News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

P

Quote from: Golimar on 13.11.2018, 19:43:29
Eräs henkilö häiriköi Junesta ja Tiinaa Twitterissä ja myös julkaisi toisella alustalla seuraavan jutun kommenttina videoklippiin jolla ampui rynnäkkökivääriltä näyttävällä puoliautomaattikiväärillä.

QuoteGuns, guns, guns... Valmet m62s, Taurus PT99af, Taurus M608, Winchester ranger. #guns #assaultrifle #pistol #revolver #magnum #9mm #357magnum #shotgun #shooting #taurususa #sako #winchester #12cauge #762x39 #practise

Minä en ainakaan haluaisi että tuollainen tyyppi tietäisi osoitteeni jos hän kokisi minut vihollisekseen.

Kai asia on viety poliisille? Tuskin aseluvat kovin pitkään tuollaisen jälkeen säilyvät? Siis jos aseet olivat omia ja luvallisia? Luulisi poliisihallituksen aselupaosaston saavan orgasmin tuollaisesta mahdollisuudesta hakea aseita pois ja perua lupia?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Golimar

^ Tyyppi on kertonut olevansa ampumaseuran johtokunnassa ja on myös maininnut että hänellä on paljon aseita, no siitä en tiedä mutta se juttu mitä kyseinen tyyppi heitti Juneksella ja myös Tiinalle Twitterissä oli todella outoa, ei se ampumisella uhkaillut mutta oudot vibat siitä kuitenkin tuli.

guest14935

Quote from: P on 13.11.2018, 19:38:50

Ja tuo rikoslaissa poliittisen toiminnan häiritseminen voi tulla kyseeseen, jos tarkoituksella palautellaan ehdokkuuteen perustamiseen asiakirjoja..
Selkeä erottamisperuste myös tollanen olisi.

Viimeinen suomalainen

Junesin juutuubi-sivuilta bongattu, Macron kävi moikkaamassa sotaveteraaneja Verdunissa 6.11.18.
Macron valehtelee sotaveteraanille
https://www.youtube.com/watch?v=SUcV8IA65RU
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Emo

Quote from: Muuttohaukka on 13.11.2018, 19:28:17
Kaupunginvaltuutettu ei ole mikään suuri poiittinen valta. Tuskin sinne kotiin on kukaan menossa häiriköimään.

Aivan varmasti on menossa. Onhan tuo nähty, että Lokka herättää kovasti kiihoitusta mm. poliisissa ja monissa muissakin tahoissa.
'
Jos kerta kaupungintalolle on luvallista postia saada, niin en käsitä mitä Lokan postit Vihreälle natsille kuuluvat pätkän vertaa.

JT

Junes Lokka Facebookissa, Hetki sitten: ·

Tuossa eilen tuli joku tyyppi vinkumaan saamastani valtuustopostista.

Homma toimii nyt niin, että tämä vinkuja jatkossa vie postini Postiin, joten kun lähetät valtuustopostia, älä laita lähettäjän tietoja kuoreen, jotta posti ei palautuisi lähettäjälle. Haen postini siitä Postin toimipisteestä, jonne tämä Einstein ne kantaa.

Tein klo 15.21 ilmoituksen poliisille ja valtakunnansyyttäjälle tästä häiriköstä, nimikkeinä syrjintä ja tietoliikenteen häirintä. Ehkä sitten kun se on käsitely, voin hakea valtuustopostini kaupungintalolta kuten muutkin.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Mr.Carcass

Eräs henkilö häiriköi Junesta ja Tiinaa Twitterissä ja myös julkaisi toisella alustalla seuraavan jutun kommenttina videoklippiin jolla ampui rynnäkkökivääriltä näyttävällä puoliautomaattikiväärillä.

QuoteGuns, guns, guns... Valmet m62s, Taurus PT99af, Taurus M608, Winchester ranger. #guns #assaultrifle #pistol #revolver #magnum #9mm #357magnum #shotgun #shooting #taurususa #sako #winchester #12cauge #762x39 #practise

Minä en ainakaan haluaisi että tuollainen tyyppi tietäisi osoitteeni jos hän kokisi minut vihollisekseen.

Minähän se olen josta puhut. Kuulun reserviläisliittoon ja harrastan reserviläisammuntaa. Aseet ovat laillisia ja luvat löytyvät. Onko se rikos? Mitä tulee häiriköintiin, niin kommentoin kyllä välillä Juneksen ja Tiinan tekemisiä. Onko se häirintää tai laitonta? Vihollinen tai joku josta en pidä, siinä on aika iso ero! Tiedän kyllä missä Junes ja Tiina asuvat, kun asun ihan lähellä ja käymme samassa lähikaupassa. En kyllä usko, että kumpikaan pitävät minua uhkana, he itse pyysivät minua Rotuaarin vaalikylään juttusille ja kerran olin Tiinan kanssa samassa kaupassa niin hän kysyi miksen tullut moikkaamaan. Eli, jos sinä koet minut uhkaavana niin se ei tarkoita, että muutkin pitävät.

