News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Tallinna

Started by Juuso, 30.06.2009, 18:18:00

Previous topic - Next topic

Juuso

Tämä pelkän netin välityksellä hommailu alkaa vähitellen kyllästyttää, joten olen päättänyt siirtyä ajatuksista tekoihin ja perustaa Hommakerho Tallinnan.

Paikka:
Paikaksi olen kaavaillut Vana Wiru Pubia, joka sijaitsee Vanhassa Kaupungissa osoitteessa Viru 11. Paikka on suht viihtyisä, ruokatarjoilu pelaa tarvittaessa ja tuoppi maksaa karvan verran alle 4 euroa.

Aika: Tänä lauantaina - eli 4.7. - kello 18.00. Jos muita nuivia ei näy tai kuulu heti, päivystän vähintään yhdeksään saakka.

Toivotan kaikki etelänaapurissa käymässä tai asumassa olevat nuivat sydämellisesti tervetulleiksi!
HUOM. Jos joku on kiinnostunut, mutta ajankohta tai baari ei sovi, tähän ketjuun viesti tai minulle YV, niin sovitellaan.
"Mä oon soittanu Vuvuzelaa"
"Mitä oot soittanu?"
"Vu-vuvuzelaa!"
"Niin sitä torvia.."

Turjalainen

Siltä varalta että eestissä lueskellaan, niin Google translate hieman korjailtuna:

"See lihtsalt neti kaudu homma algab järk küllastuda, mistõttu olen otsustanud minna ideedest tegudega ja luua töö klubi Tallinna.

Koht: saalist olen näinud Vana Wiru Pub, mis asub Vanas Linnas aadressil Viru 11. Koht on võrdeliste hubane, toit pakkumine mängib vajadusel ja ja õlu maksab veidi alla 4 eurot.

Aeg: Sel laupäeval - st 4.7. - Kell 18.00. Kui muid nuivia ei ole kohal, ootan igal juhul üheksale.

Kõik lõuna naabruses aegumas olevad nuivat südamest teretulemas!
NB. Kui keegi on huvitatud, kuid aeg või baar ei sobi, selles ahelas sõnum või mulle (Juuso) YV, nii vahekohtus."
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"