News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2013-11-20 IS: Äärioikeistolaisjärjestö kosti puoluejohtajan kakuttaneelle

Started by JT, 21.11.2013, 12:00:29

Previous topic - Next topic

JT

Ruotsidemokraattien puoluejohtajan Jimmie Åkessonin kakuttanut 60-vuotias nainen on joutunut itse kakutetuksi, kertoo iltapäivälehti Aftonbladet.

Nainen heitti Åkessonia kakulla naamaan marraskuun 5. päivä kirjanjulkistamistilaisuudessa Tukholmassa.

Nainen on saanut tapahtuman jälkeen useita vakavia uhkauksia. Keskiviikkona hän jätti poliisille rikosilmoituksen jouduttuaan itse kakkuhyökkäyksen kohteeksi.

Äärioikeistolainen Nordisk ungdom -järjestö on ilmoittanut kakuttaneensa naisen. Järjestö on myös ladannut Youtubeen filminpätkän tapahtumista, jossa nainen saa kakun kasvoilleen haastattelutilanteessa.

- Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, järjestö kirjoittaa kotisivullaan.

Åkesson tuomitsi koston twitterissä rumaksi, tyhmäksi ja epädemokraattiseksi.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288623390964.html

STT unohti linkin.  ;D http://www.youtube.com/watch?v=K12hXnyMCoo

Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

miheikki

Taisi toimittajan naurunpurskahdus ketuttaa enemmän kuin kakku naamalla.
One man with a gun can control 100 without one.
-Vladimir Lenin

JT

Quote from: miheikki on 21.11.2013, 12:03:16

"Toimittajan"  ;)
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.

Emo

QuoteÅkesson tuomitsi koston twitterissä rumaksi, tyhmäksi ja epädemokraattiseksi.

Ei tuo sen epädemokraattisempaa ollut kuin mitä oli se ensimmäinenkään kakku Jimmie Åkessonin naamassa. :D 

Ajattelija2008

Heh heh. Miten tuo kiihkoileva nainen aikoo kostaa naamakakun?

Youtube-videossa sanotaan, että kiihkoileva nainen on tuomittu 3 vuoden vankeuteen huumerikoksesta. Hän saattaa olla vaarallinen.

törö

AjatusRikollinen

Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc

Punaniska

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Rändöm

Vaikka kyseinen täti saattaisi saada eräiden tahojen sympatiat puolelleen joutuessaan itse aloittamansa huliganismin kohteeksi, parhaassa tapauksessa tämäkin jupakka sataa juuri Åkessonin laariin tämän ollessa aluksi poliittisen ilkivallan uhri ja nyt napakasti tuomitessa Nordisk ungdomin muuten niin herkullisen (heh) kostoiskun. Hyvä!

RP

Quote from: Ajattelija2008 on 21.11.2013, 12:06:57

Youtube-videossa sanotaan, että kiihkoileva nainen on tuomittu 3 vuoden vankeuteen huumerikoksesta. Hän saattaa olla vaarallinen.
Mukana myös virkamiehen väkivaltaista vastustamista ja aserikoksia. Rattijuoppous-, ajokortitta-ajo- ja humausainerikosten määrää en viitisi edes yrittää laskea.
http://www.scribd.com/doc/183536760/Dom-B4823-10-Irene-Matkowitzc
http://www.scribd.com/doc/183536752/Belastningsregisterutdrag-Irene-Matkowitzc

Flashbackisssä joku oli selaillut, että täti olisi tuomittu vankilaan vuosina
-91, -92, -01 (kahdesti), -02, -03, -04, -05, -07, -09 ja 2010
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

JT

Pakkoruotsin varassakin sai hyvät naurut tuosta haastattelusta, joka nähdään ennen kermaista pläsäystä. Toivottavasti joku kääntää tuon koko jutun youtubelle. Ruotsalaiset osaavat yhä tämän kermakakkuhuumorin  :)
-Kari Suomalainen

Micke90

Sitä saa, mitä tilaa. Jos rötöstelet, saat... kakkua.  ;D

Kauhea Ihmismäinen Otus

Toi on kyllä hyvä :

Tårtatanttalta kysytään:  "Onko mielestäni tämänlainen tortuttaminen poliittisesti korrektia toimintaa?"

Tårtetantta: "Joo, on se mut ei pidä mennä  tårtuttaan kaikkia kadulla ... Mutta nyt me puhutaan puolueesta jolla on neofasistinen agenda..."

(oma käännös)

Jätti kiva attityd! Eli jos vastustaja on tarpeeksi paha saa itse tehdä vähän mitä tahansa "hyvän" nimessä :P

Tosin olen samaa mieltä Jimmyn kanssa, ei kannata kostaa.
Pienetureiällinen lesbotransnainen

Marija

Ompa lapsellista, että itse sitten loukkaantuu, vaikka sai saman kohtelun, minkä itse teki toiselle.

Kakuttaminen on ihmisarvoa alentavaa ja alunperin hän itse, ilm. vassarina osoitti halveksivansa sananvapautta.

Micke90

Quote from: Marija on 21.11.2013, 13:25:55
Ompa lapsellista, että itse sitten loukkaantuu, vaikka sai saman kohtelun, minkä itse teki toiselle.

Aivan, joten lopettakoot ämmä kitinänsä ja menkööt itseensä.

Adolf Stege

Aivan oikein. Niihän se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Marija

Quote from: Micke90 on 21.11.2013, 13:32:13
Quote from: Marija on 21.11.2013, 13:25:55

Aivan, joten lopettakoot ämmä kitinänsä ja menkööt itseensä.

Quote from: Mika R. on 21.11.2013, 13:33:35
Aivan oikein. Niihän se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Nainen itse aloitti tuon kakunheiton.