Mr.Carcass

Quote from: Golimar on 13.11.2018, 20:23:02
^ Tyyppi on kertonut olevansa ampumaseuran johtokunnassa ja on myös maininnut että hänellä on paljon aseita, no siitä en tiedä mutta se juttu mitä kyseinen tyyppi heitti Juneksella ja myös Tiinalle Twitterissä oli todella outoa, ei se ampumisella uhkaillut mutta oudot vibat siitä kuitenkin tuli.

Kerrotko mistä sinulla on tullut outo viba? Vai kuvitteletko kaiken? Kuulostaa siltä, että jos et ole samaa mieltä Juneksen kanssa tai jopa kritisoit heidän tekemisiä niin se on muka uhkaillua. Nyt vähän jäitä hattuun.

Mr.Carcass

Eikös turhien ilmoitusten teko poliisille ym ole ollut yleensä Rasmus, Antifa, Takku tai vastaavien hommia. Nyt ilmeisesti myös jotkut Hommalaiset näyttävän harrastavan sitä, tai ainakin uhkailevat sillä, jos et ole Asyl-kannattaja. Hävetkää, kun vannoutunutta Persujen, Halla Ahon ja Huhtasaaren kannattajaa tuollaisella keksityllä valheella uhkaatte.

Rikastettu uraani

Quote from: Mr.Carcass on 14.11.2018, 01:08:49

Minähän se olen josta puhut. Kuulun reserviläisliittoon ja harrastan reserviläisammuntaa. Aseet ovat laillisia ja luvat löytyvät. Onko se rikos? Mitä tulee häiriköintiin, niin kommentoin kyllä välillä Juneksen ja Tiinan tekemisiä. Onko se häirintää tai laitonta? Vihollinen tai joku josta en pidä, siinä on aika iso ero! Tiedän kyllä missä Junes ja Tiina asuvat, kun asun ihan lähellä ja käymme samassa lähikaupassa. En kyllä usko, että kumpikaan pitävät minua uhkana, he itse pyysivät minua Rotuaarin vaalikylään juttusille ja kerran olin Tiinan kanssa samassa kaupassa niin hän kysyi miksen tullut moikkaamaan. Eli, jos sinä koet minut uhkaavana niin se ei tarkoita, että muutkin pitävät.
Pakkomielteesi Junesta kohtaan on tunnettua. Olet usein häiriköimässä Juneksen striimien kommenttiosioissa omalla nimelläsi.
Me taistelemme kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta.

guest14935

Quote from: JT on 13.11.2018, 23:07:05
Junes Lokka Facebookissa, Hetki sitten: ·
Häntä heiluttaa koiraa, henkilöstöpäällikölle/kaupunginjohtajalle tms., kuka sitten palkannutkaan, noottia jotta varas ulos.

hulaq

Quote from: Mr.Carcass on 14.11.2018, 01:23:51
Kerrotko mistä sinulla on tullut outo viba?

No jos politiikkaa ja asioista keskustellaan niin ampumaseurasta tai aseista mainitseminen on kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen ilmoituskanta kyseisessä asiassa. Yleensä otetaan kaikki moot-pointit kehiin kun ei mitään faktaa saada enää puristettua mistään.
Iudex illius ero

P

Quote from: Shemeikka on 13.11.2018, 17:38:47
Kyse lienee postin laadusta. Junekselle tulee kannattajakortteja eduskuntavaaleihin.

Voi olla, mutta Suomessa on postisalaisuus, ei se mäkättäjä voi/saa tietää mitä niissä kirjeissä on.

Taisi vihreä astua ns. paskaan alkaessaan ottaa toiselle toimivaan osoitteeseen lähetettyä postia itselleen ja kantaessaan sitä omien sanojensa mukaan postiin( roskiin? ruonansuulaisittain?) Kyllä valtuutetun nimellä valtuustoon lähetetty posti on oikeassa osoitteessa.

Mitä näyttöä siitä on, että hän ei ole avannut/ tuhonnut postia? Hänen sanansa? Kyllä tuosta rikosilmoitus myös varkaudesta olisi asianmukainen.

Ja miksi noin toimitaan vain yhden valtuutetun kohdalla?

