News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2014-02-25 ESS: Tappouhkauksia saanut suomalainen kurdinainen yrittää popmaailma

Started by Nuivanlinna, 26.02.2014, 08:54:33

Previous topic - Next topic

siviilitarkkailija

Quote from: Myrkkyink=topic=10081886751#msg1886751 date=1432310284
Quote from: siviilitarkkailija on 22.05.2015, 17:50:17
Menee puuro ja velhttps://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-xpf1/t31.0-1/p960x960/10514295_10152210441096129_945844070782107186_o.jpg jos matkustetaan ulkomaille ampumaan sotilasaseilla ihmisiä ilman vaaleilla valitun hallituksen ja eduskunnan nimenomaisesti antamaa lupaa.

Mitä se kuuluu eduskunnalle ja hallitukselle mitä suomalaiset vapaaehtoiset menevät ampumaan, kunhan kyseessä ei ole YK:n listoilla oleva terroristijärjestö?

Ensiksikin siksi että eivät osu riittävällä tarkkuudella ja toiseksi alueen sodat puristavat paskasakkia pohjois-eurooppaan kun eivät osu riittävällä tarkkuudella. Kolmanneksi, eduskunta on naiviuttaan säätänyt asiaa koskevia lakeja ja säädöksiä. Jos ja kun naivia lainsääntöhulluutta jatketaan,jossa sotalakeja säädetään muttei valvota, koko lakijärjestelmä romahtaa. Normaalisti hölmöily johtaa rahan tai vapauden menetykseen. Sotalakien kohdalla kuolee ja vammautuu pysyvästi iso joukko ihmisiä. Mahdollisesti myös koko valtio ja sen oloemassaolon oikeutus joudutaan opettelemaan hallituksen ja sitä vastustavien joukkojen yhteenottolla. Tiedän että nyt asialle nauretaan. Siksi muistutan siitä.

Sitäpaitsi Lähi-idän rajat on mielivaltaisesti vedetty ja niitä voidaan hyvin vetää uudestaan. Kurdit ansaitsevat oman valtionsa.

Totta. Mutta missä tämän valtion rajat menee?  Entä kun NATO-Turkki ilmoittaa että heti kun kurdistan syntyy, he hyökkäävät sinne. Pyyhkivät karvaisen pepun vihervasemmistolaisten ihmisoikeuspapereilla ja tekevät peshmergaoista isiksen kanssa jauhelihaa.

Sori vaan mutta sota näiden paskastanioiden kesken on kuin kakkapaakkujen heittelyä. Aina löytyy joku joka kertoo löytävänsä pökäleestä puhtaan kohdan mihin tarttua. Ja kohta on kakka tuulettimessa ja kaikki kakassa. Ei riitä se että tiedostamme vihervasemmistolaisen lemmikin, isiksen murhanhimon, myös pesmergan taso ja haasteet pitää ymmärtää ennenkun lupaa yhtään mitään.

Siviilitarkkailijan teesi sodasta:
Sotaa pitää käydä voiton, ei sotimisen, ilosta.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Asra

Jos jostain eri osapuolet Lähi-idässä ovat yhtä mieltä, niin kurdeista, joista kukaan ei pidä.

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Mehud

Quote from: Asra on 23.05.2015, 00:50:07
Jos jostain eri osapuolet Lähi-idässä ovat yhtä mieltä, niin kurdeista, joista kukaan ei pidä.

Kuten eurooppalaiset ei muslimeista, tai itse asiassa ei minkään maanosalaiset. Tässä asiassa yksimielisyys yhdistää kaikki maanosat.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Asra

Quote from: Mehud on 23.05.2015, 00:51:38

Kuten eurooppalaiset ei muslimeista, tai itse asiassa ei minkään maanosalaiset. Tässä asiassa yksimielisyys yhdistää kaikki maanosat.

Miksi Euroopassa sitten on niin houkutteleva maahanmuuttopolitiikka muslimitaustaisten kannalta?

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

Mehud

Quote from: Asra on 23.05.2015, 00:56:50

Miksi Euroopassa sitten on niin houkutteleva maahanmuuttopolitiikka muslimitaustaisten kannalta?

Koska muslimit eivät voi asua omissa maissaan keskenään tappamatta toisiaan, niin ne etsivät maita missä rauhassa voivat suunnitella toistensa ja muiden tappamista.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Faidros.

