News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-03-08: Malaysia Airlines, lento 370 (ja matka-asiakirjat)

Started by RP, 10.03.2014, 03:28:07

Previous topic - Next topic

Jaakko Sivonen

Quote from: Lasse on 15.03.2014, 20:33:44
Quote from: Jaakko Sivonen on 15.03.2014, 20:02:31
Tapasi mukaan käytät taas lähteenä foliohattusivustoa, jonka "kategorioihin" kuuluu mm. "Illuminati", "NWO" sekä WTC-salaliittoteoriat.

Edellinen linkitykseni tässä ketjussa oli Brandeisin yliopistolle, sinulla taas CNN ja Iltasanomat.

CNN ja Iltasanomat ovat huomattavasti luotettavampia lähteitä kuin Illuminatista höpöttävät salaliittosivustot.

Kun katsotaan, mitä lähteitä olet käyttänyt viime päivinä, nopealla vilkaisulla huomataan, että olet viitannut edellä mainitun Illuminati-sivuston lisäksi lähteinä esim. sivustoihin beforeitsnews.com, usawatchdog.com, veteranstoday.com sekä occidentalobserver.net

Ensimmäisiltä kolmelta löytyi nopeasti 9/11-truther-kamaa (1, 2, 3), kun taas jälkimmäinen sivusto vaikuttaa olevan poikkeuksellisen kiinnostunut juutalaisista:

QuoteTopics [...]
Jewish attitudes (13)
Jewish attitudes in Israel versus the Diaspora (46)
Jewish attitudes on free speech (7)
Jewish economic behavior (3)
Jewish ethics (3)
Jewish ethnic networking (30)
Jewish ethnocentrism (25)
Jewish genetic segregation (10)
Jewish influence (65)
Jewish intelligence (5)
Jewish Loyalty (4)
Jewish religiosity (10)
Jewish support for multiculturalism (23)
Jewish traits (2)
Jewish Wealth (3)
Jewish writing on anti-Semitism (3)
Jews and the financial collapse (18)
Jews and the Left (51)
Jews as a hostile elite (51)
Jews as an elite (48)
http://www.theoccidentalobserver.net/mission/

...ja tämä vain nopealla vilkaisulla.

Sinähän olet aiemmin myöntänyt, että:

Quote from: Lasse on 14.03.2014, 17:10:52Yleensäkin lähteet sinänsä eivät kiinnosta minua

Eli toisin sanoen et käytä minkäänlaista lähdekritiikkiä.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Onnikka

Quote from: samuliloov on 15.03.2014, 20:59:32
On mutta ainakin minun on vaikea kuvitella 9/11-jälkeisessä maailmassa jonkun resupekkajengin kykenevän tämän luokan suoritukseen.
Tarvinneeko muuta kuin ohjaamon oven auki, aiempaan verrattuna. Odottelee kunnes lentoemo vie lentäjille ruokaa ja sitten sisään?


Tykkimies Pönni

Quote from: Onnikka on 15.03.2014, 21:01:19
Quote from: samuliloov on 15.03.2014, 20:59:32
On mutta ainakin minun on vaikea kuvitella 9/11-jälkeisessä maailmassa jonkun resupekkajengin kykenevän tämän luokan suoritukseen.
Tarvinneeko muuta kuin ohjaamon oven auki, aiempaan verrattuna. Odottelee kunnes lentoemo vie lentäjille ruokaa ja sitten sisään?

Siitä eteenpäin menee homma aika hankalaksi jos ei tiedä tarkkaan mitä tekee. Tarkkaan tietäminen vaatii korkean tason viranomaisosaamista.

Jaakko Sivonen

#304
Antamassani CNN-linkissä oli kyse siitä, että lennon perämies oli päästänyt ulkopuolisia ohjaamoon aiemminkin. Tämä ei ollut CNN:n ensin raportoima uutinen, vaan siitä raportoi ensin australialainen tv-kanava. Kiistätkö tämän väitteen vai mistä on kyse?

Voisitko sinä nyt perustella, miksi linkkaat jatkuvasti epäilyttäville salaliittoskeidasivustoille (joita muuten nuo uudetkin linkit ovat)?
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Brandöt

Quote from: Onnikka
Quote from: samuliloov
On mutta ainakin minun on vaikea kuvitella 9/11-jälkeisessä maailmassa jonkun resupekkajengin kykenevän tämän luokan suoritukseen.
Tarvinneeko muuta kuin ohjaamon oven auki, aiempaan verrattuna. Odottelee kunnes lentoemo vie lentäjille ruokaa ja sitten sisään?
Ei ole tuon kokoluokan koneessa ihan näin yksinkertaista ^. Lentoemäntiä on aina matkustamäärään nähden kabiinissa suhteessa 50:1 (viittäkymmentä matkustajaa kohden yksi emäntä / stuertti).

