta ei ole rahasta pula, kun kirjoitellaan shekkejä ranteet kipeinä. Ei j''a nyt on pakko laittaa rumia sanoja, ettei ohimosuoni ratkea.

Ano Nyymi

Quote from: Minnelkirmö on 02.07.2009, 20:08:00
Quote from: Kari Kinnunen on 02.07.2009, 19:57:50

Tänään Kemistä kuultua:
Vanhemmat olivat varanneet vammaiselle nuorelle viikonlopuksi paikan hoitokotiin. Olisivat itse päässeet hieman hengähtämään.
Ikävä kyllä, ei sitten ollutkaan tilaa. Voi v''jen v''u. Todella kierokset korkealla täälläkin.
Mutta ei ole rahasta pula, kun kirjoitellaan shekkejä ranteet kipeinä. Ei j''a nyt on pakko laittaa rumia sanoja, ettei ohimosuoni ratkea.

Päättäjien kanta siis on että mitä väliä kantasuomalaisista kun kerran voi paapoa laiskoja ulkomaalaisia.
Luulen että piakkoin tapahtuu ja paljon, ainakin niillä seuduilla joilla kulttuuri on ylenmäärin rikastunutta. Ja siinä voi moni poliitikkokin olla entinen sellainen, vaalit tulevat...

Kari Kinnunen

Ylläpidolle anteeksipyyntö. Yleensä ei ole tapanani riehua moisesti. Aivan asiallinen leikkaus.

MustaLeski

Vai niin. Selvä se sitten. Alkaa tulemaan hiukan kiirus saada jotain aikaseksi, ensimmäistä kertaa tuntuu ettei ehritä vaikuttamaan ennen kuin on liian myöhäistä. Jos nyt viimepäivien uutisiakin lueskelee. Siltä pohjalta fiilistelen.

PetethePerkele

Jumalauta.  >:( On "pojilla" leppoisat oltavat kun valtio maksaa hymyperseille KAIKEN vaatimatta mitään VELVOLLISUUKSIA tai KUNNIOITUSTA tätä maata kohtaan.

Toinen video samalta käyttäjältä, sinällään viaton mutta meteli joka alkaa 2.50 min kohdalla ei kuulu ympäröivään luontoon: http://www.youtube.com/watch?v=LKrdp8MEMcU&feature=channel

Totuusko?

En löytänyt tuosta kuvasarjasta mitään paheksuttavaa...kääk...onko minusta tulossa kukkahattusuvari  :D

rankka

Kemiläiset ja muutkin jotka asuvat vastaanottokeskusten lähistöllä. Ottakaa kuvaa.

o_O

Quote from: Totuusko? on 02.07.2009, 21:06:03
En löytänyt tuosta kuvasarjasta mitään paheksuttavaa...kääk...onko minusta tulossa kukkahattusuvari  :D

Sama vika :o
"Iso-temmi" Halla-Aho, niin oha Allahimme tosi?

Ano Nyymi

Quote from: Hantta on 02.07.2009, 21:10:14
Quote from: PetethePerkele on 02.07.2009, 20:55:12
Jumalauta.  >:( On "pojilla" leppoisat oltavat kun valtio maksaa hymyperseille KAIKEN vaatimatta mitään VELVOLLISUUKSIA tai KUNNIOITUSTA tätä maata kohtaan.

Toinen video samalta käyttäjältä, sinällään viaton mutta meteli joka alkaa 2.50 min kohdalla ei kuulu ympäröivään luontoon: http://www.youtube.com/watch?v=LKrdp8MEMcU&feature=channel
Varhain kaljuuntuu nämä "lapset" tuosta videosta päätellen.

Suomalainen rakenteellinen rasismi vie lapselta hiuksetkin päästä..  :roll:

JM-K

Öööh, tuota, ei minunkaan mielestäni tässä ollut yhtikäs mitään ihmeellistä. Nuoret Jampat uimarannalla paikallisten kissojen kanssa.

Toivotaan nyt, että muija ei tätä lue, mutta kyllä meikäläinenkin on uiskennellut nuorten kissojen kanssa. Tosin olin itse silloin saman ikäinen kuin mimmit.

Olen uiskennellut myös mm. Tunisiassa, Marokossa ja Turkissa sikäläisissä rantavesissä. Tosin en paikallisten kissojen kanssa, mutta kuitenkin. Kun on kuuma ja vesi lämmintä, silloin on yleensä tapana uida.

Eihän heidän täällä olonsa noiden jamppojen vika ole vaan Thorsin ja muiden hänen kaltaistensa. Ja heidän sekopäisten lakiensa vika. Jätkät on ihan laillisesti maassa, joten uimaan vaan.

Vai pitäisikö heidän hakata itseään jossain pannuhuoneessa piikkilangalla ja tehdä katumusharjoituksia?

