News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Abde Husseinin Facebook-tarina rasismista

Started by kurko69, 27.09.2013, 12:33:41

Previous topic - Next topic

kurko69

https://www.facebook.com/imAbde?fref=ts

QuoteSen verra tylsää et jaan teijänkaa pienen tarinan joka tapahtu tossa viime vappuna.

Olin junassa tulossa helsingistä päivällä, istuin 4-henkisessä paikassa yksin, ikkunan puoleisella penkillä, kun vaunuun asteli kolme tummiin pukeutunutta nuorta miestä ja yksi nainen. Siinä vaunun oven suulla ne mulkoili mua jonkin aikaa ja kolme päätti ahtautua siihen mun eteen kahden henkilön paikkaan ja se neljäs istui siihen mun viereiseen tuoliin, mutta ihan siihen kulmalle ettei se millään tapaa osuisi muhun. Hymyilin vähän ja jatkoin musiikin kuuntelua. Siinä samassa huomasin vastapäätäni istuvien kahden miekkosen puheen ja painoin hetkeksi musiikin pauselle. ''Kato tota apinaa, se ei varmaa ymmärrä yhtää mitä mä sanon''. En voinut ku hymyillä, ja siinä samassa samainen mies vastasi eleeseeni, ''kato nyt tota lakupekkaa, kyl sopii hymyillä ku meijä verorahoil elää''. Siinä vaiheessa otin kuulokkeet pois ja kysyin, voinko kenties auttaa. Mies naurahti ja sanoi ''kyl se apina jonkiverran suomee osaa'', ja siinä samassa sen kaverit alko nauraa. ''Uskon että puhun suomea paremmin kuin sinä'' vastasin tälle samalle miehelle, johon hän loukkaantuneena huusi ''et vitussa!''. Sama huudahdus herätti kanssamatkustajien kiinnostuksen ja he alkoivat kuuntelemaan. ''No jos olet niin taitava äidinkielen taitaja, kerroppa mulle mitä eroa on imperfektillä ja pluskvamperfektillä?''. Tämä kysymys sai miehen hiljaiseksi ja pikkaisen punaiseksi. ''Mitä vittuu sä selität?'' vastasi mies vähän nolona ja nurkkaan ajettuna. ''Sä vitun apina syöt meijä verorahoja ja tuut tänne huutelemaan'' tokaisi tämä neropatti, kokonaan sivuuttamalla kysymykseni. ''Itse asiassa minä työskentelen, mikäs on sinun laitasi, käytkä töissä?'', mies vastasi ettei käy, ''no opiskeletko'' kysyin seuraavaksi ja mies vastasi taas kielteisesti. ''Eli et käy töissä etkä opiskele, asutko vielä vanhemmillasii?'' utelin seuraavaksi, johon mies taas vastasi ei. ''Eli työtön mies joka ei opiskele asuu yksin, kukakohan maksaa hänen vuokran ja menot?'' sanoin seuraavaksi, ja pieni osa ihmisiä vaunussa alkoi hihittää. Mies meni punaiseksi, ''vitun neekeri sä et tiiä mitää'' mies huusi. En voinut kuin vähän nauraa ja sanoin ''tuo sana ei mitenkään erityisesti loukkaa mua, se kertoo vaan mulle ja tälle vaunulliselle ihmisiä sun älykkyyden tasosta.'' Mies meni sanattomaksi, kumpa se olisikin jäänyt siihen, ''vittu te mustat oikeesti'' hän tokaisi johon välittömästi sanoin, ''ai siitäkö kenkä puristaa, et tykkää mustasta, no kerroppa hyvä mies miksi sun paita, housut ja kengät on mustia?'', jälleen kerran alkoi kuulua naurua ympäriltä. Mies oli tulen punainen, ''vittu tarkotin ruskeeta'' hän tokaisi. ''Jos ruskea väri sua noin paljon häiritsee, sinun hiukset ja silmät on ruskeita, miten pystyt katsoo aamuisin peiliin?'' sanoin pieni naurahdus äänensävyssäni. Ollaan pitäjänmäen kohdalla ja lisä ihmisiä tunkee sisään, vaunu on täynnä, ja tämä mies on tähän asti ollut suuri viihdyke koko vaunulle. Hetken kun se oli hiljaa, huusi hänen vierellään ollut nainen, ''te viette vittu kaikki muijatki''. Sekunnin viiveellä, melkeimpä automaattisesti vastasin ''sulla ei ole mitään hätään, tuskimpa kukaan meikäläinen sekaantuu eläimiin''. Koko vaunu alkoi ulvoa naurusta, edessäni istuvat kaksi miestä ja nainen olivat kaikki punaisempia kuin tomaatti. Juuri ennenkuin heidän pysäkki tuli ja edessäni istuvat kolme nousi seisomaan, sanoi se neljäs, koko matkan hiljaa ollut poika, ''sää oot kyl asiallinen äijä, ja puhut suomeeki nii hyvvi'' pieni virne naamallaan, ja en voinut vastustaa, oli pakko vastata, ''sitku tääl on syntyny ja koko ikänsä asunut, niin muttuu tämmöseks, vähä niiku Domino-keksi, ulkoo tumma mutta sisältä valkoinen''. Jälleen kerran koko vaunullinen ihmisiä alkoi nauramaan äänekkäämin kuin kertaakaan aikaisemmin, muutama taputti ja pari vislasi. Tämä ruudinkeksijä porukka jäi pois ja viereisessä penkeissä istunut todella vanha mies tuli kättelee ja sanoi että ''viimeksi kun olin näin ylpeä, se oli silloinku voitettii sota muutama kymmentä vuosi sitten, muista pitää lippu korkealla ja kun susta tulee pressa, älä vittu mee natoo''  ja pakko sanoo et tuli hyvä fiilis ku pääsi todistaa nii monelle ihmiselle ettei me ulkomaalaiset nuoret olla loppupeleissä niin pahoja ku media antaa kuvan!

