News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

Lasse

Quote from: Veturihenkilö on 19.11.2018, 23:51:42
Quote from: roke on 19.11.2018, 23:30:50
Missä on mainittu että sinne tulee siviilipostia? Tuleeko sinne Juneksen sähkö- ja puhelinlaskut, Aku Ankat jne?

Siviilipostia tässä kontekstissa ovat mm. kannatuskortit.

Perustele. Mieluummin lähteitä käyttäen. Ja jos vahtimestari ei avaa joka kirjettä vahtien, josko sivaripostia olisi asiallisten joukossa, niin miten Juneksen saamat, toisten ihmisten lähettämät postit saavat näin suuren aseman, jos edelleenkään volyymi ei ole ollut mikään ongelma?
NOVUS ORDO HOMMARUM

Veturinainen

Quote from: Huscarl on 19.11.2018, 23:46:24
Heikkinen valehteli Kalevan kommenteissa ettei valtuutetuilla ole postilokeroa. Nyt kuitenkin varmistui, että sellainen on, ja siinä lukee selvästi "jaettavaksi valtuustolle" ja "kaupunginvaltuusto".
Apinakin ymmärtää, että kaupunginvaltuustosta yleisesti puhuttaessa tarkoitetaan sen kuntavaaleilla valittua koko jäsenistöä.

Valtuusto on toimielin, eikä tosiaan tarkoita yksittäisiä valtuutettuja. Teksteistä ei voi mitenkään objektiivisesti päätellä, että lokero olisi tarkoitettu yksittäisten valtuutettujen omalle postille. Päinvastoin, ensimmäisenä tulee mieleen, että lokero on tarkoitettu koko valtuustoa koskeville papereille tms. Ilmeisesti käyttötarkoituksesta on palveluhenkisesti lipsuttu vähäisessä määrin, mutta Junes Lokan toiminta pakottaa särmäämään käytäntöjä.

Heikkinen ei ole valehdellut, vaan yrittää selittää melko yksinkertaista asiaa Lokka-faneille, jotka "ymmärtävät" asian niin kuin Junes Lokka käskee ymmärtämään. Junes tietysti hakee konfliktin sieltä, mistä sen vain kulloinkin saa irti, koska sillä sitten ruokitaan fanilaumaa.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Lasse

Quote from: Veturihenkilö on 20.11.2018, 00:08:14
Päinvastoin, ensimmäisenä tulee mieleen, että lokero on tarkoitettu koko valtuustoa koskeville papereille tms.

Eli selkeästi lokerikon suurin kolo on mielestäsi tarkoitettu papereille, jotka koskevat kollektiivisesti koko valtuustoa. Mihin tämä käsitys perustuu?

Aikuisten oikeasti.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Veturinainen

Quote from: Lasse on 20.11.2018, 00:15:00
Quote from: Veturihenkilö on 20.11.2018, 00:08:14
Päinvastoin, ensimmäisenä tulee mieleen, että lokero on tarkoitettu koko valtuustoa koskeville papereille tms.

Eli selkeästi lokerikon suurin kolo on mielestäsi tarkoitettu papereille, jotka koskevat kollektiivisesti koko valtuustoa. Mihin tämä käsitys perustuu?

Aikuisten oikeasti.

Jos vaikka jaetaan kokousmateriaalia pöydille tms. Sinusta taas lokeron koosta on pääteltävissä, että se on tarkoitettu valtuutettujen omalle postille. "Aikuisten oikeasti" :D
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

Lasse

Quote from: Veturihenkilö on 20.11.2018, 00:21:29
Jos vaikka jaetaan kokousmateriaalia pöydille tms. Sinusta taas lokeron koosta on pääteltävissä, että se on tarkoitettu valtuutettujen omalle postille.

Tärkeä pointti. Varmasti hela valtuustolle jaetaan useinkin kokousmateriaalia. Nyt todellakin pitäisi saada selville, jaetaanko se silloin kys. lokerikkoon, joka selittäisi suhteellisen suuren koon. Hyvä, että tästä tärkeästä aiheesta saadaan piankin ehkä selvyys.

