News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

Ari-Lee

Quote from: O. M. Hietamaa on 20.04.2017, 21:29:45
Minun suppean käsitykseni mukaan tämä "servaaminen" tarkoittaa alun perin palvelemista (servire), ja vielä alkuperäisemmin orjan (servus) asemassa oloa, eikä mitään voittoa. En ymmärrä, miten orjuuden merkityksestä on voitu päästä voittamisen merkitykseen. Ehkä loogista kehityskulkua ei pidäkään etsiä, vaan sanan nykyinen slangimerkitys edustaa uuskieltä, jossa sota on rauhaa, monikulttuuri rikkautta ja orjuus voittoa. Asian selkeyttämiseksi esitän yleisen toivomuksen että tällä forumilla käytettäisiin keskustelukielenä suomea eikä neekerislangia.

Koskaan en ole kuullutkaan mistään servaamisesta. Lähinnä juolahti mieleen, oman alani sanastosta johtuen, palvelin. Kiitos, O.M.H, kun toit selkokielisesti tämän asian esille.

Tosiaan ei kiitos neekerislangille. Lökäpöksyiset nuorisorikolliset saavat käyttää kotonaan mitä kieltä haluavat. Ja lauseet aloitetaan isolla alkukirjaimella ja päätetään pisteeseen tai muuhun loppumerkkiin.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Matti Kukkarossa

Quote from: O. M. Hietamaa on 20.04.2017, 21:29:45
Minun suppean käsitykseni mukaan tämä "servaaminen" tarkoittaa alun perin palvelemista (servire), ja vielä alkuperäisemmin orjan (servus) asemassa oloa, eikä mitään voittoa.
Sanalla viitataan ässäsyöttöön ja joka taas pohjaa tennikseen. Tenniksessä se tarkoittaa syöttöä johon vastustaja ei kykene mailalla osumaan ennen kuin pallo pomppaa kenttään toisen kerran.

Rap ja Breakdance battleissa sillä taas viitataan suoritukseen johon kilpakumppani ei pysty vastaamaan.

En yllättynyt, että hait tälle orja- sekä neekerikaikua.

Arvoton

(Kapinavideolta)"Kaupunkilaiset eivät sinne kovasti haluua." Vertailuvuilla menty valtuustoon.

Kun vaali oli henkilövaalin sijaan - sanotaan nyt vaikka puolue-, siis suhteellinen listavaali ja jossa esim. lähinnä VAS keskitti äänensä (tai äänet keskittyivät, jottei nyt kukaan suutu) ja jossa monet ihmiset äänestivät puoluetta, jossa tuttu tai duunikaveri taikka sukulaista puolueesta välittämättä, niin silti pitäis mennä pelkkien suosikkien ehdoilla.

Siis jos otetaan toi systeemi, jossa henk.koht. kilpailun säännöt ovat samat kaikille jo alussa, l. tarjolle tulevat vain linssiluteet ja "turhat" ehdokkaat ovat pois, niin en tiedä, kuinka T ja J pärjäisivät, siis kukin erikseen.

Kalle Aaltonen samoilla ajatuksilla "Lahessa".

Piti EDITOIDA, l. keventää. Täähän oli toistoa kohdaltani, mutta Aaltonen tos aiemmin kummastutti.

Matti Kukkarossa

Juneksen käytöstavat, tai pikemminkin niiden puute jaksaa kyllä hämmentää yhä edelleen. Juneksella olisi nyt saumat vaikuttaa tärkeäksi katsomiinsa asioihin, mutta kykenemättömyys kommunikoida toisten ihmisten kanssa on niin heikko, että se näyttää ja kuulostaa pikkulapsen känkkäränkältä. Surullista.

Hankala Tapaus

En oikein osaa arvostaa tapaa, jolla jäsen Muuttohaukkaa on vaadittu outtaamaan itsensä muutamien taholta. Sitähän se on, jos vaaditaan nimimerkiltä oman naamansa ja mahdollisesti perheensäkin naamojen osoittamista netissä olevalta videolta. Nimimerkin käyttö ja sitä kautta henkilöllisyytensä salaaminen ovat foorumilla sallittuja, maan poliittisen tilanteen huomioon ottaen jopa suotavia.

Kohtuus, hyvät naiset ja herrat, näissäkin asioissa.