HS:n uutisointia ootellessa.  :facepalm:
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

Rusinapulla

Ihanaa, lisää afrikkalaisen kansanperinteen tarinankerrontaa.
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

AuggieWren

Aivan mahtava stoori. Ihan vilpittömästi toivon, että on totta. Ja miksipä ei olisi, ehkä hieman väritetty.

Jokainen kerta, kun teiniapina (siis öyhöttävä teinipelle, tämä kaikille piilomerkityksen etsijöille tiedoksi) saa nenilleen edes kuvainnollisesti, on juhlan arvoinen.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Ville Hämäläinen

Quote from: kurko69 on 27.09.2013, 12:33:41

https://www.facebook.com/imAbde?fref=ts

QuoteSen verra tylsää et jaan teijänkaa pienen tarinan joka tapahtu tossa viime vappuna.

Olin junassa tulossa helsingistä päivällä, istuin 4-henkisessä paikassa yksin, ikkunan puoleisella penkillä, kun vaunuun asteli kolme tummiin pukeutunutta nuorta miestä ja yksi nainen. Siinä vaunun oven suulla ne mulkoili mua jonkin aikaa ja kolme päätti ahtautua siihen mun eteen kahden henkilön paikkaan ja se neljäs istui siihen mun viereiseen tuoliin, mutta ihan siihen kulmalle ettei se millään tapaa osuisi muhun. Hymyilin vähän ja jatkoin musiikin kuuntelua. Siinä samassa huomasin vastapäätäni istuvien kahden miekkosen puheen ja painoin hetkeksi musiikin pauselle. ''Kato tota apinaa, se ei varmaa ymmärrä yhtää mitä mä sanon''. En voinut ku hymyillä, ja siinä samassa samainen mies vastasi eleeseeni, ''kato nyt tota lakupekkaa, kyl sopii hymyillä ku meijä verorahoil elää''. Siinä vaiheessa otin kuulokkeet pois ja kysyin, voinko kenties auttaa. Mies naurahti ja sanoi ''kyl se apina jonkiverran suomee osaa'', ja siinä samassa sen kaverit alko nauraa. ''Uskon että puhun suomea paremmin kuin sinä'' vastasin tälle samalle miehelle, johon hän loukkaantuneena huusi ''et vitussa!''. Sama huudahdus herätti kanssamatkustajien kiinnostuksen ja he alkoivat kuuntelemaan. ''No jos olet niin taitava äidinkielen taitaja, kerroppa mulle mitä eroa on imperfektillä ja pluskvamperfektillä?''. Tämä kysymys sai miehen hiljaiseksi ja pikkaisen punaiseksi. ''Mitä vittuu sä selität?'' vastasi mies vähän nolona ja nurkkaan ajettuna. ''Sä vitun apina syöt meijä verorahoja ja tuut tänne huutelemaan'' tokaisi tämä neropatti, kokonaan sivuuttamalla kysymykseni. ''Itse asiassa minä työskentelen, mikäs on sinun laitasi, käytkä töissä?'', mies vastasi ettei käy, ''no opiskeletko'' kysyin seuraavaksi ja mies vastasi taas