PetethePerkele

Quote from: JM-K on 02.07.2009, 21:35:58
Vai pitäisikö heidän hakata itseään jossain pannuhuoneessa piikkilangalla ja tehdä katumusharjoituksia?
No vähintään!! Ja yön voivat viettää rautaneidossa!

Niin, niiden vika se on ketkä tämän fiaskon ovat mahdollistaneet. Ihmiset jotka tänne tulevat, käyttävät näiden päättäjien avaamia ovia ja lampsivat täysihoidolle loisimaan... eduskunnan siunauksella.

E: Mutta se vituttaa silti että oikein laitetaan juutuupiin esittelyvideota miten täällä Suomessa on mukavaa ja leppoisaa, tänne vaan, valde maksaa saatana ja kunhan sukulaiset ja tuttava"pojat" näkevät näitä videoita kotomaassaan niin onpa taas rajalla tunkua!! Perkele!

hxv

Tässä on tuo juutuubin channel. Onko tuossa esittelyvideossa itse MrHaval, 23v?

http://www.youtube.com/user/MrHaval

JM-K

Quote from: hxv on 02.07.2009, 21:44:45
Tässä on tuo juutuubin channel. Onko tuossa esittelyvideossa itse MrHaval, 23v?

http://www.youtube.com/user/MrHaval

Varoitus: On muuten järkyttävän kuulosta ininää se musa tossa videolla. Ei pystynyt kuunteleen. Radiosta tulee Neljää ruusua, jopa se kuulostaa musiikilta tohon verrattuna.

IDA

Eiköhän se nyt vain ole todettava, että suomalaisten, alaikäisten tyttöjen seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole mikään rikos, vaan täysin asiallista ja suositeltavaa toimintaa.

Muutama vuosi sitten sosiaaliviranomaiset yrittivät epätoivoisesta saada asiaa julkiseksi ja poliittiseen keskusteluun mukaan. Nelosen uutiset julkaisi jutun, joka sen jälkeen vaiettiin täysin kuoliaaksi.

Itse keskustelin aiheesta Näkökulmalla, jossa mimmit vain totesivat, että suomalaiset miehet käyttivät heitä koko ajan hyväkseen, kun he olivat lapsia ja, että tuo on vain normimeininkiä.

Todetaan siis näin ja kaikki on ok.

Äänestäjä

Quote from: JM-K on 02.07.2009, 21:35:58
Öööh, tuota, ei minunkaan mielestäni tässä ollut yhtikäs mitään ihmeellistä. Nuoret Jampat uimarannalla paikallisten kissojen kanssa.

Toivotaan nyt, että muija ei tätä lue, mutta kyllä meikäläinenkin on uiskennellut nuorten kissojen kanssa. Tosin olin itse silloin saman ikäinen kuin mimmit.

Olen uiskennellut myös mm. Tunisiassa, Marokossa ja Turkissa sikäläisissä rantavesissä. Tosin en paikallisten kissojen kanssa, mutta kuitenkin. Kun on kuuma ja vesi lämmintä, silloin on yleensä tapana uida.

Eihän heidän täällä olonsa noiden jamppojen vika ole vaan Thorsin ja muiden hänen kaltaistensa. Ja heidän sekopäisten lakiensa vika. Jätkät on ihan laillisesti maassa, joten uimaan vaan.

Samaa mieltä.

Nuoret miehet toimivat niin kuin nuorten miesten pitää toimia. Siihen kuuluu uiminen, pizzan syönti, naisten katselu ja nuorten miesten toivomana myös jonkinnäköinen sosiaalinen kontakti. Hymyilläkin saa. Valokuvia saa ottaa. Ihan normaalia ja hyväksyttävää toimintaa.

Siinä vaiheessa jos teot menevät laittomiksi: alaikäisten tai aikuistenkin naisten ahdistelua, alaikäisten kanssa seksiä, pahoinpitelyitä, varkauksia, tai laitonta maahantuloa tai siitä valehtelua, jne. niin asiaan pitää puuttua heti ja halveksia tekijöitä. Noissa kuvissa en mitään tuollaista havainnut. Eivät nuo tytöt niin kovin nuoria noissa kuvissa olleet ja ihan vapaasta tahdosta näyttivät hauskaa pitävän. Eikä nuo pojat mitään kolmekymppisiä miehiä ole - nuoria poikia. Etelänmaissa ihan oikeasti 18-vuotias näyttää pari vuotta vanhemmalta kuin samanikäinen suomalainen amis-viiksi. Toki tytöt voivat miettiä meneekö maine, mutta se lienee tyttöjen itse valittavissa.