9/11 jälkeen sääntönä (varmasti kaikilla lentoyhtiöllä) on ollut vahtia etukeittiötä sillä aikaa kun ohjaamon ovi on avoinna. Ei sinne kukaan noin vaan livahda ohi huomaamatta. Lisäksi verho etukeittiöön vedetään kiinni ennen kun ohjaamon ovi avataan. On muitakin turvasääntöjä, jotka ovat lentoyhtiökohtaisia, vaihtuvat usein ja ovat salaisia.

Tykkimies Pönni

Quote from: Brandöt on 15.03.2014, 21:15:11
Quote from: Onnikka
Quote from: samuliloov
On mutta ainakin minun on vaikea kuvitella 9/11-jälkeisessä maailmassa jonkun resupekkajengin kykenevän tämän luokan suoritukseen.
Tarvinneeko muuta kuin ohjaamon oven auki, aiempaan verrattuna. Odottelee kunnes lentoemo vie lentäjille ruokaa ja sitten sisään?
Ei ole tuon kokoluokan koneessa ihan näin yksinkertaista ^. Lentoemäntiä on aina matkustamäärään nähden kabiinissa suhteessa 50:1 (viittäkymmentä matkustajaa kohden yksi emäntä / stuertti).

9/11 jälkeen sääntönä (varmasti kaikilla lentoyhtiöllä) on ollut vahtia etukeittiötä sillä aikaa kun ohjaamon ovi on avoinna. Ei sinne kukaan noin vaan livahda ohi huomaamatta. Lisäksi verho etukeittiöön vedetään kiinni ennen kun ohjaamon ovi avataan. On muitakin turvasääntöjä, jotka ovat lentoyhtiökohtaisia, vaihtuvat usein ja ovat salaisia.

Siviilivartijat on/oli ainakin länsiyhtiöiden koneissa. 747:ssa on keskellä kaksi kaveria ja keulassa ja perässä ainakin yhdet. Joskus oli New Yorkin yli lentäneessä BA:n 747:ssa KOKO henkilökunta miehiä!


B52

http://www.hs.fi/ulkomaat/Kolme+teoriaa+malesialaiskoneen+mystisestä+katoamisesta/a1394854271175?ref=hs-art-new-1

Kolme teoriaa malesialaiskoneen mystisestä katoamisesta

Malesialaisen lentokoneen katoaminen on täydellinen mysteeri, ilmailutoimittaja Jyri Raivio sanoo. Hän pitää yhtenä mahdollisuutena, että kone on jo löydetty, mutta viranomaiset eivät kerro asiasta tutkinnallisista syistä.

"Malesian lentoyhtiön konetta etsitään kahdelta reitiltä, joista toinen ulottuu Kiinan yli Kazakstaniin. Mielestäni koneen löytyminen tältä reitiltä on mahdottomuus, sillä ainakin kahden tai kolmen maan ilmavoimat olisivat jo tunnistaneet koneen. Todennäköisempänä pidän sitä, että kone on Intian valtamerellä, koska siellä ei ole tutkia", Raivio sanoo.

Raivion mielestä viranomaisten toiminta herättää kuitenkin suuria kysymyksiä. "Tutkanjäljet, joista Malesian pääministeri Najib Razak tiedotti lauantaina, ovat olleet hänen tiedossaan jo viikon. Samaan aikaan sadat laivat ja lentokoneet ovat haravoineet Etelä-Kiinan merta, eli etsintä vaikuttaa jonkinlaiselta kulissilta."

"Yksi mahdollisuus on sekin, että kone olisi laskeutunut ja että käynnissä olisivat neuvottelut kaappaajan kanssa. Pidän sitä kuitenkin äärimmäisen epätodennäköisenä vaihtoehtona, koska sellainen asia ei voi pysyä nykymaailmassa salassa. Koneen katoaminen on siis käsittämätön mysteeri."

Ilmailutoimittaja Jyri Raivio arvioi kolmea erilaista teoriaa koneen katoamisesta.

