News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Jussi Halla-ahon eurovaalitapahtumat

Started by Jussi Halla-aho, 10.10.2013, 10:03:40

Previous topic - Next topic

Tragedian synty

Kävin tunti sitten Tampereen keskustorilla jututtamassa Halla-ahoa. Jussi ilahtui silminnähden, kun esittelin hänelle vuosikertapinssini.

Sellaisen havainnon tein, että Perusuomalaisten kojulla oli vilkkaampaa kuin useimmilla muilla. Heräsi silti ajatus, että perinteinen turuilla ja toreilla kampanjoiminen on eurovaaleissa todella tehotonta, kun ehdokkaita on vähän ja maa niin laaja. Alhaisen äänestysprosentin voi osittain selittää sekin, että lukemattoman monet välttyvät kokonaan tapaamasta ehdokkaita. Eduskunta- ja kuntavaaleissa henkilökohtaisilta kontakteilta ei voi välttyä, ja monikin passiivinen saattaa herätä sen vuoksi.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

repa

Quote from: VMJ on 14.05.2014, 20:52:48
Quote from: Hippo on 14.05.2014, 11:25:43
Kävin raapustamassa jännityksestä vapisevin käsin numeron 84 äänestyslappuun.

Minä myös.  :P

Minä tein samoin tänään  :)

foobar

Tänään bussissa kuultua:

"Halla-ahokin on loppujen lopuksi aika rehellinen poliitikko."

Kommentti kuin salama kirkkaalta taivaalta. Mitään poliittista keskustelua ei ollut pohjalla, tyyppi kai vain tunsi että tämä on nyt sanottava. Mielestäni tuo oli suoranainen uskontunnustus.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

normi

2 ääntä meidän perheestä Hallikselle tänään!  :) Vaimon ääni oli pieni yllätys — positiivinen.  :D (parempi puolisko on suvaitsevainen, mutta ei todellakaan mikään vihervasurifemakko, tai olisikohan humaani parempi sana kuin suvaitsevinen hänen tapauksessaan)
Impossible situations can become possible miracles

-HOUND-

valkovuokko

Ystäväni on koko aikuisikänsä äänestänyt SKDLää ja Vasemmistoliittoa, perinyt vakaumuksen suvultaan.

Nyt hän yllättäen ilmoitti äänestävänsä Halla-ahoa.

Riukulehto

Eurovaaliehdokas Jussi Halla-aho puhuu Vanhalla kirjastotalolla 17.5.2014 osa1
https://www.youtube.com/watch?v=_DyNi8qE1Yg

Eurovaaliehdokas Jussi Halla-aho puhuu Vanhalla kirjastotalolla 17.5.2014 osa2
https://www.youtube.com/watch?v=BqGBVrWrXN4
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Taikakaulin

Laitetaan tämä uusin kirjoitus vielä tähän vaaliketjuunkin muistuttamaan äänestämisen tärkeydestä:

QuoteKalkkiviivat

Viimeinen viikko ennen eurovaaleja on alkanut. Oman kampanjani voidaan katsoa alkaneen helmikuussa Lieksassa, ja kevään aikana olen viettänyt käytännössä jokaisen viikonlopun eri puolilla Suomea. Olen saanut jonkinlaisen kalpean aavistuksen siitä, millaista olisi kampanjoida presidentinvaaleissa. Kiitänkin tässä kohdassa rouvaani Hillaa sekä lapsiani joustavasta suhtautumisesta epänormaaliin elämänmenoon. Totean samalla, että tämä on erittäin suurella todennäköisyydellä elämäni ensimmäinen ja viimeinen osallistuminen valtakunnalliseen vaaliin. Jos siis haluat kerran elämässäsi äänestää minua, mutta et asu Helsingin vaalipiirissä, sinun kannattaa toimia nyt!