kielteisesti. ''Eli et käy töissä etkä opiskele, asutko vielä vanhemmillasii?'' utelin seuraavaksi, johon mies taas vastasi ei. ''Eli työtön mies joka ei opiskele asuu yksin, kukakohan maksaa hänen vuokran ja menot?'' sanoin seuraavaksi, ja pieni osa ihmisiä vaunussa alkoi hihittää. Mies meni punaiseksi, ''vitun neekeri sä et tiiä mitää'' mies huusi. En voinut kuin vähän nauraa ja sanoin ''tuo sana ei mitenkään erityisesti loukkaa mua, se kertoo vaan mulle ja tälle vaunulliselle ihmisiä sun älykkyyden tasosta.'' Mies meni sanattomaksi, kumpa se olisikin jäänyt siihen, ''vittu te mustat oikeesti'' hän tokaisi johon välittömästi sanoin, ''ai siitäkö kenkä puristaa, et tykkää mustasta, no kerroppa hyvä mies miksi sun paita, housut ja kengät on mustia?'', jälleen kerran alkoi kuulua naurua ympäriltä. Mies oli tulen punainen, ''vittu tarkotin ruskeeta'' hän tokaisi. ''Jos ruskea väri sua noin paljon häiritsee, sinun hiukset ja silmät on ruskeita, miten pystyt katsoo aamuisin peiliin?'' sanoin pieni naurahdus äänensävyssäni. Ollaan pitäjänmäen kohdalla ja lisä ihmisiä tunkee sisään, vaunu on täynnä, ja tämä mies on tähän asti ollut suuri viihdyke koko vaunulle. Hetken kun se oli hiljaa, huusi hänen vierellään ollut nainen, ''te viette vittu kaikki muijatki''. Sekunnin viiveellä, melkeimpä automaattisesti vastasin ''sulla ei ole mitään hätään, tuskimpa kukaan meikäläinen sekaantuu eläimiin''. Koko vaunu alkoi ulvoa naurusta, edessäni istuvat kaksi miestä ja nainen olivat kaikki punaisempia kuin tomaatti. Juuri ennenkuin heidän pysäkki tuli ja edessäni istuvat kolme nousi seisomaan, sanoi se neljäs, koko matkan hiljaa ollut poika, ''sää oot kyl asiallinen äijä, ja puhut suomeeki nii hyvvi'' pieni virne naamallaan, ja en voinut vastustaa, oli pakko vastata, ''sitku tääl on syntyny ja koko ikänsä asunut, niin muttuu tämmöseks, vähä niiku Domino-keksi, ulkoo tumma mutta sisältä valkoinen''. Jälleen kerran koko vaunullinen ihmisiä alkoi nauramaan äänekkäämin kuin kertaakaan aikaisemmin, muutama taputti ja pari vislasi. Tämä ruudinkeksijä porukka jäi pois ja viereisessä penkeissä istunut todella vanha mies tuli kättelee ja sanoi että ''viimeksi kun olin näin ylpeä, se oli silloinku voitettii sota muutama kymmentä vuosi sitten, muista pitää lippu korkealla ja kun susta tulee pressa, älä vittu mee natoo''  ja pakko sanoo et tuli hyvä fiilis ku pääsi todistaa nii monelle ihmiselle ettei me ulkomaalaiset nuoret olla loppupeleissä niin pahoja ku media antaa kuvan!

