News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2013-10-03 HS: Hirvisaaren vieras teki natsitervehdyksen eduskunnassa

Started by Mo, 02.10.2013, 17:41:32

Previous topic - Next topic

IDA

Quote from: kaivanto on 07.10.2013, 21:05:06
Jussin kuittailussa on se totuus, että en ole kansanedustaja. Tiedän syyt erittäin hyvin. On tietysti valitettavaa, että pätevyyttäni ei ole valjastettu hyötykäyttöön. Minua ei siis tarvitse erikseen kehottaa miettimään. Olen miettinyt ihan ääneenkin, tässä jotain rautalankaa, ei tietenkään ihan koko tarina:

Toisaalta olisi ihan mukava tietää miten olisit hoitanut sananvapausasiat heti alussa alta pois ja sitten tuonut maahan suorempaa demokratiaa. Siis yhtenä opposition kansanedustajana.
qui non est mecum adversum me est

Saippuakupla

Quote from: IDA on 07.10.2013, 21:11:47
Jussin kuittailussa on se totuus, että en ole kansanedustaja. Tiedän syyt erittäin hyvin. On tietysti valitettavaa, että pätevyyttäni ei ole valjastettu hyötykäyttöön. Minua ei siis tarvitse erikseen kehottaa miettimään. Olen miettinyt ihan ääneenkin, tässä jotain rautalankaa, ei tietenkään ihan koko tarina:

Toisaalta olisi ihan mukava tietää miten olisit hoitanut sananvapausasiat heti alussa alta pois ja sitten tuonut maahan suorempaa demokratiaa. Siis yhtenä opposition kansanedustajana.

Siitä aiheesta sopii jatkaa täällä:

Petri Kaivanto mepiksi 2014 -vaaliketju

kaivanto

^^^ Toden totta. Ihme trolli toi Halla-ahokin  :P

Aiheeseen palataksemme, journalistien tulisi nyt välittömästi selvittää miksei yksikään kansanedustaja saanut mitään sanktioita vuonna 2006 Seppo Lehdon eduskuntavierailun johdosta!

http://seppo-lehto-huumoria.blogspot.fi/2008/11/seppo-lehdon-huumorikuvia.html

ämpee

Quote from: Blanc73 on 07.10.2013, 20:42:07
QuoteYlen radiopäällikkö Marja Keskitalo selittää, mistä Yle Puheen Ali ja Husu -parodiaohjelman nettisivuilla julkaistussa kuvassa on kyse. Keskitalo korostaa, että tervehdys tehtiin väärä käsi ojossa.

Median masinoima natsihysteria alkaa osumaan jo median omaankin nilkkaan. Ali ja Husu-parodiaohjelma voisi ottaa vahvistuksekseen Seppo Lehdon? Tamperelainen morottelu versus Yleläinen väärällä kädellä hailaus by moniosaajat. Mikä saat*** hullujenhuone tästä maasta on tullut? :facepalm:

Muistaakseni väärällä kädellä tuulettaminen oli selkeää natsismia ja selittely pelkkää semantiikkaa, kun kyseessä oli heteropriden järjestäjästä.
Firma taisi silloinkin olla YLE.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Jussi Halla-aho

Quote from: Jussi Halla-aho on 03.10.2013, 09:26:23
Yli puoluerajojen tunnettu tosiasia on, että 100% eduskunnan ulkopuolella olevista kansalaisista hoitaisi kansanedustajan hommat paremmin kuin 100% kansanedustajista.

Asiassa on vain yksi mutta: nämä pätevät tyypit eivät ole kansanedustajia, eikä heidän pätevyydestään näin ollen ole mitään hyötyä. Siihen, että he eivät ole kansanedustajia, on taas vissit syyt, joita kannattaa miettiä.

KLIPETI-KLIP

Se oli vastaus henkilölle, joka tietää, että toimisi eduskunnassa aivan toisella tavalla ja paremmin kuin esim. minä.

Se oli vastaus minulle, joka olen niin pelottava persona non grata, että nimeäni ei voi lausua.  8)

http://kaivanto.blogspot.fi/2013/10/iso-kela-rautalankaa.html

Kiitän Mikko Ellilää argumentista, joka ei ollut sen typerämpi kuin se, mitä Halla-aho minulle rivien välissä viestitti.

