News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2014-02-25 ESS: Tappouhkauksia saanut suomalainen kurdinainen yrittää popmaailma

Started by Nuivanlinna, 26.02.2014, 08:54:33

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Aigaion

Quote from: Leso on 24.07.2015, 00:05:04
Terve, Asra!
Me ollaan täällä ihan kahestaan ne, jotka tajuu, mistä on kysymys.
Niin että annetaan vaan noitten tuhista philosophiasta, vai mitä?  :)

Ja wjp:lle kiitos vinkeista, mutta mä mieluummin ootan sitä kun mä oon kuunvaiheessa.
Tiedettävästi modetkin valppailee sitä hetkeä.
Voitko kertoa meille tyhmille nyt sitten mistä tässä kaikessa on kyse? Haluan valaistua. Olen nyt lukenut tätä philosophya tarpeeksi.
"An open mind is like a fortress with it's gates unlocked and unguarded."

Mika

Quote from: Lalli IsoTalo on 24.07.2015, 10:40:24
Quote from: Nuivanlinna on 26.02.2014, 08:54:33
Quote... suomalainen kurdinainen ... video: http://www.youtube.com/watch?v=33Zd1c4QDIs

Eipä tuolla videolla paljon Suomen lippuja heilunut.

Eipä olisi ihan saumatta sopinut videon aiheeseen ja biisin sanoihin...   
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

J. Lannan haamu

Elven: Sanon sinulle kolmannen tai neljännen kerran, uus-liberalismi ei todellakaan ole ainoastaan taloudellinen käsite, vaan sosio-behaviouristinen tai psykologinen. Tämä voi olla se kuuluisa olkiukko, mutta olen päivä päivältä varmempi, että olet liian sisällä siinä skenessä pystyäksesi arvioimaan käsitettä.

Myös kommenttisi näkyvyydestä ja vaikuttavuudesta oli todella hyvä. Mutta voin ylpeydellä todeta, että viestejäni lukee tietyissä olosuhteissa ainakin 20 henkilöä  :roll:

Odotinkin, että joku nostaa esiin nuo Samantha Foxin ja Sabrinan. Muistan, kun 2000-luvun aikana musiikki ja itsensä esiin tuominen ja huoralta näyttäminen menivät ihan uusiin sfääriin, ts. mauttomaksi. Mutta joo, kyllä Samanthassa oli sentään jotain 'classia'  :roll:. Mutta jos puhutaan karismaattisista ja sensuelleista naislaulajista/artisteista, niin kyllä ne ovat jossain ihan muualla ja muunlaisia. Sellaisia, joilla on itseisarvo naisena.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

elven archer

Quote from: J. Lanta on 25.07.2015, 11:38:43
Elven: Sanon sinulle kolmannen tai neljännen kerran, uus-liberalismi ei todellakaan ole ainoastaan taloudellinen käsite, vaan sosio-behaviouristinen tai psykologinen. Tämä voi olla se kuuluisa olkiukko, mutta olen päivä päivältä varmempi, että olet liian sisällä siinä skenessä pystyäksesi arvioimaan käsitettä.
Sinä voit toki yrittää määritellä yleisestä poikkeavia merkityksiä sanoille, mutta en näe siinä mitään järkeä, koska vaikka itse ehkä ymmärränkin, mihin yrität tuolla viitata, niin keskustelua sivusta seuraava ei välttämättä sitä näe. Enkä minäkään voi olla tosiaan siitä varma tai nähdä sinun muovaamasi möykyn tarkkoja rajoja, koska sinun tulkintasi liberalismista ovat kovin... persoonallisia. En pidä hyvänä lähtökohtana keskustella tarpeettoman epämääräisistä asioista, koska se johtaa tarpeettoman epämääräiseen keskusteluun. Parempi olisi turvautua kummankin osapuolen tiedossa olevaan vakiintuneeseen määrittelyyn tai vaihtoehtoisesti kuvata asia itse omin sanoin. On valitettavaa, että sinä näet pyrkimykseni tarkkuuteen kyvyttömyytenä.

"Uusliberalismi on 1940-luvulla syntynyt talouspoliittinen suuntaus[1], jonka mukaan yksityinen omistusoikeus, vapaat markkinat ja vapaakauppa edistävät parhaiten ihmisten hyvinvointia.[2] "

https://fi.wikipedia.org/wiki/Uusliberalismi

Myös kommenttisi näkyvyydestä ja vaikuttavuudesta oli todella hyvä. Mutta voin ylpeydellä todeta, että viestejäni lukee tietyissä olosuhteissa ainakin 20 henkilöä  :roll:
Minäkin olen kommenttiini ihan tyytyväinen, koska se asetti kontekstiin sinun väheksyntäsi tuollaisen toiminnan vaikuttavuudesta. Ei se tietenkään mitään konfliktia ratkaise, mutta puro koostuu pienistä virroista. Esikuvilla ja idoleilla on huomattava vaikutus etenkin nuoriin ihmisiin. Ja itse asiassa ainoa tapa islamilaisen maailman muutokseen on sen sisäinen herääminen. Tällainen oivallus syntyy juurikin sitä kautta, että ihmiset näkevät, kuinka heidän elämänsä voisi olla erilaista ja että se erilaisuus olisi toivottavaa ja mahdollista. Nuorilla on tässä suurin potentiaali vastaanottaa uusia ideoita ja tapoja tehdä asioita, koska heidän elämänsä ei ole vielä niin kaavoihin kangistunutta ja alistunutta.

