News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

HS: Elina Grundström : Naisia puhdistetaan politiikasta

Started by nuivahko1, 14.03.2014, 14:55:57

Previous topic - Next topic

Nuivatar

Itse naisena en äänestä naista, vaan sitä joka nuivat arvoni parhaiten jakaa.

Toistaiseksi se on ollut jokaisella kerralla mies.

t. Tältä näyttää aito feminismi, uskallatko Grundström seurata perässä?

Kuningasweecee

Quote from: Nuivatar on 22.03.2014, 20:59:36

Mulla on ollut pitkään se käsitys että feminismin tarkoitus oli vapauttaa naiset yksilöiksi samalla tavoin kuin miehiäkin on kohdeltu. Että vanhapoika oli sympaattinenkin ilmestys, mutta vanhapiika jotenkin kummeksuttava. Samoin jos miehellä oli irtosuhteita niin sehän oli vaan merkki miehuudesta, mutta jos naisella oli niin oli oksettava lumppu.

jaakkeli

Quote from: Kuningasweecee on 22.03.2014, 21:22:56Mulla on ollut pitkään se käsitys että feminismin tarkoitus oli vapauttaa naiset yksilöiksi samalla tavoin kuin miehiäkin on kohdeltu. Että vanhapoika oli sympaattinenkin ilmestys, mutta vanhapiika jotenkin kummeksuttava.

Vanhastapiiasta ajatellaan, että nainen oli liian nirso ja vanhastapojasta ajatellaan joko, että siinä on homo, nössö tai joku niin suuri Casanova että vaimo olisi vain hidastanut menoa. Joku George Clooney voi pysyä poikamiehenä ilman leimaa mutta keskivertomies vanhapoikana on luuseri ja tulee varmasti aina olemaankin.

QuoteSamoin jos miehellä oli irtosuhteita niin sehän oli vaan merkki miehuudesta, mutta jos naisella oli niin oli oksettava lumppu.

Eipä ole feminismi tätä onnistunut muuttamaan ja tuskin onnistuukaan kun kerran nuo lumput oksettavat naista paljon enemmän kuin miestä. Naiselle lumppu on uhka, miehelle mahdollisuus pitää hauskaa...

Joskus silloin kun feminismi tarkoitti naisten äänioikeuden ajamista feminismi oli aika arvokonservatiivista porukkaa. Naisaktivistien ansiotahan meillä oli mm. kieltolaki.

Kuningasweecee

Quote from: jaakkeli on 22.03.2014, 23:33:38
Quote from: Kuningasweecee on 22.03.2014, 21:22:56Mulla on ollut pitkään se käsitys että feminismin tarkoitus oli vapauttaa naiset yksilöiksi samalla tavoin kuin miehiäkin on kohdeltu. Että vanhapoika oli sympaattinenkin ilmestys, mutta vanhapiika jotenkin kummeksuttava.

Vanhastapiiasta ajatellaan, että nainen oli liian nirso ja vanhastapojasta ajatellaan joko, että siinä on homo, nössö tai joku niin suuri Casanova että vaimo olisi vain hidastanut menoa. Joku George Clooney voi pysyä poikamiehenä ilman leimaa mutta keskivertomies vanhapoikana on luuseri ja tulee varmasti aina olemaankin.

Ei vanhanapoikana elävää miestä kyllä monestikaan kummeksuta niin paljon, jos on varmuus ettei ole homohtava tai nössö. Jos on mukava mies, niin pidetään vaan hieman epäonnisena. Vanhanpiian osalta taas kummeksunta on vähitellen hiipumassa. Tämä perustuu siis ihan vaan oman elinpiirini havaintoihin, en tiedä mikä tilanne on muualla Suomessa.

QuoteSamoin jos miehellä oli irtosuhteita niin sehän oli vaan merkki miehuudesta, mutta jos naisella oli niin oli oksettava lumppu.

Eipä ole feminismi tätä onnistunut muuttamaan ja tuskin onnistuukaan kun kerran nuo lumput oksettavat naista paljon enemmän kuin miestä. Naiselle lumppu on uhka, miehelle mahdollisuus pitää hauskaa...
[/quote]

No mutta tässähän tarvittaisiin miesten vapautusliikettä kun jos nainen flirttailee jonkun elvistelijän kanssa ja mies suuttuu, niin se on liikaa omistushaluisuutta, mutta jos mies edes vilkaisee lumppuna tiedettyyn päin ja nainen kilahtaa niin se on miehen vika. Samoin kuin naiset kuulemma "ajautuvat" pettämään ja miehet taas pettävät ihan vaan vittumaisuuttaan. Tällainen kuva minulle ainakin on syntynyt.

Tabula Rasa

Quote from: Nuivatar on 22.03.2014, 20:59:36

Itse olen yksissä kunnallisvaaleissa löytänyt fiksun nuivan naisehdokkaan. Muuten ovat olleet miehiä. Ei siksi että ovat miehiä vaan siksi että ovat nuivia ja järkeviä. Jostain syystä kuitenkaan nuivien naisien saamia ääniä ei lasketa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''