News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Nuoret (18-25 vuotiaat) ovat hyvin Islam-kriittisiä: Ylilaudan islamketju

Started by Meitsese, 03.12.2013, 06:34:01

Previous topic - Next topic

Meitsese

Ylilaudalle on tehty aihe, jossa kysellään käyttäjiltä simppeli ajatusleikki:
"Jos sinä saisit päättää, paljonko muslimimaahanmuuttajia otettaisiin suomeen, miten menettelisit:
1. Enemmän, kuin tähän asti on otettu
2. Pitäisin määrän ja kiintiöt samana, kuin se on tähän asti ollut
3. Ottaisin vähemmän, kuin tähän asti on otettu
4. En ottaisi ollenkaan"

Kyseinen aihe oli, ja on tällä kirjoittamishetkelläkin suosituin aihe Ylilaudalla. Kyseinen aihe on vajaan vuorokauden vanha. Aiheessa on myös paljon maahanmuutto- ja erityisesti islamkriittistä sisältöä. Esimerkiksi tilastokeskuksesta otettuja raiskaustilastoja, joita Somalit ja Irakilaiset johtavat reippaasti. Moni onkin kommentoinut kyseisestä tilastosta seuraavasti: "Rusinat rasahtaa" joka tarkoittaa yleistä vitutuskäyrän nousemista.
Joku toinen anonyymi kommentoi kyseistä tilastoa: " Kyseessä siis Helsingissä tehdyt raiskaukset vuonna 2009. Miksi muslimit käyttäytyvät kuin eläimet?"
Myös radikaalimpaa kommenttia kyseinen tilasto sai osakseen: "Jumalauta, ei helvetti. Ajattelin olla puolueeton tässä asiassa mutta nyt vittu rasahti rusinat sen verran kovin että Mestarille taitaa mennä seuraavissa vaaleissa ääni. Saatana"

Kyseinen aihe on luettavissa tässä kokonaisuudessaan täältä: http://ylilauta.org/satunnainen/23836048

Laitoin liitteeseen kuvan, jossa joku käyttäjä laittoi äänijakauman, jonka oli laskenut tähän menneessä. 244:stä äänestä tähän menneessä 151 ei ottaisi suomeen ollenkaan muslimeja, ja 75 tähän päälle vähentäisi niiden ottamista. Vain 16 ottaisi niitä lisää.
Koska kyseessä on anonyymi keskustelupalsta ja minkäänlaista nimimerkkiä tai tunnistautumista ei kirjoitteluun vaadita, olisi toki mahdollista tässä kohtaa, että kaikki äänet olisivat ainoastaan vain muutamilta eri henkilöiltä, tai peräti samalta henkilöltä. Ylilaudalla kuitenkin tietyt käyttäjät "kultatililäiset" pystyvät katsomaan UID:n, eli sen että mitkä viestit ovat tulleet samasta IP-osoitteesta. Tälläistä ei käytännössä ole ollut, käytännössä kaikki äänet ovat tulleet eri IP-osoitteista. Ylilaudan käyttäjät toki ovat hieman omanlaisensa porukka, mutta eiköhän tämä silti jotain suuntaa anna mitä nuoret miehet maahanmuutosta ajattelevat. Ylilaudan käyttäjäkunta koostuu pääosin 18-25 vuotiaista nuorista miehistä.

Micke90

Olisipa Hommakin näin suosittu! Itse lopetin sivujen laskemisen, kun 554 sivua tuli täyteen.  ;D

Meitsese

Jos joku ei jaksa lukea tuolta kommentteja, niin laitanpa tähän nyt muutamia "parhaita paloja" tuosta aiheesta. Ylilauta on kuvalauta, joten jos ihmettelette miksi viestin vieressä on kuva, niin se johtuu tuosta kuvalaudalle kuuluvasta perinteestä, että viestin viereen on mahdollista laittaa mikä tahansa kuva. Kuvat on yleensä aiheeseen liittyviä, tai sitten reaktiokuvia (esimerkiksi vihainen mies, jos tekstin sävy on vihainen, korostaakseen kuvalla sitä tekstin sävyä)