En toki tiedä, josko Muuttohaukka olisi itse nimensä julkaissut. Silloin huoleni on aiheeton.

Mr.Carcass

Älkää nyt, pilaatte Juneksen servauksen. Antaa miehen hekumoida, että hän on servauksen mestari ja kaikki poistuu takavasemmalle, kun Junes servaa kaikki huutamalla ja nimittelemällä. Miten Junes on, joko olet toipunut siitä että joka kerran kun olet väittänyt jotain epäilyjä minusta niin olen todistanut asian toiseksi. Olin profiilin henkilö, olin se joka sanoin olevani, olin Oulusta ja tulin vaalikylään. Kovasti kyllä väitit videoissa ja Facessa muuta faneille.

Junes Lokka

Quote from: Mr.Carcass on 20.04.2017, 20:59:39
Quote from: Junes Lokka on 20.04.2017, 20:32:18
Quote from: Mr.Carcass on 20.04.2017, 15:13:58
En tiedä haukkuiko Junes jotain huoraksi Rotuaarin vaalikylävideoilla mutta ainakin jotain naista hän haukkui idiootiksi, koska nainen kysyi jonkun kysymyksen mihin Junes ei osannut/halunnut vastata.

niin, @Mr.Carcass, se on se päivä kun sinut servattiin eli tämä kohta https://www.youtube.com/watch?v=hm7Ge-fFvUk&t=1h

mutta voisiko @Muuttohaukka kertoa milloin hän kävi jäätelöä syömässä

Pakko kysyä, että missä se servaus tapahtuu? Minusta näyttää ettet oikein saa sanottua mitään ja hermostut ja alat nimittelemään. Onko se sitten sinun käsitys servauksesta.

ks. video, https://www.youtube.com/watch?v=hm7Ge-fFvUk&t=1h

Kari Kinnunen

Heh. Ollaanpa hra. Lokka:sta mitä mieltä hyvänsä, niin ainakaan hän ei huku harmaaseen massaan. Ja tämähän on etu aloittelevalle poliitikolle.

Aika näyttää miten valitsemansa poliittinen strategia tulee toimimaan. Ei välttämättä ollenkaan huonosti. Ihmiset saattavat olla verrattain kypsiä ympäripyöreään poliittiseen korrektiuteen.

Tosin minähän olenkin tyyppi jonka mielestä persuillekin paras pomo olisi eräs Viitasaarelainen.

Junes Lokka

Quote from: b_kansalainen on 20.04.2017, 21:06:20
https://www.urbaanisanakirja.com/word/servaus/
QuoteServaus (eng. Serve) Tarkoittaa alunperin rap-battlen voittoa. Nykyslangissa servaus tarkoittaa kaveriporukan "väittelyn voittajaa", eli se, joka saa toisen hiljaiseksi, servaa.
Se, että julistautuu jälkikäteen toisaalla yksin voittajaksi, ei todellakaan ole mitään servaamista. Mutta ehkä vieraista kulttuureista tulevilla on vain sitten laajempi servaamiskäsitys :)

katsoitko tallenteen

Junes Lokka

Quote from: Hankala Tapaus on 20.04.2017, 22:26:31
En oikein osaa arvostaa tapaa, jolla jäsen Muuttohaukkaa on vaadittu outtaamaan itsensä

ei kukaan sen outtaamista vaadi, vaan että kertoisi mikä päivä oli kyseessä, jotta väitteen voi todeta paskapuheeksi

voihan kuka tahansa toki halutessaan käydä kaikki vaalikylävideot läpi, ja todeta saman

pointtini vain se, että miksi @Muuttohaukka valehtelee

Junes Lokka

Quote from: Mr.Carcass on 20.04.2017, 22:33:33
Älkää nyt, pilaatte Juneksen servauksen. Antaa miehen hekumoida, että hän on servauksen mestari ja kaikki poistuu takavasemmalle, kun Junes servaa kaikki huutamalla ja nimittelemällä. Miten Junes on, joko olet toipunut siitä että joka kerran kun olet väittänyt jotain epäilyjä minusta niin olen todistanut asian toiseksi. Olin profiilin henkilö, olin se joka sanoin olevani, olin Oulusta ja tulin vaalikylään. Kovasti kyllä väitit videoissa ja Facessa muuta faneille.

vinguit viikkokaupalla facebookissa ja sitten vihdoin uskaltauduit ihmisten ilmoille

ja keskustelussa et oikein pärjännyt, kuten videolta näkee

MW

Lokalla on kyllä hiukan valtavirrasta poikkeavan kärkäs retoriikka, mutta eikös siitä demokratiassa ole kysymys?

