News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

against globalism

Quote from: anatall on 19.03.2019, 07:01:48Kunhan nyt kasvaisi ensin itse aikuiseksi ja arvostelisi sitten muita.  :facepalm:

Jep. Tiinassa on pientä ylimielisyyttä välillä havaittavissa, vaikka syövät Juneksen kanssa veronmaksajien pöydästä.  :facepalm: Tänään piti muuten tulla striimiä jostain aamupuurotilaisuudesta, mutta eipä ole näkynyt.

anatall

Quote from: hurjastelija on 19.03.2019, 09:09:17
Quote from: Apostrofi on 19.03.2019, 01:14:24

Osui kyllä harvinaisen oikeaan.

Joo niin osui. 2019-2011 tilanne oli vieläkin karseampi. Paljon länkytystä kyllä, perseennostoa penkistä ei. Toisaalta keskustelulauta jossa isoin tarkoitus onkin länkyttää. Tilanne on nähdäkseni noista vuosista aavistuksen parantunut, eli erilaisia tekijöitä on ilmaantunut joitakin. Hyvä niin. 

Ja sitä väärintehty ulinaa, tsiisus sen määrää. Siinä ei ole kyllä tapahtunut mitään muutosta parempaan vaan lyödään väärintekijöitä kuin vierasta silaa. Possuraukka on elvytetty ja piesty hengiltä tosi monta kertaa.

Mitä järkeä on itkeä keskustelualustalla siitä, että siellä vain keskustellaan?  :facepalm:

Minun käsittääkseni keskustelufoorumeiden, kuten Hommaforum, on tarkoituskin olla "keskustelulauta jossa isoin tarkoitus onkin länkyttää"?

Ne on sitten työpajat ja askartelukerhot taas ihan erikseen, jos sellaiseen tuntee paloa.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

against globalism

Quote from: anatall on 19.03.2019, 10:11:57Mitä järkeä on itkeä keskustelualustalla siitä, että siellä vain keskustellaan?  :facepalm:

Ylipäätään en ymmärrä Juneksen ja Tiinan Hommakritiikkiä. Eiköhän täällä enemmistö ole kuitenkin heidän puolellaan, tai ainakin samaa mieltä näistä maahanmuuttojutuista. Jos kaikki on retardeja paitsi Junes ja Tiina itse, niin aika heikoilla jäillä ollaan.

anatall

Quote from: hurjastelija on 19.03.2019, 10:26:46
Jollakin meni ranteisiin sen verran että luetun ymmärtäminenkin loppui, vaikka lainasi oleellisen pointin viestistäni.

Täälläkin on semmoinen askartelupaja, ihan kokonaan omana alueena. Sen nimi on osuvasti...rummunpärinää... Paja.

Ps. syytä ottaa lainaus tähän alle, noinniinQ näytille kumpiko itkee...  :roll:

Kumpiko meistä juuri tuossa yllä ruikutti siitä, että keskustelupalstalla vain länkytetään nostamatta persettä penkistä? Minäkö se olin?

Ei vaan, pitää tästä lähteä kauppaan parkumaan kuinka kaikki vaan laiskuuttaan ostelee sieltä tavaraa eikä kasvata kasviksia ja liha-/maitokarjaa itse.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Emo

Quote from: Peltipaita on 19.03.2019, 01:11:02
Quote from: Riukulehto on 19.03.2019, 00:48:06
Illan lähetyksessä Tiina avautui hommaforumin aikuisista miehistä. Linkki kyseiseen kohtaan -> https://youtu.be/n1exLPzV9AM?t=2439
Meillä ei ole munaa alkaa tehdä mitään asialle, oli Tiinan kritiikki. No ehkä näin on, mutta monet meistä tänne kirjoittaneista on lähinnä äänestäjiä ja en näe oikein hedelmälliseksi vittuilla potentiaalisille äänestäjilleen. Syy miksi "me emme tee mitään", ja toisaalta "Junes ja Tiina tekevät" on varmaan hyvin riippuvainen  elämäntilanteesta ja esim. huollettavien lukumäärästä. Emme me kaikki voi alkaa politikoiksi. Äänestäjiäkin tarvitaan. Olen yksi heistä.

Ei Tiina noin sanonut, joko taas esiintyy vaikeutta ymmärtää oikein ja tarvetta loukkaantua? Tiina kritisoi heitä jotka kritisoivat ja solvaavat heitä ja heidän TEKEMISIÄ, vaikka itse eivät tee mitään, ja nämä keille Juneksen ja Tiinan tekemiset ovat liian moukkamaisia, niin ne tuskin heitä äänestävätkään. Eli Tiina ei todellakaan syyttänyt omia äänestäjiään yhtään mistään.