Eihän kukaan voi edes kuvitella vastaavaa, että esim. Eduskunnassa hallintojohtaja olisi alkanut kannattaa Väyryselle ja uuvateiksi loikanneille osoitettua postia takaisin postiin? Vaikka määrät ovat olleet suuria, kannatuskorttien takia.

Olisi virkamies hankkinut itselleen rikostuomion ja kenkää.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Mr.Carcass

Quote from: hulaq on 14.11.2018, 08:56:14
Quote from: Mr.Carcass on 14.11.2018, 01:23:51
Kerrotko mistä sinulla on tullut outo viba?

No jos politiikkaa ja asioista keskustellaan niin ampumaseurasta tai aseista mainitseminen on kyllä vähintäänkin mielenkiintoinen ilmoituskanta kyseisessä asiassa. Yleensä otetaan kaikki moot-pointit kehiin kun ei mitään faktaa saada enää puristettua mistään.

Tämä onkin mielestäni erikoinen väite. En ole muistaakseni ikinä maininnut Twitterissä harrastuksista. Täällä olen muistaakseni asekontrolli keskustelussa siitä maininnut. Kuva/video missä ammun  radalla on Instassa ja siellä en ole ikinä edes maininnut mihinkään politiikkaan viittaavaa. Täysin keksitty väite mistä juuri puhut.

Mr.Carcass

Taidan arvata kuka tuo Golimar on Twitterissä ja pyydänkin nyt häneltä, että voitko laittaa näytille viestin missä muka uhkaan ketään, et varmasti löydä sellaista ja laita nyt edes viesti missä vihjaan aseseurasta ja poliitikasta edes samassa somekanavassa.
Te Junes kannattajat ikävä kyllä näette minut muka joka paikassa vaikka en edes kirjoittaisi somessa viikkoihin. Viime valtuustoskriimissä oli joku Tom? Ja hän kritisoi Junesta niin Tiina selitti kaikille, että kyseinen tyyppi on minä ja kohta muutkin olivat samaa mieltä. Ei auttanut vaikka kyseinen nimimerkki moneen otteeseen sanoi ettei ole väitetty henkilö ja jokainen vähänkin "minut tuntevat" huomasi että kirjoitustyyli on täysin eri. Sama juttu Juneksen kotisivulla, en ole ikinä edes kirjoittanut sinne.

Muistan kyllä yhden "aseuhkauksen" Twitterissä ja sen lähetti Junes fani minulle. Hän kertoi tulevansa kylään ja laittoi kuvan kiväärin panoksista.

Mr.Carcass

Nyt löysin sen viestin missä olen maininnut aseseurasta. Se on täällä asekontrolli keskustelussa ja olen sen kirjoittanut 2009. Lähes kymmenen vuotta sitten! Golimar etsi siis melkein kymmenen vuotta sitten kirjoitetun viestin, yhdisti sen Twitterissä poliitikassa kommentointiin, nimimerkkejä ei voi edes yhdistää ellei ota tosissaa selvää ja pim! Olen hänen mielestään uhkaillut ja aseluvat pitäisi viedä pois. Ja muutamat täällä olivat ovat samaa mieltä vaikka ei edes tiedä mistä puhutaan. Tämähän on ihan kuin Takku/Rasmus keskustelupalstalta.

Lasse

Quote from: Mr.Carcass on 14.11.2018, 15:01:48
Olen hänen mielestään uhkaillut ja aseluvat pitäisi viedä pois.

Nyt täytyy muistaa, että tämän päivän Suomi ei ole oikeusvaltio.

Kallisarvoiset lelut lähtevät pienemmästäkin huolen häivästä.

https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/65313-onko-tama-savolainen-%E2%80%9Dterroristi%E2%80%9D-%E2%80%93-poliisi-vei-kivaarit-ja-haulikot

Jos joku, no, "tykkää" Juneksesta, kuin joku toinen puurosta, kun samaan aikaan laittaa muualle sosiaaliseen mediaan kuvia alkoholista, aseista ja valmistautumisesta Zombie Apocalypsiin, jossain vaiheessa syntyy, kuten sosiaalipuolella sanotaan, tuntemus huolesta.

Lapsia on varmuuden vuoksi huostaanotettu, kun on syntynyt huoli, lapsen kertoneen tehneensä omat eväsleipänsä, ja kotitarkastuksessa jääkaapissa oli halpaa  ArkiJuustoa oikean Edamin asemesta.

Kun oikea ihminen alkaa kokemaan huolen tunnetta huolella, lähtevät pyssykät kaapista, kuin kuppa Töölöstä.

