News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

"maahanmuuttajanaisten identiteettineuvotteluista, toimijuuden tiloista ja..."

Started by herra 4x, 19.06.2009, 23:02:25

Previous topic - Next topic

herra 4x

Juhannustesti. Itse en pystynyt lukemaan puolta sivua pitemmälle puklaamatta, pystytkö sinä?

Voi muumi kaikkeen sitä törmää ja kaiken veronmaksaja maksaa.

http://uta.fi/laitokset/naistutkimus/keskinen.htm
Rakkaudesta lajiin.

maitotyttö

Kyllähän maahanmuuttajanaiset kärsivät väkivallasta kotona. En kuitenkaan tiedä, onko siihen paras apu esimerkiski tämäntyyppinen tutkimustieto, joka kohdistuu mediarepresentaatioihin, ohjelmateksteihin ja professionaalisiin käytäntöihin, joiden kautta kuvaa maahanmuuttajanaisiin kohdistuvasta väkivallasta rakennetaan ja joilla siihen pyritään puuttumaan.

Olisiko kuitenkin parempi, että näillä naisilla olisi paikka, josta he tietäisivät ja johon he voisivat mennä lapsineen ilman pelkoa, että he tulevaisuudessakaan altistuvat suvun/klaanien rankaisutoimille.

herra 4x

Quote from: maitotyttö on 19.06.2009, 23:17:53

Olisiko kuitenkin parempi, että näillä naisilla olisi paikka, josta he tietäisivät ja johon he voisivat mennä lapsineen ilman pelkoa, että he tulevaisuudessakaan altistuvat suvun/klaanien rankaisutoimille.

Olisi, ilman muuta. En postauksessani siis pyrkinyt väheksymään tätä ongelmaa, mikä on todellinen ja piilossa ja vakava, vaan kritisoin sitä minkä sinä ja kaikki muut ajattelevat lukijat näkevät esimerkiksi tuota sivua lukiessa: tolkuton paperisuus ja pseudotiede "naistutkimuksen" poteroihin jumiutuminen.
Rakkaudesta lajiin.

stadilainen

Liikaa kouluja käynyt,hienoja mitäänsanomattomia fraaseja jauhava sekopää. ei kukaa tavallinen ihminen viitti lukee tommosta paskaa. Kertoo kai siitä ettei kukaa ota todesta nykyää,jos ei joka toinen sana oo jotai yliopistossa opittua asioitten nimittämistä muka hienosti.Tuskin tajuu ittekkää mitä paskaa suoltaa.Joku konstihan niillä täytyy olla erottua tavallisista ihmisistä,että saa tutkimusapurahoja .
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Kari Kinnunen

Itsekin ns. paskaduunin tekijänä en juurikaan ole kiinnostunut tieteilijöiden touhuista. Minulla ei ole edes kompetenssia ottaa kantaa tieteellisiin tutkimuksiin.

Terve järki kuitenkin sanoo että maahanmuuttaja naisten, erityisesti muslimien, asioihin kannattaisi feministien kiinnittää huomiota.

Nimimerkillä:
Suomalainen perusjuntti.

herra 4x

Quote from: Kari Kinnunen on 19.06.2009, 23:33:35
Itsekin ns. paskaduunin tekijänä en juurikaan ole kiinnostunut tieteilijöiden touhuista. Minulla ei ole edes kompetenssia ottaa kantaa tieteellisiin tutkimuksiin.

Terve järki kuitenkin sanoo että maahanmuuttaja naisten, erityisesti muslimien, asioihin kannattaisi feministien kiinnittää huomiota.

Olet mielestäni asian ytimessä. Olen samaa mieltä. Mutta kiinnittävätkö feministit siihen huomiota? Vai onko tämän "sukupuolittuneen väkivallan" (trademark) kohde jostain syystä vain ja ainoastaan sinä ja minä, suomipojat liikennevaloissa?
Rakkaudesta lajiin.

Kari Kinnunen

Quote from: herra 4x on 19.06.2009, 23:39:14
Olet mielestäni asian ytimessä. Olen samaa mieltä. Mutta kiinnittävätkö feministit siihen huomiota? Vai onko tämän "sukupuolittuneen väkivallan" (trademark) kohde jostain syystä vain ja ainoastaan sinä ja minä, suomipojat liikennevaloissa?

Joskus tuntuu, vain joskus, että 'sukupuolittunutta väkivaltaa'™ harrastaa vain VHM. Muitten kuin VHM suorittama naisiin kohdistuva väkivalta on vain 'rikasta kulttuuria'™ joka elävöittää katukuvaamme.

Kuinkahan moni nuori nainen kohtaa tänä kesänä kulttuurien rikkauden kaupunkiemme kaduilla ja puistoissa?

Ammadeus

Quote from: Kari Kinnunen on 19.06.2009, 23:58:48

Joskus tuntuu, vain joskus, että 'sukupuolittunutta väkivaltaa'™ harrastaa vain VHM. Muitten kuin VHM suorittama naisiin kohdistuva väkivalta on vain 'rikasta kulttuuria'™ joka elävöittää katukuvaamme.

Kuinkahan moni nuori nainen kohtaa tänä kesänä kulttuurien rikkauden kaupunkiemme kaduilla ja puistoissa?

Eräs telaketju feministi ilmaisi minulle tämän asian"en hyväksy mutta ymmärrän"
Voi muumi että muumitti..

turha jätkä

QuoteToinen osa tutkimustani kohdistuu mediarepresentaatioihin, ohjelmateksteihin ja professionaalisiin käytäntöihin, joiden kautta kuvaa maahanmuuttajanaisiin kohdistuvasta väkivallasta rakennetaan ja joilla siihen pyritään puuttumaan. Analysoin sukupuolen, 'rodun', etnisyyden ja kansallisuuden tuottamista näissä määrittelyissä. 

Jos kykenee lukemaan tuon lauserakennelman hermostumatta ja vielä jaksaa miettiä, että mitä siinä oikein sanotaan, niin voi yllätyksekseen huomata kysymyksenasettelun sinänsä varsin mielenkiintoiseksi. Sitä en tiedä millaisia tuloksia tutkija on saanut, mutta aihe sinänsä on mielenkiintoinen. Tutkimustuloshan kun periaatteessa voi olla vaikka sellainen, että mediarepsesentaatioissa ja vastaavissa hässäköissä koetetaan piilottaa 'rodun', etnisyyden ja kansallisuuden vaikutukset, jos vaikutukset ovat mokutuksen kannalta ongelmalliset.

saint

Quote from: Ammadeus on 20.06.2009, 17:17:44
Quote from: Kari Kinnunen on 19.06.2009, 23:58:48

Eräs telaketju feministi ilmaisi minulle tämän asian"en hyväksy mutta ymmärrän"
Voi muumi että muumitti..

Muumitus johtuu ehkä siitä, että noiden tela ketju feministien ymmärrys huitelee niin korkeissa sfääreissä, että tällaista tavallista junttia alkaa helposti huimata yrittäessään ymmärtää moista ymmärtämistä. 
"Annapas kun autan; tässä lisää köyttä"  -Leso