Ordung muss sein.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Veturinainen

Quote from: Lasse on 20.11.2018, 00:31:50
Quote from: Veturihenkilö on 20.11.2018, 00:21:29
Jos vaikka jaetaan kokousmateriaalia pöydille tms. Sinusta taas lokeron koosta on pääteltävissä, että se on tarkoitettu valtuutettujen omalle postille.

Tärkeä pointti. Varmasti hela valtuustolle jaetaan useinkin kokousmateriaalia. Nyt todellakin pitäisi saada selville, jaetaanko se silloin kys. lokerikkoon, joka selittäisi suhteellisen suuren koon.

Tai ehkä jaetaan kokouksiin pöydille, mutta sitä ennen kootaan lokerikkoon odottamaan.

no future

Kuinka moni teistä tilaa aku ankan tai pyytää lähettämään synttärikortit duunipaikan vastaanottoon?

Aikuisten oikeesti.

Miksi Junes on ainoa kenellä tuntuu olevan ongelma handlata tätäkin asiaa? Kaikista jutuista ei voi olla lakeja ja yksityiskohtaisia määräyksiä aikuisten ihmisten työelämässä, mihin tämä nyt lähinnä vertautuu. Miksi kaikki muut ovat ymmärtäneet mikä on kohtuullista ja järkevää toimintaa, ovat varmaan jopa uskoneet asiasta mahdollisesti annettuja ohjeita, mutta Juneksen on pakko ihan periaatteesta vängätä vastaan. Ja oikein vielä nettisivuillaan pyytää, että kannattajakortit (ja kaikki siinä sivussa) toimitetaan hänen osoitteeseensa kaupungintalolla?

Olisi varmaan helvetin hienoa olla Juneksen kanssa samassa duunipaikassa. Jätkä vääntäisi ensimmäisestä päivästä lähtien jostain konttorin tavoista ja käytännöistä, että pitää saada kirjallisena kaikki määräykset perseen pyyhkimisestä lähtien. Varmuuden vakuudeksi vielä jakaisi intrassa jonkun jaarittelustriimin missä on kuvannut väistämätöntä kahvihuonekonfliktia, ja nauhoitetun puhelun pomon kanssa otsikolla joku yläkerran huora soitti.

Onnea vaan elämässä ja valtuutetun uralla selviämisessä.

Lasse

Quote from: Veturihenkilö on 20.11.2018, 00:41:22
Tai ehkä jaetaan kokouksiin pöydille, mutta sitä ennen kootaan lokerikkoon odottamaan.

Onko sinulla tietopohjaista tietoa tuosta käytännöstä, vai vedätkö ihan arvauspohjalla?
NOVUS ORDO HOMMARUM

Huscarl

Quote from: Veturihenkilö on 20.11.2018, 00:41:22

Ei se ole mikään paperiteline vaan postilaatikko, kuten kuvastakin selvästi näkyy, siellä on jonkun kirje. Tuonne ne valtuustoryhmien postit tulevat ja tuolta Junes on ne hakenut viikkojen ajan. Keksit nyt vain omia teorioita päästäsi kun sinulla ei ole mitään mihin tarttua.

Lasse

Quote from: no future on 20.11.2018, 00:41:41
Kuinka moni teistä tilaa aku ankan tai pyytää lähettämään synttärikortit duunipaikan vastaanottoon?

Meille hiukan Oulun kaupungintaloa isompaan lafkaan tulee kaikkea postikortista monenkymmenen tonnin rautarakenteisiin.

Ehkä kerran tai pari vuosikymmenessä osoitin siviilipostia firmaan, ja tuli perille ihan ok. Ei ollut synttärikortteja, mutta yhden kikkelitissikortin laitoin pojille Välimerellisestä lomakohteesta, täytyy tunnustaa.

Jos lokerikon kuormitus on ongelma, on se ongelma. Muuten vihreä ääliö on ongelma, plus homman riivinraudat...
NOVUS ORDO HOMMARUM

Muuttohaukka

Quote from: Lasse on 20.11.2018, 00:59:42

Jos lokerikon kuormitus on ongelma, on se ongelma. Muuten vihreä ääliö on ongelma, plus homman riivinraudat...

Olipa avutonta. Ongelma ja kenelle nämä riivinraudat?
Jos ei ole Lokka- fani, ei kai ole tarvis pitää mielipide mahassa.