Emo

Quote from: Lalli IsoTalo on 19.03.2019, 09:17:00
Suurin osa Homman kirjoittajista on anonyymeja, joten on mahdotonta sanoa kuka tekee kuinkakin paljon työtä - tai on tekemättä - nuivuuden eteen Homman ulkopuolella.

Mutta sen näkee täältä ketkä nimimerkit vinkuvat Juneksen ja Tiinan tekemisistä, eikä se asia sen rakentavammaksi muutu, vaikka nämä nikit itsekin tekisivät samaa, pikemminkin heidän ulinansa näyttäytyy entistä kummallisempana. Miksi puukottaa Asyliä selkään jos kerta itsekin tekee samaa?

diipadaapa

Illan lähetyksessä Tiina avautui hommaforumin aikuisista miehistä. Linkki kyseiseen kohtaan -> https://youtu.be/n1exLPzV9AM?t=2439

Oikea kohta alkaa tästä -> https://youtu.be/n1exLPzV9AM?t=2624

Tiina on täysin oikeassa. Jos joku haluaa vain kirjoitella hommalle ja kaikki toimintan perustuu tähän. Fine.
Mutta se että arvostelee muita väärin tekemisestä on aika paksua.   

"varvas kipeä ja kultakallakin on nuha" :)
"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

Emo

Quote from: against globalism on 19.03.2019, 09:34:16
Quote from: anatall on 19.03.2019, 07:01:48Kunhan nyt kasvaisi ensin itse aikuiseksi ja arvostelisi sitten muita.  :facepalm:

Jep. Tiinassa on pientä ylimielisyyttä välillä havaittavissa, vaikka syövät Juneksen kanssa veronmaksajien pöydästä.  :facepalm: Tänään piti muuten tulla striimiä jostain aamupuurotilaisuudesta, mutta eipä ole näkynyt.

Tiina ja Junes, jos syövät veronmaksajien pöydästä, ovat niitä harvoja keillä on oikeasti oikeuskin siitä pöydästä syödä, hehän tekevät KOKO AJAN työtä veronmaksajien hyväksi. Ja se työ vie paljon aikaa ja voimia, täälläkin todettiin just äsken ettei moni meistä tuohon pystyisi vaikka haluaisi, koska on suita ruokittavana eli lapsia.
Näinpä todistimme juuri, etteivät Tiina ja Junes laiskoina makaa veronmaksajien syötettävinä.

hulaq

Useimmat heidän esimerkkinsä "Hommalaisista" on juurikin näitä pelkkiä vastustajia ja ulisijoita, merkkaavat vaan koko forumin niiden muutaman "vastustajan" vuoksi.
Iudex illius ero

sattuma

Pariskunta on hyvä siinä mitä tekevät, mutta miksi joku hommalainen haluaisi näihin Awakening-tapahtumiin, joissa on puhumassa ainakin muutama hörhö.

Hommalaisten niputtaminen yhteen kasaan on aika typerää, tästä huolimatta allekirjoitin Juneksen EU-ehdokaskortin.

Emo

Quote from: sattuma on 19.03.2019, 12:18:05

Pariskunta on hyvä siinä mitä tekevät, mutta miksi joku hommalainen haluaisi näihin Awakening-tapahtumiin, joissa on puhumassa ainakin muutama hörhö.

Hommalaisten niputtaminen yhteen kasaan on aika typerää, tästä huolimatta allekirjoitin Juneksen EU-ehdokaskortin.

Kuka puhujista hörhö on ja millä perusteella? Mekin olemme hörhöjä joka ukko ja akka, ketkä Hommalla kirjoitamme, kysyy vaan oikeilta henkilöiltä.

IDA

Onko olemassa mitään Homma-collegeja? Voisi laittaa sellaisen Awekeningiin päälle.
qui non est mecum adversum me est

sattuma

Quote from: Emo on 19.03.2019, 12:21:40

Kuka puhujista hörhö on ja millä perusteella? Mekin olemme hörhöjä joka ukko ja akka, ketkä Hommalla kirjoitamme, kysyy vaan oikeilta henkilöiltä.

Kaisaniemen tapahtumassa norjalainen(?) puhuja esitti, että etnonationalistien pitäisi perustaa mediayhtiö, joka olisi yhtä iso kuin juutalaisten mediayhtiöt.

Nuivuutta on luultavasti helpompi edistää, jos ei leimaannut etnonationalistien leirin.

Myönnän myös, etten tiedä mitä tuo etno tuossa edessä tarkoittaa.

Suomalaisuuden säilymistä voi ajaa myös pehmeillä keinoilla.