Meitsese

Tuo liitteessä "5.jpg" näkyvä video "Malmö 2009... Eurooppa 2025?" on tässä: http://www.youtube.com/watch?v=l0nKZg4u6Eo
Ja tuo liitteessä "7.jpg" näkyvä video on: http://www.youtube.com/watch?v=tn8sdVIECo0

Meitsese

Tässäpä seuraavat

Meitsese

Ja tässäpä vielä muutama. Kyseinen aihe on nyt aikalailla tasan 24h vanha, ja vaihtoehto "En ottaisi ollenkaan muslimeja suomeen" on edelleen reilusti suosituin. Kyseinen aihe on myös edelleen suosituin kyseisellä sivulla.

Miniluv

Quote from: Micke90 on 03.12.2013, 07:30:32
Olisipa Hommakin näin suosittu! Itse lopetin sivujen laskemisen, kun 554 sivua tuli täyteen.  ;D

Jos kaikki islam Suomessa -aiheinen pistettäisiin yhteen, siitä tulisi pitkä ketju Hommankin käyttäjämäärillä. Lisäksi siellä toimitaan kuvien kautta, täällä tekstin... Eikä moderaatiokaan tunnu turhan tiukalta: jo tähän pistetyissä otteissa on "palkintokamaa".

http://hommaforum.org/index.php/topic,23724.msg344104.html#msg344104
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Nuivake

Väkisin tulee taas kerran mieleen, kuinka rivikansalaisen tiedot ovat melko vähissä tämän asian suhteen.
Jos tosiaan seuraa vain valtamedioiden "uutisointia" ja vielä luottaa niihin täysin, en ihmettele yhtään, miten "rusinat rasahtavat" kun asia tulee ilmi omien ja luotettavina pitämiensä lähteiden avulla.

Jos suomalaisista kaikki saisivat faktatietoa, eikä nykyistä ideologista propagandaa, alkaisi meilläkin melkoinen älämölö aiheesta. Nyt punaviherideologiaa on tuupattu siihen malliin joka tuutista että kaikki kritiikki on vähintään "niiden kauheiden rasistipersujen kohkaamista".
Totuus tulee esiin, näin on aina käynyt ja aina tulee käymään. Kyse on vain ajasta.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Eino P. Keravalta

Ilahduttavaa nähdä, että nuoret ovat noin moraalisia ja fiksuja!

Ajattelevat asioista vallan toisin kuin suojatyöpaikoissaan kyyhöttävät ja mokuttavat mutsinsa! Nuoret ovat nähneet totuuden kouluissa, kaduilla, kauppakeskuksissa, kaveripiirissä ja kaupungilla. Silloin ei propaganda enää pure kuin kaikkein suurimpiin idiootteihin. Vieläkö muuten Vihreät haluavat, että 16-vuotiaat saavat äänestää? Vihreiden orwelliaanisen agendan kannalta heidän olisi parasta vaatia, että äänestää saavat vain jakkupukuiset 40-60-vuotiaat naiset ja rastatukkaiset ihmiset sukupuoleen ja ikään katsomatta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Riukulehto

Quote from: Eino P. Keravalta on 03.12.2013, 09:50:14
Todella fiksuja joo. Lukaseppa ylilaudan Junes Lokka ketjuja.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Jurvakainen

Lukeudun itsekin noihin Islam-kriittisiin nuoriin. Taidan tosin edustaa sitä ääripäätä, joka haluaa hävittää Islamin Suomesta totaalisesti. Haavetta ja utopiaa, ehkä, mutta kaikkeni pyrin tekemään ja seison sanojeni takana loppuun asti.

Eino P. Keravalta

Quote from: Jurvakainen on 03.12.2013, 10:55:10
Lukeudun itsekin noihin Islam-kriittisiin nuoriin. Taidan tosin edustaa sitä ääripäätä, joka haluaa hävittää Islamin Suomesta totaalisesti. Haavetta ja utopiaa, ehkä, mutta kaikkeni pyrin tekemään ja seison sanojeni takana loppuun asti.