Vaikka reissussa on ollut rankkaa, siellä on ollut myös antoisaa, sillä olen tullut käyneeksi paikoissa, joihin tuskin olisin muuten päätynyt. Erityisesti ovat jääneet mieleen kollegoiden Hanna Mäntylä ja Teuvo Hakkarainen kanssa tehdyt matkat Lapin perukoille huhti- ja toukokuussa. Puheenaiheet ovat olleet samankaltaisia idässä, lännessä, pohjoisessa ja etelässä, maalla ja kaupungeissa. Ihmiset ovat huolissaan siitä, että työn ja yrittämisen edellytykset katoavat Suomesta samalla, kun hyvinvointijärjestelmäämme kupataan tavalla, joka ei mahdu heidän oikeustajuunsa.

Kampanjan keskeisiä teemoja ovat olleet liittovaltiokehitys ja eurovaalien merkitys suomalaisten elämään. "Liittovaltio" ei ole pelkkä sana tai mörkö. Se tarkoittaa EU:n kehittymistä velka-, yhteisvastuu- ja solidaarisuusunioniksi, jossa sinä ja lapsesi maksavat, kun joku muu jossakin muualla mokaa. Sinä maksat kiristyviä veroja ja maksuja, jotta jonkun muun jossakin muualla ei tarvitsisi. Liittovaltiokehitys on suuri kuntaliitos, jossa periferia kuihtuu, koska siellä asuu vain vähän ihmisiä, eikä heidän elämänsä kiinnosta ketään muuta kuin heitä itseään. Liittovaltio merkitsee keskieurooppalaisesta näkökulmasta laadittua sääntelyä, joka pitkien etäisyyksien, harvan asutuksen ja pienten volyymien Suomessa savustaa markkinoilta pienet, kotimaiset toimijat.

Myös omat keskeiset teemani, siirtolaisvyöry Välimeren eteläpuolelta, suunnitteilla olevat taakanjakomekanismit sekä halpatyövoiman ja rikollisten vapaa liikkuvuus unionin sisällä, ovat puhuttaneet kansalaisia kaupungeista takahikiöille. Helsingin Sanomat voi vakuutella kutistuvalle lukijakunnalleen, että maahanmuutto ei enää kiinnosta ihmisiä. Minä tiedän, että se kiinnostaa.

Uutisten mukaan ennakkoäänestysaktiivisuus on hiukan matalampi kuin viiden vuoden takaisissa vaaleissa. Olen ollut hiukan yllättynyt, sillä ainakin perussuomalaisten vaalikojuilla käy aiempia vaaleja kovempi kuhina. Nimenomaan sellaiset ihmiset, jotka ovat aiemmin olleet passiivisia eurovaaleissa, ovat heräämässä siihen, että Euroopan unionissa päätetään heidän elämäänsä ja tulevaisuuttaan koskevista asioista. He ovat huolissaan ja vihaisia mutta samalla innoissaan siitä, että pääsevät ottamaan kantaa tärkeäksi kokemiinsa asioihin.

Patistakaa sukulaisenne ja tuttunne äänestämään. Mitä korkeammaksi äänestysprosentti nousee, sitä varmemmin RKP putoaa europarlamentista. Niillä, jotka eivät halua velka-, yhteisvastuu- ja solidaarisuusunionia, on näissä vaaleissa vain yksi vaihtoehto. Kaikki muut suomalaiset puolueet joko a) ovat avoimesti liittovaltiopuolueita tai b) kuuluvat europarlamentissa liittovaltioryhmiin. Albert Einsteinin määritelmän mukaan mielisairautta on se, että tekee saman asian uudelleen ja uudelleen ja odottaa erilaisia tuloksia. Jos haluat erilaista Eurooppaa, sinun on äänestettävä sinne erilaisia päättäjiä kuin siellä tällä hetkellä on.

Kiitän huomiostanne! Haluamatta olla rasittava narisija muistutan, että maailmanhistoria tuntee aikoja ja paikkoja, joissa on taisteltu ja kuoltu äänioikeuden puolesta. Mieti omaa äänioikeuttasi ja sen käyttämistä tässä valossa. Numeroni on 84, mutta kunhan äänesi osuu välille 82-101, suurta vahinkoa ei tapahdu.

http://www.halla-aho.com/scripta/kalkkiviivat.html
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

normi

Quote from: Taikakaulin on 19.05.2014, 13:30:54
Laitetaan tämä uusin kirjoitus vielä tähän vaaliketjuunkin muistuttamaan äänestämisen tärkeydestä:

QuoteKalkkiviivat
---- Myös omat keskeiset teemani, siirtolaisvyöry Välimeren eteläpuolelta, suunnitteilla olevat taakanjakomekanismit sekä halpatyövoiman ja rikollisten vapaa liikkuvuus unionin sisällä, ovat puhuttaneet kansalaisia kaupungeista takahikiöille. Helsingin Sanomat voi vakuutella kutistuvalle lukijakunnalleen, että maahanmuutto ei enää kiinnosta ihmisiä. Minä tiedän, että se kiinnostaa.