Tästä antavat viitteitä esim. Iranin pääkaupungin opiskelijat, joita uskonnollinen vanhoillisto joutuu kurittamaan ruotuun vähän väliä. Eivät nuo vanhurskaat elämässään enää muutu, mutta nuoret voivat. Siksi näillä on merkitystä. En ole edes katsonut noita kyseisiä videoita kuin muutaman sekunnin sieltä ja toisen täältä, mutta jos ne ovat Asran mielestä perseenpyöritystä, niin niissä väkisinkin tehdään jotain oikein tavalla, joka antaa vähän toisenlaista naisen mallia islamilaiselle maailmalle.

J. Lannan haamu

Quote from: elven archer on 25.07.2015, 11:45:16
En ole edes katsonut noita kyseisiä videoita kuin muutaman sekunnin sieltä ja toisen täältä, mutta jos ne ovat Asran mielestä perseenpyöritystä, niin niissä väkisinkin tehdään jotain oikein tavalla, joka antaa vähän toisenlaista naisen mallia islamilaiselle maailmalle.

No huh huh. Jos minun määritelmäni jollekin termille ovat persoonallisia, niin ei nuo sinunkaan perusteet... :roll:

Tämä on jo kolmas ketju, jossa todellisuutemme eivät lievästi sanottuna kohtaa :). Mutta voit huoletta laittaa tuohon Asran kohdalle myös minun nimen. Eikä tuo ole mitä tahansa perseenpyöritystä, vaan teennäisen trendikästä, nykyaikaista tyylitöntä kopiotavaraa joka kutsuu itseään musiikiksi ja 'muusikko' 'artistiksi'. Vai vielä 'toisenlainen' naisen malli....
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

elven archer

Quote from: J. Lanta on 26.07.2015, 00:47:09
No huh huh. Jos minun määritelmäni jollekin termille ovat persoonallisia, niin ei nuo sinunkaan perusteet... :roll:
Niin mitä? Mielestäni ehdin muodostaa asiasta tarvittavan kuvan jo pikakelatessani videot. Teinkö muka virheen, ja videot edustavatkin perinteistä islamilaista naiskuvaa? Enpä tainnut tehdä. Sitä tukevat myös Asran ajatukset videoista. Mutta tuo jälkimmäinenhän oli vinoilua, eli vitsi (vaikka se toki toimii täydellisesti), mutta pidä toki sitä minun parhaana perustelunani, koska minullahan on tunnetusti tapana perustella asiat niin huonosti.

Tämä on jo kolmas ketju, jossa todellisuutemme eivät lievästi sanottuna kohtaa :). Mutta voit huoletta laittaa tuohon Asran kohdalle myös minun nimen. Eikä tuo ole mitä tahansa perseenpyöritystä, vaan teennäisen trendikästä, nykyaikaista tyylitöntä kopiotavaraa joka kutsuu itseään musiikiksi ja 'muusikko' 'artistiksi'. Vai vielä 'toisenlainen' naisen malli....
Ihan sama, kuinka teennäistä se sinusta on, koska olennaista tässä on vain se, onko se sitä islamilaista naiskuvaa. Väitätkö vakavissasi, että nuo videot eivät tarjoa islamilaiselle maailmalle vaihtoehtoista naisen mallia vai mikä tässä nyt on se ongelma? Sekö, että sinä et tykkää? No, kuule minua ei myöskään tuollainen musiikki voisi vähempää kiinnostaa, mutta silti toivotan sen tervetulleeksi malliksi islamin nuorille. Ei tämä mikään levyraati ole.

Marokon Kauhu

Quote from: siviilitarkkailija on 22.05.2015, 17:30:36
Quote from: Tosiasiallinen Nuiva on 22.05.2015, 16:11:50
Sitten vaihteeksi hyviä uutisia musiikin maailmasta:

QuoteSuomalaistähti ampui panssarivaunulla ISIS:n linjoja - julkisti kohtauksen musiikkivideolla
Suomessa kasvanut kurditähti Helen Abdulla osallistuu ...
IB Timesin mukaan Helan Abdulla kertoo panssarivaunutapauksen olevan aito. Hän pitää alkuperäistä videota hallussaan, jos joku sattuisi väittämään sitä lavastetuksi.

Hänen mukaansa video kuvattiin ISIS.n jäljiltä autiossa Khazerin pikkukylässä Hän sanoo videota kunnianosoitukseksi peshmergalle.

Osallistuminen hallitusten ulottumattomissa olevaan  ja kyseenalaisesti johdettujen joukkojen, sinänsä hyväätarkoittaviin ponnisteluihin ei ole saavutus ja vielä vähemmän musiikkivideotuotantoa.

No ei se laitontakaan ole: YPG ei ole terrorijärjestöksi luokiteltu, eikä sellaista lakia Suomessa vielä ole, joka kieltäisi siihen liittymisen.

Nuo Peshmergan veijarit on kuitenkin vasemmistolaisia, ja niillä on naistaistelijoita vaikka kuinka:
Huputtaminen ja epätasa-arvoinen naisten kohtelu ei kai oikein onnistu kun naisella on AK-47  ;D

Eli YPG:lle tuo video ei varmaan ole ole harmaita hiuksia aiheuttanut: Kiinnostaisi tietää onko vasemmisto-kurditaistelijat yleensä enää ollenkaan muslimeja vai onko Allah jätetty?
Ja miten suhteet sujuvat vanhoillisemman linjan edustajiin?

Kurdeista suurin osa on kuitenkin sunneja, joten hiukan ristiriitaiselta sopalta tuntuu yhdistää tasa-arvoinen marxilaisuus ja sunnalainen islam?

Mokutuksessa, suvaitsevaisuudessa ja kulttuurimarxismissa mikään ei ole niin hullua, etteikö huomenna keksittäisi jotain vielä järjettömämpää.