Haagan puukotuksen yhteydessä olisi voinut kysyä, onko kunniaväkivalta terrorismia.
Päivystä dosentti, eli Malkki olisi vastannut ei.
Tähän olisi voinut olla jatkokysymys, eikö terrori ole pelottelua? Puukotettu nainen pelkäsi.

andrus

Homma saanut videon myötä  ilmaista mainosta jo 5000 katsojan verran. Homma etenee, hyvä.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Shemeikka

Quote from: Emo on 19.03.2019, 12:21:40

Juuri näin. Hommalla on maine rasistihörhöjen foorumina, varsinkin niitten parissa jotka Hommaa eivät koskaan lue ja osa suvakistilukijoistakin ajattelee samoin vaikka tietoa pitäisi heillä olla.

Minä mielelläni Awakeningiin osallistuisin, mutta "kun on ollut tuota luuvaloa" eli matka on pitkä ja rahat kortilla. Ehkä seuraavalla kerralla.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Emo

Quote from: sattuma on 19.03.2019, 12:55:31
Nuivuutta on luultavasti helpompi edistää, jos ei leimaannut etnonationalistien leirin.
Myönnän myös, etten tiedä mitä tuo etno tuossa edessä tarkoittaa.

Käsitän etnon tarkoittavan sitä, että esimerkiksi minä olen etnisesti suomalainen, siis geneettisesti suomalainen, koska esivanhempani ovat geneettisesti suomalaisia.
Toinen tapa olla suomalainen, on olla Suomen kansalainen, mutta silloin henkilö voi olla etnisesti vaikkapa irlantilainen, ollen etninen irlantilainen mutta kansalaisuudeltaan suomalainen. Kansallisuudeltaan silti irlantilainen.

Minusta, etnisestä suomalaisesta, voisi tulla vaikka ruotsalainen, eli kansalaisuudeltani ruotsalainen, jos muutaisin Ruotsiin, mutta minusta ei voi tulla koskaan etnistä ruotsalaista. Olisin Ruotsin kansalaisenakin aina etnisyydeltäni suomalainen.

Selkiskö? Mitään tämän saatanallisempaa natsioppia ei etnisyys tarkoita.

Quote from: sattuma on 19.03.2019, 12:55:31

Suomalaisuuden säilymistä voi ajaa myös pehmeillä keinoilla.

Ei nuo Awakeningit mitään kovia keinoja käytä, puhuvat.

Peltipaita

Olen tukenut Junesta ja mm. antamalla rahaa heidän toimintaansa ja kehoittanut muitakin tukemaan esim. sakkojen maksuun joita mielivaltaisesti heille on langetettu. Olen kuitenkin heidän mielestä "hommalainen mies" ja näin ollen täysi paska. Arvatkaa, kiinnostaako enää tukea? Tämä on ihan peruspsykologiaa. Luulen olevani kokeessa jossa Tiina ja Junes testaavat että antaako tuo edelleen meille rahaa jos me vielä vittuillaan päälle.

Sanoisin että epäonnistunutta viestintää heidän taholtaan jos eivät tarkoittaneet "hommalaisella miehellä" minua.
"Kumiluodit ovat hyväksyttävyyden rajoilla"  sanoi Matti Vanhanen, kun Kataloniassa haluttiin saada mielipide selville äänestämällä.

Emo

Quote from: Peltipaita on 19.03.2019, 13:41:06

Sanoisin että epäonnistunutta viestintää heidän taholtaan jos eivät tarkoittaneet "hommalaisella miehellä" minua.

No oletko sinä sättinyt niitä veronmaksajien rahoilla loisiviksi tyhjäntoimittajiksi, ketkä pilaavat maahanmuuttokriittisten maineen? Jos et, niin ei Tiina sinua tarkoittanut.

sattuma

Quote from: Peltipaita on 19.03.2019, 13:41:06
Olen tukenut Junesta ja mm. antamalla rahaa heidän toimintaansa ja kehoittanut muitakin tukemaan esim. sakkojen maksuun joita mielivaltaisesti heille on langetettu. Olen kuitenkin heidän mielestä "hommalainen mies" ja näin ollen täysi paska. Arvatkaa, kiinnostaako enää tukea? Tämä on ihan peruspsykologiaa. Luulen olevani kokeessa jossa Tiina ja Junes testaavat että antaako tuo edelleen meille rahaa jos me vielä vittuillaan päälle.

Kovat keinot tarkoittavat juuri tätä, haukutaan ihmisiä perusteettomasti.

Esimerkiksi Juneksen Narikkatorin niskoittelutuomio taisi mennä täysin omaan piikkiin, kun ei toimittanut oikeudelle videoita todistusteemalla - kuvasin tilannetta, käytin siis sananvapauttani.

Videot pitää olla dokumentoituna, jotta ne voidaan liittää pöytäkirjaan.