Itse ihmettelen Lokka- fanien intoa. Lokka nimittelee hommalaisia hyvin negatiivisella maulla, lukee kirjoituksia, liimailee niitä omille sivuilleen, itkee ja ulisee. Mutta Lokka ei itse kirjoittele, on kaiketi Hommalta eronnut. Minun puolestani saa fanittaa ihan ketä tai mitä tahansa, kunhan osaa antaa muiden mielipiteen olla muiden mielipide sekä olla nimittelemstä muita. En mitään suurensuurta mielipahaa nimittelyistä todellakaan tunne, enkä ilmoittele ylläpitoon mutta kokeneena mielipahan aiheuutajana en osaa enää arvostaa nimittelyistä sen enempää itseäni kuin muita nillittäjiä.

Emo

Kyllä näin on, että Lokasta ei ole pakko pitää eikä monet pidäkään, ja se ei ole keltään pois, korkeintaan Lokalta, mutta ei edes häneltä.

Nimittelyistä olisi hyvä päästä, ja itsekin olen miettinyt miksi Lokka solvaa alituiseen hommalaisia ryhmänä, kun on täällä meitä hänen kannattajiaankin. Kai hän sitten on niin loukkaantunut tähän palstaan, ettei muuhun pysty tämän sivuston suhteen. Yhtään en muista mitä tapahtui kun hän täältä lähti, eli en muista enkä näin ollen tiedä, mistä on meihin niin kovin suuttunut.

Lasse

Quote from: Muuttohaukka on 20.11.2018, 12:05:19
Olipa avutonta.

Itse ihmettelen Lokka- fanien intoa.

Auts.

No jaa, itse olen nykyään ihan vaan lokerikko -fani, kerta se ei ollutkaan pelkkää tarua ja fantasiaa.

Neverjunes-lokkavihaajat laskevat kaksi plus kaksi, saaden viisi, jos siitä on Junekselle haittaa.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Swen OF Sweden

Itse olen seurannut näitä erinlaisia youtube striimejä ja huomannut, että juuri Tiinan ja Juneksen lähetykset ovat olleet, niitä joita jaksaa seurata. Monia muita striimejä ei millään jaksa seurata ainakaan loppuun. Tiinan ja Juneksen lähetyksissä on aina asiaa.

Junes on tosiaan useamman kerran haukkunut hommalaisia, mutta itse en ole osannut millään tavalla loukkaantua tästä, mutta tietysti voi olla, että olen tunnoton ääliö? joka ei ymmärrä, miten vakavaa tällainen hommalaisten haukkuminen on ja mitä traumoja se voi hommalaisille tuottaa?

Jos jotain vikaa ja kohtuuttomuutta pitäisi Juneksen kohdalla löytää, niin yksi asia on, mihin olen kiinnittänyt huomiota ja missä Junes saisi parantaa tapaansa. Junes haukkuu välillä kusipäitä autistisiksi ja vammaisiksi ja tämä on oikeesti väärin ja syntiä!! Tunnen useita kyseisen diagnoosin omaavia ja yksikään heistä ei ole vajonnut niin alas kuin nämä Juneksen haukkumat kusipäät, eli tässä kohtaa Junes syyllistyy kyllä loukkaavaan kohteluun oikeita vammaisia ja autisteja kohtaan.
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

Muuttohaukka

Omassa maailmassani olen paljon, suunnattoman paljon muuta kuin nevernerverjonkunvihaaja. En vihaa nykyisin ketään, en edes Lokkaa.
Vihaan joitakin juttuja mutta en jaksa alkaa vihata minulle tuntematonta ihmistä. Inhoa saatan tuntea, se lienee sallittua. Mutta päiväni ovat niin omia polkujaan kulkevia, ettei niihin mahdu jonkun Lokan vihaamista.

Kuten @Emo sanoi, ei ole pakko pitää, ei se pitämättömyys ketään vahingoita tai ole joltakulta pois. Kohta kymenen hommavuotta täyttyy ja jotain olen sentään oppinut ja todella paljon saanut. Minne se aika on hurahtanut? Näin OT:na vain mietin.