HS:n uutisointia ootellessa.  :facepalm:

joopa joo, tollasta ei varmasti oo tapahtunut:D Ikävä huomata että demarit tekee jo valeprofiileja facebookiin että saa näitä juttuja keksittyä ja leviteltyä. Itse en maksaisi siitä 2,5 miljoonaa euroa että saisin sillä summalla jonkun ymmärtämään imperfektin.
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Svart Lucia

On se Abde sanavalmis, on se. Ja mahdollisimman objektiivisesti kertoo tapahtumista.  :facepalm:
Teitä epäillään vihervasemmistolaisista sympatioista. Kuulustelut alkavat huomenna.

"Tästä näkee millaista on nykyään informaatiosodankäynti tai mielipiteisiin vaikuttaminen. Se on teollista tietoista toimintaa" - Viestintäasiantuntija Katleena Kortesuo seurasi A2 Pakolais-illan herättämää keskustelua Twitterissä.

kriittinen_ajattelija

Noh rasismi sitä neekeri tätä, kuinka huisiii...  :flowerhat:

Juttu ei herättänyt minussa mitään tunteita riippumatta siitä onko totta vai ei...
Onhan kaikilla kokemuksia känniläisten örvellyksen kanssa junassa ja muuallakin, ei tarvi siitä alkaa mitään numeroa tekemään.

viereisessä penkeissä istunut todella vanha mies tuli kättelee ja sanoi että ''viimeksi kun olin näin ylpeä, se oli silloinku voitettii sota muutama kymmentä vuosi sitten, muista pitää lippu korkealla ja kun susta tulee pressa, älä vittu mee natoo''
Heheh jjuujuuu  ;)

Olisikohan tuolla facebook tykkääjiä yhtä paljon jos tuo kaveri olisi ollut kantasuomalainen jota joku olisi alkanut apinaksi kutsumaan esim. musta mies olisi alkanut kutsua valkonaamaa apinaksi.
Vai vieläkö orjalaivoihin suomessa tehty terva vaikuttaa..
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." - Master Yoda

Santeri

Quote from: aivotiehye on 27.09.2013, 12:41:18
joopa joo, tollasta ei varmasti oo tapahtunut:D Ikävä huomata että demarit tekee jo valeprofiileja facebookiin että saa näitä juttuja keksittyä ja leviteltyä. Itse en maksaisi siitä 2,5 miljoonaa euroa että saisin sillä summalla jonkun ymmärtämään imperfektin.

Ottamatta kantaa siihen mitä on tapahtunut tai ollut tapahtumatta, niin tuskin tuo nyt valeprofiili on, jos vuodesta 2006 ollut facebookissa ja kavereita kertynyt sen 3,5k...
"Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla."

Ville Hämäläinen

Quote from: kriittinen_ajattelija on 27.09.2013, 12:47:45
Noh rasismi sitä neekeri tätä, kuinka huisiii...  :flowerhat:

Juttu ei herättänyt minussa mitään tunteita riippumatta siitä onko totta vai ei...
Onhan kaikilla kokemuksia känniläisten örvellyksen kanssa junassa ja muuallakin, ei tarvi siitä alkaa mitään numeroa tekemään.

viereisessä penkeissä istunut todella vanha mies tuli kättelee ja sanoi että ''viimeksi kun olin näin ylpeä, se oli silloinku voitettii sota muutama kymmentä vuosi sitten, muista pitää lippu korkealla ja kun susta tulee pressa, älä vittu mee natoo''
Heheh jjuujuuu  ;)

Olisikohan tuolla facebook tykkääjiä yhtä paljon jos tuo kaveri olisi ollut kantasuomalainen jota joku olisi alkanut apinaksi kutsumaan?
Vai vieläkö orjalaivoihin suomessa tehty terva vaikuttaa..

Minkähän sodan se vanha somali oli käynyt 30v sitten, jonkun huumesodan vai? ja kummalla puolella taisteli?

Ville Hämäläinen

Quote from: Santeri on 27.09.2013, 12:50:02
Quote from: aivotiehye on 27.09.2013, 12:41:18

Ottamatta kantaa siihen mitä on tapahtunut tai ollut tapahtumatta, niin tuskin tuo nyt valeprofiili on, jos vuodesta 2006 ollut facebookissa ja kavereita kertynyt sen 3,5k...

