News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-12-01: Ruotsi: yksintullut lapsukainen kärsii kaljuuntumisesta

Started by Siili, 02.12.2013, 09:18:30

Previous topic - Next topic

kriittinen_ajattelija

Quote from: Faidros. on 02.12.2013, 16:31:25
Quote from: Mangustin on 02.12.2013, 16:14:49
Quote from: Malla on 02.12.2013, 15:42:14
Muutamilla tutuilla naisilla hiukset ovat ohentuneet voimakkaasti raskausaikana (ns. pälvikaljuisuutta). Johtuuko se testosteronista?

Joo tai progesteronista, emmätiä, en ole lääkäri. Yleensä tukka tippuu vasta synnytyksen jälkeen.

Quote from: Faidros. on 02.12.2013, 15:42:40
Mä en kyllä ymmärrä tätä.
Jos neekerillä on kalju, hänestä ajatellaan: Seksikäs
Jos valkoisella on kalju, hänestä ajatellaan:Syöpäsairas

Kalju keeneri: Gangsta, siirrynpä toiselle puolelle katua...
Kalju whitey: Hmm, MMA?  :-*

http://portable.tv/culture/post/bald-sabbath-everything-you-need-to-know-about-vindieselsunday/

Vin Dieselillä on melkein yhtä isot tissit kuin mulla! Katsokaa varjoa!
Pääsenköhän tissin koolla seuraavaan Fast and Furious leffaan?

R.I.P. Edellinen valkoinen päänäyttelijä kuoli. Oliko kohtalon ivaa, että juuri auto-onnettomuudessa?

Vin Diesel tosin mikään "valkoinen eurooppalaistaustainen" ole, mikäli häntä nyt haluttiin käyttää esimerkkinä. (Hänen isä musta ja äiti valkoinen)
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Muuttohaukka

Quote from: far angst on 02.12.2013, 16:32:15

Olen muistelevinani, että iänmäärityksiä Suomessa tehdään vanhuspilteille vain, jos kehdokas itse siihen suostuu.  Voin tietysti muistaa väärinkin. 

Montako veteraanikakrua näissä määrityksissä sitten on narautettu, ja onko kärähdyksistä sitten kaamoittavankaumeatkin sanktsioonit?  Ja monellakin naispuolisella lapsitulokkaalla lienee vaihdevuodet kiusanaan?

Kehdokas! Veteraanipiltti, vanhuspiltti!

Ei kai siinä mitään tapahdu. Todetaan vain, että so, tehdään sitten turvapäätös vähän vanhemmalle. Mitäpä sitä muuta. Mihin ne laitetaan, minne palautetaan? Vo-keskukseen odottamaan ja that`s it.
Naipuolisia ikäneitopilttejä on olettavasti vähän tai he eivät esiinny kuvissa. Heidän taitaa olla vielä hankalampi esiintyä teininä.
Googlen kuvissa oli kyllä niin iäkkäitä yksimatkustaneita.  Joillakin on otsaa.

Mangustin

^^ :o Olen järkyttynyt.  :-[

Mun mielestä se näyttää ihan Pohjois-Afrikkalaiselta eli seemiläis-berberi kaukasoidilta.
He has never met his biological father, and has stated that "all I know from my mother is that I have connections to many different cultures". Diesel has self-identified as "definitely a person of colour". He was raised by his Caucasian mother and African-American stepfather, Irving H. Vincent, an acting instructor and theater manager. http://en.wikipedia.org/wiki/Vin_Diesel

Ach so. Ei se mitään, Riddick on kuumis.

Ja monellakin naispuolisella lapsitulokkaalla lienee vaihdevuodet kiusanaan?
Onko semmosia? Siinä Musan & co pilkkireissusta kertovassa jutussa oli kyllä varsin kypsän oloisia teinityttöjä mukana, mutta eikös näissä lapsitulokkaissa ole yleensä aika suuri miespoikaenemmistö?

rölli2

Quote from: Siili on 02.12.2013, 15:56:16
Quote from: Faidros. on 02.12.2013, 15:42:40
Mä en kyllä ymmärrä tätä.
Jos neekerillä on kalju, hänestä ajatellaan: Seksikäs
Jos valkoisella on kalju, hänestä ajatellaan:Syöpäsairas

Meinaatko todella?

http://puntito131.puntopressllc.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/03/BruceWillis.jpg

bruce willis on vain parantunut iän myötä, seksikkäämpi kaljupäänä. samoin vin diesel on hottis

far angst

Dave Barry (jotenkin tähän suuntaan): 

"Kalju neekeri näyttää vaaralliselta kovikselta,  kalju valkoinen kundi näyttää peukalolta."
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Siili

Micke90

Olen muistelevinani, että iänmäärityksiä Suomessa tehdään vanhuspilteille vain, jos kehdokas itse siihen suostuu.  Voin tietysti muistaa väärinkin. 

Iänmääritykseen meneminen ei ole pakollista. Kieltäytyminen johtaa kuitenkin siihen, että hakijaa pidetään täysi-ikäisenä. Ruotsissa niitä sen sijaan ei tehdä ollenkaan.