News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kaarina Hazard sai potkut Iltalehdestä

Started by Kni, 30.01.2014, 15:25:52

Previous topic - Next topic

törö

Yritin muistaa milloin viimeksi luin Hazardin kolumnin, mutta en onnistunut. Halmeesta väännetty ironiaa jäljittelevä sepustus taisi jäädä lukematta kokonaan, ja se on ainoa mitä muistan lukeneeni.

siviilitarkkailija

Quote from: DuPont on 31.01.2014, 00:41:43
Quote from: Malla on 31.01.2014, 00:24:31
Quote from: siviilitarkkailija on 30.01.2014, 20:55:16
Ilkeämielistä vittuilua naureskella toisen ihmisen irtisanomiselle.

Jep. Tosin kolumnistien tapauksessa ei kai ole kyse irtisanomisesta vaan sopimuskauden päättymisestä. Ihan yleisesti, ei julkaisusta riippuen.
Enivei, vaikea nähdä ongelmana. En ole Hazardia koskaan ymmärtänyt, joten en jää kaipaamaankaan.

Lehtola on pätevä ja hyvä kynästään. Sääli jos Lehtola menee "pesuveden" mukana.

Syy miksi paskariekkuja on tarpeellinen liittyy perspektiiviin. Kun ajattelemme vihervasemmistolaisen roskamedian tuotantoa, häpeä- ja kommariyliopiston zournalistikoulutusta ja vaikkapa pääministeri Kataisen itse itselleen tilaamaa "Himasen Fani-kirjaa". Ja hommaa itseään.

On vaara joutua samanmielisyyden vangiksi!

Olennaista on mielipiteiden vapaus ja monimuotoisuus. Vihervasemmsitolaisen paskasakin mielestä tämä tarkoittaa muiden vähättelyä, vaientamista ja vain omien näkemysten julkaisua. Siksi muutokset nykyiseen ovat välttämättömiä. Mutta on tärkeää kuunnella myös vihervasemmistolaisen riekkujakaartin löpinät. Ihan vain perspektiivin takia. Ei tarvi olla eikä pidä olla samaa mieltä. Mutta on hyvä kuulla eräänlainen äärimöläys tuotakin propagandaa.

Hazardin sopparin loppu  ei tietenkään ole mikää korvaamaton menetys vaan uuden alku. Osapuolet eivät kuitenkaan ole näkemyksissään yhtäläisesti arvioineet päätöstä. Lehdistön asema tulee muuttumaan rajusti. Korporaatiokommunistia kannattaneet vasemmistomonikulttuuristajat lehdissä eivät totisesti ymmärtäneet mitä ovat olleet tekemässä. Varsinkaan Hazardin kaltaiset propagandatorvet ennenkuin kannattamansa politiikka sahasi leidin oman ohuen oksan poikki...
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Kauhea Ihmismäinen Otus

Quote from: ämpee on 30.01.2014, 16:24:30

"Sain kenkää Iltalehdestä. Mä tarttisin saman rahan jostain muualta nyt."

Olenko ainoa vai antaako Hazard tviitillään aika oudon vaikutelman... Vähän kuin joku tviittais "Sain lähtöpassin aviopuolisolta. Mä tarttisin samanlaist seksii joltain muulta nyt."
Pienetureiällinen lesbotransnainen

AuggieWren

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 31.01.2014, 10:37:20

Olenko ainoa vai antaako Hazard tviitillään aika oudon vaikutelman... Vähän kuin joku tviittais "Sain lähtöpassin aviopuolisolta. Mä tarttisin samanlaist seksii joltain muulta nyt."

Hazardilta epäsuomalaista puhua rahasta, normi-ihminen "tarttisi saman verran duunia jostain muualta". Eikä tuo suorasukainen rahan kinuaminen ole ammattimaista, itsensä markkinointia se ei ainakaan ole. Vrt. "teräväkynäinen kolumnisti vapaalla jalalla, kustantajat ottakaa yhteyttä".

Mutta ilmeisesti nykyään kaikki käy. Varsinkin, jos on feministi.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

elukka

Quote from: AuggieWren on 31.01.2014, 11:00:33

Hazardilta epäsuomalaista puhua rahasta, normi-ihminen "tarttisi saman verran duunia jostain muualta". Eikä tuo suorasukainen rahan kinuaminen ole ammattimaista, itsensä markkinointia se ei ainakaan ole. Vrt. "teräväkynäinen kolumnisti vapaalla jalalla, kustantajat ottakaa yhteyttä".