1. Lentokoneen kaappaus oli suunniteltu etukäteen

Lentotaitoinen henkilö on opetellut etukäteen pakoilemaan tutkaa, kytkenyt tarkoituksellisesti koneen viestimet pois päältä ja kääntänyt koneen tahallaan kohti länttä ja Intian valtamerta.

Teoriaa tukee: Kone kääntyi takaisin ja lensi yleisesti käytettyä reittiä, joten lentäjällä on täytynyt olla tietoa käytössä olevista lentoreiteistä. Kone on myös mutkitellut ja vaihtanut useasti korkeuttaan, joten jonkun on täytynyt lentää sitä.

Malesian pääministeri Najib Razak sanoi lauantaina, että koneen katoaminen on "tarkoituksellisen toiminnan tulos". Poliisi teki lauantaina myös kotietsinnän 53-vuotian lentäjän kotiin etsiäkseen todisteita.

Teoriaa ei tue: Jos joku kaappaa lentokoneen, hän yleensä vaatii rahaa tai haluaa välittää poliittisen viestin. Nyt kummastakaan ei ole tietoa. Tutkijat eivät ole löytäneet koneen henkilökunnan tai matkustajien taustasta yhteyksiä äärijärjestöihin. Kansainvälinen poliisijärjestö Interpol on arvioinut, että mikään koneen katoamisessa ei viittaa terrorismiin.

2. Lentäjä on kaapannut koneen ja tehnyt itsemurhan.

Teoriaa tukee: Tällaista tapahtuu silloin tällöin, viimeksi marraskuussa Afrikassa, jossa 33 ihmistä kuoli lentäjän tehtyä itsemurhan.

Teoriaa ei tue: Jos lentäjä olisi tehnyt itsemurhan, kone olisi todennäköisesti jo löydetty.

3. Jokin koneessa on mennyt pahasti pieleen.

Koneeseen on tullut tekninen vika, esimerkiksi ilmanpaineet ohjaamossa ovat laskeneet äkillisesti ja lentäjät ovat menettäneet tajuntansa.

Teoriaa tukee: Muutakaan selitystä ei ole.

Teoriaa ei tue: Jos koneen ilmanpaine olisi laskenut äkillisesti, lentäjät olisivat saaneet happinaamarit ja he olisivat ehtineet lähettää viestin tilanteesta. Jos lentäjät olisivat menettäneet tajuntansa, kone olisi lentänyt automaattiohjauksella kohti Pekingiä kunnes polttoaine olisi loppunut ja kone olisi pudonnut.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Saippuakupla

Ruotikaapa niitä linkkien sisältöjä ja jättäkää linkittäjien ruotiminen.

RP

Quote from: Lasse on 15.03.2014, 20:33:44
Quote from: Jaakko Sivonen on 15.03.2014, 20:02:31
Tapasi mukaan käytät taas lähteenä foliohattusivustoa, jonka "kategorioihin" kuuluu mm. "Illuminati", "NWO" sekä WTC-salaliittoteoriat.

Edellinen linkitykseni tässä ketjussa oli Brandeisin yliopistolle, sinulla taas CNN ja Iltasanomat.

Ja mitenkä se, että olet aiemmassa viestissäsi linkannut tolkulliselle sivulle tekee hörhösivustosta vähemmän hullun?
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Tykkimies Pönni

Quote from: RP on 15.03.2014, 21:55:03
Quote from: Lasse on 15.03.2014, 20:33:44
Quote from: Jaakko Sivonen on 15.03.2014, 20:02:31
Tapasi mukaan käytät taas lähteenä foliohattusivustoa, jonka "kategorioihin" kuuluu mm. "Illuminati", "NWO" sekä WTC-salaliittoteoriat.

Edellinen linkitykseni tässä ketjussa oli Brandeisin yliopistolle, sinulla taas CNN ja Iltasanomat.

Ja mitenkä se, että olet aiemmassa viestissäsi linkannut tolkulliselle sivulle tekee hörhösivustosta vähemmän hullun?


Mikä tekee IltaSanomista tai CNN:stä vähemmin hörhön sivuston?

Jaakko Sivonen

Quote from: samuliloov on 15.03.2014, 22:15:41
Quote from: RP on 15.03.2014, 21:55:03
Quote from: Lasse on 15.03.2014, 20:33:44
Quote from: Jaakko Sivonen on 15.03.2014, 20:02:31
Tapasi mukaan käytät taas lähteenä foliohattusivustoa, jonka "kategorioihin" kuuluu mm. "Illuminati", "NWO" sekä WTC-salaliittoteoriat.

