News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

Make M

Quote from: nollatoleranssi on 01.09.2017, 00:54:37
Quote from: kummastelija on 31.08.2017, 06:29:08
Kun vihapuheen tutkimiseen on laitettu niinkin paljon resursseja viime vuosina, on poliisilla paine saada pidätetyksi edes yksi nrttivihapuhuja, mihin Junes sopii erityisen hyvin.

Mielestäni nuo kuulustelutkin kertovat siitä, että poliisilla on paine saada edes yksi tai useampi profiiliin sopiva vihapuhuja kiinni mistä tahansa rikoksesta. Tilastollisesti ajatellen varsinkin kansallismielisten pidätykset saavat valtavasti julkisuutta ja tähän mennessä en ole nähnyt yhdenkään tapauksen olevan kovin kummoinen.

Tämä Juneksen tapaus näyttää erinomaisen hyvin, kuinka pieni ja mitätön ongelma tämä vihapuhuminen Suomessa oikeasti on.

Khevonen

Quote from: kummastelija on 31.08.2017, 06:29:08
Kun vihapuheen tutkimiseen on laitettu niinkin paljon resursseja viime vuosina, on poliisilla paine saada pidätetyksi edes yksi nrttivihapuhuja, mihin Junes sopii erityisen hyvin.

Silti jättivät minut syyttämättä, vaikka tapaus oli päivänselvä ja vihapuhesakot olisi tullut takuuvarmasti kiihottamisesta. Ehkä en ole tarpeeksi mediaseksikäs henkilö.
"Thank god leftards are more self-destructive than any other group."

Muuttohaukka

Quote from: Emo on 28.06.2017, 12:41:16
Juneksella ei kuitenkaan takki ole vielä koskaan kääntyillyt, ja Tiinan ulosanti on nopea ja selkeä, kun hän vaan pitäytyy tiukasti asiassa eikä ala solvaamaan, koska se ottaa monen henkilön korvaan pahasti, vaikka itse en näille muotoseikoille suurta merkitystä anna. Mutta suurin osa ihmisistä pitää erittäin tärkeänä sitä miten asiat sanotaan, joten siihen puoleen Juneksen ja Tiinan on yksinkertaisesti PAKKO kiinnittää jatkossa huomiota, mikäli mielivät pitemmälle politiikkaan. Kiroilu ja solvaukset vaan eivät käy! Niistä on luovuttava.

Viime yön kuuden tunnin kännäily ei tuonut esiin kuin tolkutonta päänaukomista.

"Vihapuhe FM 2.9.2017: Helsingin poliisin vapaapäivä"

Tiina W vajosi todella alas. Tuonen Joutsenenkin You tube-tili on rajoitetussa tilassa. Luulsi hävettävän, kun aamulla selviää viikon kännäilystään.
Wiikin ulosanti oli kyllä aivan kamalaa solvailevaa asiattomuutta. Äo alle 64.

koli

Mä tykkään Tiinan ja Juneksen radikaalista asenteesta ja siitä, että ovat aitoja, mielenkiintoisia persoonia, eivätkä mitään kravattikaularobotteja, joita suurin osa poliitikoista on. Tekevät omaa juttuaan, eivätkä jatkuvasti mieti, että "mitä ne muut meistä ajattelee". Ennen kaikkea uskaltavat laittaa itsensä likoon, eivätkä ole pelkurimaisia. Toki sitä on joitakin asioita, joista en pidä, kuten tuo julkikännäily, mutta kokonaisuutena ajatellen tällä pariskunnalla on positiivinen vaikutus kansallismieliseen skeneen. Kiitos että olette olemassa. :)
Mörökölli

guest14935

Quote from: Muuttohaukka on 04.09.2017, 00:39:59
Tiina W vajosi todella alas. Tuonen Joutsenenkin You tube-tili on rajoitetussa tilassa. Luulsi hävettävän, kun aamulla selviää viikon kännäilystään.
Katsoithan myös Heikkilän kiljustriimin, kävivät rannalla istuskelemassa?
Kuusi tuntia kuuntelit asian todetaksesi?  ;D
Quote from: koli on 04.09.2017, 03:10:11
Toki sitä on joitakin asioita, joista en pidä, kuten tuo julkikännäily, mutta kokonaisuutena ajatellen tällä pariskunnalla on positiivinen vaikutus kansallismieliseen skeneen. Kiitos että olette olemassa. :)
Hyvin pysyivät pystyssä, ei ollut tarpeeksi kiljua kun vielä striimin lopussakaan ei sammallusta edes, jollei sitten gimbalia ollut kameran lisäksi myös pojilla.

nollatoleranssi

Piffiltä löytyi vielä eilen linkit uusimman skriimin näkemyksiin liittyen tähän foorumiin ja perussuomalaisiin. Eihän niissä suoranaisesti ollut mitään uutta, vaan perinteistä ylimielistä höpötystä.