Tällä retoriikalla mies on valittu, uusintoja tulee. Ehkä vastaavasta retoriikasta tulee valtavirtaa, ehkä ei. Ehkä sitä ja ehkä tätä. Vaali oli kuitenkin laillisesti toimitettu.

Rauhaa.

Hankala Tapaus

Quote from: Kari Kinnunen on 20.04.2017, 22:43:24
...Ihmiset saattavat olla verrattain kypsiä ympäripyöreään poliittiseen korrektiuteen...

Onko sillä merkitystä?

Ensinnäkin politiikassa on osattava käyttäytyä. Sillä, mitä ihmiset asiasta ajattelevat, ei ole merkitystä. Kokoukset hoituvat samalla vanhalla tavalla ja jos niitä häiriköi, lentää viimein ulos. Ei kannata kuvitella, että yksi mies mullistaa koko Suomen politiikan käytännöt vittua hokemalla.

Toisena haluaisin kiinnittää huomion henkilöön itseensä. On mahdollista olla poliittisesti hyvinkin epäkorrekti, jos sattuu oleman tarpeeksi teräväpäinen. Marokon Sauhun käytös ei ole nokkelaa, älykästä, taitavaa, oikein ajoitettua eikä millään tavalla tilanteiden tasalla. Se on yksinkertaisesti vastenmielistä.

Minusta suomalaisten typerin ajatus tähän asti oli äänestää euroviisuihin muutamasta vammaisesta koottu terapiaryhmä. Olisihan se pitänyt arvata, että se ei jäänyt äänestämisen pohjanoteeraukseksi.

Junes Lokka

Quote from: Ari-Lee on 20.04.2017, 17:37:48
Ihmejankkausta eto asiasta.
@Junes Lokka olet itse valinnut poliitikon urasi ja ken leikkiin lähtee hän leikin kestäköön - myös lokanheiton.

1. eli joku random @Muuttohaukka kertoo valheita
2. kysyn siltä että voiko kertoa enemmän
3. tämä tarkoittaa, etten kestä "leikkiä"?

enempi tämä on osoitus, etteivät hompanssit ym. trollit itse kestä "leikkiä". Trollien pitäisi vain saada trollata eikä heille saa sanoa vastaan, muuten heille tulee paha mieli

Pahempaa on luvassa kunhan puhaviheliät öykkärit keräävät rivinsä. Paljon pahempaa. Sinä et tule sitä kestämään. Heillä ei ole mitään häpyä missään mielessä.

bring it on

Jos puhuu jatkuvasti rumia ei niitä kaikkia puhuja itse muista ja kuulijakaan ei muista muuta kuin rumia sanoja.

luuletko, etten muista vaalikylän tapahtumia? @Muuttohaukka valehtelee ja sen voi tarkistaa videoista

Poliitikon tulee puhua korrektisti asiaa vaikka äänestäjä sättisi.

miksi

Lapsellista lähteä videoklipsejä kelaamaan sanomisesta.

videoista voi todeta, että @Muuttohaukka valehtelee

Leiki omalla hiekkikselläsi jos et kestä.

minua ruinattiin tänne takaisin. Koettaisitte jo päättää -- minulle aivan sama. On minulla muutakin tekemistä kuin katsella vajakkien ulinaa

MW

Joku demokratian esikuva, "Senātus Populusque Rōmānus" on varmaan ollut helvetisti raadollisempi.

Ehkä siksi, että siellä oltiin vielä aidosti itsempiään.

Oman, vaikka sitten umpikieron politiikan asialla.

Kansalaisliikkeiden, lennokkikerhoja lukuunottamatta, julkinen rahoitus pitäisi lopettaa ja lobbausoikeus kieltää. Vitun "rinnakkaiseduskunnat".

Impi Waara

Jos hakusessa olikin Lordi-tyyppinen salonkikelpoinen erilaisuus, joka nyt vain meni reisille?