En ole mikään facebook asiantuntija mutta jos kavereita on 3500kpl niin siinä on kyllä sitten jo perheenyhdistämiset mukana

John Doe

"Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla"

Malla

Epistä! Matkustan usein pk-seudun julkisilla enkä ole koskaan törmännyt vastaavaan, noin huolella käsikirjoitettuun draamaan. Ölisijöitä toki on, mutta yleensä he eivät antaudu pitkään keskusteluun. Taputuksia en ole kuullut.

Rusinapulla

Quote from: John Doe on 27.09.2013, 12:53:55
"Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla"
Joudut valitettavasti kirjautumaan feissiin päästäksesi Topeliuksen jäljille.
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."

Reinhardt42

Veti kyllä Ricky-boystakin paremmaks ja ohi 16-0.
Tälle toivottovasti saamme todistajiakin junanvaunullisen. Siellä kuitenkin ulvottiin kuset housussa naurusta, luulisi löytyvän halukkaita todistajia. Rasistejakin oli heti neljä.
Ainakin se hel-vetin vanha sodan voittanut presidentiksitoivottaja täytyy löytyä ellei sitten ole juuri kuollut onnesta.
Aika saatananmoista tiäksäämeininkiä.

AuggieWren

Ihme kyynisyyttä. Minulle tuo tarina sai hymynkareet suupieliin. Ihan riippumatta totuudesta. Sitä paitsi teiniapinoiden (ne mustaan pukeutuneet kalpeanaamat) liikkuessa porukalla on öyhötystä melko suurella todennäköisyydellä odotettavissa, joten siltä osin uskottavakin. Loppuosasta täytyy sanoa, että nykyaikana ollaan niin kyynisiä, että erityisesti vilpittömät kannustuksen sanat kuulostavat kirjoitettuina aika noloilta, joten en nyt niitäkään menisi heti dissaamaan ja väittämään paskapuheeksi.

(Ainoa oikeasti epäilyttävä asia tarinassa oli se, että teiniapinalauma uskaltaisi ryhtyä Leppävaaraan menossa olevassa A-junassa huutamaan neekeriä. Sen verran tiheästi, hmm.. värikästä porukkaa näissä junissa liikkuu.)
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Goldstein

Pics or it didn't happen.

Sinänsä on totta, että tällaisia eeppisiä episodeja tapahtuu joka päivä - tapahtumapaikka ei vain ole Suomi vaan mokuttajien päiväunet.

Arvostan sanavalmiutta ja idioottien nöyryytystä, ja erityisen paljon juuri siitä syystä, että tuolla kadulla ja junassa siihen ei oikeassa elämässä törmää käytännössä koskaan. Sinänsä siis minäkin "toivon", että ownaus-juttu olisi totta, mitä se tietenkään ei ole, mutta toisaalta facebook-huomion kerjäyksen itseriittoinen sävy on sen verran ärsyttävä, että en nyt hirveästi alkaisi Abdelle taputtelemaan, vaikka kertomuksessa totuuden jyvä olisikin. 
"We sleep between the storm that was
and the storm which has to come" -Moonspell

P

Quote from: Rusinapulla on 27.09.2013, 12:36:53
Ihanaa, lisää afrikkalaisen kansanperinteen tarinankerrontaa.

Like a Boss. On moduksetkin hallussa! Kotoutuminen onnistuu. Onkohan tässä nyt käsille se valtion monikulttuurisuusoppaan kuvaama kultamunan kuoriutuminen?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Fiftari

Quoteviereisessä penkeissä istunut todella vanha mies tuli kättelee ja sanoi että ''viimeksi kun olin näin ylpeä, se oli silloinku voitettii sota muutama kymmentä vuosi sitten, muista pitää lippu korkealla ja kun susta tulee pressa, älä vittu mee natoo''
No nyt lähti mopo käsistä  ;D
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

P

Quote from: Svart Lucia on 27.09.2013, 12:41:42
On se Abde sanavalmis, on se. Ja mahdollisimman objektiivisesti kertoo tapahtumista.  :facepalm:

Mutta minne ne ablodit jäivät pois tästä variaatiosta?

Tässä versio, jossa on myös julkinen liikenneväline ja tehdään jopa natsitervehdyksiä!

http://www.rantapallo.fi/myexploration/2013/09/24/rotupetturi/

Ja maininta tarinasta, jota en tunne? "Lukenut vain, kuinka nuoreen somalityttöön tumpataan bussipysäkillä tupakka muiden ihmisten puuttumatta asiaan mitenkään. "

Olen kuullut vain junastapaiskaamisesta. Tuo tumppauscausti on mennyt minulta ohi?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

Malla

Quote from: P on 27.09.2013, 13:09:20

Olivathan ne siellä, "muutama taputti".