Edellinen linkitykseni tässä ketjussa oli Brandeisin yliopistolle, sinulla taas CNN ja Iltasanomat.

Ja mitenkä se, että olet aiemmassa viestissäsi linkannut tolkulliselle sivulle tekee hörhösivustosta vähemmän hullun?


Mikä tekee IltaSanomista tai CNN:stä vähemmin hörhön sivuston?

Se että ne eivät puhu Illuminatista tai NWO:sta?
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

ämpee

Veikkaan syylliseksi 27 vuotiasta perämiestä.
Hänen elämänsä vaihe on vielä epästabiili, eli motivaatio voi löytyä siltä puolen.
Hänen kuntonsa kestäisi nousta yli 13.500 metrin korkeuteen paineistamattomalla koneella, happinaamarin turvin, mutta edellyttäisi pikaisen paluun 6.900 metriin.
Hän tietäisi miten pitää lentää tapahtuneen jälkeen, mutta tietenkään ei tietäisi miten ratkaista synnyttämänsä tilanne, eli aika ja polttoaine kuluu samaan tahtiin.

Oletan henkilökohtaisen trakedian olevan taustalla, sillä mitkään muut seikat eivät ole loogisesti pääteltävissä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

CaptainNuiva

Kaappaus ja tekninen vika ovat siis tapetilla.
Teknisen vian osalta tulee mieleen muutamia keissejä jolloin konetta on pystytty äärimmäisin
ponnistuksin lentämään mutta suunnan muutokset onnistuivat täysin sattunnaisesti.

Etiopian Airlinesin kaappaus, lentoperämies kaappasi koneen ja lensi Rooman sijasta Geneveen:
https://www.youtube.com/watch?v=nyFPPi8K0wM

Yllättävä tekninen vika, Aloha Airlines:
https://www.youtube.com/watch?v=xZPnqDrekdQ
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

IDA

Ihan vain perussähköteknisillä tiedoilla väittäisin pokkana, että konetta on kohdannut yllättävä onnettomuus, joka on seurannaisvakutuksineen johtanut myös koneen mustan laatikon hajoamiseen. Eli en tiedä asiasta mitään, mutta tuskinpa moni muukaan ja väittäisin erilaisten teorioiden olevan lähinnä mielikuvituksen lentoa.

Pitää kuitenkin muistaa, että ei se musta laatikkokaan mikään ihmelaite ole. Joku akku sillekin virtaa antaa ja jos se akku on sökö, niin se laatikko ei lähetä yhtään mitään tietoa. Ja mikä myös näin ihan inhimillisenä tietona: Niitä akkuja pitää myös ladata.
qui non est mecum adversum me est

Jack

Quote from: IDA on 16.03.2014, 00:34:24
Pitää kuitenkin muistaa, että ei se musta laatikkokaan mikään ihmelaite ole.

Ohjaamonauhuri (Wikipedia): 

"...it is an FAA requirement that the recording duration is a minimum of thirty minutes,but the NTSB has long recommended that it should be at least two hours."

Suomen onnettomuustutkintakeskus on suositellut, että nauhoitusajan pitäisi olla vieläkin pidempi. Eräs Finnairin koneelle pitkällä lennolla tapahtunut vaaratilanne toi tämän asian esille. Alkumatkasta oli tapahtunut asioita, jotka vaikuttivat vaaratilanteen syntymiseen myöhemmin matkalla, mutta ääninauhurista ei ollut enää mitään apua näiden alkuperäisten tapahtumisen selvittämisessä.

Malesialaiskoneen tapauksessa on sama juttu. Ohjaamonauhurin tallennetta ratkaisevilta hetkiltä, jolloin kone katosi tutkasta, ei ole enää olemassa, koska kone lensi tapahtuman jälkeen niin kauan, että nauhoite ehti pyyhkiytyä.