Mutta ilmeisesti nykyään kaikki käy. Varsinkin, jos on feministi.

YLEn anti antaa vielä töitä, odottakaa vain.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

ämpee

Ihan kuin tuo "sama raha" olisi tullut aiemmin automaattisesti, syystä joka ei ollut työnteko, ja nyt peräänkuulutetaan kiukkuisen lapsen tavoin oikeuksia.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

siviilitarkkailija

Hazadi voisi kokeilla työnhakua perussuomalainen lehdestä. Minusta voisi olla aika miehekäs teko jos Matias Turkkila vielä palkkaisi Kaarinan. Vähän niinkuin näytöksi että hän on päätoimittaja...
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Miniluv

Minun korvaani tuo kuulostaa siltä että laina tms. painaa päälle ja yhtään pienempi palkka ei tule kysymykseen...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

ämpee

Quote from: Miniluv on 31.01.2014, 12:46:37

Minun korvaani tuo kuulostaa siltä että laina tms. painaa päälle ja yhtään pienempi palkka ei tule kysymykseen...

Elintaso ??
Saavutetu edut jne...eihän sitä nyt duunareiksi ruveta elämään...
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Kni

Quote from: siviilitarkkailija on 31.01.2014, 09:17:11
Olennaista on mielipiteiden vapaus ja monimuotoisuus. Vihervasemmsitolaisen paskasakin mielestä tämä tarkoittaa muiden vähättelyä, vaientamista ja vain omien näkemysten julkaisua. Siksi muutokset nykyiseen ovat välttämättömiä. Mutta on tärkeää kuunnella myös vihervasemmistolaisen riekkujakaartin löpinät. Ihan vain perspektiivin takia. Ei tarvi olla eikä pidä olla samaa mieltä. Mutta on hyvä kuulla eräänlainen äärimöläys tuotakin propagandaa.

Olen samaa mieltä. Vaikka Hazardi on äärimmäisen ärsyttävä (minkä hän tietysti tietää itsekin) ja sopii hyvin mukasuviskoneiston äänitorveksi, luen hänen juttujaan siitä huolimatta. Samasta syystä luen aika ajoin takku.netin juttuja, Hesaria, Kansan Uutisia, Vihreää lankaa jne.

Sanan- ja mielipiteenvapaus.
Osa järjestäytynyttä koulutettua koneistoa.

Maastamuuttaja

Minusta Hazardin ilmoitus, että tarvitsee yhtä paljon rahaa kuin ennen potkuja on avoin ja rehellinen toteamus. Kukapa vastaavassa tilanteessa ajattelisi toisin.

ämpee

Quote from: Maastamuuttaja on 31.01.2014, 14:39:14
Minusta Hazardin ilmoitus, että tarvitsee yhtä paljon rahaa kuin ennen potkuja on avoin ja rehellinen toteamus. Kukapa vastaavassa tilanteessa ajattelisi toisin.

Joku toinen olisi voinut sanoa, "mä tarttisin uutta duunia jostain", mutta tärkeysjärjestyksessähän nämä menevät.

Micke90

kummastelija

Arvoisan kolumnistin tarve Iltalehden suuntaan oli "rahan saanti". Tulipa mieleen eräs toinenkin, hemmetin vanha, naisvaltainen ammatti, missä myös motiivina on "rahan saaminen". Tämä selittääkin K. H:n tyylin kirjoittaa...
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

elukka

Älä kuitenkaan kutsu tulevia tai nykyisiä mediavaikuttajia mediah**raksi!!
Muuten raastupa kutsuu.
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

kummastelija

Quote from: elukka on 01.02.2014, 11:45:50
Älä kuitenkaan kutsu tulevia tai nykyisiä mediavaikuttajia mediah**raksi!!
Muuten raastupa kutsuu.
Ei suinkaan! Ajattelin tietysti pankkineitejä joille voi viedä kultapossuun talletetut rahat laskettavaksi ja pankkiin talletettavaksi.  :)
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Alaric

Good riddance! Toisaalta ihan hyvin K-täti kirjoitti, jos itse sisältöön ei kiinnitä huomiota.. eiköhän hänen tuotoksistaan silti saada nauttia Ylen tai HS:n kautta, kuten aiemminkin on tässä ketjussa spekuloitu.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

AuggieWren

Eipähän tuossa nyt mitään priimaa tule tilallekaan:
QuoteHe ovat Iltalehden uudet kolumnistit

Liikemies Harry "Hjallis" Harkimo ja toimittaja Katja Ståhl aloittavat helmikuussa Iltalehden uusina kolumnisteina.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Reinhardt42

Buahahahaa! Ståhl on kyllä huippu, käsittämättömän pihalla kaikesta ja piinkova mokuttaja. Hauskuutta luvassa roppakaupalla.
Hjallis taas on tuttu ja turvallinen vallanpitäjien nuolija joka osaa kuitenkin kuola lentäen vittuilla väärää mieltä oleville.
Onnea HS-tilaajat!
Aika saatananmoista tiäksäämeininkiä.

