News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-12-22 Metro: Pahoinpitelijät vahingoittivat uhrejaan jopa säilykepurkeilla

Started by jahve, 29.12.2013, 18:20:22

Previous topic - Next topic

jahve

"Pahoinpitelijät vahingoittivat uhrejaan jopa säilykepurkeilla

Hakunila - Helsinki 22.12.2013

Vantaalla Hakunilan ostoskeskuksella Laukkarinteessä sattui sunnuntaiyönä törkeä pahoinpitely noin kello 3.35. Neljästä kuuteen miestä pahoinpiteli kahta miestä.

Poliisin mukaan keski-ikäisten miesten kimppuun kävi isompi miesjoukko. Kun uhrit kaatuivat maahan, pahoinpitelijät potkivat ja löivät heitä. Joku pahoinpitelijöistä heitti maassa makaavia uhreja useita kertoja suurilla säilykepurkeilla .

Silminnäkijät kertoivat tekijöiden puhuneen ulkomaan kieltä. Poliisipartio ei tavoittanut pakoon lähteneitä tekijöitä. Uhrit toimitettiin ambulanssilla sairaalaan hoidettaviksi.

Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä."

Lähde: http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/pahoinpitelijat_vahingoittivat_uhrejaan_jopa/

No, Hakunilassa tapahtuu

"Vantaalainen Janne, 19, joutui joulupäivän vastaisena yönä tuntemattoman miesporukan silmittömän väkivallan uhriksi."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013122817876988_uu.shtml

(http://static.iltalehti.fi/uutiset/17875911_244_uu.jpg)

kekkeruusi

Joo, me tästä jauhettiin jo aiemminkin : http://hommaforum.org/index.php/topic,514.msg1514682.html#msg1514682

Reilu meininki ulkomaan jannuilla. Olikohan motiivina puhdas rasismi vai luulivatko noita kahta homoiksi ja toimivat islamin mukaan? Viharikos joka tapauksessa. Jos tekijöiden ja uhrien taustaisuudet olisivat olleet toisin päin olisi tämä tapaus kilpaillut Sini Saarelan kanssa merkittävimmän mediakohun tittelistä. Nyt media vaikenee.

Eino P. Keravalta

Jumalan kiitos uhrit jäivät henkiin! Voimia heille ja omaisille. Toivottavasti roistot joutuvat vastuuseen teoistaan.

Ja loppuun mauton vitsi, anteeksi:

Maahanmuuton piti tuoda väriä katukuvaan. Ja todentotta: kun uhrin kuvaa katselee, niin onhan siinä kasvoihin loihdittu monta sävyä aina keltaisesta purppuraan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Sietäjä

Quote from: kekkeruusi on 29.12.2013, 18:46:35
Joo, me tästä jauhettiin jo aiemminkin : http://hommaforum.org/index.php/topic,514.msg1514682.html#msg1514682

Reilu meininki ulkomaan jannuilla. Olikohan motiivina puhdas rasismi vai luulivatko noita kahta homoiksi ja toimivat islamin mukaan? Viharikos joka tapauksessa. Jos tekijöiden ja uhrien taustaisuudet olisivat olleet toisin päin olisi tämä tapaus kilpaillut Sini Saarelan kanssa merkittävimmän mediakohun tittelistä. Nyt media vaikenee.

Metron kommenteissa ainakin mainitaan, että Hakunilassa sikailee virolaisten/venäläisten porukka. Tuossa Jannenkin tapauksessa ainoa kenet Janne varmuudella muistaa oli vaaleatukkainen.

Adolf Stege

Tuossa voi joku vaikkapa kuolla. Ei välttämättä oletettu hakattava.

Kulttuurimono

Quote from: Sietäjä on 29.12.2013, 19:15:53

Metron kommenteissa ainakin mainitaan, että Hakunilassa sikailee virolaisten/venäläisten porukka. Tuossa Jannenkin tapauksessa ainoa kenet Janne varmuudella muistaa oli vaaleatukkainen.

Aika usein olen tuossa Hakunilan ostarin vieressä joutunut yöllä odottamaan bussia, kun siinä on vaihto. Kyllä siinä aina vähän varuillani olen tuleeko tupakan pummaajia ym. Aikamoinen älämölö siellä aina käy, tosin ihan paikallisten juoppojen toimesta. Muutaman kilometrin päässä tuosta jotakin tyttöä myös pahoinpideltiin säilyketölkillä. Rautaputket viittaavat etelään, onko idän erikoisuus sitten nyt säilyketölkit.
Persialaisen kalenterin mukaan 15-vuotias.