Uutisten mukaan ennakkoäänestysaktiivisuus on hiukan matalampi kuin viiden vuoden takaisissa vaaleissa. Olen ollut hiukan yllättynyt, sillä ainakin perussuomalaisten vaalikojuilla käy aiempia vaaleja kovempi kuhina. Nimenomaan sellaiset ihmiset, jotka ovat aiemmin olleet passiivisia eurovaaleissa, ovat heräämässä siihen, että Euroopan unionissa päätetään heidän elämäänsä ja tulevaisuuttaan koskevista asioista. He ovat huolissaan ja vihaisia mutta samalla innoissaan siitä, että pääsevät ottamaan kantaa tärkeäksi kokemiinsa asioihin. ----

http://www.halla-aho.com/scripta/kalkkiviivat.html

Toivotaan, että nuo boldatut kohdat pitävät laajemminkin kutinsa ja gallupit joutuvat häpeään, kuten joutuivat kolme vuotta sitten.
Impossible situations can become possible miracles

Maastamuuttaja

Optimistina tulkitsen Jussin viittauksen presidentinvaaleihin siten, että tämä vaali voi toimia - tosin erittäin pienellä todennäköisyydellä - kokemuksen karttumisena niitä varten.
Sitä paitsi maailmalla tapahtuu asioita koko ajan ilman todennäköisyyksiäkin.

Taikakaulin

Verkkouutiset:

QuoteHalla-aho ei lähde toista kertaa EU-vaaleihin

Kansanedustaja Jussi Halla-aho (ps.) sanoo, että hän ei halua toista kertaa lähteä valtakunnallisiin vaaleihin. Hän toteaa viettäneensä helmikuusta lähtien jokaisen viikonlopun jossain päin Suomea.

– Tämä on erittäin suurella todennäköisyydellä elämäni ensimmäinen ja viimeinen osallistuminen valtakunnalliseen vaaliin, Halla-aho toteaa blogissaan.

Halla-aho on ehdokkaana ensi sunnuntain EU-parlamentin vaaleissa, joissa vaalipiirinä on koko Suomi. Toinen vastaava tapahtuma on presidentinvaali, eikä Halla-aho tunne vetoa asettua puolueensa ehdokkaaksi tässäkään vaalissa.

– Olen saanut jonkinlaisen kalpean aavistuksen siitä, millaista olisi kampanjoida presidentinvaaleissa.

http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/halla-aho%20viimeiset%20eu%20vaalit-20684
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Tragedian synty

Vuonna 2019 eduskuntavaalit pidetäänkin jo, kun eurovaalikauden työt ovat päättyneet, joten suomalaisilla mepeillä on ainutlaatuinen tilaisuus siirtyä Brysselistä kotimaahan jättämättä mitään hommaa kesken. Halla-aho varmasti on silloin laajimmin kokeneita Perussuomalaisia poliitikkoja, joten paikka ministerinä olisi hyvä. Terhokin saisi tulla silloin kotimaahan ministeriksi.

guest584

Quote from: repa on 17.05.2014, 14:17:05
Quote from: VMJ on 14.05.2014, 20:52:48
Quote from: Hippo on 14.05.2014, 11:25:43
Kävin raapustamassa jännityksestä vapisevin käsin numeron 84 äänestyslappuun.

Minä myös.  :P

Minä tein samoin tänään  :)

Tehtävä suoritettu  :)

Moneskohan kerta tämä olikaan? No niin monta kertaa olen äänestänyt Jussia, kun se vaan on ollut ylipäätään mahdollista.