Se että meidän veromarkoista kustannetaan näin monen tulijan täällä olo ja oleskelu ilman työntekoa ei ole heidän vikansa, vaan Thorsin ja kumppaneiden vika. Sitä vastustan kiivaasti. En vastusta sitä, jos täällä jo olevat elävät niin kuin ihmisen kuuluu elää, eli nauttivat elämästään, mutta samalla maan kulttuuria ja lakeja kunnioittaen. Näitäkin tulijoissa on paljon. Ei siis tuomita ketään sen takia, jos hän hymyilee samassa valokuvassa suomalaisen tytön kanssa.

EDIT: Jos nuo tytöt ovat alaikäisiä (alle 16v.) ja pojat täysi-ikäisiä, niin asiaan pitää jonkun puuttua. En vain noiden valokuvien perusteella ollut tästä asiasta vielä kovin varma.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

tapio

Joo, en minäkään löytänyt videosta mitään paheksuttavaa. Turvapaikanhakijoilla menee Kemissä videon perusteella kai ihan mukavasti. Aurinkoa riittää. Saahan tyttöjen kanssa uida. Mitään rasismia he eivät taida pelätä. Kemin kaupunginjohto saa siltä osin olla onnellinen. Kunpa mediakin huomaisi, miten onnellisia turvapaikanhakijat Kemissä ovat.

Suomi 24:ssa joku väittää, että nämä turvapaikanhakijat juottavat alaikäisiä tyttöjä känniin ja naivat heitä vuorotellen uimarannan lähellä pusikossa. Siitähän kuvaa pitäisi saada, jos tarina on tosi, mutta epäilen, että ei taida olla.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Ano Nyymi

Quote from: tapio on 02.07.2009, 21:50:11
Suomi 24:ssa joku väittää, että nämä turvapaikanhakijat juottavat alaikäisiä tyttöjä känniin ja naivat heitä vuorotellen uimarannan lähellä pusikossa. Siitähän kuvaa pitäisi saada, jos tarina on tosi, mutta epäilen, että ei taida olla.

Kumma etteivät turvapaikanhakijat ole sellaisia kuvanneet ja pökänneet juutuuppiin...

Huscarl

Aikamoisia oloneuvoksia. Läppärit ja kamerakännykät löytyy ja vaateostoksilla käydään.
Eipä rytkytkään näytä sellaisilta, mitä löytyy yleensä uffin laatikosta. Nälänhädästäkään ei ole tarvinut kärsiä, olen laihempi kuin yksikään noista. Mahtaako mulla olla edes viiden vuoden ajaltakaan noin paljon lomailukuvia.

IDA

Quote from: tapio on 02.07.2009, 21:50:11
Joo, en minäkään löytänyt videosta mitään paheksuttavaa.

No jaa. Ehkä olen liian vanha ja helteen uuvuttama, mutta minusta on paheksuttavaa, jos aikuiset miehet seurustelevat jotain 12-vuotiaiden gimmojen kanssa.

Tosin en nyt mene väittämään, että tuossa videossa olisi sellaista esitetty vaan yhdistin tämän aiempaan informaatioon.

lapinmaahanmuutto

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8274406#comment-38621296

QuoteKarannut vähän aiheesta, mutta yksi kuvan tytöistä on joko 13 tai saattanut ehkä täyttää jo 14 tälle vuodelle. Eikä tuossa ollut kuin muutama takajärven alueen pikku tytöistä jotka näiden muhamettien kanssa kuljeksii. Sinne Oklaholmankadun kerrostaloille näkyy pikkutytöt menevän iltasella.

apexi

Moni ilmoitti, ettei löytänyt videoista mitään ihmeellistä. Minua itseäni ihmetyttää se, että mistä köyhä turvapaikanhakija saa rahaa ostaa videokameran / kännykän ja muotikuteita. Noissa videoissa näytti olevan useampikin kallis vaatekerta herralla. Ja oli pojat fillaria ja muuta, en jaksanut kaikkia videoita alkaa pläräilemään, koska suoraan sanottuna alkoi ahdistamaan, kun tänne tuleville ihmisille annetaan kaikki tarjottimella nenän eteen.

Ja mitä helvettiä heitä mukamas vainotaan, että turvapaikkaa pitää hakea, jos kerran on tuttuja joille jaeskella tuubissa jotain videoita. Henkilö jota vainotaan ei omista mitään, koska valtio on vienyt häneltä kaiken, jopa läheiset. Näin hieman kärjistettynä, mutta kuitenkin totuudenmukaisesti.
"See computers are racist because they make them too hard to use. They need to make them easy like TV, so people in the community can have good jobs. Computers are made by whites and chinese, and they don't like it when we try to get ahead."
-Rakim, Oakland.

lapinmaahanmuutto

Ei videossa mitään kovin ihmeellistä olekkaan, ainakaan aiemman viestiketjun asiayhteydestä irrotettuna. Enemmän minua huolestuttaa, että se antaa todistusarvoa ja jossakin määrin jopa allekirjoittaa sitä, mitä aiemmin "huuhaa"-palstalle on kirjoitettu huhupuheina.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8270005