En usko, että ymmärrät niitä syitä, joiden vuoksi et ole kansanedustaja. Yksi keskeinen syy on ehdottomuus ja haluttomuus minkäänlaisiin kompromisseihin keinojen suhteen. Eli syynä ovat juuri sellaiset ominaisuudet, joiden puutetta moitit minussa ja muissa.

Täydellisyys on hyvä inhimillinen ominaisuus, mutta sitten on ja pysyy politiikan ulkopuolella.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: kaivanto on 07.10.2013, 21:20:09

Aiheeseen palataksemme, journalistien tulisi nyt välittömästi selvittää miksei yksikään kansanedustaja saanut mitään sanktioita vuonna 2006 Seppo Lehdon eduskuntavierailun johdosta!

Höh
mitäs selvitettävää tuossa ny on
Seppo Lehto ei ollut tuolloin niin tunnettu että kukaan olisi hänen tekemisiään huomioinut mitenkään, ja sosiaalisella medialla ei oolut sitä asemaa kuin nyt.

Ville Hämäläinen

Quote from: Jani Rantala on 07.10.2013, 22:22:33
Quote from: kaivanto on 07.10.2013, 21:20:09

Höh
mitäs selvitettävää tuossa ny on
Seppo Lehto ei ollut tuolloin niin tunnettu että kukaan olisi hänen tekemisiään huomioinut mitenkään, ja sosiaalisella medialla ei oolut sitä asemaa kuin nyt.

Jos kaivanto pääsee mepiksi niin eu:ssa tulee voimaan uusi direktiivi jossa kaikkien euroalueen toimittajien on selvitettävä tapaus seppo lehto 2006.
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Mika.H

Quote from: mikkoellila on 07.10.2013, 19:54:36

Onpas harvinaisen typerä argumentti. Sinun logiikallasi kukaan, joka ei ole kansanedustaja, ei saa millään tavalla kritisoida ihmisiä, jotka ovat kansanedustajia.

Tuohan oli todellista toimittajan logiikkaa.

Normaalin logiikan kanssa ei kirjoituksella ollut tietenkään mitään tekemistä.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

SimoMäkelä

Quote from: Iloveallpeople on 07.10.2013, 16:33:10
QuoteAnalyysi: Järjestelmän vastaisku äärioikeistolle

...
Mielenkiintoista äärioikeistoon kohdistetussa vastaiskussa on, että EU-kriittiset puolueet ovat saaneet olla rauhassa, jos ne eivät ole liehuttaneet natsilipun kopiota ja kehottaneet väkivaltaisiin iskuihin ulkomaalaisia kohtaan.

Eurokriittiset puolueet ovat alkaneetkin siivota äärimmäisiä aineksiaan, joista yhtenä esimerkkinä on Suomessa perussuomalaisten James Hirvisaaren erottaminen. Natsitervehdyksen kuvaaminen eduskunnassa oli jo perussuomalaisten enemmistölle liikaa.

Voidakseen toimia hallitusvastuuseen tähtäävänä puolueen puheenjohtajana Timo Soinin on puhdistettava myös muita selvästi rasistisia kannanottoja lausuneita edustajiaan eduskuntaryhmästä.

Pekka Kymäläinen

Aamulehti

Sattuva sanavalinta tuo "puhdistettava". Kuulostaa ihan natsilta, mutta sopii hyvin myös Stalinin Neuvostoliittoon. Jos Helena Eronen käyttäisi sanaa "puhdistus", olisi kausti valmis.

Mutta kaiken kaikkiaan aika neuvostoliittolainen lähestymistapa asioihin tuolla Kymäläisellä. Natseja taitaa Kymäläisen mielestä olla kaikki, jotka vastustavat EU.ta tai jotka eivät halua muuttaa Eurooppaa Afrikaksi.

Peril

Quote from: Obb on 04.10.2013, 00:28:06
Rupee tosissaan tympimään tämä omaan maaliin potkiminen. Kengänkuva vaan hirvisaaren persauksiin.
Voin kuvitella miten Halla-ahoa pännii tämä lehdon ja james potkukelan "juudaksen suudelma"
Jos tommoset tyypit kertois julksesti olevansa minun kavererita niin vetäisin mokomat hörhöt käräjille kunnianloukkauksesta.
Ketäänhän ei saa panetella, mutta tästä lähtien kun joku käyttäytyy oikein idioottomaisesti sanon, että sinähän olet ihan hirvisaari

Halla-aho on ihan itse on peliseuransa valinnut omilla valinnoillaan. Sepon sananvapautta puolustaessaan Halla-aho haki Illmanilta lausunnon ja myös sai sellaisen. Halla-ahon suositteleman kansanedustajaehdokkaan Hirvisaaren sakoista toverit maksoivat kukin osuutensa. Sitten vielä ihmetellään, että tuulettimesta ropisee paskaa naamaan ja tietysti syy on vihervasemmiston, median ja kaikkien muiden, jotka ei ymmärrä superhuumoria. Voi voi sentään, kyllä käy sääliksi.

