News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-11-22: Koululaisille saa tarjoilla halal-lihaa Ruotsissa

Started by Micke90, 22.11.2013, 21:33:00

Previous topic - Next topic

Micke90

Koululaisille saa tarjoilla halal-lihaa Ruotsissa

Ruotsin islamisoitumiskehitys on jo niin pitkällä, että ruotsalaisetkin oppilaat pakotetaan syömään halal-lihaa. Ehkä tämä on hyvää totuttelua tulevaa islamilaista Ruotsia varten...

Micke90

Iloveallpeople

Oikein. kolme rasistia siellä vain valittaa samalla, kun Ruotsi lähenee monikulttuurista onnelaa.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Emo

QuoteRuotsalaisissa kouluissa saa tarjoilla halal-lihaa. Ruotsalaisvanhemmat kolmesta eri kaupungista olivat valittaneet Koulutarkastuslaitokseen siitä, että heidän lapsilleen tarjoiltiin islamin sääntöjen mukaan teurastettua lihaa. He huomauttivat valituksissaan, että koululaki edellyttää, että kouluateriat eivät ole tunnustuksellisia.

Koulutarkastuslaitoksen perjantaisen päätöksen mukaan halal-lihan tarjoileminen kouluissa ei riko koululakia. Laki ei laitoksen mukaan säätele kouluaterioilla tarjottavan lihan teurastustapoja.

Ei kun koululakkoon sitten, kyllä noille viranomaisille luu pistetään kurkkuun hyvin nopeasti, mikäli vähänkään tahtoa vanhemmilta löytyy.

Aukusti Jylhä

Jos eläintä teurastettaessa rukoillaan, eikä se tee ruoasta ns. tunnustuksellista, niin mikä sen tekee? Vai onko tässä tunnustuksellisuuden kieltämisessä tarkoitus puuttua vain kristillisiin seikkoihin, islamin saadessa jälleen kerran vapauden toimia haluamallaan tavalla?

Tähtitorttu!
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Professori

Quote from: Emo on 22.11.2013, 21:41:47
Ei kun koululakkoon sitten, kyllä noille viranomaisille luu pistetään kurkkuun hyvin nopeasti, mikäli vähänkään tahtoa vanhemmilta löytyy.

Vaan kun ei löydy. Siis Ruotsissa. Toivottavasti sitten aikanaan kuitenkin Suomessa.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Marija

Halal on yhtä uskonnollinen ateria kuin kristillinen ehtoollinen.
Raamattu kieltää kristittyä koskemasta epäjumalille uhrattuun lihaan.

Halal on saudiarabialaisen, Mekan kaupunkijumalan, kuujumala allahille, eli epäjumalalle uhrattua lihaa.

Ketään toisenuskoista ei saa vaatia, edes tarjota tietämättömille lapsille sellaista ruokaa, jonka heidän oma vakaumuksensa saattaisi kieltää, jos he ymmärtäisivät sen merkityksen.

Eihän ateistienkaan lapsia pakoteta Herran Pyhälle Ehtoolliselle, syömään Kristusta.

Muslimit itse kieltäytyvät osallistumasta koulujen kristillisiin juhliin. Miksi kristittyjen lapset pakotettaisiin syömään toisen uskonnon epäjumalalle, jopa epäeettisesti teurastettua lihaa?

Eräs muslimimies lähestyi kerran käsinensä kasvojani, aavistin pahaa, kiljaisin ja hyppäsin taaksepäin. Hän sanoi aikoneensa vain siunata minut islamilaisella siunauksella. Sanoin, etten halua ja että olisi asiallista kysyä lupaa, eikä tulla käsiojossa lukemaan rukousta, eli loitsua, jota en itse tunnusta. Olin tuolloin nuori tyttö.

Äijä katseli minua pääkenossa, että onpa hankala tapaus. Niin olinkin. Ja olen edelleen.

ilkka75

Toisaalta päätös antaa takaportin: jos vanhemmat tai koululaiset eivät itse voi vaikuttaa ruokansa teurastustapaan, on haram-liha ihan yhtä kelvollinen vaihtoehto. Eli myöskään uskonnon perusteella ei spesiaalisafkaa voi vaatia.