No lähtisitkö sinä Asra lätkimään, vaikka "tapettais"?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

siviilitarkkailija

Hyvä kysymys. Luultavasti vihervasemmistolaisen aivottomuuden takia on luotu sosiaalisia houkuttimia ja samaan aikaan islamilaiset maat työntävät ylimääräistä väestöään ulos. Tämä tuottaa mielipuolisen tilanteen joka lopulta sytyttää eurooppaan uuden sodan jossa ihmiset joutuvat taistelemaan hengen uhalla vapauden puolesta alistumista vastaan.

Isiksen propagandassa on selkeä visio islamilaisen hallinnon käynnistämistä ja vanhojen valtioiden ja niiden instituutioiden kaatamisesta. Vaikka tämä yritys ei onnistuisi, niin euroopan aivottomat vasemmistoapinat eivät ymmärrä että pelkkä yrittäminen tulee kalliiksi ihmishengissä mitattuna.

Euroopassa puhkeaa uusi suursota. Työttömyys ja eurooppalaisen oman väestön ongelmien halveksunta eliitin päätöksissä ja talouden virheet eivät enää ole ratkaistavissa rauhanomaisesti. Luultavasti käynnistyvä sota kääntää pakolaisten kulkusuunnan 180 astetta.

Jaska Pankkaaja

Quote from: siviilitarkkailija on 22.05.2015, 17:50:17
Menee puuro ja velli sekaisin jos matkustetaan ulkomaille ampumaan sotilasaseilla ihmisiä ilman vaaleilla valitun hallituksen ja eduskunnan nimenomaisesti antamaa lupaa.

Isikset tappavat kurdeja joten tietenkin jokainen kansallismielinen kurdi haluaa tappaa isiksiä ja se mitä suomalian pellehallitus ja eduskunta on mieltä siitä "sotilasaseilla ampumisesta" tai oikeistaan mistä hyvänsä on tietenkin täysin yhdentekevää. Niin kansallismieliselle kurdille kun mullekin.

Opportunistinen 99% enemmistö  kurdeista toki viettää mukavaa keskiluokkaista elämää ja yleensä aina suomalaisten veronmaksajien rahoilla pl pizzamiehet. Päivän aktiviteet ovat syyrialaisiin soffiin pieriminen ja zafiroilla halal-herkkujen noutaminen niiden pierujen täytteiksi ja mikäpä ettei olisi koska suomalian pellehallitus ja eduskunta on sitä mieltä että suomalaisten pitää kustantaa tämänkin paskasakin loisinta. Minua ei harmittaisi lainkaan vaikka myös suomalian virka-aatelistoa, pellehallitusta ja eduskuntaa ammuttaisiin vähän sotilasaseilla.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Jukka Wallin

Quote from: siviilitarkkailija on 23.05.2015, 00:42:51
[

Siviilitarkkailijan teesi sodasta:
Sotaa pitää käydä voiton, ei sotimisen, ilosta.

Olen 110% samaa mieltä. Se pitäisi olla johtava käsitys kaikista sodista. Jos tartut aseeseen, niin ainoa vaihtoehto on voittaa kyseinen sota, muuten pitää sopeutua..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

koli

QuoteNäin koulukiusatusta lahtelaisesta tuli terrorijärjestöä vastaan taisteleva poppistara

Suomalais-kurdilainen Helly Luv kasvoi Lahdessa. Nyt hän uhmaa musiikkivideoillaan maailman pelätyintä terrorijärjestö Isisiä.

Helly Luv, oikealta nimeltään Helan Abdulla, ei elä tavallisen parikymppisen elämää.

Hän tanssii miljoonayleisöt keränneillä musiikkivideoilla panssarivaunujen päällä ja kirmaa kivääri kädessä kohti vihollista. Pommit paukkuvat ympärillä. Sellaista on lahtelais-kurdilaisen pop-tähden elämä.

Aina ei ollut näin. Helan syntyi Iranissa, josta hän pakeni perheineen pakolaisleirille Turkkiin. Vuotta myöhemmin perhe sai Lahdesta turvapaikan. Lapsuus Suomessa oli rankka.