Mika.H

Quote from: Peril on 08.10.2013, 00:09:53
Voi voi sentään, kyllä käy sääliksi.

Rehellinen logiikka on nykyisin toki aika säälittävän harvinaista, mutta ei sitä kannata sääliä. Lähinnä voi ehkä kadehtia.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Peril

Quote from: Mika.H on 08.10.2013, 00:15:16
Quote from: Peril on 08.10.2013, 00:09:53
Voi voi sentään, kyllä käy sääliksi.

Rehellinen logiikka on nykyisin toki aika säälittävän harvinaista, mutta ei sitä kannata sääliä. Lähinnä voi ehkä kadehtia.

Ei tässä kukaan logiikkaa sääli. Ihan loogisesti tämä etenee. Paska tulee tuulettimesta takaisin. Säälittää toisten pahaolo, ihan viattomien ihmislapsukaisten joiden huumoria ei ymmärrä kukaan. Vitsi vitsi. Ei oikeasti säälitä pätkääkään. Sitä saa mitä tilaa.

Peril

Quote from: Emo on 03.10.2013, 15:28:59
Olisi jo aika persujenkin päästä näistä natsijutuista eteenpäin kun nämä ovat ihan älytöntä ajanhukkaa.
Pitäisi keskittyä huonon maahanmuuton ja mokutuksen vastustamiseen, EU:hun, tukiaisiin ja eurosta irtaantumiseen, eikä kuvailla kaveria eduskunnassa.

Sillä välin kun PS keskittyy persuilemaan ja heittelee läppää milloin mistäkin, niin muut tekevät työt. Räsänen ehti jo puuttumaan paperittomien maasta käännytettävien ongelmaan. Halla-aho lähtee kyselemään asiaa, johon on jo suunnitelma olemassa. Vastaus tosin tulisi esille pyytämättäkin ja vaikka Halla-aho keskittyisi tekemään Suomi-Ukraina sanakirjaa seuraavan vuoden tai tutkisi hieman lisää kirkkoslaavia ammuntojen välissä.

kaivanto

Quote from: Jussi Halla-aho on 07.10.2013, 22:10:00
En usko, että ymmärrät niitä syitä, joiden vuoksi et ole kansanedustaja. Yksi keskeinen syy on ehdottomuus ja haluttomuus minkäänlaisiin kompromisseihin keinojen suhteen. Eli syynä ovat juuri sellaiset ominaisuudet, joiden puutetta moitit minussa ja muissa.

Lukuisat ihmiset, jotka minut tuntevat eivät tuosta kuvauksesta minua tunnista. Mehän emme toisiamme tunne, jos joku ei sitä tiennyt. Minua kohtaan on tietysti enemmän ennakkoluuloja kuin keskimääräistä vihervasemmistolaista neekeriä kohtaan, ja meidän tyylimme vain on erilainen. Älkäämme antako sen haitata silloin kun olemme samaa mieltä. Jos meidät saisi risteytettyä, tulos saattaisi olla Geert Wilders.

K.K.

Ministeri Huovinen natsiepisodista: "Puhemies Heinäluoma oli selvästi järkyttynyt"

Peruspalveluministeri Susanna Huovinen (sd.) kirjoittaa Demokraatin kolumnissaan eduskunnan kyselytunnista viime viikolla. Tunnelma oli Huovisen mukaan poikkeuksellinen. Syy siihen olivat natsitervehdyksestä otetut kuvat ja perussuomalaisten kansanedustajan James Hirvisaaren saama huomautus eduskunnan puhemieheltä.

- Puhemies Eero Heinäluoma oli selvästi järkyttynyt koko eduskunnan puolesta ja syystä. Natsikuvat eivät ole vitsi. Kuten Heinäluoma totesi, natsit aiheuttivat miljoonien juutalaisten kuoleman ja aiheuttivat toisen maailmansodan kärsimykset ja kauhut.

