News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-11-20 IS: Äärioikeistolaisjärjestö kosti puoluejohtajan kakuttaneelle

Started by JT, 21.11.2013, 12:00:29

Previous topic - Next topic

Nikomakhos

Quote from: Golimar on 23.11.2013, 13:59:50
Lortto esiintyy surkealla musiikkivideolla kakun kanssa ja takkutukkainen prekaeetu rämpyttää kitaraa sekä solvaa Jimmie Åkessonia.

http://www.friatider.se/tartkvinnans-nya-attack-jimmie-ar-nazist
Aika osuva mainos tuolla samalla sivulla: tuhoutumaton sateenvarjo, jota voi käyttää vaikkapa ikäviä nazeja vastaan: http://www.defendo.be/webshop/index.php?route=product/product&product_id=51&affid=friatider
Markkinat pidettiin muutoin siivosti ja ilman suurta möyhinää, paitsi että oli paljon noita ulkomaalaisia rahaa houkuttelemassa soitollansa ja ilveyksillänsä, sekä niin kirjaviksi ja monivärisiksi eriskaltaisesti vaatetettuna, että moni maamies syystä arveli, "mahtaako nuot ihmisiä ollakaan". (Turku 1861)

pekkasuomalainen

Quote from: Faidros. on 23.11.2013, 10:21:19
Miten tämä video on mennyt Youtuben kautta levitykseen? Oliko "haistattelu" kokonaisuudessaan järjestetty?

Kyllä oli. Lisäksi haastattelijana toiminut tyttö ja hänen poikaystävänsä (kakuttaja) on tunnistettu. Tai oikeammin poikaystävä kaiketi tyttöystävää suojellakseen heittäytyi ns. junan eteen ja paljasti fb-tietonsa yhteydenottoja. Tämä ei auttanut ja haastattelijan kuvia ja osoitetietoja levitellään flashbackin lisäksi muilla foorumeilla.

Kysymys on: kauan kestää ennenkuin vassarit ja heidän lemmikkinsä iskevät? Tästä teosta emme kuitenkaan lue soumen mediassa.

Toinen asia on sitten että 60vee vasurinarkkari ilakoi FB-sivullaan että nyt tekijät ovat ottaneet häneen yhteyttä ja itkeneet että hän peruisi poliisihommelit asian tiimoilta. Mikäli totta, niin huono veto hyvän (mutta turvallisuuden kannalta huonosti suunnitellun) kakkuretken päätteeksi.

Eino P. Keravalta

Hauska video, joskin kyllä kakku kannattaisi syödä sen sijaan, että sen hieroo kulttuurimarksilaisen fasistin naamaan. Toisaalta, jos Ruotsi etenee tämän kakun naamaansa saaneen akan haluamaan suuntaan, ei tulevaisuudessa paljon kakkuja nähdä, vaan jokainen saa etsiä metsästä juuria, sieniä ja voikukanlehtiä henkensä pitimiksi. Jos nyt muutoin säilyttää henkensä kehitysmaalaisten arvojen ja anarkismin "yhteiskunnassa".
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Ink Visitor

Åkessonin kakuttanut 60-vuotias nainen: "Kunniakasta olla poliittinen vanki"

Marraskuussa ruotsidemokraattien puheenjohtaja Jimmie Åkessonin kasvoille tortun heittänyt Irene Matkowitzc (60) tuomittiin tiistaina kahden kuukauden vankeuteen ja 5 000 kruunun vahingonkorvauksiin.

Tapaus sattui, kun Åkesson oli varustamassa kirjoja nimikirjoituksellaan Tukholman Södermalmilla sijaitsevalla Nytorgetilla. Matkowitzc hyökkäsi kohti puoluejohtajaa ja heitti tortun tämän kasvoille.

Åkesson tuomitsi teon ja niin tekivät jopa hänen poliittiset kilpailijansakin, aina sosialidemokraatteja myöten. Kohta tapauksen jälkeen kävikin selväksi, että Matkowitzc joutuisi kärsimään teostaan. Esimerkiksi Expressenille hän myönsi tekonsa, mutta kiisti syyllistyneensä mihinkään rikolliseen.