Ajattelin kuitenkin noiden juttujen perusteella lopettaa Tiinan & Juneksen support toiminnan tällä foorumilla mm. ei linkitystä tai aiheiden käsittelyä millään tavalla ja peruuttaa kanavatilaukset.

50% toiminnasta on samanlaista ylimielistä hömpötystä ja 50% trollihuomion kehumista. Siitä voi jokainen valita mieleisensä kategorian. Koko ajan on Me oikeassa vs Kaikki muut väärässä. Samassa kohdassa Tiina kertoi kuinka "enkkukanavalta tulee pelkkää ylistystä, teimpä mitä vaan".
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

koli

Quote from: nollatoleranssi on 04.09.2017, 09:16:20
Piffiltä löytyi vielä eilen linkit uusimman skriimin näkemyksiin liittyen tähän foorumiin ja perussuomalaisiin. Eihän niissä suoranaisesti ollut mitään uutta, vaan perinteistä ylimielistä höpötystä.

Kopioin sen piffi-trollin viestin tähän:
QuoteTiukkaa faktaa hommaforumista Junekselta ja kumppaneilta https://youtu.be/Qo6IMOaTTLY?t=13176

Ja Joutsenen terveiset persuille https://youtu.be/Qo6IMOaTTLY?t=14488

Sebastian Tynkkysestäkin löytyi jutunjuurta https://youtu.be/Qo6IMOaTTLY?t=14938

Ihan hyvät setit Tynkkysestä ja persuista. Samaa mieltä olen suurimmaksi osaksi.
Mörökölli

Muuttohaukka

Quote from: nollatoleranssi on 04.09.2017, 09:16:20
---
Ajattelin kuitenkin noiden juttujen perusteella lopettaa Tiinan & Juneksen support toiminnan tällä foorumilla mm. ei linkitystä tai aiheiden käsittelyä millään tavalla ja peruuttaa kanavatilaukset.

50% toiminnasta on samanlaista ylimielistä hömpötystä ja 50% trollihuomion kehumista. Siitä voi jokainen valita mieleisensä kategorian. Koko ajan on Me oikeassa vs Kaikki muut väärässä. Samassa kohdassa Tiina kertoi kuinka "enkkukanavalta tulee pelkkää ylistystä, teimpä mitä vaan".

Samat ajatukset ja en ole kanavien tilaajakaan. Tulevat eduskuntaedustajat vauhdissa huomenna Torniossa.

Muuttohaukka

Quote from: Alligaattori on 04.09.2017, 06:20:35
Katsoithan myös Heikkilän kiljustriimin, kävivät rannalla istuskelemassa?
Kuusi tuntia kuuntelit asian todetaksesi?  ;D
---

En.

PS.Lainaa oikein. En kirjoittanut katselleeni mitään kiljuskriimejä. Lisäsit kai ihan itse. Toki saat hypettää näitä ja minun ei tarvitse.

Lasse

Älykäskin voi solvata. TW on Stetson-Harrison -metodilla 110-120 haarukassa, voi mennä ylikin.

Mickey ja Mallory kaipaavat kyllä fokusta, siitä pointsit tipulle...

NOVUS ORDO HOMMARUM

Muuttohaukka

Quote from: Lasse on 04.09.2017, 16:35:09

Älykäskin voi solvata. TW on Stetson-Harrison -metodilla 110-120 haarukassa, voi mennä ylikin.

Mickey ja Mallory kaipaavat kyllä fokusta, siitä pointsit tipulle...
b> minä

Älykäs?tä?kö? on luetella jokaiselle eri mieltä olevalle, että äo on 64 tai alle. Normia, pientä sanaleikkiä vain näiltä pikku tipulaisilta.
Äo alle 64 ja vajakki tavallisimmat ilmaisut- sieltä tämä itsekin vajakiksi, idiootiksi yms. nimitelty sen bongasi.

Lasse

Junes, Tiina & The Usual Suspects livenä, juuri nyt:

Asylmarschen 5.9.2017
https://www.youtube.com/watch?v=9WJ4vhrNulI

Historiallista settiä!
NOVUS ORDO HOMMARUM

IDA

Nämä ovat parhaimmillaan näissä ja Monokulttuurissa, jossa tulee useampia näkökulmia peliin. Todella hyviä oikeastaan.