– Minulla oli todella vaikeata. Tulin erittäin kiusatuksi lapsena. Se aiheutti sen, että en pystynyt koulussa keskittymään hyvin. Minulla ei ollut paljon kavereita ja sain usein turpiini.

Kolmas luokka piti käydä uudelleen kahdesti. Kouluakin piti vaihtaa. Lopulta Helan purki turhautumisensa musiikkiin.

– Tanssi- ja laulutunneilla tunsin itseni hyväksytyksi. Kun olin lavalla ja esiinnyin, ihmiset katsoivat minua ja taputtivat. Siitä tuli pakopaikka. Ajattelin, että kun kasvan isoksi, minusta tulee laulaja.

18-vuotiaana Helan lähti Yhdysvaltoihin tekemään juuri sen. Los Angelesissa alku oli rankka, kun laulajan ura ei ollut lähteä nousukiitoon. Lopulta tuli kuitenkin läpimurto, ja nyt Helanilla on levytyssopimus. Tuottajina hänellä on Whitney Houstonin ja Rihannan kanssa työskennelleet ammattilaiset.

– Olen aika itsepäinen, en anna koskaan periksi, Helan muistuttaa.
"Isis haluaa tuhota koko maailman"

Helan asuu Irakin Kurdistanin pääkaupungissa Arbilissa, mutta käy säännöllisesti Yhdysvalloissa.

Irak on taas jatkuvan sodan keskellä. Maan hallituksen joukot taistelevat verisesti ääri-islamistista Isis-järjestöä vastaan. Myös itsenäisyyttä havittelevat kurdit käyvät sotaa järjestöä vastaan.

– Isis ei pelkästään halua tuhota Kurdistania vaan koko maailman. Tarvitsemme ripeästi apua, sanoo Helan.

Helan kuvailee itseään peshmergaksi eli vapaustaistelijaksi. Myös hänen isänsä ja äitinsä kuuluivat peshmergaan. Helan on päättänyt olla lähtemättä rintamalle taistelemaan.

– Aseeni ei ole se ase, vaan ääneni ja musiikkini ovat ne, joilla pystyn kantamaan sanomani miljoonille muille ihmisille.

Helanin videoita on katsottu miljoonia kertoja. Pop-kappaleet yhdistelevät kurdinationalismia ja vallankumouksen aineksia. Ne ovat herättäneet ääri-islamistien vihan.

– Minua ja perheeni henkeä on uhattu. Olen saanut tappouhkauksia.

Helanin mukaan muun muassa Isis on luvannut hänen päästään yli 100 000 dollarin palkkion.

– Ymmärsin tappouhkauksien jälkeen, että nyt elämä ei ole samanlaista kuin ennen.

Kurdistanissa Helanin on liikuttava koko ajan vartijoiden seurassa. Ulos meneminen on aina tarkkaan harkittua. Silloinkin se tapahtuu panssaroidun auton kyydissä.

– Koko ajan pitää olla varuillaan ja miettiä, minne menee ja mitä tekee. Perheeni on joutunut myös kärsimään paljon takiani, mutta tiedän heidän olevan ylpeitä työstäni.
"Pukeudun eri tavalla kuin tavalliset naiset täällä"

Musiikkivideoissaan Helan näyttää pitkää nenää ääri-islamisteille. Vanhoillisissa kurdipiireissäkään ei tosin katsota hyvällä Helanin tuotoksia.

– Pukeudun eri tavalla kuin tavalliset naiset täällä, ja olen saanut tyylistäni paljon kritiikkiä.

Helan kertoo, että hän aikoo kuitenkin pysyä itselleen ja tyylilleen uskollisena.

– Täällä on paljon nuoria, jotka katsovat minua ylöspäin ja ymmärtävät työni. On aika, että Kurdistanilla on pop-artisti, joka pukeutuu eri tavalla ja uskaltaa laulaa asioista, jotka ovat olleet ennen kiellettyjä.  Otan tämän vastuuni kunnia-asiana. Tuli mitä tuli, olen valmis kantamaan sen.
http://yle.fi/uutiset/nain_koulukiusatusta_lahtelaisesta_tuli_terrorijarjestoa_vastaan_taisteleva_poppistara/8168433
Mörökölli

Ano Nyymi

Eiköhän tuo kohta hapoteta. Joko terojen tai omien toimesta.