Matkowitzcin mielestä muun muassa maahanmuuttoon kielteisesti suhtautuvat ruotsidemokraatit ovat fasisteja ja Jimmie Åkesson "Ruotsin uusfasismin symboli".

– Minulla oli voima, minulla oli kyky, minulla oli tunne, minulla oli kaikki voidakseni tehdä sen ja osoittaakseni halveksuntani. Siksi tein sen, hän sanoi oikeudelle.

Åkesson vaati korvauksena 5 000 kruunua (560 euroa) kärsimästään vahingosta. Tiistaina käräjäoikeus antoi tuomionsa, jonka mukaan Irene Matkowitzc määrättiin kahden kuukauden vankeuteen häirinnästä sekä kolmesta törkeästä luvattomasta ajoneuvon kuljettamisesta. Hän oli ajanut ilman voimassa olevaa ajokorttia.

Lisäksi Matkowitzc joutuu maksamaan Åkessonille tämän vaatimat 5 000 kruunua vahingonkorvauksena, koska hän oikeuden mukaan on "häpäissyt Åkessonia korvaukseen oikeuttavalla tavalla ja koska korvausvaatimus on kohtuullinen".

Edelleen oikeus toteaa, että "häiriö on kohdistunut poliitikkoon, joka on ollut julkisella paikalla". Sen sijaan oikeus katsoo, että "rangaistus häiriökäyttäytymisestä olisi sakkorangaistus ilman kytköstä muuhun lainvastaisuuteen". Vankeusrangaistuksen tosiasiallinen syy on siis autoilu ilman ajokorttia.

Vankeusrangaistusta Matkowitzc kommentoi sanomalla, ettei hän usko sen aiheuttavan ongelmia.

– Minähän istun poliittisena vankina Ruotsissa. Se tuntuu kunniakkaalta. Se on minun näkökulmastani vahvistavaa.

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/akesson_kakutus_tuomio-18352
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

törö

Täti tuskin olisi saanut vankeusrangaistusta ollenkaan jos hän olisi hankkinut ajokortin ennen autoiluharrastuksen aloittamista.

Micke90

Irene Matkowitzc on itsekin ilmeisesti joko jugoslaavi tai polakki tai vähintään naimisissa sellaisen kanssa ainakin nimestä päätellen. Kun Ruotsidemokraatit pääsevät valtaan, loppuu ruotsalaisten naisten avioituminen ulkomaalaisten miesten kanssa. Kamalaa!  :o

pottis

Quote from: Ink Visitor on 01.04.2014, 15:31:03
Sen sijaan oikeus katsoo, että "rangaistus häiriökäyttäytymisestä olisi sakkorangaistus ilman kytköstä muuhun lainvastaisuuteen". Vankeusrangaistuksen tosiasiallinen syy on siis autoilu ilman ajokorttia.

Vankeusrangaistusta Matkowitzc kommentoi sanomalla, ettei hän usko sen aiheuttavan ongelmia.

– Minähän istun poliittisena vankina Ruotsissa. Se tuntuu kunniakkaalta. Se on minun näkökulmastani vahvistavaa.

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/akesson_kakutus_tuomio-18352

Uskookohan narkkitantta näihin harhoihinsa? Veikkaan, että uskoo.

Möhömaha

Quote from: JT on 21.11.2013, 12:00:29
Ruotsidemokraattien puoluejohtajan Jimmie Åkessonin kakuttanut 60-vuotias nainen on joutunut itse kakutetuksi, kertoo iltapäivälehti Aftonbladet.

Nainen heitti Åkessonia kakulla naamaan marraskuun 5. päivä kirjanjulkistamistilaisuudessa Tukholmassa.

Nainen on saanut tapahtuman jälkeen useita vakavia uhkauksia. Keskiviikkona hän jätti poliisille rikosilmoituksen jouduttuaan itse kakkuhyökkäyksen kohteeksi.

Äärioikeistolainen Nordisk ungdom -järjestö on ilmoittanut kakuttaneensa naisen. Järjestö on myös ladannut Youtubeen filminpätkän tapahtumista, jossa nainen saa kakun kasvoilleen haastattelutilanteessa.

Vanhan sanonnan uusi muoto:

Karma is a bitch as the cake hits the bitch.
Offer me money, offer me power, I don't care. I'll say what I want to say, and if the consequence is losing money, so be it -Elon Musk