Hänen kasvoilleen tuskin olisi kukaan ruotsidemokraatti itsessään lähtenyt iskemään täytekakkua, tällainen oli ihan rouvan omaa käytöstapaa.

Koska hän sai kakun naamalleen ikäänkuin takaisinmaksuna, ei se ollut edes yhtä nöyryyttävää kuin mitä hänen oma tekonsa oli toisen, laillisen puolueen edustajalle.

Akka kuitenkin sai vastauksen: myöskään häntä ei kunnioitettu, vaan hänet tehtiin vuorostaan naurunalaiseksi. Tulee ihan mieleen se Stephen Kingin kirjaan perustuva leffa, Carrie.

EL SID

tapaus antaa uskoa siihe, että ruotsalaiset saavat asiansa järjestettyä. onko vaan herätty liian myöhään?

Marija

Ei ne saa.

Mutta ollaan me järkevämpiä. Ei meidän tarvitse kulkea samoja teitä ruåttalaisten kanssa.

Suomen ja Ruotsin välillä todellakin kulkee valtakunnan raja.

Länsirajan kunnollinen turvaaminen olisikin juuri nyt ehkä se kaikkein ensisijaisin maanpuolustuksellinen toimenpide.

Mehud

Jimmien naamalle paiskattu kakku oli se lastenlorun Hyvä kakku ja hullun tantan naamalle paiskattu se Paha kakku. Nämä ovat ne kakun kaksi eri puolta. Aivan kuin Jing ja Jang.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Ajattelija2008

Quote from: RP on 21.11.2013, 13:11:01
Quote from: Ajattelija2008 on 21.11.2013, 12:06:57

Mukana myös virkamiehen väkivaltaista vastustamista ja aserikoksia. Rattijuoppous-, ajokortitta-ajo- ja humausainerikosten määrää en viitisi edes yrittää laskea.
http://www.scribd.com/doc/183536760/Dom-B4823-10-Irene-Matkowitzc
http://www.scribd.com/doc/183536752/Belastningsregisterutdrag-Irene-Matkowitzc

Flashbackisssä joku oli selaillut, että täti olisi tuomittu vankilaan vuosina
-91, -92, -01 (kahdesti), -02, -03, -04, -05, -07, -09 ja 2010

Noin mittavalla rikosrekisterillä tuo kiihkoileva vasemmistonainen on ilman muuta vaarallinen. Toivottavasti nainen ei siirry kakun sijasta käyttämään muuta asetta.

ihminen

Saattaa olla että myös 150 540 kakutusvideon katselu kertaa lisää koetun nöyryytyksen määrää, hyvä niin.

;D

Onnittelut tekijöille nerokkaasta vastaiskusta.

Tumppu

Mitä se täti jäkättää? Sehän sai maistaa omaa torttua ja olisiko ollut hivenen karvas sivumaku?  ;D

Nikomakhos

Ihan normaalia vassarietiikkaa: tarkoitus pyhittää keinot. Itse heitetty kakku on jaloa taistelua pahaa vastaan, sama teko itseen kohdistettuna onkin sitten tietysti väärin ja fasismia. Utopiaa ei voi tehdä rikkomatta munia, eikä kakkua.
Markkinat pidettiin muutoin siivosti ja ilman suurta möyhinää, paitsi että oli paljon noita ulkomaalaisia rahaa houkuttelemassa soitollansa ja ilveyksillänsä, sekä niin kirjaviksi ja monivärisiksi eriskaltaisesti vaatetettuna, että moni maamies syystä arveli, "mahtaako nuot ihmisiä ollakaan". (Turku 1861)

Faidros.

Quote from: ihminen on 23.11.2013, 00:43:41

Saattaa olla että myös 150 540 kakutusvideon katselu kertaa lisää koetun nöyryytyksen määrää, hyvä niin.

;D

Onnittelut tekijöille nerokkaasta vastaiskusta.

Miten tämä video on mennyt Youtuben kautta levitykseen? Oliko "haistattelu" kokonaisuudessaan järjestetty?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

kummastelija

Homma klart kunhan vain todetaan "tädillä olevan uusfasistinen agenda". Kakkua tilas. Kakkua sai.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Marija

Quote from: kummastelija on 23.11.2013, 13:42:02
Homma klart kunhan vain todetaan "tädillä olevan uusfasistinen agenda". Kakkua tilas. Kakkua sai.

Hirveen tyhmä  :flowerhat:  täti. 
Täti Jäkäti-jäkäti.

Täti Töööt!  :P

Marija

Quote from: Golimar on 23.11.2013, 13:59:50
Lortto esiintyy surkealla musiikkivideolla kakun kanssa ja takkutukkainen prekaeetu rämpyttää kitaraa sekä solvaa Jimmie Åkessonia.

http://www.friatider.se/tartkvinnans-nya-attack-jimmie-ar-nazist

Nyt mummeli poseeraa videolla viattomasti kakun kanssa, sentään paiskaamatta sitä vieressä istuvan Trubadurixen naamaan.

Hän tuon kakunheiton aloitti. Hän, Irene itse. Nytkö hän onkin "fasistien" uhri?

Niinpä niin. Juuri tuossa sosialistien epärehellisyydessä on eräs syy miksi jengiä poistuu vassareista ja siirtyy rehellisten oman isänmaansa mielisten joukkoihin.

Jokainen täysjärkinen ihminen puolustaa itseään, lapsiaan, kotiaan, uskoaan ja isänmaataan.
Hullu tyrkyttää itsensä, lapsensa, kotinsa ja isänmaansa uhriksi vihollisille.

Näin kuitenkin vassarit ja ruotsalaiset tekevät.
Hölmöjä on monenlaisia.

Älä Sinä ole hölmö. Ole Sinä Persu!  :)