Eli halal-lihan hommaaminen loppuu kouluilta myös hyvin helposti, jos näin halutaan. Siitä on koulutarkastuslaitoksen päätös. Monikulttuurivapaita kouluja on siis tämän mukaan mahdollista saada aikaan. Uskoisin, että pottunokkaisten vanhempien keskuudessa vain epähalalia tarjoavat koulut olisivat melkoinen hitti.
"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."

-- Albert Einstein

"Suomi voi välttää lännen virheet maahanmuuttajien kotouttamisessa."

-- Dosentti Pasi Saukkonen

hullu1234

Kaikki ruuat on haram, koska kaikki ruuat sisältävät hyönteisiä.

http://www.salon.com/2013/06/05/your_breakfast_of_champions_includes_bugs_partner/

http://abcnews.go.com/blogs/lifestyle/2012/03/bugging-out-chocolate-allergy-linked-to-roaches/

"To avoid [insects in your food], it's almost impossible," said Teich.  "You probably would have to stop eating completely."

Spesialisti

Itse olen vakaumuksellinen eläinten oikeuksien puolustaja ja olen sitä mieltä, että teuraseläin ansaitsee mahdollisimman nopean ja stressittömän kuoleman. En jaksa uskoa kenenkään pitemmän päälle valvovan muslujen touhuja teurastamoissa, kurkkuhan pitäisi mielummin kai vetää auki tajuissaan olevalta elikolta. Jos minulla olisi lapsi, pitäisin tarkkaan huolta, että hänelle ei halal-lihaa tarjottaisi.

Leso

Missä ongelma nyt taas?

Lähtökodaksi otettakoon, että joka vitun ikinen koululainen syö kouluruoan joka vitun ikinen päivä, tai itkee ja syö.
Oksentaa saa vasta kahden tunnin päästä, mitä valvottakoon. Jos tulee öky aiemmin, siitä rangaistakoon käytösnumeron alennuksella, kouluvessojen siivouksella viikon ajan sekä merkinnällä todistuksees, että stanan razze.

Yksi pakollinen kasvisruokapäivä, yksi pakollinen halal-päivä, yksi pakollinen sianlihapäivä.
Kahtena muuna päivänä tarjoiltakoon vaihtoehtoisesti pottukolikkoa, laihialaista kesäkeittoa tai pelkkiä keitettyjä perunoita.
Joista jälkimmäinen olisi pakollista kerran viikossa; meneehän nykynuorilla ruokatunti yhtä perunaa kuoriessa. 
Tämä ruokailuopetusohjelma antaisi lapsille paitsi apetta, myös opettaisi valmiuksia kohdata vaikeita asioita tuolla isossa maailmassa ja valmiuksia siirtyä oman mukavuusalueensa ulkopuolelle muiden ihmisten vuoksi.
Sanalla sanoen suvaitsevaisuutta.

Ongelma selvitetty. Tilinumeroni annan yyveenä.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Micke90

Leso

Quote from: Micke90 on 23.11.2013, 22:50:00
Quote from: Leso on 23.11.2013, 21:59:59
Tilinumeroni annan yyveenä.

Anna vaan, mutta minä en anna. Rahaa siis.  :P

Tuskin sulla ois antaakaan sitä 700 000 tai rapiat 300 000 vähintään. Sen halvemmalla en näitä tekijänoikeuksia myy Opetusministeriölle tai Kouluhallitukselle vai mitä ne tahot nyt onkaan.  :P

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

Micke90

Quote from: Leso on 23.11.2013, 22:57:09
Tuskin sulla ois antaakaan sitä 700 000 tai rapiat 300 000 vähintään. Sen halvemmalla en näitä tekijänoikeuksia myy Opetusministeriölle tai Kouluhallitukselle vai mitä ne tahot nyt onkaan.  :P

Mä annankin sulle epämääräsen 38 mrd. €:n takauksen sun velkoihin ja vaadin sulta 800 milj. €:n vakuudet niille. Loistokauppa, usko pois, sä et hävii tässä mitään!  :P