Shemeikka

Salaliittoteoria: sopimuksen takana on CIA. Peruste: Helan poppaa Isistä vastaan eli tekee propagandatyötä Isiksen vihollisten hyväksi, sopimuskin on Yhdysvalloista.

Ehkä epätodennäköistä, mutta mahdollista; CIA on ennenkin valjastanut amerikkalaisen viihdeteollisuuden, varsinkin Hollywoodin, propagandakäyttöön.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Myrkkymies

Quote from: Shemeikka on 21.07.2015, 20:47:10
Salaliittoteoria: sopimuksen takana on CIA. Peruste: Helan poppaa Isistä vastaan eli tekee propagandatyötä Isiksen vihollisten hyväksi, sopimuskin on Yhdysvalloista.

Ei CIA halua heikentää ISIStä liikaa ennen kuin se pistää Assadin porukan kumoon.

koli

Tuli nyt kuunneltua noi biisit ja olihan ne "yllätys yllätys" perus nykyajan autotunella kyllästettyä sontaa, pienellä ählyvivahteella maustettuna. Hyvän näköinen eukko kyllä ei siinä mitään ja nationalismi on aina hieno asia, kun sitä julistetaan musiikissa.

Itsekin toivon, että kurdit saisivat oman valtion ja Suomessa asuvat kurdit voisivat palata kotiseuduilleen rakentamaan omaa maataan.
Mörökölli

Topi Junkkari

Quote from: koli on 21.07.2015, 21:08:54
Itsekin toivon, että kurdit saisivat oman valtion ja Suomessa asuvat kurdit voisivat palata kotiseuduilleen rakentamaan omaa maataan.

Minä en toivo. Vaikka kannatan muun muassa vapaata ja yhtenäistä Irlantia sekä baskien itsenäisyyttä, olen sitä mieltä, että oman valtion antaminen primitiivisille ja barbaarisille heimoille ei ole ollenkaan hyvä juttu. Barbaarisuus ilmenee esimerkiksi lasten sukuelinten silpomisena, sisäsiittoisina avioliittoina ja omien perheenjäsenten tai sukulaisten murhaamisena "kunnian" vuoksi.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

TheVanishedTerrorist

Joo-o. No, islamilla ei ole tämänkään kanssa mitään tekemistä vai miten se meni...

Suomalaisnainen Isis-järjestön tappolistalla
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015072220070151_ul.shtml

Terroristijärjestö Isis on luvannut 26-vuotiaan suomalaisen Helan Abdullan surmaamisesta ison palkkion.

Helly Luv, oikealta nimeltä Helan Abdulla, on 26-vuotias laulaja, joka on palannut äitiensä maalle Kurdistaniin ja taistelee siellä laulun ja videoiden voimalla maailman vaarallisinta terroristijärjestöä Isisiä vastaan.

Helly Luv julkaisi viime kuussa videon nimeltä Revolution. Videon oli alun perin tarkoitus olla yleisluonteinen vastalause terrorismille, mutta video on laajalti tulkittu Isisin vastaiseksi mielenilmaukseksi.

Revolution-videon jälkeen Isis lupasi merkittävän summan Hellyn tappamisesta. Tämä ei pelota tai pysäytä Hellyä vaan hänellä on suunnitteilla uusi, vieläkin vahvempi video.

Helly tietää työhönsä liittyvät riskit ja sanoo, että hän on valmis ottamaan vastaan mitä tahansa se tuokin eteen.

Hän on saanut lukuisia tappouhkauksia ääri-islamilaisryhmittymiltä ja jopa omalta suvultaan.

Hellyn tarkoitus oli juhlistaa Risk It All -videolla Kurdistanin itsenäisyyspyrkimystä.

Tämä sanoma on kuitenkin mennyt monilta videon katsojilta ohi, sillä islamilainen maailma ei ollut valmis hänen näyttävään pukeutumistyyliinsä ja vahvaan naisasenteeseensa.