Niskurointitapauksessa joku juridiikkaa tunteva oli vielä tehnyt Junekselle valmiiksi hyvän puolustuspaperit.

Shemeikka

Jep jep, "pehmeät keinot" ovatkin toimineet viimeisten 25 vuoden ajan loistavasti. (huom sarkasmi)
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Veturinainen

Mielestäni on turha jostain Tiina Wiikin yksittäisestä typerästä kommentista nostaa sen kummempaa keskustelua, ikään kuin olisi jotenkin tärkeää tai oleellista mitä mieltä Wiik on Hommasta. Kommenttihan edustaa johdonmukaisesti samaa linjaa kuin Oulun kaksikolla muutenkin on ollut menossa. Tässä on havaittavissa lisäksi se, että Wiik ei ole vielä täysin toipunut jouduttuaan taannoin totaalisesti Riikka Purran jauhottamaksi.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

kgb

Quote from: IDA on 19.03.2019, 12:35:50
Onko olemassa mitään Homma-collegeja? Voisi laittaa sellaisen Awekeningiin päälle.

@IDA Ei ollut, mutta nyt on. Ja huppari kans :)
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Hakkapeliitta

Heh. Junes ja Tiina on haukkunut hommalaisia palttiarallaa kaksi vuotta. Nytkö joku siitä vasta suuttui? Luulisi, että se suuttuminen olisi tapahtunut aikapäiviä sitten, jos siihen on taipumusta niin kuin allekirjoittaneella oli. ;D
Monikulttuurisuus on aivan ihana asia. Se on yksi tärkeimmistä rikkauksista. Jotta se säilyy rikkautena, koulussa täytyy olla enemmän resursseja.

Emo

Quote from: Veturihenkilö on 19.03.2019, 14:05:28
Mielestäni on turha jostain Tiina Wiikin yksittäisestä typerästä kommentista nostaa sen kummempaa keskustelua, ikään kuin olisi jotenkin tärkeää tai oleellista mitä mieltä Wiik on Hommasta. Kommenttihan edustaa johdonmukaisesti samaa linjaa kuin Oulun kaksikolla muutenkin on ollut menossa. Tässä on havaittavissa lisäksi se, että Wiik ei ole vielä täysin toipunut jouduttuaan taannoin totaalisesti Riikka Purran jauhottamaksi.

Purran jauhotus on katsojan silmissä, eikä Wiikin kommentti hommalaisista miehistä liity sekään Purraan mitenkään.

diipadaapa

Täällä ei näköjään ymmärretty Tiinan kritiikkiä.

Ulina siitä että joku tekee maahanmuuttokriittistä työtä väärin esim. Awakening, on typerää. Suvakit juhlisivat riemusta jos jokainen kirjoittelisi vain facepalm hymiöitä hommalle ja puisi nyrkkiä kotonaan. Jokainen tehköön sen minkä parhaaksi näkee tässä skenessä ja jokaiselle löytyy varmasti oma tapa vaikuttaa.
"Empä tiiä, mutta tämmöstä se on, ja kaiken maailman muslimit täällä hilluu ja kyykkii tuolla ja huutaa...ootahan kohta on minareetti tuossa ukko huutaa siellä tolpassa... öööaaaah! Aamusella viiden aikaa alottaa, sitä on mukava kuunnella."
-Teuvo Hakkarainen-

ciller.bläk

Oletan, että foorumin enemmistö on ihan normaaleja duunari(jos sallitte)töitä tekeviä ihmisiä, eikä työelämässä suoritettu marttyyriys vihervas. hegemonian edessä ole edes h/meille mahdollista.. :o
Miksi nyt edes kiukutella Tiina Wiikin kommenteista? Ei kirpaise ainakaan itseä yhtään vaikka täällä vain mölyän.
Maalittamista jne. höpölöpö. Näytöstää usein puhuvan vain mitä mieleen tulee.
Alitajuiseen tasoon en kommentoi muuta kuin, että ehdokkuus ehkä painaa siellä.
Kill your god. Kill your TV.

Pullervo

Sopii käyttäytyä, oli sitten nimellinen tai nimimerkki, ja keskustella asiasta, eikä muista keskustelijoista tai mittailla skene-elimiään. (roskia roskikseen)

justustr

Kaikki kunnia Tiinalle ja Junekselle Oulu-keissistä, mutta örkkejä ei saa koskaan päästään mihinkään päättävään asemaan eikä edes ottaa jäseneksi mihinkään uskottavaan puolueeseen. 

against globalism

Tiinalla olisi hyvä mahdollisuus purkaa turhautumisensa Purraan ensi maanantaina Tampereella, kun pari Persua Purra mm. Järjestää antifeministisen kiroiluillan. Sinne vaan sekaan  ;D