JL otti Muuttohaukan hampaisiinsa jo yhdellä lukuisista videoista, joten tämä jäätelömouhkaaminen lienee suoraa seurausta siitä eikä pelkkä yksittäinen tapaus. Tällä hän siirtää fokusta pois siitä, että tapaa nimitellä naisia mm. huoriksi.
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Kim Evil-666

Quote from: Hankala Tapaus on 20.04.2017, 23:12:16
...Ihmiset saattavat olla verrattain kypsiä ympäripyöreään poliittiseen korrektiuteen...

Minusta suomalaisten typerin ajatus tähän asti oli äänestää euroviisuihin muutamasta vammaisesta koottu terapiaryhmä. Olisihan se pitänyt arvata, että se ei jäänyt äänestämisen pohjanoteeraukseksi.

No sehän oli kansan mielestä vain hassun hauskaa, sillai ihgua, eikä se ollut kansakunnan kannalta kuin korkeintaan noloa. Noin suomalaisuuden kannalta typerämpää oli asettaa Lindströmin pihvi ministerin paikalle. Siitä ei edes äänestetty, vaan toiset typerykset tekivät typerääkin typerämmän päätöksen.

Ymmärrän kuitenkin pointtisi. Virheistä opitaan, ehkä. Sama pätee Persuihin.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Hankala Tapaus

Quote from: Junes Lokka on 20.04.2017, 23:16:59
...Koettaisitte jo päättää -- minulle aivan sama. On minulla muutakin tekemistä kuin katsella vajakkien ulinaa

Sauhu hyvä. Jos Sinulla on parempaa tekemistä kuin tarjoilla kuolemattomia viisauksiasi foorumillemme, älä missään tapauksessa anna meidän pidätellä itseäsi kauempaa. Keitä me muka olemme varaamaan kaiken huomiosi? Senkin huomion, jonka olisit voinut käyttää vaikka elämäsi ensimmäisen ymmärrettävän lauseen muodostamiseen.

Kun nyt alat suunnittelemaan jäähyväispuhettasi, älä pitkitä sitä suotta. Emme halua varastaa kalliista ajastasi sekuntiakaan ylimääräistä.

Hankala Tapaus

Quote from: Kim Evil-666 on 20.04.2017, 23:24:24
...asettaa Lindströmin pihvi ministerin paikalle...

Lopeta tuollainen alkuunsa. Jos joudun ajattelemaan koko asiaa, alan puhumaan kuin Marokon Sauhu.

Arvoton

Tiedän, mitä tarkoitat korrektilla politiikalla, mutta poliittisesti korrektin taidat tietää itsekin. Ei saa sanoa, että neekerillä on iso - no se. Hymyhuulia oli pakko lainata.

Mr.Carcass

Quote from: Junes Lokka on 20.04.2017, 22:49:43
Quote from: Mr.Carcass on 20.04.2017, 22:33:33

vinguit viikkokaupalla facebookissa ja sitten vihdoin uskaltauduit ihmisten ilmoille

ja keskustelussa et oikein pärjännyt, kuten videolta näkee
Omasta mielestä pärjäsin ihan hyvin keskustelussa. En hermostunut, huutanut, menettänyt malttia enkä edes nimitellyt sinua. Perustelin myös näkökantoja toisin kuin sinä, kun et osannut perustella edes omia vaaliteesejä.

Impi Waara

Jäähän meille mahdollisuus katsoa hempeät jäähyväiset joltain lukuisista yli viiden tunnin videoista.

Vanhoista videoista löytyy tosielämän komediaa tyyliin, mitä tarkoittaa författare. Missä JL oli silloin, kun muut pakkoruotsia opettelivat?
10.6.2017   Nyt voi olla läpeensä tyytyväinen. Homma hoidettu tyylillä!

Ari-Lee

Leiki omalla hiekkikselläsi jos et kestä.

On minulla muutakin tekemistä kuin katsella vajakkien ulinaa

Itsehän aloitit oman poliitikon urasi. Nyt joudut kuuntelemaan ja katselemaankin vajakkien ulinaa. Osaisit jo päättää mitä haluat.

Mitä pössyttelet?
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Hankala Tapaus

Quote from: Arvoton on 20.04.2017, 23:29:50
...että neekerillä on iso - no se...

Se? Mikä se? Puhutaanko tässä nyt yliedustuksesta rikostilastoissa? Kotiutumiskynnyksestä? Vastenmielisyyden määrästä itsensä elättämiseen liittyviä omia toimenpiteitä kohtaan? Riskistä radikalisoitua aina aktiiviseksi terroristiksi asti?