Pahinta eivät ole pahojen teot, vaan hyvien hiljaisuus.

Huolimatta ihmisten koulutustason noususta sekä matkailun ja kansainvälisen kanssakäymisen lisääntymisestä, suvaitsemattomaan ilmapiiriin törmää vieläkin liian usein, Huovinen kirjoittaa.

- Maahanmuuttajia syytetään milloin töiden viemisestä, milloin työttömänä olosta. Erilainen seksuaalinen suuntautuminen tarkoittaa usein eriarvoista kohtelua. Vammaiset tai vajaakuntoiset eivät työllisty epäilevien asenteiden takia.

Huovinen pohtii, kuinka helppoa on sanoa juhlapuheissa, että erilaisuus on rikkaus, mutta toimia toisin käytännössä.

- Eikö Martin Luther King ollut oikeassa sanoessaan, että pahinta eivät ole pahojen teot, vaan hyvien hiljaisuus?

Huovinen sanoo, että jos haluamme muuttaa asenteita, se ei tapahdu lain voimalla, vaan jokaisella on vastuunsa. Huovinen kertoo Armas-ukistaan.

- Hän teki pitkän uran paperitehtaalla. Hän ei ollut kouluja käynyt, mutta elämänkoulua sitäkin enemmän. Jo nuorena poikana hänen oli lähdettävä toimeentulon perässä maailmalle. Ehkä oma köyhä lapsuus ja nuoruus opetti ukille toisten ihmisten auttamisen ja arvostamisen. Hänen mottonsa kulkee mukanani aina: "Toine toistaa mollaa, kaik samanlaisii ollaa."

http://www.demari.fi/politiikka/uutiset/15387-ministeri-huovinen-natsiepisodista-puhemies-heinaluoma-oli-selvasti-jarkyttynyt

QuotePuhemies Eero Heinäluoma oli selvästi järkyttynyt koko eduskunnan puolesta ja syystä. Natsikuvat eivät ole vitsi. Kuten Heinäluoma totesi, natsit aiheuttivat miljoonien juutalaisten kuoleman ja aiheuttivat toisen maailmansodan kärsimykset ja kauhut.

Pahinta eivät ole pahojen teot, vaan hyvien hiljaisuus.

Huolimatta ihmisten koulutustason noususta sekä matkailun ja kansainvälisen kanssakäymisen lisääntymisestä, suvaitsemattomaan ilmapiiriin törmää vieläkin liian usein, Huovinen kirjoittaa.

- Maahanmuuttajia syytetään milloin töiden viemisestä, milloin työttömänä olosta
Ja siitä syystäkö, että on olemassa natseja, antisemitistejä ja muita kahjoja, ei saisi vastustaa Suomelle haitallista maahanmuuttoa..?

QuoteHuovinen pohtii, kuinka helppoa on sanoa juhlapuheissa, että erilaisuus on rikkaus
:roll:

td

Quote from: K.K. on 08.10.2013, 05:16:00
Ministeri Huovinen natsiepisodista: "Puhemies Heinäluoma oli selvästi järkyttynyt"

Toivottavasti ministeri Huovinen on vienyt Eeron edes nisukahville ja auttanut tätä selviytymään pahimman yli. Voi Eero parkaa :'(

QuoteNatsikuvat eivät ole vitsi. Kuten Heinäluoma totesi, natsit aiheuttivat miljoonien juutalaisten kuoleman ja aiheuttivat toisen maailmansodan kärsimykset ja kauhut.
Pahoin pelkään että Eeron mielenterveys järkkyy lopullisesti mikäli joku sattuu näyttämään hänelle kuvan Stalinista.

Voimia Eerolle!
Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa. -Adolf Erik Ehrnrooth #kivapuhe 1939-

kaivanto

IDA

Quote from: K.K. on 08.10.2013, 05:16:00
- Eikö Martin Luther King ollut oikeassa sanoessaan, että pahinta eivät ole pahojen teot, vaan hyvien hiljaisuus?