Oman käsitykseni mukaan islam ei kuulu Eurooppaan, koska se on eurooppalaisten arvojen vastainen.

Jos siis haluamme säilyttää humaanit, eurooppalaiset menestyksen ja ihmisyyden arvot, meidän on lakattava ottamasta tänne muslimeita ja alettava kiireesti palauttelemaan koteihinsa tänne jo vahingossa livahtaneita.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

dothefake

Kotiuttaminen kotouttamisen sijaan, se tapa talon säästää.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Aukusti Jylhä

Quote from: Riukulehto on 03.12.2013, 10:41:47

Noissa lainauksissa oli ainakin ihan asiallista juttua, ehkäpä Eikka luki ne. Voin kyllä kuvitella Lokkaa käsittelevät ketjut hyvin hämmentäviksi, mutta ne eivät nyt tähän liity.

Mutta Kataisen (Kok) mielestähän tuo on fobiaa, eli mielenterveyden häiriötä koko asetelma islam vs. länsimaat. Kansamme yksi vaiktusvaltaisimmista henkilöistä määrittelee yhden tietyn näkemyksen johtuvan mielisairaudesta. Ja näin saamme kulkea suurten totalitarististen aatteiden(natsit ja kommunistit) jalanjälkiä kohti uusia aikoja.

Osaako ihminen elää ilman totalitarismia, ilman todellisesti pelottavaa auktoriteettia? Vähän kyllä pahalta näyttää...

Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Meitsese

Quote from: Riukulehto on 03.12.2013, 10:41:47
Itse vietän Ylilaudalla aikaani hyvin suuren osan päivästä, ja olen pari pientä Junes Lokka ketjua siellä nähnyt. Molemmat saaneet korkeintaan 10 vastausta. Suurin osa ihmisistä kun ei tiedä kuka Junes Lokka on, ja Ylilaudalla on sen verran paljon sisältöä, ettei ketään juuri kiinnosta ottaa edes selvää kuka Junes Lokka on. Kerran joku jopa erehtyi luulemaan Junes Lokkaa vihervassariksi, jolloin joku joutui korjaamaan että "Junes Lokka on Dan Koivulaakson totaalinen vastakohta"

Quote from: Jurvakainen on 03.12.2013, 10:55:10

Kyllä näyttäisi siltä, että suurin osa Ylilaudan nuorista herrasmiehistäkin haluaisi hävittää Islamin suomesta kokonaan. Tuonnehan on linkitetty useita Islamin vastaisia kuvia. Laitoin liitteeksi yhden esimerkin.

ilkka75

"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."

-- Albert Einstein

"Suomi voi välttää lännen virheet maahanmuuttajien kotouttamisessa."

-- Dosentti Pasi Saukkonen

Meitsese

Kiitoksia Ilkka!

Olen tätä seurannutkin jo pidemmän aikaa, ja on pitänyt jo useamman kerran tulla tänne mainitsemaan että samanhenkisiä yhteisöjä on, enkä puhu nyt ainoastaan Ylilaudasta. Tuli sitten tehtyä reilu viikko sitten käyttäjä tänne jos sitten sattuisi tulemaan vastaan näitä mainitsemisen arvoisia seikkoja, ja nyt sitten tuli. Kuulun itse siis juurikin tuohon Ylilaudan käyttäjäkunnan ikähaarukkaan, eli nuori mies olen itsekin, ja monikulttuurisuuden "rikkaudet" ihan pienestä asti kokenut, niinkuin näköjään aika moni muukin ikäiseni.

Liitteeksi vielä hyvä ote tuosta Ylilaudan aiheesta. Kuvana siinä on "yle sensuroi väärät mielipiteet" tuollainen kysely on siis Ylen sivuilla joskus ollut, josta sitten tuo vaihtoehto "huonoista kokemuksista" on otettu pois, herää tietenkin kysymys että miksi.
Toinen on myöskin tusota aiheesta napattu kuva, sarkastinen kuva siitä, miten punavihreät ajattelevat.

