News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Vaasa: Matias Kvist (Ps-Nuorten hallituksen jäsen ja Ek-vaali ehdokasehdokas)

Started by Matias Kvist, 14.06.2014, 12:54:33

Previous topic - Next topic

Matias Kvist

Hei, olen pitkään miettinyt hommaan liittymistä, lähinnä juuri siitä syystä että olen nuoresta iästäni huolimatta toiminut jossain määrin politiikassa aktiivisesti jo kolme vuotta (paikallisyhdistyksen hallitus aluksi). Nyt sain viimeinkin liityttyä tännekkin, ja olen ollut tyytyväinen. Yritän tässä vielä päästä kiinni juttuun, eli suomennettuna opetella kuinka täällä toimitaan, mutta enköhän minäkin tässä aktivoidu kirjoittelemaan heti kun pääsen todella "Hommaan sisälle". 
Mitä nyt seurasin tätä palstaa, uskoakseni on ok jos täällä pistää itseänsä mainostaen? Sanokaa toki jos näin ei ole.

Eli:

Olen ehdolla Etelä-Pohjanmaan (sisältää Pohjanmaan) piirissä numerolla 2005. Ehdokkaista olen selvästi nuorin ja ainoa alle 30v!

Mahdolliseen kamppaniaani tulen tarttumaan kaksin käsin

Oikea: Kunnioitusta yhteiskuntaamme
Vasen: Puolueen linjasta kiinnipitäminen

Mitä nämä konkreettisesti tarkoittavat? Lue ehdokas esittelyni niin tiedät!

http://matiaskvist.puheenvuoro.uusisuomi.fi/170171-kuka-mita-miksi-ehdolle-perussuomalaisten-jasenaanestys

Kysymyksiä, krittiikkiä ja jne otetaan mieluusti vastaan.

Matias Kvist

Kiitos paljon. On muuten jälleen ollut hauska huomata kuinka media on tästäkin paikasta antanut kuvan jonakin " pahuuden pesänä" ja mikä sitten on ollut  todellisuus. Toisaalta tämä nyt Perussuomalaisena pitikin arvata.