Itse en milään jaksa "Retardi, idiootti" - jänkkäystä kovin pitkään, mutta se voi johtua länsimaalaisuudestani ja valkoisesta rodustani, mitä tietysti pahoittelen ;)
qui non est mecum adversum me est

mökkihöperö

Onkohan kukaan koskaan jaksanut oikeasti katsoa Juneksen/Tiinan lähetystä kokonaan? Järjetöntä öyhötystä. Monokulttuurin lähetykset on ihan eri sarjassa, tosin Junes saisi kaikin mokomin puuttua niistäkin.

Muuttohaukka

Quote from: mökkihöperö on 19.09.2017, 09:20:13
Onkohan kukaan koskaan jaksanut oikeasti katsoa Juneksen/Tiinan lähetystä kokonaan? Järjetöntä öyhötystä. Monokulttuurin lähetykset on ihan eri sarjassa, tosin Junes saisi kaikin mokomin puuttua niistäkin.

Olen monesti meinannut, aikonut kysyä samaa. Olen katsonut pätkiä ja ei millään mene kokonaan katsontaan.
Kaksi ja puoli tuntia tuota kiroilua, kouhottamista on liikaa ainakin minulle.

Mutta on kai niille pätkille oma fanclubinsa. Maailma on avoin ja lähetyksiä saa katsoa tai olla katsomatta.

Mikä monokulttuurista tekee eri sarjan öyhötystä?

JohanNyt

Minulle ei kyllä Junes/Tiina-setti uppoa puolta minuuttia kauempaa, ellei ole jotain todella erityistä, esim. Olavi Mäenpää vierailevana tähtenä. (Ei tosin mikään muukaan vastaava tubetus uppoa, edes Oscarin arvoinen Maidan-Marco-show).

IDA

Olen jaksanut. Esimerkiksi Ranskan vaaleissa käynti ja koko reissu muutenkin oli ihan mielenkiintoinen. Samoin jotkut vaalivalvojaiset. Pituushan noissa vihapuheissa on suurin ongelma, mutta niitähän ei ole pakko katsoa kokonaan. Joitain aiheita käsitellään ihan mielenkiintoisesti, joitain taas ei.
qui non est mecum adversum me est

no future

Itsekään en twitterin keskustelunkulkua oikein osaa seurata, ja muutenkin jos heittelee juttua aseuhkailuista niin kuvakaappaukset olisi aina paikallaan.

Tuonen Joutsen

Ei tuo Jääskö ole mikään uhkailija vaan tuollainen hassu ressukka, jolla on joku ihme pakkomielle Junekseen ja minuun. Nämä tällaiset "kansallismieliset" ovat varsin kiinnostava observoinnin kohde, koska ainakin minulla on hieman vaikeaa käsittää, mikä näitä motivoi. En minäkään pidä kaikista kansallismielisistä tai heidän tyylistään, mutta ei tulisi mieleenikään kuitenkin seurata kaikkia heidän tekemisiään ja jankuttaa tyhjiä heidän sometileillään. Tämä Jääskökin jopa tunnusti Twitterissä itse, että en ole hänelle koskaan edes pahasti sanonut. Siellä se kuitenkin koko ajan vittuilee ja mustamaalaa. Mikä lie mielenhäiriö.

Mr.Carcass

Mutta kovasti kuitenkin Twitterissä ja Facessa Juneksen kanssa selitätte faneille, kuinka creepyä stalkkausta harrastan, kun satuin olemaan samassa lähikaupassa. Olen käynyt samassa kaupassa niin kauan kuin se on ollut olemassa. Jos pakkomielestä puhutaan niin sinun Joulun odotuspäivityskin muuttui yhtäkkiä siihen kuinka seko stalkkeri olen.  Äärifanisi Oscar.L teki jo pilkkalauluja sivullesi minusta, joita aiotte laittaa YouTubeen.

Tuonen Joutsen

Jaa, minäkö olen nyt jo vastuussa muiden ihmisten kirjoituksistakin? Täytyyhän sinun nyt ymmärtää, että tuo käytöksesi on sen verran omituista, että se tulee pistämään ihmisillä silmään ja herättämään huvitusta. Et näköjään täällä Hommallakaan ole koko vuonna kommentoinut mitään muita kuin Junekseen liittyviä juttuja ja käytät ihmeen paljon aikaa ja energiaa hänestä valittamiseen. Eihän tuo nyt ole ihan normaalin ihmisen hommaa.