Wiki:
Helly Luv was born of Kurdish descent during the Persian Gulf War in Urmia on November 16, 1988. Helly and her family escaped death by fleeing to Turkey for safety, leaving them homeless and begging for money. Eventually Helly Luv and her family's application was approved to become citizens of Finland, allowing her and her family to be one of the first Kurdish immigrants to live there.[5]

Asra

Sillähän maailman ongelmat ratkeaa, kun vähän lallattaa ja veivaa lantiota. :facepalm:

Nuivake

Quote from: Asra on 22.07.2015, 09:30:10
Sillähän maailman ongelmat ratkeaa, kun vähän lallattaa ja veivaa lantiota. :facepalm:

Sillähän maailman ongelmat ratkeaa, kun vähän räjäyttelee ja kumartaa Mekkaan. :facepalm:
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Kommunisti-muslimi

Nyt täytyisi Suomen ulkoministeriön äkkiä käydä hänet evakuoimassa turvaan tuolta. Häntä vainotaan siellä.

törö

QuoteHän on saanut lukuisia tappouhkauksia ääri-islamilaisryhmittymiltä ja jopa omalta suvultaan.

Mä en usko, että ISIS on tässä se suurin ongelma, koska sillä on muitakin kiireitä.

Ihmisapina

"sillä islamilainen maailma ei ollut valmis hänen näyttävään pukeutumistyyliinsä ja vahvaan naisasenteeseensa."

Vissiin natsitkaan eivät olleet vain valmiita vielä juutalaisille, eikä Amerikan valloittajat olleet vain valmiita intiaaneille. Kai sen voi noinkin ilmaista. Mutta samasta muslimiporukasta tulevat "kaikista hädänalaisimmat" ovat kuitenkin yhtäkkiä valmiita länsimaiselle kulttuurille...?

Kertoo jo kaiken islamista kun laulajan oma sukukin uhkaa tappaa.

Faidros.

Lallattaa minareetista ja veivaa lantiota doggystyle-rukouksilla?
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

siviilitarkkailija

Vääräuskoiset tappamallako ne maailman ongelmat sitten ratkeaa?

Ilmeisesti et ole perehtynyt mm sosialidemokraattisen puolueen maailmanparannusohjelman todellisiin ratkaisuihin. Itseasiassa mm Helsingissä ämpäriyliopistokoulutettujen keskuudessa itämaisen tanssin suosio kertoo suuresta tarpeesta lallattaa ja veivata lantiota ratkaisuna sekä maailman että alaselän vaivoihin.

Isiksen ja oman suvun tappouhkailun vertailussa luulen että "suku on pahin".

elven archer

Sinulla oli kaksi puolta valittavanasi arvostelusi kohteeksi ja sinä valitsit niistä tuon. Mitähän se kertoo islamin ongelmista ja niiden ratkaisemisesta?

SimoMäkelä

Eikös tuo Helan ole karmea "vasta-jihadisti". Kuuluu samaan sakkiin halla-ahojen ja muiden vastaavien kanssa. Mietin vaan sitä, onko hän suvakkien mielestä sankari vai antisankari?

Keuvo Makkarainen

Tuossa naisen videossa olikin kaikki mitä tarvitaan:

Räp-"muusikoiden" käsien heiluttelua
Shakiran tyyliin perseenvatkausta
Intialaista rivitanssia

Ja loput jo onneksi unohdin. Nätti flikka kuitenkin ja toivottavasti pääsee turvapaikkaan muualle kuin Suomeen.

--
Keuvo Makkarainen
keuvo.makkarainen@sähköposti

elven archer

Quote from: Keuvo Makkarainen on 22.07.2015, 10:23:13
Tuossa naisen videossa olikin kaikki mitä tarvitaan:
No, nimenomaan tuota islam tarvitsee: esimerkin näyttämistä toisille musliminaisille ja sen näyttämistä muslimimiehille, että ei ole heidän asiansa ja oikeutensa päättää, mitä naiset tekevät.

Kyklooppi

Itsestään voi tehdä pellen niin monella tavalla, olen kokenut sen henkilökohtaisesti.
Tiedätkö sen tunteen?
Ihmisjäte.

Siili

Ymmärrän hyvin, että fatalistisille muslimeille avainsana on "inshallah". eli kaiken voi jättää Allahin huomaan.  Siksihän paskastanioiden kehitys on sitä mitä se on.

Kehityskelpoisissa maissa yleinen näkemys on, että kehitykseen voi vaikuttaa, mikä tarkoittaa ihmisten näkemyksiin vaikuttamista.  Se että tiukkapipot repivät pelihousunsa, kuuluu tähän kehitykseen.