Emo

Quote from: Muuttohaukka on 20.11.2018, 12:40:24
Kohta kymenen hommavuotta täyttyy ja jotain olen sentään oppinut ja todella paljon saanut. Minne se aika on hurahtanut? Näin OT:na vain mietin.

OT:na vastaan, että paljon olen minäkin saanut täältä mm. ystävystymisemme, joka tapahtui ihan Hommaa ajatellen oikeaoppisesti, jos ei nyt suoranaisen vihan kautta niin vittuilun kautta kumminkin, ja hyvähän siitä tuli ... en ole koskaan pystynytkään luottamaan ihmisiin jotka ovat kanssani kaikesta samaa mieltä eivätkä saa edes riitaa aikaiseksi kanssani - sellainen on todella epäilyttävää  :o
Sinuun luotan  :-*

Ja tätä OffTopicia ei saa poistaa.

Muuttohaukka

Quote from: Emo on 20.11.2018, 12:50:00

OT:na vastaan, että paljon olen minäkin saanut täältä mm. ystävystymisemme, joka tapahtui ihan Hommaa ajatellen oikeaoppisesti, jos ei nyt suoranaisen vihan kautta niin vittuilun kautta kumminkin, ja hyvähän siitä tuli ... en ole koskaan pystynytkään luottamaan ihmisiin jotka ovat kanssani kaikesta samaa mieltä eivätkä saa edes riitaa aikaiseksi kanssani - sellainen on todella epäilyttävää  :o
Sinuun luotan  :-*

Ja tätä OffTopicia ei saa poistaa.

Tapahtui v1ttuilun kautta ja väärinymmärtämisen kautta kohdallani enemmänkin.
Minä myös luotan @Emo sinuun.
Emme todellakaan ole kaikesta samaa mieltä mutta kunnioitan ja arvostan mielipiteitäsi ja maailmankuvaasi.  OffTopicia tämäkin mutta tavallaan asiaan liittyvää. Asiasta kuin asiasta pitää saada olla eri mieltä mutta sitä toista mielipidesuuntaa voi osata arvostaa.

Nimittelyt, haukkumiset ilmentävät ajattelun köyhyyttä.

Sepeteus Hiihtäjä

No niin tämä Junes Lokan postikeissi...huoh.

Kyseessä on Junesta vihaavan vihervasemmistolaisen pellen vaino ja rikostelu.

Siinä kaikki, ei muuta.
"Käteen sattuu, polttaa."
"Korostan, että se johtuu vain siitä, että kätesi on nuotiossa. Ei siis mitään syytä huoleen eikä toimenpiteisiin. Sanot vain napakasti, että ei saa polttaa."

Lahti-Saloranta

Ari Heikkinen kyllä puhui muunneltua totuutta tuosta valtuuston postilokerosta, sellainen on olemassa. Otaksun että se on tarkoitetttu valtuutetuille ja valtuustoryhmille tulevaa postia varten. Sitä ei varmaankaan ole tarkoitettu henkilökohtaista postia varten vaan valtuutetun tehtävien hoitoon liittyvää postia varten. Onko jotkut kannattajakortit sitten henkilökohtaisia vai liittyykö ne poliittiseen toimintaa. Toisekseen jos se posti on kirjekuoressa niin se nauttii kirjesalaisuuden suojaa eikä sitä voi sanoa henkilökohtaiseksi postiksi jos sisältöä ei tunne. Heikkisen päätös käännyttää Juneksen posti voi hyvinkin olla lain vastainen. Valtuutetuille tulevaa postia varten on varattu postilokero joka on ollut vakiintuneessa käytössä, Junes on valtuutettu kuten muutkin kollegat, postissa on osoite oikein eli se ohjautuu tuohon lokeroon kuten muidenkin valtuutettujen sinne osoitettu posti. Hallintojohtaja sitten käännyttää ainoastaan Juneksen postin koska sitä tulee liikaa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

JulmaJuha

Quote from: Emo on 20.11.2018, 12:22:16
Nimittelyistä olisi hyvä päästä, ja itsekin olen miettinyt miksi Lokka solvaa alituiseen hommalaisia ryhmänä, kun on täällä meitä hänen kannattajiaankin. Kai hän sitten on niin loukkaantunut tähän palstaan, ettei muuhun pysty tämän sivuston suhteen. Yhtään en muista mitä tapahtui kun hän täältä lähti, eli en muista enkä näin ollen tiedä, mistä on meihin niin kovin suuttunut.