Mr.Carcass

Niin. Mutta kun te haukutte kaikilla mahdollisilla nimillä ihmisiä, teette YouTube-lähetyksiä solvataakseen, haukutte ihmisten ulkonäköä, menette henk.kohtaisuukiin ym... Niin se onkin hienoa ja arvokasta "työtä" jota faninne kannattavat. Silloin kun pilkka osuukin teihin niin jo alkaa itkypotkuraivarit ja uhriutuminen? Teidän koko elämä 24/7 on pelkkää someraivoa, koska ette kykene työelämään, vaan vaan olette loisineet koko aikuisiän. Kehtaatte vielä kuvitella, että olette jotain patriootteja ja kansallismielisiä... Junes on haittamamu melkein pahimmasta päästä ja sinunkin elinkaarikustannus vetää vertoja kielitaidottamalle turvapaikanhakijalle.

Muuttohaukka

Minulle on tuo ääretön retardi-, jne.-nimittely, saman asian jankuttaminen ja ala-arvoinen kieli liikaa.
Se vie pohjan täysin absoluuttisen nollapisteen tuntumaan.
Toisinajattelijoita ei arvosteta, avoimuutta halutaan mutta oma käytös on (rumasti ja suoraan sanoen) vastenmielistä.
Tämänkaltaisella videoesiintymisellä annetaan suklaata omille mutta muille karkoitetta.

Jäätelökin maistuu paremmalle, kun sen syö yksin tai hyvässä seurassa.

hulaq

Noniin juu sitten tsot tsot ja sitä rataa. Ei henkilökohtaisia taisteluja forumille. Ja pysytään asialinjalla.
Iudex illius ero

nollatoleranssi

Hieman pidin taukoa noiden muutamien lähetysten takia, mutta olen nyt jatkanut kuuntelemista ja tilaamista. Näkisin toiminnan olevan nykyisin hieman asiallisempaa mitä ennen.
Kriitikon varjo -blogi
http://kriitikonvarjo.blogspot.fi/

Lasse

Illalla taas itse asiassa kuultuna:

[tweet]910312424674390016[/tweet]

NOVUS ORDO HOMMARUM

internetsi

Onko Monokulttuuri FM-kanava laitettu Juutuubissa säppiin vai miksi tuossa on ВКонтакте-linkki, @Tuonen Joutsen ?
Lohjan persut

Emo

Quote from: IDA on 19.09.2017, 12:03:40

Olen jaksanut. Esimerkiksi Ranskan vaaleissa käynti ja koko reissu muutenkin oli ihan mielenkiintoinen. Samoin jotkut vaalivalvojaiset. Pituushan noissa vihapuheissa on suurin ongelma, mutta niitähän ei ole pakko katsoa kokonaan. Joitain aiheita käsitellään ihan mielenkiintoisesti, joitain taas ei.

Sama täällä, olen jaksanut katsoa juuri mm. noita pätkiä mitkä mainitsit. Tiinan iloinen nauru on kivaa kuultavaa, enkä usein pahastu Juneksen ja Tiinan kielenkäytöstä. Joskus tosin nimittely käy pahasti korvaan, mutta useinmitenhän ne poliitikot ja suvakit ovatkin retardeja keitä he retardeiksi tituleeraavat. Silloin kun jotain ihan entuudesta tuntematonta erilailla ajattelevaa kadunhenkilöä aletaan retardiksi ilkkua tai puututaan ulkonäköön, niin se on asiatonta eikä ole mukavaa kuultavaa.

Vihapuhe- ym. monokulttuurimaratoneissa pituus on ongelma, mutta ne eivät raivostuta minua että sen puoleen voin niitä kuunnella toisin kuin Ylen tai Maikkarin kuraa, joka halkaisee aivosuonen minuutissa.

Porcius

"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Herbert

Junes & Tiina harrastivat tutkivaa journalismia:

QuoteViime viikolla Petteri Orpo kertoi, ettei hänen vaimonsa yritys Lakiverstas Oy avusta turvapaikanhakijoita ja vaikka Yle oli tarkistanut kaikki faktat, suhtauduimme Tiinan kanssa tähän väitteeseen äärimmäisen suurella varauksella ja teimme samana iltana 2,5 tunnin youtube-lähetyksen, jossa kerroimme miksi juttu on todennäköisesti valeuutinen (https://www.youtube.com/watch?v=XKeetoX_kHg).
Laitoin pariin hallinto-oikeuteen kyselyjä Lakiverstaasta, ja ainakin Helsingissä Orpo on avustanut perheenyhdistämisasiassa. Tietysti hakijana voi olla japanilainen insinööri, mutta ehkä Yle voi tästä jatkaa.

https://www.facebook.com/junes.lokka/posts/919247591559680

"The problem isn't that Johnny can't read. The problem isn't even that Johnny can't think. The problem is that Johnny doesn't know what thinking is; he confuses it with feeling."

Thomas Sowell