Riukulehto

Quote from: Meitsese on 03.12.2013, 11:15:54
Itse vietän Ylilaudalla aikaani hyvin suuren osan päivästä
Kuulutko sinäkin niihin ylilautalaisiin, jotka soittavat pilasoittoja sairaille ihmisille? Tilaavat näille ambulansseja, pitsoja ymv. Itsellä arvostus ylilautaan tasan 0.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Meitsese

Quote from: Riukulehto on 03.12.2013, 11:47:47
Itse vietän Ylilaudalla aikaani hyvin suuren osan päivästä
Kuulutko sinäkin niihin ylilautalaisiin, jotka soittavat pilasoittoja sairaille ihmisille? Tilaavat näille ambulansseja, pitsoja ymv. Itsellä arvostus ylilautaan tasan 0.
En kuulu. Kuten sanoin, Ylilaudalla on mahdollisuus postata anonyymisti, ja koska kyseessä on suomen suosituin nuorten keskustelupalsta, niin väkisinkin noita sairaita ja tyhmiä juttuja tulee ilmi. Tämä Islamketju on kuitenkin harvinaisen asiallinen, ottaen huomioon Ylilaudan tason yleensä.

EDIT: Tai siis ei yleensä. Nämä jotka Islamketjuun vastaavat, eivät ole niitä samoja perseileviä ihmisiä, jotka soittelevat ihmisille ja tilailevat pizzoja ovelle kiusallaan. Ylilaudalle postataan lähestulkoon kymmenentuhatta viestiä päivittäin. Islamketju on saanut nyt lähes 500 viestiä vuorokaudessa. 9500 viestiä on postattu muihin aiheisiin, ja joukossa varmasti onkin näitä kiusantekoketjuja, ikävä kyllä. Ylilauta on Ylilauta, mutta tämä ketju on harvinaisen asiasisältöinen.

Mangustin

Kyllä näyttäisi siltä, että suurin osa Ylilaudan nuorista herrasmiehistäkin haluaisi hävittää Islamin suomesta kokonaan.

Hieno homma, ilahduttavaa että jonnet on valveutuneita kansalaisia. Nuoret neidit on sellainen demografinen ryhmä, josta olen vielä huolissani. Ne joiden kanssa joudun viettämään päivittäin aikaa ovat enemmän tai vähemmän punavihreitä  :flowerhat:

Demin ja Lilyn islamkritiikki on vähän hiljaista...

Rusinapulla

Quote from: Mangustin on 03.12.2013, 12:10:12
Kyllä näyttäisi siltä, että suurin osa Ylilaudan nuorista herrasmiehistäkin haluaisi hävittää Islamin suomesta kokonaan.

Hieno homma, ilahduttavaa että jonnet on valveutuneita kansalaisia. Nuoret neidit on sellainen demografinen ryhmä, josta olen vielä huolissani. Ne joiden kanssa joudun viettämään päivittäin aikaa ovat enemmän tai vähemmän punavihreitä  :flowerhat:

Luulen että nuorisolla on vielä enemmän kokemuksia kulttuurin rikastumisesta koulumaailmassa ja vapaa-ajan vietossa kuin täällä enemmistönä olevalla työelämässä olevalla 30+ porukalla.
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

Meitsese

Quote from: Rusinapulla on 03.12.2013, 12:19:11

Luulen että nuorisolla on vielä enemmän kokemuksia kulttuurin rikastumisesta koulumaailmassa ja vapaa-ajan vietossa kuin täällä enemmistönä olevalla työelämässä olevalla 30+ porukalla.

Omalla kohdalla ainakin voin allekirjoittaa tämän täysin. Huonoja kokemuksia nimenomaan muslimeista löytyy ihan varhaisnuoruudesta asti, ja huonot kokemukset ei valitettavasti ole jääneet yhteen tai kahteen.