Nyt sitten annan minäkin arvioni herra Lokasta, koska hän myös antaa tai jakaa niitä rohkeasti kanssakeskustelijoistaan. Minusta herra Lokasta loistaa syvällinen sivistymättömyys ja hän ei hallitse kovinkaan hyvin hermoimpulssejaan. Loukkaantuneena ääni muuttuu usein "kurkkuääneksi" joka kielii voimakkaista tunteista joita hänen on vaikeaa hallita.

Minua herra Lokka ei ärsytä henkilönä, vaan mieluumminkin tunnen sympatiaa häntä kohtaan ja arvostan hänen sinnikkyyttään. Varjopuolena mielestäni on, että tuo sinnikkyys purkautuu toisinaan loputtomana inttämisenä ja vaikuttaa jopa riidan haastamiselta.

HommaForumia herra Lokka (ainakin virallisesti) kunnioitti viimeeksi läsnäolollaan tultuaan valituksi Oulun kunnanvaltuustoon. Tuolloin hän käyttäytyi täällä hyvin töykeästi ja aggressiivisesti nimitellen ja eri tavoin halveksien jokaista joka mitenkään kyseenalaisti hänen ajatuksiaan. Yksi erittäin vaikea aihe herra Lokalle oli "D'Hondtin menetelmä" joka loukkasi hänen oikeudentajuaan. Herra Lokka sai täältä lopulta ihmeen hyvin siedetystä ja pitkään jatkuneesta raivoamisestaan ansaitusti pitkän loman. Loman antamisen herra Lokka ilmeisesti koki hyvin suurena vääryytenä ja loukkauksena.

Edellämainituista arvioistani olen johtanut sen näkemykseni, että herra Lokka kärsii jonkin sortin persoonallisuushäiriöstä. Luulen myös, että herra Lokka pitää HommaForumia jonkinlaisena portinvartijana hänen "PS haaveilleen". Sitä en käsitä, että jos näin olisi, niin miksi hän näin käyttäytyy?

Ehkä herra Lokka on vain liian loukkaantunut ajatuksesta, että me täällä emme ymmärrä ihailla tarpeeksi hänen ylivertaista erinomaisuuttaan ja anna sille riittävää tunnustusta.

En vähättele ollenkaan sitä työtä jota herra Lokka tekee. Hänelle on ilman muuta paikkansa tässä maahanmuuttoon krittisesti suhtautuvien porukassa, mutta minusta hän ei sovi mukaan politiikkaan jossa on tultava toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja kyettävä olemaan heille kohtelias huolimatta heidän mielipiteistään.

PS: Postilaatikkojupakka.
Minusta tuo postilaatikkojupakka on naurettavuuden huippu ja luultavasti aivan rikollinenkin teko. Vihreä poliitikko on kiihkoissaan alentunut herra Lokan alapuolelle lähtiessään näin kiusaamaan henkilöä joka on hänen kanssaan eri mieltä asioista.

Pidän selvänä, että tapaus käännettynä päinvastoin olisi johtanut valtaviin uutisotsikoihin ja A-Studio oiltamiin. Mielestäni herra Lokan suurimmat saavutukset liittyvätkin kaikenlaisten kaksoisstandardien paljastamiseen yhteiskunnassamme.
Ei tämä meno voi tästä ainakaan enää hullummaksi mennä!
Eihän? ööh siis, ettäkö voi? ettäkö hulluudella ei ole rajaa?

Pullervo

Ihanat, rakkaat off topicit jatkuvat sitten vaikka Pankolla, jookos, kiitos.

Make M

Quote from: JulmaJuha on 20.11.2018, 14:39:20
-----
En vähättele ollenkaan sitä työtä jota herra Lokka tekee. Hänelle on ilman muuta paikkansa tässä maahanmuuttoon krittisesti suhtautuvien porukassa, mutta minusta hän ei sovi mukaan politiikkaan jossa on tultava toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja kyettävä olemaan heille kohtelias huolimatta heidän mielipiteistään.
-----

Ei kaikkien poliitikkojen tarvitse tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa ja olla heille kohtelias. Mieluummin särmää kuin maireita aiheettomia hymyjä, lipevyyttä, kaksinaamaisuutta, takinkääntöjä ja selkäänpukotuksia.