En ole itse milläänlailla rasisti, eikä minulla ole mitään maahanmuuttajia vastaan, mutta ihmetyttää kyllä tällainen touhu. Eikö vanhempia tai vaikka edes lastensuojelutahoa kiinnosta tuo takajärven homma. asun itse tässä vastarannalla ja tuli sunnuntaina kävästyä ekaa kertaa tuolla biitsillä arskaa ottamassa. Ajattelin, että pitäskö tänne jotain heittää asiasta, kun seurattiin varsin vastenmielisen näköstä touhua. Mutta täällähän oli jo täysi "tohina" päällä. elikkä lyhykäisyydessään.. siellä 12-16 vuotiaiden tyttöjen kanssa kähmivät vedessä ja kaljoittelevat N 20-30-vuotiaat maahanmuuttajamiehet ja tämä on ihan tosi.

t: Sarakujan asukas.

Muutama vuosi sitten kaupunki kaavoitti Takajärveltä rantatontteja ja Sarakuja menee näille tonteille, joten siitä on jokseenkin suora näköyhteys rannalle.

http://maps.google.fi/maps?hl=fi&q=sarakuja,+kemi&um=1&ie=UTF-8&split=0&gl=fi&ei=hAxNSoSlKJCb_AbvhvifBQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1

Vastaanottokeskus on balttiarallaa tuossa Takajärventien ja Oklaholmankadun risteyksessä.

MustaLeski

Quote from: apexi on 02.07.2009, 22:30:25
Moni ilmoitti, ettei löytänyt videoista mitään ihmeellistä. Minua itseäni ihmetyttää se, että mistä köyhä turvapaikanhakija saa rahaa ostaa videokameran / kännykän ja muotikuteita. Noissa videoissa näytti olevan useampikin kallis vaatekerta herralla.

No samaan asiaan olen itsekin kiinnittänyt monesti huomiota. Kaupungilla kun katselee niin on Adidaksen uutuutta hohtavia lenkkareita ja Dieselin farkkuja (olen merkkifriikki ja tunnistan kaukaakin), jo nuo yhteensä saattaa kustantaa yhden kuukauden diskorahat. Lisäksi sitten muut pelit ja vehkeet. Tämä taas antaa semmosen messagen, jotta mikä se totuus niistä rahavaroista oikein on, mitä annetaan, kuinka paljon. Just sayin' x 50.

Toivo

Quote from: Totuusko? on 02.07.2009, 21:06:03

Sama juttu. Mä en tosiaan ymmärrä mitä ihmeen pahaa noi kaverit muka tossa oli tehny. Jos itse muuttaisin vaikka uuteen kaupunkiin niin voisin laittaa vanhoille tutuille nettiin kuvia, että "vieraassa paikassa ollaan, mutta hyvin täällä pärjätään!"

Verovaroilla loisimista tai muuta en ollut videosta näkevinäni, ja jos jotakuta oikeesti tosiaan ärsyttää noissa pelkästään se seikka että vääränvärisiä tyyppejä on suomessa, niin vois ehkä kattoo peiliin ja miettiä ettei sieltä vaan kuitenkin kurkkaisi kuitenkin se pahamaineinen rasssismi.

Maahan muuttoon ja erityisesti sen tulevaan suuruusluokkaan liittyviä ongelmia se ei tietenkään muuta miksikää, mutten vaan ymmärrä miten kukaan voi tuntea erityistä inhoa noita kavereita kohtaan siitä että ne käyttää aurinkolaseja, käy uimassa ja kebapilla.

PetethePerkele

QuoteSama juttu. Mä en tosiaan ymmärrä mitä ihmeen pahaa noi kaverit muka tossa oli tehny. Jos itse muuttaisin vaikka uuteen kaupunkiin niin voisin laittaa vanhoille tutuille nettiin kuvia, että "vieraassa paikassa ollaan, mutta hyvin täällä pärjätään!"
Niin ja tulkaa perässä, täällä saa alaikäistä pesää 20€ mp3-soittimella!

QuoteVerovaroilla loisimista tai muuta en ollut videosta näkevinäni, ja jos jotakuta oikeesti tosiaan ärsyttää noissa pelkästään se seikka että vääränvärisiä tyyppejä on suomessa, niin vois ehkä kattoo peiliin ja miettiä ettei sieltä vaan kuitenkin kurkkaisi kuitenkin se pahamaineinen rasssismi.
Mikässe niiden fillarit, kännyt, vaatteet, majotuksen, aurinkolasit, ruoan ja tupakit kustansi? Oliko se ville? Oliko se vallu? Eiku se oli valtio.