Kerro! Inhottaa, kun ihmiset eivät ole selväsanaisia.

Joutilas

minua ruinattiin tänne takaisin. Koettaisitte jo päättää -- minulle aivan sama. On minulla muutakin tekemistä kuin katsella vajakkien ulinaa

Tilanteen haastavuutta lisää se, että H-forumin keskimääräinen ÄO on merkittävästi korkeampi kuin millään muulla julkisella forumilla. (Esim. Mensan forumi ei ole julkinen :-)

On harmi, että Juneksen paluu on mennyt vittuiluksi. En syytä siitä kumpaakaan osapuolta.

Itse en ole poliittinen apina, mutta sananvapaus on minulle tärkeää. Junes Lokka puolustaa sananvapautta. En ole kaikista yksittäisistä asioista Juneksen kanssa samaa mieltä, mutta jos asuisin Oulussa äänestäisin häntä, koska sananvapaus on tärkeämpää kuin mielipiteet yksittäisistä asioista.

Juneksesta tulee kansanedustaja parin vuoden päästä ja sitten sirkuksen maailmanpyörä nousee uusiin korkeuksiin. Niin, että kun kurottaa kätensä ulos voi koskettaa pilveä.

MW

"Kansalaisjärjestöjen" julkinen rahoittaminen on poliittista vipua. Joku poliittinen toimija tekee päätöksen "kansalaisjärjestön" rahoittamisesta.

Kansalaisjärjestö toimii, jos sen sen jäsenistöllä on otsaa rahoittaa oma toimintansa.

Nyt poliitikkojen rahoittamista "kansalaisjärjestöistä" on tullut helvetististi kannattajakuntaansa nähden voimakkaampia vipuja, joilla YLE ja muu "luotettava media" kampea omaa politiikkaansa.

Politiikkaa, mitä YLEn ei ylipäätään pitäisi tehdä ollenkaan.

Kaarin M

Quote from: Joutilas on 20.04.2017, 23:40:18

Tilanteen haastavuutta lisää se, että H-forumin keskimääräinen ÄO on merkittävästi korkeampi kuin millään muulla julkisella forumilla. (Esim. Mensan forumi ei ole julkinen :-)

On harmi, että Juneksen paluu on mennyt vittuiluksi. En syytä siitä kumpaakaan osapuolta.

Itse en ole poliittinen apina, mutta sananvapaus on minulle tärkeää. Junes Lokka puolustaa sananvapautta. En ole kaikista yksittäisistä asioista Juneksen kanssa samaa mieltä, mutta jos asuisin Oulussa äänestäisin häntä, koska sananvapaus on tärkeämpää kuin mielipiteet yksittäisistä asioista.

Juneksesta tulee kansanedustaja parin vuoden päästä ja sitten sirkuksen maailmanpyörä nousee uusiin korkeuksiin. Niin, että kun kurottaa kätensä ulos voi koskettaa pilveä.

Annan ääneni tälle ja toivon että aikuiset miehet lopettavat tuon nokkapokkailun ja keskittyvät oikeasti tärkeisiin asioihin!
Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

Junes Lokka

Quote from: b_kansalainen on 20.04.2017, 23:22:34
Kuka ruinasi? Löytyykö videolta vai valehteletko? :P

voin laittaa yksityisviesteistä kuvakaappauksia. Videota ei ole

valehtelu on hompanssien hommaa

Porcius

Quote from: MW on 20.04.2017, 23:21:42
Joku demokratian esikuva, "Senātus Populusque Rōmānus" on varmaan ollut helvetisti raadollisempi.
Sauhun kaltainen tyyppi olisi heitetty niskaperseotteella ja naurun saattelemana ulos senaatista. Antiikin aikaan retoriikka kun kuului olennaisena osana yleissivistykseen. Kovia väitteitä saa ja pitääkin esittää, mutta ne pitää esittää tyylikkäästi.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Supernuiva

Junes, kirjoittaisitko Hommalle muuallekin kuin vain tähän ketjuun?

Muistan vielä ajan, jolloin toimitit tänne erittäin paljon hyvää viranomaismateriaalia. Kun lopetit, kukaan muu ei jatkanut tätä toimintaa. Toivon todella, että jatkat nuivien kannalta hyödyllistä tiedonvälitystä.