Jotenkin polleaa asettaa itsensä pokkana hyvien puolelle. Martin Luther King tuskin olisi kehdannut verrata itseään sorrtettuihin ministerinaitiosta, mutta jokainen tietysti taaplaa tyylillään ja Susanna Huovisen tyyli on ilmeisesti sitten tuo.

dothefake

Hyvin ei ole asiat, kun puhemiehellä melkein paskat housussa käsieleestä. Meinaan, jos tänne joku hyökkäisi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Vasarahammer

Huovinen teki näppärästi verbaalisella silmänkääntötempulla puhemies Heinäluomasta uhrin. Jotenkin hän onnistui yhdistämään oman köyhistä oloista nousseen isoisänsä tapahtuneeseen, vaikka yhteyttä on vaikea löytää. Ehkä Huovisella oli pula siirapista juttua kirjoitettaessa.

Heinäluoma on joka tapauksessa puhdas ay-politrukki, joka on käynyt kielkursseilla Englannissa veronmaksajan kustannuksella.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

IDA

Quote from: Vasarahammer on 08.10.2013, 07:07:09
Huovinen teki näppärästi verbaalisella silmänkääntötempulla puhemies Heinäluomasta uhrin. Jotenkin hän onnistui yhdistämään oman köyhistä oloista nousseen isoisänsä tapahtuneeseen, vaikka yhteyttä on vaikea löytää. Ehkä Huovisella oli pula siirapista juttua kirjoitettaessa.

Heinäluoma on joka tapauksessa puhdas ay-politrukki, joka on käynyt kielkursseilla Englannissa veronmaksajan kustannuksella.

Niin ja tuskin kukaan sentään aidosti järkyttynyt Seppo Lehdon tempusta oli. Se nyt vain oli mauton ja myös huono yhdistyessään muihin kuin Lehtoon itseensä. Kaiken kaikkiaanhan koko skandaali syntyi poliittisella pelillä, jonka on likaista ja epärehellistä. Ja siitä ehkä onkin syytä olla pöyristynyt.

kaivanto

Minä olen syvällisesti pöyristynyt siitä huumorin- ja suhteellisuudentajuttomuudesta, joka on vallallaan jopa Hommafoorumilla. Oletteko te käyneet ulko mailla? Puhutteko te vieraita kieliä? Miten voitte katsoa itseänne peiliin?

Alkaa tuntua siltä, että johtavat poliitikkomme ovat kotoisin joltain hirviötehtaalta:
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=8894

Olen viettänyt yön ryyppäämättä ja hahmotellen pitkää blogikirjoitusta/tiedotetta tästä heilauskaustista ulkomaista mediaa varten. Täytyy nukkua päivän yli.

IDA

Quote from: kaivanto on 08.10.2013, 07:51:54
Minä olen syvällisesti pöyristynyt siitä huumorin- ja suhteellisuudentajuttomuudesta, joka on vallallaan jopa Hommafoorumilla. Oletteko te käyneet ulko mailla? Puhutteko te vieraita kieliä?

No ei varmasti tietenkään kukaan siinä määrin kuin sinä. Sen verran vähälle on matkustelu jäänyt, että ainakaan itse en osaa iskelmääkään maailman taiteen huippuna pitää, enkä välttämättä pidä sen esittämisestä eduskuntatalon yleisölehtereillä. Olen enemmän vanhakantaisesti kansanmusiikin ja klassisen musiikin ystäviä.

Pitää olla aika sokea, jos ei ymmärrä mikä tässä meni pieleen ja toisaalta myös, jos ei ymmärrä kuinka kilpailevien puolueiden ehdokkaat yrittävät repiä siitä kaiken irti.

Mika.H

Fakta kun nyt kuitenkin on se, että sepi teki eduskunnassa natsitervehdyksiä ja hirvisaari niitä sitten kuvasi.

En nyt oikein osaa vieläkään keksiä syytä miksi noin teki, ellei tarkoitus olisi sitten ollut provosoida sen verran, että saisi kenkää ja samalla sepin julkisuuteen.

Vaikka nyt kuinka asiaa miettisin niin kenkäähän tuosta pitääkin antaa.

Mutta edelleen olen sitä mieltä, että koko juttu kääntyy vielä win-win-tilanteeksi. Hieman aikaa tästä hölistään, mutta nyt on Jameksella latu auki ja välimatkaa mm Jussiin on tarpeeksi.

Ja ihan oikein, että soini ja pirkko saavat hieman painetta. Noiden aika meni jo... Soini hoiti tonttinsa Jytkyn aikaan melko erinomaisesti, mutta nyt on kone hieman hyytynyt kun Audin takapenkki kiiluu silmissä, eikä soini ole oikein noin ison puolueen johtaja. pirkosta en viitsi sanoa mitään.

