News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

James Hirvisaaren lyhyet luonnehdinnat kollegoistaan

Started by Mika.H, 05.10.2013, 18:01:33

Previous topic - Next topic

Vasarahammer

Quote from: hattiwatti on 06.10.2013, 14:33:04
Ehdottomasti totta, mutta.....

...Tästä henkilöstä tulee ymmärtää että hän on sitä mitä on vain ja ainoastaan Soinin mandaatilla ja käskyllä jotta Timo Aurinkoinen voi sitten julkisuuskuvassaan olla jotain päinvastaista, kun joku tiettyyn asemaan laitettu käskyläinen hoitaa ikävät jutut puolestaan. Siksi on väärin nähdä henkilön touhu ja asema jotenkin hänen omana vikanaan, kun mätäpaiseen sijainti puolueessa on tyystin muualla. 

Soinin käyttäytyminen Kreikan panzerkaustissa kertoi heikosta johtamisesta. Mies mesosi Pietarin junassa Iltasanomien toimittajan kuullen ja nähden. Puolueen sisäisiä asioita käsitellään ensin julkisuudessa, ennen kuin asioiden todellinen laita on selvitetty oman puolueen piirissä.

Hihamerkkikaustissa sopan hämmentämisestä vastasi Ruohonen-Lerner Timben lymyillessä taustalla. Itse kuvittelin, että panzer- ja hihamerkkikausteista olisi opittu jotakin ja että etenkin hihamerkkikaustin perustuminen median valheelliselle kuvaukselle Erosen kirjoituksesta olisi kaikkien tiedossa. Näin ei ilmeisesti ollut, vaan monet persuedustajat edelleenkin luulevat, että Eronen olisi tosissaan ehdotellut hihamerkkejä ja tästä syystä Hirvisaaren määräaikainen erottaminen eduskunnasta olisi ollut aiheellinen.

Persujen johtamisongelma on aivan jossain muualla kuin Ruohonen-Lernerissä. Jos johtaminen olisi kunnossa, Ruohonen-Lernerin kaltaiset eivät edes pääsisi nykyiseen asemaansa.

"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

törnström

Quote from: nollatoleranssi on 07.10.2013, 01:05:13
Offtopicina voisi myös sanoa, että Nelosen tv-jutusta saattoi huomata, että siellä oli eräs lainaus, jonka voi helpostikin paikantaa yhteen näistä edustajista. Kyse oli siitä, ettei HA:ta pitäisi laittaa eurovaaliehdokkaaksi, koska löytyy tuomio alta ja Soini oli siitä asiasta aiemmin ilmoittanut.

Veikkaatko Ruohonen-Lerneriä?

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: törnström on 07.10.2013, 16:41:55
Quote from: nollatoleranssi on 07.10.2013, 01:05:13
Offtopicina voisi myös sanoa, että Nelosen tv-jutusta saattoi huomata, että siellä oli eräs lainaus, jonka voi helpostikin paikantaa yhteen näistä edustajista. Kyse oli siitä, ettei HA:ta pitäisi laittaa eurovaaliehdokkaaksi, koska löytyy tuomio alta ja Soini oli siitä asiasta aiemmin ilmoittanut.

Veikkaatko Ruohonen-Lerneriä?

Voi olla , mutta saatta olla eräs poliisimies, joka ei pääse tämän takia ensivaaleissa läpi.

Jussi Halla-aho

Quote from: Panopticon on 05.10.2013, 19:58:34
Sitikään en tiedä juuri mitään valtaosasta persujen eduskuntaryhmän ajatuksista. Halla-ahokaan ei ole juurikaan tuonut blogissaan esille puolueen meininkejä, lähinnä omia ajatuksia.

Toki näin toimivat kaikki puolueet. Avoimuus ei ole kannattava poliittinen strategia. Omalta kohdalta olen toivonut, että PS olisi jotain muuta kuin "vanhat puolueet", myös tämän suhteen. Ei ole, jatkan toivomista.

Minkä ihmeen takia tekisin sitä, mitä täälläkin päätyökseen väijyvä Miska Rantanen kaikkein eniten toivoisi minun tekevän, ja mikä ainoastaan vahingoittaisi minua ja perussuomalaisia mutta ei tuottaisi mitään hyvää?
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Nuivanlinna on 07.10.2013, 11:23:03
Quote from: Jani Rantala on 05.10.2013, 19:39:21
Quote from: Nuivanlinna on 05.10.2013, 19:16:10
Quote from: Goman on 05.10.2013, 19:09:24

James H:sta vielä sen verran, että hän ei tietääkseni ole valehdellut, varastanut, eikä pettänyt äänestäjiään. Hän on tehnyt juuri sitä mitä hän vaalilupauksissaan lupasi.