Swen OF Sweden

Noniin annos hyvää asiallista vihapuhetta!

Junes tuo esille myös tämän ketjun keskustelua ja huomio tärkeä seikan, eli monet tämän ketjun keskustelijat ottavat kovasti kantaa, ilman, että olisivat edes viitsineet katsoa ja kuunnella, mitä lähetyksissä on oikeasti sanottu ja mistä oikeesti on ollut kyse.

Tässä olen Juneksen kanssa täysin samaa mieltä, mutta kukapa täällä viitsisi virhettään myöntää??
Joillekin tuntuu vain olevan tärkeintä lytätä Junes asiassa kuin asiassa, tosiasioista välittämättä.

Todella valaiseva ja asiapitoinen lähetys 8)

Vihapuhe FM 20.11.2018: Ehkä se on harava  https://www.youtube.com/watch?v=UOHLotS0fFQ

-Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Veturinainen

Quote from: Swen OF Sweden on 20.11.2018, 22:20:55
Junes tuo esille myös tämän ketjun keskustelua ja huomio tärkeä seikan, eli monet tämän ketjun keskustelijat ottavat kovasti kantaa, ilman, että olisivat edes viitsineet katsoa ja kuunnella, mitä lähetyksissä on oikeasti sanottu ja mistä oikeesti on ollut kyse.

Eroavatko "oikeasti sanotut" ja "mistä oikeasti on ollut kyse" merkittävästikin Lokan some-kirjoittelusta ja -kommentoinnista?

Swen OF Sweden

Quote from: Veturihenkilö on 20.11.2018, 22:32:02

Eroavatko "oikeasti sanotut" ja "mistä oikeasti on ollut kyse" merkittävästikin Lokan some-kirjoittelusta ja -kommentoinnista?

Et sitten viitsinyt taaskaan katsoa edes lähetystä, eikö niin?(Huom! Retoorinen kysymys)

Lukiessani sinun kommentteja Lokasta olen päätynyt siihen tulokseen, että juuri sinä olet yksi niistä joille Lokan lyttääminen on itsetarkoituksellista. Tässä mielessä keskustelu jo sinänsä aiheesta kanssasi on yhtä tyhjän kanssa.

-Dave Lindholm

-Swen

no future

Lokalta tulee tuntikausia jaaritteluskriimiä harva se päivä. Ei todellakaan ole aikaa eikä kiinnostusta katsoa niitä läpi. Etenkään kun subjektiivisuus, itsekriittisyys ja muiden mielipiteiden edes puolittainen sisäistäminen tai kunnioittaminen ei kuulu herran kuplaan millään lailla.

Swen OF Sweden

Quote from: no future on 20.11.2018, 23:39:43
Ei todellakaan ole aikaa eikä kiinnostusta katsoa niitä läpi. 

Aivan, mutta Lokan lyttäämiseen kiinnostusta riittää yllin kyllin 8)

Lisäys: Kyllä minä mielummin katson Tiinan ja Juneksen lähetyksiä ajankohtaisista asioista ym.. kuin jotain saastaista YLE:n uutislähetyksiä, missä kaikkea mahdollista vääristellään ja valehdellaan jatkuvalla syötöllä.
Mielummin minä maksaisin pakollisen yleveroni Junekselle kuin ylelle. Näissä lähetyksissä nälvitään ja panetellaan todella vähän verrattuna esim. ylen uutisiin. Tiina ja Junes on huomattavasti parempi laatuista journalismia kuin koko vitun yle on koskaan edes ollut!