Itse olen oikeusvaltion kannalla, mutta tällä hetkellä noin murenee näkkäri...
NOVUS ORDO HOMMARUM

Mr.Carcass

Valitettavasti jokaisessa ryhmässä on näitä mätämunia. Äärioikeistolaiset ja äärisuvakit ovat molemmat aika lailla väkivaltaisia hörhöjä. Väliin jää iso kasa porukkaa jotka osaavat käyttäytyä vaikka ovatkin eri mieltä.
Kaikkein raukkamaista on keksityt lastensuojeluilmoitukset, turhat kantelut, oikeusjutut, yhteydet työnantajiin ym... Lähinnä tuo on ollut äärisuvakkien harrastamaan hommaa tähän asti mutta nyt myös "kansallismieliset" tekevät samaa. Sitä en ymmärrä, miksi tehdä juuri sitä mitä suuresti on suvakeissa halveksittu.

Lahti-Saloranta

Jos oikein ymmärsin niin viherpiipertäjä on käännyttänyt takaisin lähettäjälle Junekselle valtuustoon osoitetun postin. Kyseessä on myös varkaus sillä lähettäjä on maksanut postista postimaksun ja nyt kirje on palautunut lähettäjälle. Myös noiden kirjeiden lähettäjien kannattaisi ihan vittuillessa tehdä rikosilmoitus ja vaatia viherpiipertäjältä uutta postimerkkiä ja korvausta kärsitystä vahingosta.
Mielestäni tuolla viherpiipertäjällä ei ole oikeutta kajota Juneksen postiin eikä tehdä minkäänlaisia osoitteen muutoksia Juneksen postiin.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Mr.Carcass

Hitto, kännykällä kirjoitin joten tuli kirjoitusvirheitä. Halla-aho. Noin, tyytyväinen?
En vain pidä heistä, minusta he tekevät vahinkoa kansallismieliselle aatteelle. Se on minun mielipiteeni ja kai siihen minulla on oikeus? En myöskään pidä esim: Suvi Auvisesta, Hususta, Sipilästä, äärifeministeistä, kaalikeittosta, kylmästä, narkomaaneista, rikollisista, haittamaahanmuutosta ja ylipäätään mistään mikä on haitallista Suomelle ja sen kansalaisille
Olen krisoinut myös rankasti Husua ja Auvista sekä Meillä on unelma-porukkaa Facessa ja he kirjoittivat minun kommenttiin 470 vastausta. Kukaan ei blokannut, ei yhtään bannia tai ilmoitusta saati, että joku olisi uhannut jollain. Vain Junes-fanit ovat täällä, Facessa ja Twitterissä tehneet sellaista.

Lasse

Quote from: Lahti-Saloranta on 14.11.2018, 17:02:59
Jos oikein ymmärsin niin viherpiipertäjä on käännyttänyt takaisin lähettäjälle Junekselle valtuustoon osoitetun postin.

Taidanpa laittaa kannatinkortin Junekselle eurovaaleihin, osoitettuna hallintojohtaja Ari Heikkiselle Oulun kaupungintalolle, kun postin kulussa on kuulemma ollut jotain häiriöitä. Heikkinen sitten hyvää hallintotapaa noudattaen välittää viestin valtuutettu Lokalle.
NOVUS ORDO HOMMARUM

simppali

Meneeköhän Oulussa pakka uudelleen jakoon?

https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/pohjois-suomen-hallinto-oikeus-kumosi-oulun-kaupungin-luottamushenkilovaalit-oulu-haluaa-vieda-asian-korkeimpaan-oikeusasteeseen/810345/

"
Kokouksessa Aito suomalaisen yhteislistan kaupunginvaltuutettu Junes Lokka äänestytti henkilövalintoja suljettuna lippuäänestyksenä.

Oulun kaupunki tiedottaa, ettei se aio tyytyä hallinto-oikeuden tekemään päätökseen. Kaupunginjohtaja Päivi Laajala esittää kaupunginhallitukselle, että asiasta valitetaan korkeimpaan hallinto-oikeuteen.

– Kaupungin näkemys on, että äänestysohjeissa ei ole ollut sellaisia virheitä, joilla olisi ollut vaikutusta vaalien lopputuloksiin, tiedotteessa todetaan.

Kaupungin mukaan äänestykset noudattivat Asylia lukuun ottamatta valtuustoryhmien välisissä neuvotteluissa saavutettua lopputulosta.

Valitus jätettiin viime kesäkuussa. Luottamushenkilövaaleista valitti Asylin varavaltuutettu Tiina Wiik".