Olisi pitänyt kertoa, että alkaa hengailemaan Seppo Lehdon kanssa. Äänestäjien pettämistä, katson että hengailu Lehdon kanssa on samaa luokkaa kuin jos mies olisi loikannut RKP:n listoille.
Jos James olisi kertonut ennen vaaleja arvostelukyvyttömyydestään ja sympatioistaan Seppo Lehtoon, niin en olisi tukenut Hirvisaaren kampanjaa rahallisesti enkä myöskään äänestänyt häntä.

Täytyy toivoa että Kari Ilkkala olisi ehdolla ensi vaaleissa. Haukattiin paskaa äänestämällä james potkukelkkaa.
Kyllähän tämä nyt kakalta maistuu. Jameksella oli hetkensä, suoraselkäinen tuki Helena Eroselle tiukassa paikassa oli sellaista mitä ei tahdo suomalaisessa politiikassa nähdä ja toivon että yksikään suomalainen poliitikko ei vastaavaan paikkaan joudu, että painokoneet syytävät paskaa ja osa omista puukottaa selkään.
Mutta Seppo Lehdon raahaaminen eduskuntaan.... ei ei ei....miksi ei joku asikkalalainen sotaveteraani tai mökin mummo?

Ooto muuten lukenut tämän blogikirjoituksen läpi.
http://rahulsomani88.puheenvuoro.uusisuomi.fi/150984-timo-soinin-ristiriitainen-suhde-aarioikeistoon.
Sisältö tässä on paskaa mutta kommenttiosasto on 100% asiaa.

Eino P. Keravalta

QuoteLopuksi ehdotan bannia käyttäjälle Eino P, koska hän on muistaakseni avoimesti kertonut käyttävänsä paitaa, missä lukee CCCP.

Ymmärrän olleeni mauton.

Tosin olen käyttänyt ko. paitaa viimeksi vuonna 1999 kesällä. Erään Helsingin Tapanilassa sijaitsevan ravintolan isäntä suhtautui minuun todella penseästi, kun kehtasimme silloisen tyttöystäväni kanssa ilmaantua paikalle molemmilla samanlaiset CCCP-paidat päällä. Paita on kyllä tallella, koska eihän sitä koskaan tiedä, missä performanssissa sitä tarvitaan.

En ole mikään Neuvostoliiton fani, ja siksi vastustan EU:takin, joka on samaa paskaa Neuvostoliiton kanssa vain vähän prameammissa kuorissa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Iloveallpeople

"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Jussi Halla-aho

Quote from: Iloveallpeople on 07.10.2013, 17:33:36
On Packalen ainakin allekirjoittanut Halla-ahon lakialoitteet: http://hommaforum.org/index.php/topic,49078.msg1447527.html#msg1447527

Packalén on muistini mukaan ollut mukana kaikissa aloitteissani. Muutenkin hän on pitänyt ääntä maahanmuuttoasioista.

Oltiin Jamesin henkilöarvioista muuten mitä mieltä hyvänsä, niissä annetaan ainakin tältä osin väärä todistus Packalénista. Mitä muihin asioihin tulee, Tom on varmasti yhtä epätäydellinen ihminen kuin me kaikki.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Peril

Quote from: Mika.H on 05.10.2013, 18:35:56
packalen on täysidiootti, pirkko on surkea mediapyllistelijä, soini ei ymmärrä missä mennään. + pari muuta floppia.

muut ovat selkeän asiallisia. Minusta tuo oli erittäin hyvin sanottu ja luo lisää uskottavuutta koko jengiin.

Siinähän oli valmis lista seuraavista ulospotkittavista. Paistaa läpi PS:n sisäisen opposition jäsenet. James jatkaa siis hyvää työtä. Jännityksellä odotan kuinka pitkälle huumorijätkillä riittää huumori.

normi

Quote from: Roope on 05.10.2013, 18:21:26
Se siitä spekulaatiosta, että Hirvisaari olisi erolla halunnut uhrautua puolueen parhaaksi.
Mikäli James on oikeassa noissa luonnehdinnoissaan, niin tuo listahan toimii puolueen parhaaksi seuraavissa vaaleissa. :)
Impossible situations can become possible miracles

chacha2

Quote from: Jussi Halla-aho on 07.10.2013, 17:40:45
On Packalen ainakin allekirjoittanut Halla-ahon lakialoitteet: http://hommaforum.org/index.php/topic,49078.msg1447527.html#msg1447527

Packalén on muistini mukaan ollut mukana kaikissa aloitteissani. Muutenkin hän on pitänyt ääntä maahanmuuttoasioista.

