News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Muutosbeerfest 25.10.

Started by Martti Munne, 12.10.2013, 19:50:41

Previous topic - Next topic

Martti Munne

Tervetuloa Muutoksen omaan olutjuhlaan Muutosbeerfestiin perjantaina 25.10. Ohjelmassa juomista ja juttelua omaan tahtiin. Kokoonnumme panimoravintola Bryggeri Helsingissä, osoitteessa Sofiankatu 2 klo 17 alkaen. Jatkamme samassa paikassa ainakin puoli kahdeksaan asti, jonka jälkeen joukkoon liittyvien kannattaa soittaa minulle ja kysyä missä mennään :)
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Martti Munne

Quote from: Martti Munne on 12.10.2013, 19:50:41
Tervetuloa Muutoksen omaan olutjuhlaan Muutosbeerfestiin perjantaina 25.10. Ohjelmassa juomista ja juttelua omaan tahtiin. Kokoonnumme panimoravintola Bryggeri Helsingissä, osoitteessa Sofiankatu 2 klo 17 alkaen. Jatkamme samassa paikassa ainakin puoli kahdeksaan asti, jonka jälkeen joukkoon liittyvien kannattaa soittaa minulle ja kysyä missä mennään :)

Nosto. Perjantaina hauskanpitoon!
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Faidros.

Siis bisseä vedetään 14 1/2 tuntia! Asiaa!! Tämän jälkeen Martilla jatkot, reilua! ;)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

dothefake

Nyt alkoivat minunkin sieraimeni laajenemaan ja vanha olutratsu tömistelee kavioitaan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

pusipusi

Hepskukkuu, mie tulen kans. Aina kun on kyse oluesta, olen mukana. :D

T. Helena
"Jos haluat kertoa ihmisille totuuden, naurata heitä, muuten he teilaavat sinut."
- Oscar Wilde

kaivanto

Oli kivaa ja kansanedustajammekin ehti piipahtaa alkuillasta! Kiitos kaikille! Tuli niin kiire viimeiseen ratikkaan ennen sen muuttumista kurpitsavaunuksi, että en ehtinyt kaikille sanoa "Hei, buonanotte!". Sanon nyt: "Buongiorno"! Ja mikä hienointa: mulla ei ole krapulaa... Nyt ratsastamaan!

Eino P. Keravalta

Olisin muutoin kielloista huolimatta ängennyt mukaan, mutta samaisena päivänä oli työnantajani tarjoama juhla eräässä Citykäytävän ravintolassa, joka annosteli ruokiinsa pippuria ja chiliä turhan nuukasti, vaikka muutoin hilpeä paikka olikin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Veli Karimies

Facebookissa leviääkin jo kuvia festeistä.