J.M

Toivoa on. Minun rouvani -osuu otsikon ikähaarukkaan- on aatteiltaan varmasti yhtä nuiva kuin minä. Hän taivastelee Suomi-moku-uutisia ja Euroopan menoa, joita hänelle yleensä kovaan ääneen luen.   8)
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Gommi

Nuorissa on tulevaisuus. Vaikka aina meillä vanhemmilla on on tapana valittaa nuorten moraalista, tietotaidosta ja milloin mistäkin kun pääsee siihen ikään että nuoret neitoset punttisalilla juoksevat viereisellä juoksumatolla lujempaa kuin entinen "urheilusuuruus" eikä todennäköisesti saa enää muuta kuin välttävän oloista naisseuraa baarista ja portsarikin johdattelee kohteliaasti ulos väsyneen juomisillan päätteeksi, josta pääsee taksikyydin kautta kotiinsa nukkumaan krapulaansa pois saman kaavan mukaan vuosi vuodelta, kun 15 vuotta sitten ulos mentiin jatkoille hilpeästi kuvankaunis nainen kainalossa heittäen hilpeästi läppää ravintolahenkilökunnan kanssa(...pilataan muidenkin ilo, kun omakin elämä on ohitse)...

Niin tilastot sanovat, että nuoret juovat entistä vähemmän, käyttävät huumeita vähemmän, ovat älykkäämpiä, lukevat enemmän, harrastavat enemmän kansalaisaktivismia ja vähemmän teiniraskaudet mahdollistavaa seksiä, ja ennen kaikkea ovat nuivempia kuin ennen. Nuoria ei kuseteta huoltosuhteen vaarantumisella, kulttuurin rikastumisella ja globalisaation haasteilla sekä muilla vastaavilla argumenteilla. Ja mikäs ihme se on kun itse joutuvat mamuilua kouluissa katsomaan vuodesta toiseen, toisin kuin huviloissaan hienostoalueella asuvat päättäjät.

Liikunta, sitä ei enää harrasteta, ei niin hyvää ettei jotain pahaakin.

Meitsese

Tällä hetkellä näyttää tältä, kun joku Ylilaudan käyttäjä on laskenut vastaukset.

Toadie

Nuorten todellisuus: mamu-sekajengi hakkasi suomalaisen teinin nuorisotalolla, poliisi etsii kahta somalia ja yhtä välimerellistä, n 12-16-vuotiaita.

Median todellisuus: viihteellinen bussikuski Uthman Pirttimäki vetää leukoja bussissa ja kertoo lehdelle oppineensa hyvät tavat palattuaan islamiin.

Molemmat tositapauksia kuluvalta viikolta Helsingistä.
Kiitos ja kuulemiin.

Meitsese

Quote from: Toadie on 04.12.2013, 12:30:59
Nuorten todellisuus: mamu-sekajengi hakkasi suomalaisen teinin nuorisotalolla, poliisi etsii kahta somalia ja yhtä välimerellistä, n 12-16-vuotiaita.

Median todellisuus: viihteellinen bussikuski Uthman Pirttimäki vetää leukoja bussissa ja kertoo lehdelle oppineensa hyvät tavat palattuaan islamiin.

Molemmat tositapauksia kuluvalta viikolta Helsingistä.
Voisinko saada jonkunnäköistä lähdettä tuolle että mamu-sekajengi hakkasi suomalaisen teinin? Laittaisin kyseisen uutisen juurikin tuohon Ylilaudan ketjuun.

Myrkkymies

Olen ymmärtänyt, että ylilauta on pääasiassa vajaa-älyisten kaasukammiota ojennusta kaipaavien idioottien suosiossa.

Aukusti Jylhä

Quote from: Myrkkymies on 04.12.2013, 15:06:11
Olen ymmärtänyt, että ylilauta on pääasiassa vajaa-älyisten kaasukammiota ojennusta kaipaavien idioottien suosiossa.

Samaa epäilevät monet Hommasta.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Jurvakainen

Quote from: käpykaarti on 04.12.2013, 15:31:48
Quote from: Myrkkymies on 04.12.2013, 15:06:11

Samaa epäilevät monet Hommasta.
Olin juuri sanomassa samaa. Hommaan sentään kehtasin alkaa kirjoittelemaan, Ylilauta on saanut jäädä siltä osin rauhaan, vaikka silloin tällöin lueskelen palstaa. Kyllä kai sieltäkin ihan fiksua porukkaa löytyy, tahtoo vaan olla nämä suurimmat spedet eniten esillä.