Malla

Reinhardt42

Quote from: Malla on 06.02.2014, 13:01:50
Quote from: Reinhardt42 on 06.02.2014, 12:12:38
Onnea HS-tilaajat!

Kyse on Iltalehdestä.

Oho! Katos vaan. No kerrankos sitä  ;D.
Onnittelut siis IL-n lukijoille  ;)
Aika saatananmoista tiäksäämeininkiä.

Golimar

QuoteLiikenne- ja viestintäministeriö maksaa 50 000 euroa kännykkäkameralla ja selfietikulla kuvatuista videoista, joissa esiintyvät kirjoittaja ja näyttelijä Kaarina Hazard ja ohjaaja Mikko Roiha.

Ministeriö saa rahalla kymmenen 10–15 minuutin videota, jotka se julkaisee Youtubessa. Videoilla tekijät esittelevät suomalaisia liikenteen infrakohteita, kuten Saimaan kanavaa, Porin satamaa ja Nelostietä.

Ministeriöstä kerrotaan, että idea hankkeelle tuli Hazardilta ja Roihalta ja että ministeriö hyväksyi heidän hintatarjouksensa.

Kotikutoisilta vaikuttavilla ja välillä tajunnanvirralta kuulostavilla Hazardin ja Roihan videoilla hämmästellään infrakohteita ja kerrotaan niistä perustietoja.........................

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005837360.html

Rakkaudesta infraan: Kävely ja pyöräily
https://www.youtube.com/watch?v=2f6KtHd2WPk&feature=youtu.be

Tabula Rasa

^Olisin voinut tehdä saman puolet halvemmalla. Miksi tuon kokoluokan hankintaa ei kilpailutettu?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Siili

Quote from: Tabula Rasa on 22.09.2018, 11:04:31
^Olisin voinut tehdä saman puolet halvemmalla. Miksi tuon kokoluokan hankintaa ei kilpailutettu?

Kysymyshän oli Hazardin ja Roihan neronleimauksesta, jonka edistyksellinen ministeriö palkitsi.  Jos sinä olisit ehdottanut samaa projektia ensin, ministeriö olisi tietenkin valinnut sinut toteuttamaan projektin. 

Tai sitten ei.

Dangr

Uskollisille riittää aina (veronmaksajien)rahaa nomenklatuuralta.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT

Veikko

Veronmaksajilta riittää aina rahaa heittää pitkin maita ja mantuja - ja vaikka tunkiolle, kuten tässä tapauksessa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Rantasalmen Sulttaani

Quote from: Tabula Rasa on 22.09.2018, 11:04:31

Projektilla oli vähän kiiru, ilmastonmuutos on kuivattamassa Saimaan kanavaa ja nelostien päälle ollaan juuri rakentamassa massiivista parkkiluolaa. Ei siinä ollut aikaa vertailla kilpailijoita. Sitäpaitsi Hazard ja Roiha sattuivat muutenkin olemaan sopivasti kulmilla. Ensi kerralla sitten vain tarjousta hyvissä ajoin kehiin ennen kuin vastaava paskaprojekti diilataan pöydän alta ministeriöiden kavereille.

diipadaapa

Lisäksi videosta näkee kuinka Hazardin ja Roihan läskin naamat peittävät lähestulkoon koko ruudun puolet ajasta. Kilohinta täysin kohdallaan.
"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

Viimeinen suomalainen

Oho! Enpäs meinannut tunnistaa videon henkilöitä. Kuunatsien metsästys ja oikeassa oleminen 24/7 vaatii näemmä veronsa  ;) Mutta silti, ihanan halpaa, 50.000 euroa! Onhan meillä varaa.

Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Dangr

Ihan vertailun vuoksi:

103 minuuttia, 15000e...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Star_Wreck:_In_the_Pirkinning

Muoks: Pituus olikin 103min.
"We now live in a nation where doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the press destroys information, religion destroys morals, and our banks destroy the economy." Chris Hedges
"Shouting "Freedom" and other anti-government slogans" NYT