Nyt vaan jäitä hattuu ja kohti uusia seikkailuja.

kaivanto

Mika.H. on vähintäänkin hyvä kartturi.

Nyt olen vähän ryypännyt, joten en kirjoita enempää.

Blanc73

Minä olen syvällisesti pöyristynyt siitä huumorin- ja suhteellisuudentajuttomuudesta, joka on vallallaan jopa Hommafoorumilla. Oletteko te käyneet ulko mailla? Puhutteko te vieraita kieliä? Miten voitte katsoa itseänne peiliin?

Alkaa tuntua siltä, että johtavat poliitikkomme ovat kotoisin joltain hirviötehtaalta:

Olen viettänyt yön ryyppäämättä ja hahmotellen pitkää blogikirjoitusta/tiedotetta tästä heilauskaustista ulkomaista mediaa varten. Täytyy nukkua päivän yli.

Mitä huumoria siinä on että Persujen kansanedustaja laahaa eduskuntaan tunnetun häirikön natsipeformansseineen ja täten koko puolue saa paskaa niskaansa? Miksi medialle pitää antaa tuollainen helppo syöttö, jota se odottaa kokoajan kun kyseessä on Persut ja varsinkin se nuivaryhmä. Tuota ryhmää toimittajat valvovat 24h/vrk odottaen uutta kohua ja sitten yksi pelle toisen avustuksella antaa sen heille hopeatarjottimella. Helvetin huonoa huumoria minun mielestäni.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

kaivanto

Helvetinmoista röyhkeyttä väittää ja yrittää mitätöidä poliittista protestia huonoksi huumoriksi. Seppo Lehto on Suomen Pussy Riot. Ja yksi pilkan kohteistakin on sama eli Puttosen Valtsu, Venäjän presidentti.

Tämäkään linkkaukseni ei ollut käsittääkseni huumoria:
http://tundratabloids.com/2013/10/finns-mp-james-hirvisaari-gets-the-boot-from-the-party-over-nazi-hand-salute-picture-in-parliament-house.html

pamaus

Asiasta kolmanteen ja siitä huumoriin. Hovimuusikko Ilkkako se oli kävi aamulla 8 jälkeen Aamulypsyssä lurauttamassa rallin Mä Hirvisaari oon mukaille Alatalon Maalaispoika klassikkoa  ;D
Pamaus - tapahtui Viipurissa 30.11.1495 ja uudestaan 19.5.2024  https://mil.in.ua/en/news/an-explosion-occurs-at-an-oil-depot-in-vyborg/ . Vajakkien keskuudessa uumoillaan  ullatusilotuksen sattuneen.

Rouge

Quote from: Miniluv on 04.10.2013, 10:14:48
Sanoin jo tuolla aikaisemmin, että Muutos 2011 ensimmäisen puheenjohtajan Juha Mäki-Ketelän ansiota on, että Lehto, mustapartaiset miehet ja hailaajat jätettiin[...]

Totally ootee, mutta ehdottaisin genretermistöön tälle lehterihailaaja-lahtariheilaajalle pseudonyymiä "hän joka käyttää eri paikoissa eri ovia" :)
Quote from: Ink Visitor on 03.10.2013, 13:48:00
Lehto on melkein joutunut painumaan maan alle. Aniharva tietää, missä hän asuu. Osoite on salainen.
- Kuljen kaupungilla valoisaan aikaan ja turvallisia reittejä. Eri paikoissa liikkuessani käytän eri ovia. Facebookissa minulle ehdotellaan tapaamisia. Niihin en vastaa. [...]
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288605504694.html

Blanc73

Quote from: kaivanto on 08.10.2013, 09:13:23
Helvetinmoista röyhkeyttä väittää ja yrittää mitätöidä poliittista protestia huonoksi huumoriksi. Seppo Lehto on Suomen Pussy Riot. Ja yksi pilkan kohteistakin on sama eli Puttosen Valtsu, Venäjän presidentti.

Tämäkään linkkaukseni ei ollut käsittääkseni huumoria:
http://tundratabloids.com/2013/10/finns-mp-james-hirvisaari-gets-the-boot-from-the-party-over-nazi-hand-salute-picture-in-parliament-house.html

Seppo Lehto eduskunnan lehtereillä on vakavasti otettava poliittinen protesti? Huumorimiehiä selvästi tuo kaivanto...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."