-Dave Lindholm

-Swen

Veturinainen

Quote from: Swen OF Sweden on 20.11.2018, 22:50:45
Quote from: Veturihenkilö on 20.11.2018, 22:32:02

Et sitten viitsinyt taaskaan katsoa edes lähetystä, eikö niin?(Huom! Retoorinen kysymys)

Olen tehnyt johtopäätökset Junes Lokan haittaöyhötyksestä nettikirjoittelunsa pohjalta. Ei liene tarvetta käyttää aikaa "lähetysten" seuraamiseen; Lokka on varmasti johdonmukaisesti samoilla linjoilla alustasta riippumatta.

koojii

Quote from: no future on 20.11.2018, 23:39:43
Lokalta tulee tuntikausia jaaritteluskriimiä harva se päivä. Ei todellakaan ole aikaa eikä kiinnostusta katsoa niitä läpi. Etenkään kun subjektiivisuus, itsekriittisyys ja muiden mielipiteiden edes puolittainen sisäistäminen tai kunnioittaminen ei kuulu herran kuplaan millään lailla.

Tuo videoiden pituus on ongelma minusta. Jos alkaa normaali "puhuvat päät" tyyppinen streami olla kestoltaan 1,5-4 tuntia niin ei sellaisia pysty normaali ihminen katsomaan. Ei vain ole aikaa ihmisillä moiselle jos pitää töissäkin kulkea tai opiskelemassa ja on harrastuksia ja kenties perhettäkin.

Yrittäisi rajoittaa sen pituuden vaikka 45 minuuttiin. Jos ei siinä ajassa saa asioitaan sanottua niin kyllä siinä on puhujassa silloin vika. Ja normaalisti vaikka yksi lähetys viikossa jos ei mitään erikoisempaa ole menossa.

Esimerkisi nyt viikon sisään on tullut pelkästään Vihapuhekanavalla seuraavat videot:

Vihapuhe FM 20.11.2018: Ehkä se on harava 1 h 47 min 27 sek.
https://youtu.be/UOHLotS0fFQ

Vihapuhe FM 17.11.2018: Hangouts-iltama 2 h 12 min 38 sek
https://youtu.be/BzNMNq0SYk8

Vihapuhe FM 16.11.2018: Maahanmuuttajat voivat torjua väestökehityksen 2 h 22 min 9 sek.
https://youtu.be/txnQ7W5SCkY

Vihapuhe FM 15.11.2018: Hallinto-oikeus jauhotti valtuuston  1 h 35 min 30 sek
https://youtu.be/RtuOuEv-wf0

Vihapuhe FM 14.11.2018: Nationalismi on täysin mätäpätä 2 h 2 min 08 sek
https://youtu.be/lP02PflcKCg

Tai sitten antaisi jonkun leikata ne ja lähettäisi viivelähetyksellä ne "livet" siihen kolmeen verrattiin leikattuna.

Joskus jotain noita Juneksen videoita katsonut niin YouTubesta toistonopeuden säädän 1,5 kertaa nopeammaksi ja sitten hypin siinä videolla 10 minuuttia eteenpäin summassa jos alkaa jaarittelemaan liikaa. Jos taas hypyn jälkeen ei kuulosta mielenkiintoiselta niin taas 5-10 minuuttia eteenpäin videota "kelaan" kerralla ja toivon että jospa nyt tulisi jotain mielenkiintoisempaa. Sillä tavalla tuollaisen parin tunnin videon saa käytyä läpi noin 20-30 minuutissa.

Toki jos kyseessä on joku mielenosoitus tai vaikka vaalikopilta lähettäminen tai kaupunginvaltuuston kokous, niin silloin voi pistää eetteriin niin monta tuntia suorana kuin tarviikin.

Emo

Quote from: Veturihenkilö on 21.11.2018, 00:10:39Olen tehnyt johtopäätökset Junes Lokan haittaöyhötyksestä nettikirjoittelunsa pohjalta. Ei liene tarvetta käyttää aikaa "lähetysten" seuraamiseen; Lokka on varmasti johdonmukaisesti samoilla linjoilla alustasta riippumatta.

Miksi vastustat Junesta noin aktiivisesti? Millä tapaa hän mielestäsi on vaarallinen?

Jos mietimme muhamettilaista kulttuuria ja afrikkalaisia kulttuureita, niin ne ovat haitallisia niin yksilöille kuin etenkin yhteiskunnille. Näistä valittaminen on ymmärrettävää, mutta sinä käyt vihakampanjaa yksittäistä Junes Lokkaa kohtaan, joka ei ole enempää ählämi kuin neekeri. Mikä Juneksessa pelottaa?