Varmaan otsasuonet tykyttävät oululaisilla politrukeilla..hah ,hah  hyvä Lokka+Wiik.
Kun painuvi päät muun kansan, maan,
Me jääkärit uskoimme yhä.

migri

Kaupungin mukaan äänestykset noudattivat Asylia lukuun ottamatta valtuustoryhmien välisissä neuvotteluissa saavutettua lopputulosta.

Korni lause. Jos lopputulos neuvotellaan etukäteen niin tuo äänestys on vitsi.

+

Äänestelystä saatiin Lampénin mukaan niin hyvä rutiini, ettei koko ruljanssi vie valtuuston aikaa kuin pari tuntia. Jos se mahtuu normaalin kolmen tunnin kokouksen sisään, se ei lisää valtuutettujen kokouspalkkiota. Yliajalla hintaa tulee arviolta 15 000 euroa.

Jäi tossa "toimittajalta" mainitsematta että Lokka ei nosta kai palkkiota..?
I haven't seen democrats this mad since Republicans freed their slaves.
"Just because you're offended, doesn't mean you're right" - Ricky Gervais

Nuivinator

On nuo pöjiä. Lokkaa ja Wiikkiä kohdellaan täällä paljon pahemmin kuin Ruotsidemareita ikinä Ruotsissa.
Nimitys paperiton laittomasta maassaolijasta on kuin kutsuisi huumediileriä paperittomaksi farmaseutiksi tai myymälävarasta kuitittomaksi asiakkaaksi.

kummastelija

Quote from: simppali on 15.11.2018, 15:52:24
Meneeköhän Oulussa pakka uudelleen jakoon?

https://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/pohjois-suomen-hallinto-oikeus-kumosi-oulun-kaupungin-luottamushenkilovaalit-oulu-haluaa-vieda-asian-korkeimpaan-oikeusasteeseen/810345/

"

Puuha-Pepellä ainakin meni vatta sekaisin. Poika on irvaillut Lokan yhden miehen sodalle lestadiolais-Väyrysläistä hyväveli-mafiaa vastaan, ja katso: lestadiolais-Väyrysläinen "ennevvaaleja me pojjaat jo sovittiin luottamuspaikoista"-koplailu olikin lain vastaista.

Kuinka se nyt näin, Pepe? Ettäniinku ennen vaaleja "sovitut" paikkajaot eivät nyt olekaan lain mukaisia.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

no future

Eihän tuossa ole mistään paikkajaosta kyse, vaan muotovirheestä äänestysten järjestämisessä. Oli jätetty osan äänestyksistä kohdalla mainitsematta(ja pöytäkirjaan kirjaamatta) että myös muuta kuin asetettuja ehdokkaita voi äänestää kirjoittamalla nimen äänestyslappuun.

Jos kaikki paikat joudutaan äänestyttämään uudestaan, tulos on edelleen 65-1. Joka kerta.

no future

Ja postikaustistakin sen verran, että Ari Heikkinen kommentoi fb:ssä ettei valtuutetuilla ole mitään lokeroita kaupungintalolla, ainoastaan kaupungin työntekijöillä. Sinne valtuutetuille satunnaisesti saapunutta postia on heille toimitettu, mutta mitään postitoimistoa ei ole tarkoitus perustaa.

Shemeikka

Jos luottamuspaikat menevät Oulussa uusjakoon, Sinisiltäkin menee ainakin yksi paikka. Siniset saivat paikat perussuomalaisina ja pitivät ne loikattuaan. Perussuomalaiset saavat kuitenkin täyttää sen tarvittaessa ja tuskin antavat Sintille.
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

guest14935

Quote from: Shemeikka on 15.11.2018, 18:21:40
Jos luottamuspaikat menevät Oulussa uusjakoon, Sinisiltäkin menee ainakin yksi paikka. Siniset saivat paikat perussuomalaisina ja pitivät ne loikattuaan. Perussuomalaiset saavat kuitenkin täyttää sen tarvittaessa ja tuskin antavat Sintille.
Äänestäkää oululaiset se tiinuli sille kaveriksi jottei tarvii yksin hullujenhuoneella olla.

kummastelija

Quote from: no future on 15.11.2018, 18:04:44
Eihän tuossa ole mistään paikkajaosta kyse, vaan muotovirheestä äänestysten järjestämisessä. Oli jätetty osan äänestyksistä kohdalla mainitsematta(ja pöytäkirjaan kirjaamatta) että myös muuta kuin asetettuja ehdokkaita voi äänestää kirjoittamalla nimen äänestyslappuun.

Jos kaikki paikat joudutaan äänestyttämään uudestaan, tulos on edelleen 65-1. Joka kerta.
Eli yritätkö sanoa, että luottamusmiesten paikat jaettiin täysin laillisesti?
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015