Taikakaulin

Huomenna seuraavaa:

QuoteTiistaina 20.5. aamukahvilla Kolmen sepän patsaalla klo 9-9:30. Klo 16:30 Järvenpään torilla ehdokas Juho Eerolan kanssa. Tervetuloa!

finnTroll

Patistakaa sukulaisenne ja tuttunne äänestämään.

Olen tehnyt niin. Mutta mielestäni ne eivät tajua krIslamin uhkaa, eikä päiväntasaajan heimojen uhkaa täällä.

Minulta ainakin yksi ääni, jos ääntenlaskija ei sitä ryssi.

Olen myös työpaikalla sanonut ketä äänestään ja olen helewetin ylpeä siitä koska en asu Helsingin vaalipiirissä.

Ja _tässä kylässä_, Sinä et käynyt kiertueella, vaikka Teemu Lahtinen Soinin pressanvaalikiertueellä kävi.

Minkä ylipäänsä voi sanoa, sen voi sanoa selvästi.

Tragedian synty

Quote from: Jussi Halla-aho: KalkkiviivatSe tarkoittaa EU:n kehittymistä velka-, yhteisvastuu- ja solidaarisuusunioniksi, jossa sinä ja lapsesi maksavat, kun joku muu jossakin muualla mokaa. Sinä maksat kiristyviä veroja ja maksuja, jotta jonkun muun jossakin muualla ei tarvitsisi. Liittovaltiokehitys on suuri kuntaliitos, jossa periferia kuihtuu, koska siellä asuu vain vähän ihmisiä, eikä heidän elämänsä kiinnosta ketään muuta kuin heitä itseään.

Tämä on kyllä erinomainen tiivistys. Se olisi saanut olla Perussuomalaisten koko kampanjan avainlause.

Juha J.

Quote from: tapio on 17.05.2014, 12:03:48
Nykyään on muotia ottaa kuva äänestyskopissa:

http://tuuritapio.blogspot.fi/2014/05/kavin-aanestamassa-ja-otin-kuvankin.html

Enpä hoksannut kuvaa ottaa. Hauska idea.

---

Tänään kävin 84 piirtämässä lappuun ja muutaman äänen olen Jussille onnistunut kalastamaan. Muutaman olen saanut ylipäänsä äänestämään; olen tajunnut olla tuputtamatta mitään tiettyä ehdokasta. Kunhan perkele käyvät uurnalla.

Vielä ehtii ne myöhäisetkin usuttamaan. Moni ei viitsi vaivautua "varsinaisena" vaalipäivänä käymään kun se on muka niin virallista.

ps. Tämä kai sitten oli erittäin todennäköisesti viimeinen kerta kun Jussia pääsen äänestämään jos hän ei muuta pohjoiseen. Tai minä etelään (tuskin sen teen). Tai presidentinvaalit. :)
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

59ikapod

Ei riitä, että äänestää. Edes se, että äänestää persuja ei riitä, vaan pitää äänestää Halla-ahoa. Niiden jotka ei osaa äänestää ei pitäisi tehdä sitä ollenkaan.

KJ

Tulipas äänestysmatkalle mittaa. Mökkikuntani ennakkoäänestyspaikka, johon siihenkin on matkaa 23 km, avautui vasta klo 12:00, enkä jaksanut jäädä yli tunniksi käkkimään, joten ajoin samoin tein Joensuuhun asti ostoksille ja äänestämään. 94 km:ä tuli reissun pituudeksi, mutta oli se sen arvoista.
What would Gösta Sundqvist do?

Rubiikinkuutio

Quote from: 59ikapod on 20.05.2014, 19:02:09

Edes se, että äänestää persuja ei riitä, vaan pitää äänestää Halla-ahoa.

Onneksi Halla-aho itse kertoi olevansa erimieltä. Pidänkin häntä tässä suhteessa fiksumpana kuin sinua.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

no future

Ei riitä, että äänestää. Edes se, että äänestää persuja ei riitä, vaan pitää äänestää Halla-ahoa. Niiden jotka ei osaa äänestää ei pitäisi tehdä sitä ollenkaan.
no just.  :roll:

Taikakaulin

QuoteTeuvo Hakkarainen: Halla-aho on ykkönen koko Euroopassa

Kansanedustaja Teuvo Hakkarainen on tehnyt näissä eurovaaleissa kovasti työtä oman ehdokkaansa Jussi Halla-ahon puolesta.

Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen on kiertänyt kenttää erityisesti maaseudulla, viimeksi Pohjois-Suomea, Lappia, Pohjois-Savoa ja Keski-Suomea. Viime viikonloppunakin hän oli Pielavedellä, eurovaaliehdokas Jussi Halla-ahon "juoksupoikana".

- Valitettavan monet ovat vähän sitä mieltä, etteivät eurovaalit oikein kovasti jaksa kiinnostaa. Toisaalta ne, jotka ovat kiinnostuneita, ovat hyvin aktiivisesti liikkeellä, eli porukka on vähän kahtiajakautunut tässä suhteessa. Mutta eniten säpinää tuntuu olevan perussuomalaisten teltoilla, joten ainakin mielenkiintoa meikäläisten vaalikampanja on herättänyt, Hakkarainen kertoo.

[...]

Hakkarainen itse pitää Euroopan unionia valtavan byrokraattisena ja raskaana järjestelmänä, joka ei Suomen olosuhteisiin sovi. Pohjoisessa Suomessa on otettava huomioon esimerkiksi korkeammat lämmityskustannukset. Brysselissä sorvatut rikki- ja energiadirektiivit toimivat hyvin Keski-Euroopassa, mutta eivät Suomessa. Ja suomalaiset maksavat.

Hakkaraisen oma ehdokas on Jussi Halla-aho, koska Halla-ahon mielipiteet ovat niin selkeitä ja yksinkertaisesti ilmaistuja, että Hakkaraisen helppo on niihin yhtyä.

- En ole tavannut toista poliitikkoa, joka yhtä hyvin osaisi mielipiteensä ilmaista niin, että tavallinen kansakin sen ymmärtää. Halla-aho ei ole mikään luutunut poliitikko, joka voi olla tilanteesta riippuen vähän mitä mieltä vain, vaan rehellinen suomalainen mies. Jotka näissä vaaleissa jäävät nukkumaan, kumartavat ja antavat äänensä liittovaltiolle. Jos haluaa äänensä vaikuttavan, ainoa vaihtoehto on äänestää Jussi Halla-ahoa. Hän on ykkönen koko Euroopassa.

http://uutiset.perussuomalaiset.fi/teuvo-hakkarainen-halla-aho-on-ykkonen-koko-euroopassa/

Hakkarainen uurastaa Jussin puolesta, niin kuin pitääkin. Hatunnosto Teukalle!

59ikapod

Quote from: Rubiikinkuutio on 20.05.2014, 21:26:38

Edes se, että äänestää persuja ei riitä, vaan pitää äänestää Halla-ahoa.

Onneksi Halla-aho itse kertoi olevansa erimieltä. Pidänkin häntä tässä suhteessa fiksumpana kuin sinua.

Ehkä vähän epakorrektia. Monet äänestää asioihin perehtymättä tunteen tai median luomien mielikuvien pohjalta oman etunsa ja jopa yhteiskunnan edun vastaisesti. Moni kepulainen ei tiedä EU-ryhmänsä ajavan liittovaltiokehityksen voimistamista tai maataloustukien poistamista. Täällä Suomessa SDP on eniten pettänyt kannattajansa.
Alkuosa tekstistä oli pikku vitsi ja loppuosa vastine edelliselle kirjoittajalle, joka vaati kaikkia uurnille. Mun mielestä taas ei pidä tehdä mitään jos ei tiedä mitä on tekemässä. En kuitenkaan kieltänyt ketään äänestämästä. Toki omaksi vahingokseensakin saa toimia.

Taikakaulin

Huomenna torstaina Porvoossa sekä Espoossa:

QuoteTorstaina 22.5. klo 10-12 Porvoon torilla. Mukana ehdokkaat Juho Eerola ja Anne Louhelainen. Tervetuloa!

Quote22.5. Espoon Matinkylä, kauppakeskus Iso Omena klo 18-19.