Uskon, että jompikumpi ohjaajista sekosi, ja kone on meressä, mutta siitä huolimatta on mielenkiintoista pohtia muitakin teoreettisia vaihtoehtoja. Ensiksi ajattelin, että somalimerirosvot voisivat olla asialla. Polttoaine ei taitaisi kuitenkaan riittää aivan Somaliaan. Seuraavaksi mietin, että ehkä muslimiterroristit kaappasivat koneen ja aikoivat lentää sen päin hindujen pyhintä temppeliä. Muslimithan ovat tehneet verisiä iskuja Intiassa. Lentoreitti viittasi tähän mahdollisuuteen. Vaihtoehtoisesti ajattelin, että kenties sittenkin talebanit olivat asialla. Kone on valtavan suuri, joten se näkyy satelliiteista. Koneen peittäminen välittömästi laskun jälkeen neljällä isolla laatikolla, jotka työnnettäisiin sen nokkaan ja siipiin ja perään (katon kolosta työntyvä "pyrstö" naamioitaisiin jotenkin),saisi sen näyttämään ristin muotoiselta rakennukselta. Rakennus olisi voitu tehdä - ja olisi pitänytkin tehdä - etukäteen. Jos kaikki suunnitellaan hyvin, koneen voi naamioida viidessä  minuutissa. Muitakin naamiointivaihtoehtoja tietysti on. Toisaalta, mitä talebanit olisivat tehneet koneella - ei mitään.

Jos ohjaaja on vastuussa tapahtumista, matkustajien viimeiset lentotunnit ovat voineet olla kauheita. Omituiset suunnan ja korkeuden muutokset viittaavat taisteluun koneen hallinnasta. Ties mitä taisteluja koneessa on käyty ennen kuin se syöksyi mereen. (United Airlines Flight 93)

Faidros.

Sky News kertoi äsken toisen ohjaajista olleen political fanatic.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Atte Saarela

Tässä juttu ohjaamojen ovista..Suositellaan kaksinkertaisia ovia niin kuin Israelin lentoyhtiöllä

http://kcubbin.tripod.com/id34.html

Ajattelija2008

#318
Koneen kapteeni Shah oli hyvin kiinnostunut teknologiasta ja hän oli Malesian hallituksen vastustaja. Hän oli kykenevä tekemään tämän taidokkaan kaappauksen.

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/missing-malaysian-airlines-fears-over-3247649
Tuon linkin mukaan Shah oli "fervent" hallituksen vastustaja. Ja hänen vaimonsa muutti asumuseroon vain päivää ennen koneen katoamista. Jos tuo pitää paikkansa, niin Shah on lähes varma kaappari.

Shah oli ihmisoikeusaktivisti. Jos hän on syyllinen, niin hän itse ei piitannut matkustajien ihmisoikeuksista. Breivikiin verrattava mielipuoli.

Lisäys:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2581817/Doomed-airliner-pilot-political-fanatic-Hours-taking-control-flight-MH370-attended-trial-jailed-opposition-leader-sodomite.html
Daily Mailin mukaan Shah oli "divorced" tai "separated", vaikka asui samassa taloudessa vaimonsa kanssa. Mutta vain tunteja ennen lennon MH370 lähtöä Shahin oli tarkoitus olla yleisössä oppositiopoliitikon oikeudenkäynnissä. Poliitikko tuomittiin 5 vuoden vankeuteen.

Motiivi näyttäisi olevan Malesian hallituksen vastustus. Valtiollisen lentoyhtiön koneen tuhoamisella mies on protestoinut hallitusta vastaan. Tämä ei kuitenkaan selitä, miksi Shah näki kovasti vaivaa koneen piilottamiseen.

Dharma

FB:ssä tuli vastaan tällainen kuva asiaan liittymättä, mutta siten kyllä, että menisikö tällainen läpi turvatarkastuksesta? 3D-tulostettu:

(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1150383_259365610912479_1032055428_n.jpg)

Faidros.

Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Siili

Quote from: Faidros. on 16.03.2014, 10:06:26
^Ja tuollako sitten pitäisi pystyä ampumaan?

Millaisia ovat 3-d-tulostetut patruunat?

Dharma

Ase kyllä ampuu, mutta patruunaa tuossa ei ole. Mutta kun kaappareita on monia samalla lennolla ja osat on jaettu heille ja yhdellä on tällainen avaimenperä:

(http://img3.etsystatic.com/000/0/6672362/il_fullxfull.297786195.jpg)

Niin mahdollista on.

Itselläni oli isot sakset käsimatkavaroissani huomaamatta Hanoista Hong Kongiin. Paluumatkalla Hong Kongissa huomaisivat....

Goman

Quote from: Ajattelija2008 on 16.03.2014, 08:01:30
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/missing-malaysian-airlines-fears-over-3247649
Tuon linkin mukaan Shah oli "fervent" hallituksen vastustaja.

Siis: Shah oli innokas (fervent) oppositiojohtajan kannattaja. Oppositiojohtajan, joka tuomittiin muutamia tunteja ennen lentoa vankilaan-- homoseksuaalisuudesta !!