Pottunenä

Mistäköhän johtuu, että Turun Varissuo on turvallinen (ihan oikeasti) verrattuna näihin pääkaupunkiseudun lähiöihin? Onko siellä yksinkertaisesti vain kappalemääräisesti enemmän näitä villejä?

siviilitarkkailija

Virolaisten ja venäläisten rikollisliigojen sekä tuomittujen väkivallantekijöiden karkottamisen sekä vankeusrangaistusten kotimaassaan suorittamisen esteenä on vain kaksi pientä kiveä.

Oikeusministeriö ja demla (joskus ne ovat vain yksi ja sama pieni kivi)
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Mehud

Jos pahoinpitelijät olisivat puhuneet suomea, niin kansanliike vaatisi säilykepurkkeja kiellettäväksi tai niiden säilyttämistä suurkeittiöiden lukituissa säilyketölkkikaapeissa.

Itse olen sitä mieltä, että säilykepurkki ei tapa vaan sitä käyttävä ihminen. Vastuulliset ruoanlaittajat kyllä tietävät miten säilyketölkkejä käsitellään turvallisesti. Valitettavasti niitä joskus esim. mökkimurtojen yhteydessä ajautuu rikollisten käsiin.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Marija

Quote from: Mehud on 30.12.2013, 08:58:16
Jos pahoinpitelijät olisivat puhuneet suomea, niin kansanliike vaatisi säilykepurkkeja kiellettäväksi tai niiden säilyttämistä suurkeittiöiden lukituissa säilyketölkkikaapeissa.

Itse olen sitä mieltä, että säilykepurkki ei tapa vaan sitä käyttävä ihminen. Vastuulliset ruoanlaittajat kyllä tietävät miten säilyketölkkejä käsitellään turvallisesti. Valitettavasti niitä joskus esim. mökkimurtojen yhteydessä ajautuu rikollisten käsiin.

Murhaavat Säilyketölkit...
Lukitkaa yöksi ovenne! Muutenkin.

Sakari

Quote from: Marija on 30.12.2013, 09:06:42

Totaalikieltäydyn ottamasta säilyketölkkiä käteeni. peace... ja silleen....
Ooh lalaa...

kummastelija

Olihan purkin sisältö halal? Pojan vammat ovat liioiteltuja jos purkki on pyhitetty.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Marija

Quote from: Sakari on 30.12.2013, 10:22:02

Totaalikieltäydyn ottamasta säilyketölkkiä käteeni. peace... ja silleen....

Säilyketölkit kietovat mustavalkohuivinsa ympärilleen ja scream-naamarin eteensä.... Kriiiik! Kriiiiik! Kriiiik!   

:o

Kokoliha

Tätäkään ei olisi tapahtunut, jos säilykepurkit olisi saatettu luvanvaraisiksi. Laittomat säilykepurkit on kiellettävä. Luvan (74€ per purkki), joka myönnetään määräaikaisena, saamisen ja etenkin sen uusimisen, edellytys on ruoanlaittoharrastuksen osoittaminen.

Outo olio

On hyvä että ulkomaankielisyys mainittiin, ettei tule syytettyä vääriä ihmisiä. Minulla nimittäin tuli ensinnä kotimaiset mustalaiset mieleen, satunnaista spontaania väkivaltaa isolla ylivoimalla, potkitaan maassaolijaa, hakataan metallinkappaleella...

En nyt muista lähdettä, mutta muistaakseni jossakin sanottiin, että nuo hakkaajat olivat varastaneet ne säilykepurkit aikaisemmin samana iltana jostain läheiseltä grilliltä.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Nautiluseläin

Eikö hallitus herää ennen kuin näitä kuvia kannetaan plakaateissa eduskuntatalon portaiden edessä?

Eikö kansa herää puolustamaan itseään - nykyiseltä hallitukselta?
"Jyrki. Hyvä ja reilu kaverini Jyrki Katainen. Hän on hieno ihminen ja todellinen johtaja, jonka elämänarvot ovat kohdallaan. Oikeastaan aika hassua, että siilinjärveläinen savolainen ja kaksikielinen stadilainen ovat kuin samasta puusta veistettyjä."

Alexander Stubb Gloria-lehden haastattelussa (12/2010)