Iloveallpeople

Quote from: Nationalist-92 on 05.05.2014, 21:00:44
Quote from: Taikakaulin on 05.05.2014, 15:14:15
Tänään tulee töllöstä tämmöistäkin:

QuoteAjankohtainen Nelonen, Nelonen
2014-05-05 19:30
UUSI SARJA. Ajankohtaista Nelosta esitetään maanantaista torstaihin kello 19.30. Kaarina Hazardin, Jyrki Lehtolan ja Robin Svartströmin käsikirjoittama ohjelma tarjoaa aivan uusia näkökulmia päivänpolttaviin uutisiin. Ohjelman keskeisissä rooleissa nähdään Hazard, Svartström ja Pihla Penttinen. Tämän illan jaksossa päivän uutisten lisäksi Hjallis Harkimo tiedottaa uudesta hankkeestaan, Halla-aho avaa EU-kampanjansa ja loppukevennyksenä nähdään nainen, joka menetti kaiken. Kotimainen viihdeohjelma. 1. tuotantokausi. (21′)

Kuinkahan viihdyttävää parodiaa Hazard ja kumppanit ovat kehitelleet Halla-ahosta?

Varsin tylsähköä: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/ajankohtainen-nelonen/1620715-euroehdokkaista-itsensa-esittelee-ensimmaisena-perussuomalaisten-perusmies-jussi-halla-aho

Taas yritettiin Jussista repiä huumoria:

QuoteAjankohtaisen Nelosen juuri saamien tietojen mukaan perussuomalaisten eurovaaliehdokas Jussi Halla-aho on alkanut epäillä itseään. Illan lähetyksessä Halla-aho paljastaa hakevansa nyt apua minäkuvaongelmiin grillin äärestä.

http://nyt.fi/a1305827209591
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Taikakaulin

Sanoma haluaa ilmeisesti maksimoida Halla-ahon äänimäärän kaikin keinoin.

Taikakaulin

QuotePerjantaina 23.5. jälleen aamukahvilla Kolmella sepällä n. klo 08:30-09:30. Tervetuloa!

Taikakaulin

Turun torilla myös huomenna:

QuotePerjantaina 23.5. aamukahvi Kolmella sepällä klo 8-9. Vaalikojulla Turun torilla n. 14:30-16:30. Tervetuloa!

https://www.facebook.com/pages/Jussi-Halla-aho-Europarlamenttiin-2014/507372639350296?fref=nf

Rubiikinkuutio

Quote from: 59ikapod on 21.05.2014, 20:31:59

Ehkä vähän epakorrektia.

Ehkä vähän typerää? Tai siis esimerkiksi Terhon äänestäminen, joka kuitenkin sataa Halla-ahon ja koko PS:n listanhyväksi on minuta oikein hyvä taktiikka. Itse en ainakaan kestäisi sitä jos Halla-aho saisi suuren äänikuninkuuden ja vetäisi perässään esim. Ruohonen Lernerin ja Terho jäisi rannalle. Siksi yleisesti koko muun PS:n listan äänestämisen demonisointi on typerää. Siellä on paljon hyviä ehdokkaita.
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Taikakaulin

Quote from: Iloveallpeople on 22.05.2014, 14:24:36

Taas yritettiin Jussista repiä huumoria:

QuoteAjankohtaisen Nelosen juuri saamien tietojen mukaan perussuomalaisten eurovaaliehdokas Jussi Halla-aho on alkanut epäillä itseään. Illan lähetyksessä Halla-aho paljastaa hakevansa nyt apua minäkuvaongelmiin grillin äärestä.

http://nyt.fi/a1305827209591

Kyllähän sitä kovasti taas yritettiin:

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/ajankohtainen-nelonen/imagovalmentaja-teija-jylha-kouluttaa-euroopan-valloitukseen

QuotePelokas perussuomalainen Jussi Halla-aho valmistautuu Euroopan valloitukseen. Halla-aho on Tampereella syntyneenä joutunut opettelemaan koko alkuvuoden käytöstapoja Eurooppaa varten. Maaliskuussa Halla-aho törmäsi käytösoppaassa ikävänpuoleiseen tietoon, että Euroopassa keskustelua käydään muuallakin kuin vain Hommafoorumin sisällä. Euroopassa on tapana esimerkiksi mennä ravintolaan syömään tai kutsua ihmisiä kotiin illallisille