Yrittikö kapteeni Shah kaapata koneen vaatiakseen oppositiojohtajan tuomion mitätöimistä??
Minkälainen seksuaalinen suuntautuminen oli kapteeni Shah:lla?  Ainakin vaimo oli häippässyt lasten kanssa pari päivää sitten.


siviilitarkkailija

Quote from: Dharma on 16.03.2014, 09:59:48
FB:ssä tuli vastaan tällainen kuva asiaan liittymättä, mutta siten kyllä, että menisikö tällainen läpi turvatarkastuksesta? 3D-tulostettu:

(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/1150383_259365610912479_1032055428_n.jpg)

Hiinä ja hiinä. Riippuu hyvin monesta tekijästä. Eikä vähäisin ole turvatarkastajan mielenliikkeet ja auringon säteilykulma. Itse veikkaisin läpiviennin todennäköisyydeksi alle 5 %. Ehkä n 2%. Mutta tuolloin pitää jo vähän tietää asiasta ja 90% on onnea. Patruunan viejä pysähtyy 99 % todennäköisyydellä.

Miehistön osuus alkaa hahmottumaan johtavaksi syyksi tapahtumiin. Malesian epäinhimilliset uskontopoliittiset lait maksoivat lentokoneellisen ihmisiä. Mutta koska kyseessä on islamilainen maa ja islampoliittinen laki, eurooppalaiset seksuaalipoliittiset järjestöt ja vihervasemmistolainen paskasakki on tietysti hiirenhiljaa.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Faidros.

Voi mahoton! Tyhmät on tähän päivään mennessä turhaan tehneet aseensa teräksestä, kun plastiikkikin käy.
Ampuisiko Dharma itse tuolla?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Nuivanlinna

Quote from: Faidros. on 16.03.2014, 10:30:13
Voi mahoton! Tyhmät on tähän päivään mennessä turhaan tehneet aseensa teräksestä, kun plastiikkikin käy.
Ampuisiko Dharma itse tuolla?

Ainakin elokuvissa toimii:
http://www.youtube.com/watch?v=_XSKPBef37c
Mutta epäilen ettei sittenkään tuollaisen varaan mitään voisi laskea.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.


Onnikka

Quote from: Ajattelija2008 on 16.03.2014, 08:01:30
Koneen kapteeni Shah oli hyvin kiinnostunut teknologiasta ja hän oli Malesian hallituksen vastustaja. Hän oli kykenevä tekemään tämän taidokkaan kaappauksen.

Onko se kaappaus jos kapteeni ohjaa  ???

Quote from: siviilitarkkailija on 16.03.2014, 10:28:46
Hiinä ja hiinä. Riippuu hyvin monesta tekijästä. Eikä vähäisin ole turvatarkastajan mielenliikkeet ja auringon säteilykulma. Itse veikkaisin läpiviennin todennäköisyydeksi alle 5 %. Ehkä n 2%. Mutta tuolloin pitää jo vähän tietää asiasta ja 90% on onnea. Patruunan viejä pysähtyy 99 % todennäköisyydellä.

Miehistön osuus alkaa hahmottumaan johtavaksi syyksi tapahtumiin. Malesian epäinhimilliset uskontopoliittiset lait maksoivat lentokoneellisen ihmisiä. Mutta koska kyseessä on islamilainen maa ja islampoliittinen laki, eurooppalaiset seksuaalipoliittiset järjestöt ja vihervasemmistolainen paskasakki on tietysti hiirenhiljaa.
Jospa helpompaa olisi joku kentän henkilökunnasta lahjoa tai suhteilla pyytää kuljettamaan koneelle tai kentälle sen tarkastuksen jälkeiseen tilaan.

Griffinvaari

Nyt kun on selvinnyt että moottorienvalvonta käyttää satelliitteja on siis satelliittivalvonta systeemi, olen tässä hieman odotellut possumin kommenttia signaalin paikannuksesta, ilmakehän läpäisyn vuoksi satelliitti järjestelmät käyttävät korkeitataajuuksia jotka edellyttävät näköyhteyttä lähettimeltä satelliittiin, näin olen ajankohta jolloin paketti saapui kertoo satelliitin radan perusteella rajatun alueen jolta se tuli.
Kovin on tullut hiljaista, mikä hieman pistää epäilemään ettei kyseessä olekaan yksittäinen hermoheikko lentokapteeni.