News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Meet the Somalis -sarjakuva

Started by Veturinainen, 13.11.2013, 00:08:24

Previous topic - Next topic

Franklin

Jaksoin lukea siihen asti kun kerrottiin somalimiehen olevan ekonomi ja somalivaimon sairaanhoitaja. Jos tälläinen pariskunta todella löytyisi se olisi median toimesta jo kaivettu ja tehty sen lempilemmikiksi. Itse olen pk-seudulla työskennellyt ja harjoitellut lukuisissa sairaaloissa enkä koskaan ole niissä nähnyt yhtäkään somalia työntekijänä.
Muuten olen sitä mieltä, että humanitäärinen maahanmuutto on lopetettava.

P

Quote from: mhannone on 14.11.2013, 06:50:41
SAASTAISIA ELÄIMIÄ OVAT KAIKKI, JOTKA EIVÄT MÄREHDI, JOILLA ON 2-JAKOINEN SORKKA, KAIKKI, JOTKA MÄREHTIVÄT JA JOILLA EI OLE 2-JAKOISTA SORKKAA, JA KAIKKI, JOILLA EI OLE 2-JAKOISTA SORKKAA JA JOTKA EIVÄT MUREHDI.

- Somalaisia kansanviisauksia.

Onko "Camel toe" - kaksiosainen sorkka? Sehän on useimmiten sellaisella elikolla, joka ei märehdi? Miksi ei ole sallaista "Ask from Somali" sivustoa?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

P

Quote from: Toadie on 20.11.2013, 17:26:00
Anwar kertoo olevansa tilintarkastustoimistossa tjsp. Laskentatoimen somalit on äkkiä listattu - ellei työpaikka ja koko tarina ole ns rikasta kertomaperinnettä.

Se kun löytää somalin tilintarkastajana Helsingistä sanoo hep.

Jonkunhan on tarkastettava lukuisten somaliyhdistysten ja projektien, jotka saavat julkisia avustuksia tilit?  :roll: 
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Eino P. Keravalta

Aivan hulvatonta paskaa ;D ;D ;D

Luin Helsinki-osiota siihen saakka, missä kerrottiin suomalaisten heittelevän kivillä somaleita!

En enää jaksanut nauraa enempää, kun piti syödäkin tukehtumatta, joten jätin sikseen. Edes legendaarinen Pahkasika ei yltänyt lähellekään tätä kieroa parodiaa!!!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

-PPT-

Pikkulapsilleko nlin kökkö propaganda sarjakuvamuodossa on tarkoitettu?

Lauri Karppi