P

Quote from: Fiftari on 27.09.2013, 13:08:56
Quoteviereisessä penkeissä istunut todella vanha mies tuli kättelee ja sanoi että ''viimeksi kun olin näin ylpeä, se oli silloinku voitettii sota muutama kymmentä vuosi sitten, muista pitää lippu korkealla ja kun susta tulee pressa, älä vittu mee natoo''
No nyt lähti mopo käsistä  ;D

Nuivan kirjoituskilpailun ainesta?

P

Quote from: Malla on 27.09.2013, 13:17:00

Niin, mutta koko bussinhan olisi pitänyt taputtaa..

kurko69

Kommenteissa joku kertoo kuinka ei ole tärkee oliko tarina totta, VAAAAN se idea. Mitälie sillä sitten haetaan.  :facepalm:
Tämä on täysin pinnallinen asia. Tämä on muotia taviksille. Heille myydään ajatusta, jossa he nousevat tavisten yläpuolelle tässä tapauksessa ulkomaalaisen poikaystävän kautta, koska multikulti on kul. Ironista tietysti on se, että sillä tavoin he tekevät itsestään todellisen taviksen. -elven archer

Micke90

Täysin tuulesta temmattu tarina täynnä kielioppi- ja kirjoitusvirheitä. Ja oikein viime vappuna tapahtunut, mutta kaveri päätti jakaa sen vasta nyt? Afrikkalaista tarinankerrontaa parhaimmillaan!  ;D

Ja ehkä sompun kannattaisi korjata nuo omat kirotus vireensä enen ku akaa vitu nevoo tosii!  ;D

Rusinapulla

Quote from: kurko69 on 27.09.2013, 13:26:28
Kommenteissa joku kertoo kuinka ei ole tärkee oliko tarina totta, VAAAAN se idea. Mitälie sillä sitten haetaan.  :facepalm:
Joulupukki tuo kilteille lapsille lahjoja ja tuhmille risuja. Niih.

Marius

Mikäli jotain on reaalimaailmassa tapahtunut, niin olosuhteet, todennäköisyydet sekä päähenkilö huomioonottaen arvelen, että on tapahtunut perseilyä, josta on huomautettu, ja kosto elää, vaikka naamakirjassa.

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Kim Evil-666

Kuulostaa niin epätodelta , kliseineen päivineen , etten usko . Sinänsä mauton huutelu ja öyhöttäminen , siis silloin kun sitä tapahtuu on noloa . Mutta voisiko jokin taho puuttua kirjoituksillaan esim . feijojen huuteluun pottunokille . Se on enemmän kuin tavallista , että tuo yksi osa kulttuuririkastajistamme tapaa huudella sivullisille mitä sylki suuhun tuo .
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Malla

Quote from: P on 27.09.2013, 13:18:18
Quote from: Malla on 27.09.2013, 13:17:00

Niin, mutta koko bussinhan olisi pitänyt taputtaa..

Eiku junavaunullisen.
Taputusten niukkuutta kompensoivat varmasti naurunremakka ja vihellykset.

Franklin

Kylläpä on Abdella ainakin todella vilkas mielikuvitus. Näitä Like a boss-tarinoita yhdistää aina rasistihuutelijoiden uskomaton typeryys. Tuskin kukaan on noin tyhmä, että ajaisi itsensä muutamalla vastauksella täydellisesti nurkkaan.
Muuten olen sitä mieltä, että humanitäärinen maahanmuutto on lopetettava.

Sami Aario

Ja koko vaunu alkoi ulvoa naurusta. Vinkatkaa nyt joku HS:lle että laittavat etusivun uusiksi.

ilkka75

Kyseinen hengentuote taitaa olla suoraan kopsattu ircquotesista tai vastaavasta. Että enpä menisi ekana todeksi tuota vannomaan.
"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."

-- Albert Einstein

"Suomi voi välttää lännen virheet maahanmuuttajien kotouttamisessa."

-- Dosentti Pasi Saukkonen