Leso

Quote from: Micke90 on 23.11.2013, 23:02:17
Quote from: Leso on 23.11.2013, 22:57:09

Mä annankin sulle epämääräsen 38 mrd. €:n takauksen sun velkoihin ja vaadin sulta 800 milj. €:n vakuudet niille. Loistokauppa, usko pois, sä et hävii tässä mitään!  :P

Fantastista! Kiitos! Tarjoon sulle sellaset tillilihat ja kanaviillokit ettet hevilläkään unohda.
Jos oot oikein kiltti, niin ehkä myös halal-possunkyljyskytköksiä, vinks! vinks!  :-*

Micke90

Quote from: Leso on 23.11.2013, 23:13:49
Fantastista! Kiitos! Tarjoon sulle sellaset tillilihat ja kanaviillokit ettet hevilläkään unohda.
Jos oot oikein kiltti, niin ehkä myös halal-possunkyljyskytköksiä, vinks! vinks!  :-*

Mä lähetän heti huomenna sekoomusministeri Käteisen tuomaan sulle takaus- ja vakuuspaperit. Ja tästä ei sitten puhuta kellekään eikä sopimusta julkisteta!  ;D

J.M

Kaikki kristilliset tavat ovat auttamatta haram muslimeille missä tahansa. Mutta on siis ihan ok tarjoilla kaikille koululaisille uskontokuntaan katsomatta yhdelle epäjumalalle uhrattua lihaa, joka on vieläpä teurastettu todella inhottavalla tavalla. Ja tämä siis maassa, jossa (vielä toistaiseksi) suurin osa uskovaisista on kristittyjä.

Voi veljet noita ruottalaisia.   :(
"Rajavalvonnan tilapäinen palauttaminen EU:n sisärajoille ei ole mahdollista kansanterveyden vaarantumisen perusteella". Maria Ohisalo

Leso

Quote from: Micke90 on 23.11.2013, 23:31:28Mä lähetän heti huomenna sekoomusministeri Käteisen tuomaan sulle takaus- ja vakuuspaperit. Ja tästä ei sitten puhuta kellekään eikä sopimusta julkisteta!  ;D

Muistakin sitten, että apus mulle koko Lesobos ainakin joulukuun puolivälistä tammikuun loppuun. Sitten se Gran Canaria huhtikuuksi. Jos Juan Carlosilla (jos se vielä elää) on jotain sitä vastaan, niin aukaistaan Melillan portit ja ajetaan äijä suomalaisen kouluruokailun kurimukseen. Oppiipahan.

kekkeruusi

Quote from: Micke90 on 23.11.2013, 23:31:28
Quote from: Leso on 23.11.2013, 23:13:49

Mä lähetän heti huomenna sekoomusministeri Käteisen tuomaan sulle takaus- ja vakuuspaperit. Ja tästä ei sitten puhuta kellekään eikä sopimusta julkisteta!  ;D
Tottakai julkistetaan. Ja julkistuksen kasvona on tietenkin Täti Tiukka, joka osaa kertoa kuinka mahtavasti me tienataan tällä!

Nanfung

QuoteJumalalle kiitos, kokki saa haistaa pitkän vitun.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Leso

Quote from: kekkeruusi on 24.11.2013, 07:33:35Tottakai julkistetaan. Ja julkistuksen kasvona on tietenkin Täti Tiukka, joka osaa kertoa kuinka mahtavasti me tienataan tällä!

Katsoin juuri peiliin. Olipa aika vittumainen ämmännaama siellä. Jutta on hyvä ja haastaa.

Micke90

Quote from: kekkeruusi on 24.11.2013, 07:33:35
Tottakai julkistetaan. Ja julkistuksen kasvona on tietenkin Täti Tiukka, joka osaa kertoa kuinka mahtavasti me tienataan tällä!

Täti Tiukka julkaisee sopimuksesta vain sen kaunistellun osan, jossa kerrotaan juurikin siitä, kuinka paljon hyödymme kyseisestä sopimuksesta.  ;D