Oltiin Jamesin henkilöarvioista muuten mitä mieltä hyvänsä, niissä annetaan ainakin tältä osin väärä todistus Packalénista. Mitä muihin asioihin tulee, Tom on varmasti yhtä epätäydellinen ihminen kuin me kaikki.

Packalen kommentoi itse näin:
QuotePerussuomalaisten kansanedustaja ja Helsingin kaupunginvaltuuston jäsen Tom Packalen kertoi Radio Rockin haastattelussa, että puolueesta erotettu James Hirvisaari teki paljon hallaa muille perussuomalaisille.

Tom Packalenin mukaan suurin osa perussuomalaisten edustajista on tehnyt valtavasti töitä heidän ajamiensa asioiden eteen, mutta edustajatoveri James Hirvisaaren aiheuttamat kohut ovat saaneet suuremman huomion. Ja sekös puolueessa on harmittanut.

- James Hirvisaari teki niin paljon pahaa puolueelle, että tämä oli kaikkien kannalta paras vaihtoehto, Packalen sanoi Korporaation haastattelussa viitaten Hirvisaaren erottamiseen.

Hirvisaari oli itse listannut Packalenin perussuomalasten pettäjäksi. Tom on puukottaja, puolueen hajottaja ja haukkunut omiaan julkisuuteen päin, Hirvisaari paalutti.

- En voi tätä allekirjoittaa.

- Ainakaan en ole selkään puukottaja. Kyllä minä olen ihan edessäpäin puukottanut sitten, Packalen hymähti Korporaation haastattelussa.

Kuuntele koko haastattelu videolta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288607174120.html

Ihan hyvät kommentit Packalen antoi.
Antoi semmoisen vaikutelman että hän on reilun meiningin mies.
¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

Ville Hämäläinen

Quote from: chacha2 on 08.10.2013, 13:46:21
Quote from: Jussi Halla-aho on 07.10.2013, 17:40:45

Packalen kommentoi itse näin:
QuotePerussuomalaisten kansanedustaja ja Helsingin kaupunginvaltuuston jäsen Tom Packalen kertoi Radio Rockin haastattelussa, että puolueesta erotettu James Hirvisaari teki paljon hallaa muille perussuomalaisille.

Tom Packalenin mukaan suurin osa perussuomalaisten edustajista on tehnyt valtavasti töitä heidän ajamiensa asioiden eteen, mutta edustajatoveri James Hirvisaaren aiheuttamat kohut ovat saaneet suuremman huomion. Ja sekös puolueessa on harmittanut.

- James Hirvisaari teki niin paljon pahaa puolueelle, että tämä oli kaikkien kannalta paras vaihtoehto, Packalen sanoi Korporaation haastattelussa viitaten Hirvisaaren erottamiseen.

Hirvisaari oli itse listannut Packalenin perussuomalasten pettäjäksi. Tom on puukottaja, puolueen hajottaja ja haukkunut omiaan julkisuuteen päin, Hirvisaari paalutti.

- En voi tätä allekirjoittaa.

- Ainakaan en ole selkään puukottaja. Kyllä minä olen ihan edessäpäin puukottanut sitten, Packalen hymähti Korporaation haastattelussa.

Kuuntele koko haastattelu videolta.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288607174120.html

Aika hauska kun packalen itsekkin havaitsee että haukkuu muita julkisuuteen päin..."en voi tätä allekirjoittaa"...kröhöm..aijjuu...
teinkin niin juuri äsken..."no ainakaan en puukota selkään"...
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Mika.H

Quote from: chacha2 on 08.10.2013, 13:46:21

Juu ihan hyvä oli haastettelu.

Ehkä minäkin olen hieman liian jyrkästi tuominnut Tompan. Harmitti vaan silloin hihamerkkikaustissa, ettei "kaverin" puolta pidetty. Ilmeisesti taustalla oli kuitenkin jotain muutakin.

Noh, katsotaan nyt miten tästä juttu etenee. Paketti kasaan ja jäitä hattuun niin tästä voi seurata vielä vaikka mitä.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Hämeenlinnan Oraakkeli

Packalen ainakin itse on sitä mieltä että olen pyllynreikä, ja minusta perussuomalaisia ei koske suomen laki, ja työlainsäädäntö.
http://hommaforum.org/index.php/topic,88339.msg1448263/topicseen.html#msg1448263

Hirvisaari olisi rikkonut useampaakin lakipykälää jos olisi potkinut Erosen pellolle.