News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-11-04 James teki natzipilaa nyt Soinista

Started by Vulcaano, 04.11.2013, 11:25:41

Previous topic - Next topic

Nuivanlinna

Quote from: Oami on 04.11.2013, 22:57:39

Siinä on käsi tietyssä asennossa. Saako politiikkaan osallistuva henkilö pitää kättä tässä asennossa julkisuudessa vai eikö saa? Siitähän tässä on kyse. PS erotti Hirvisaaren, vaikka kuvassa ei ollut edes hän itse. Erottaako PS nyt sitten Soinin (ja tämän kuvan ottajan), vai onko siellä eri säännöt eri henkilöille?

Eih  :facepalm: Hirvisaari vei käsikranaatin eduskuntataloon ja vetäisi sokan irti, käsikranaatti räjähti. Vika ei ollut Hirvisaaren että näin kävi, eihän Hirvisaari räjähtänyt , vaan se käsikranaatti. ???
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Nuivanlinna

Quote from: Oami on 04.11.2013, 23:57:01

Jos minä olisin hämäläinen PS:n kannattaja, niin katsoisin tässä vaiheessa PS:n ns. kusseen silmille. Mutta enpä ole ja se siitä.

Itse olen hämäläinen PS:n kannattaja edelleen, 2011 äänestin Hirvisaarta ja koen Hirvisaaren kusseen silmilleni, en PS:n.
Ihan oikeasti olo on kuin olisin äänestänyt Filatovia.
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Kulttuurirealisti

Mitähän poliittista etua Dzeimssi ajattelee saavansa näillä tempauksillaan? Asiahan ei sinänsä minulle kuulu, kun en ole Muutoksen kannattaja.
"Ovela tapa pitää ihmiset passiivisina ja kuuliaisina on rajoittaa tiukasti hyväksyttävien mielipiteiden kirjoa, mutta sallia hyvin vilkas keskustelu sen kirjon sisällä. ... tämä antaa ihmisille tunteen, että ajattelu on vapaata." - Chomsky

Ville Hämäläinen

Quote from: Hohtava Mamma on 04.11.2013, 19:28:31
Quote from: Nuivanlinna on 04.11.2013, 18:26:37
Quote from: aivotiehye on 04.11.2013, 18:20:29

no nuo ei hyödy mistään...souu..läääst...siiisooon puolueet

Mitä yrität sanoa? Kuinka sinun mielestä politiikkaa pitää ajaa eteen päin? Käsi ja muna ojossako, että itsellä ja parilla kamulla on fantsuu? Hä? Kerro nyt ihmeessä hyvät ohjeet millä hyvää politiikkaa tehdään, me halutaan kuulla, ainakin mä.

Ehkä saamme kuulla vastauksen huomenna aamulla tai sitten muutama viesti häviää mystisesti.

Koska muutama viesti ei hävinnyt mystisesti niin vastataan nyt sitten aamulla!
Vast: tuota fantsua on ainakin jo koitettu ja se ei ole kenellekkään fantsua, pitäiskö vetää kello oikeeseen aikaan sielä kokoomuksessakin, märkä ruuti on jo keksitty.
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Nuivanlinna

Quote from: aivotiehye on 05.11.2013, 08:49:41
Quote from: Hohtava Mamma on 04.11.2013, 19:28:31
Quote from: Nuivanlinna on 04.11.2013, 18:26:37
Quote from: aivotiehye on 04.11.2013, 18:20:29

no nuo ei hyödy mistään...souu..läääst...siiisooon puolueet

Mitä yrität sanoa? Kuinka sinun mielestä politiikkaa pitää ajaa eteen päin? Käsi ja muna ojossako, että itsellä ja parilla kamulla on fantsuu? Hä? Kerro nyt ihmeessä hyvät ohjeet millä hyvää politiikkaa tehdään, me halutaan kuulla, ainakin mä.

Ehkä saamme kuulla vastauksen huomenna aamulla tai sitten muutama viesti häviää mystisesti.

Koska muutama viesti ei hävinnyt mystisesti niin vastataan nyt sitten aamulla!
Vast: tuota fantsua on ainakin jo koitettu ja se ei ole kenellekkään fantsua, pitäiskö vetää kello oikeeseen aikaan sielä kokoomuksessakin, märkä ruuti on jo keksitty.

Missä ihmeen kokoomuksessakin? http://hommaforum.org/index.php/topic,89113.msg1473689.html#msg1473689

Pohjolan puolesta

En ole lukenut koko ketjua läpi ja annan psykologisesta näkökulmasta katsotun vastauksen.

Tietyllä tapaa tuo "valtakunnankansleri"-kuva on neronleimaus Hirvisaarelta. Sillä hän yrittää pestä oma syyllisyyttään antamalla samat attribuutit Soinille. Itse hän varmasti ajattelee ettei hänessä koskaan ole ollutkaan mitään vikaa. Voin kuvitella hänen hieroneen käsiään ja nauraneen laitettuaan pilalan naamakirjan sivuille.
Toinen juttu on oliko se sittenkään pitkällä tähtäyksellä niin viisasta. Siitä huolimatta että sillat oli jo poltettu moneen suuntaan.

Poliitikon ominaisuus on tietty narsistisuus, mutta sitä pitäisi pystyä moderoimaan sillä muuten karkaa mopo käsistä.
McLuhan: "Olemme sekoittaneet järjen, luku -ja kirjoitustaitoon"

Veikko

Quote from: Oami on 04.11.2013, 23:50:29
---
PS teki virheen potkiessaan Jamesin. Kilpailevan puolueen edustajana minun pitäisi kai olla tyytyväinen tästä, mutta ikäväähän se kertoo PS:stä.

Mielestäni se, mitä PS teki Hirvisaaren suhteen oli oikein tehty ja kertoi vain hyvää PS:sta. Jos taas sen seuraukset alkavat kertomaan hyvää Muutoksesta, en mitenkään pahoittele asiaa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos