News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Junes Lokka, ASYL, elämä ja teot (yhdistetty Junes Lokka -ketju)

Started by AstaTTT, 22.08.2013, 21:04:05

Previous topic - Next topic

Aapo

Quote from: Brandöt on 04.11.2013, 11:14:28
Niin, hän kertoi kuvaavansa sillä ainoastaan ihmistä, josta ei pidä. Mutta miksi juuri termillä huora? Miksi ei hapskakkiainen, hömelö tai hölmöläinen kelvanneet? Uskon ja luulen, että terminä huora kumpusi tuossa yhteydessä otsikkoon jostakin muusta lähtökohdasta, kun vain siitä, että sillä termillä Junes nyt yleensäkin kuvaa (naispuoleisia) ihmisiä, joista ei pidä. Voin olla väärässäkin, Junes pohtikoon omia vaikuttimiaan ja tarkoitusperiään itse, suotta me kaksi sitä tässä arvuutellaan.

Onpa väsynyttä kiemurtelua. Mitään niin ala-arvoista suoritusta ei kai ole olemassakaan, jota joku palstan käyttäjistä ei osaisi selittää "parhain päin". Juneksen sanavalinta ei syntynyt mistään syvällisestä pohdinnasta, vaan siitä, että hän on jäänyt henkisessä kehityksessä yläastepojan tasolle.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

PaulR

Quote from: Aapo on 04.11.2013, 11:29:01
Niin, hän kertoi kuvaavansa sillä ainoastaan ihmistä, josta ei pidä. Mutta miksi juuri termillä huora? Miksi ei hapskakkiainen, hömelö tai hölmöläinen kelvanneet? Uskon ja luulen, että terminä huora kumpusi tuossa yhteydessä otsikkoon jostakin muusta lähtökohdasta, kun vain siitä, että sillä termillä Junes nyt yleensäkin kuvaa (naispuoleisia) ihmisiä, joista ei pidä. Voin olla väärässäkin, Junes pohtikoon omia vaikuttimiaan ja tarkoitusperiään itse, suotta me kaksi sitä tässä arvuutellaan.

Onpa väsynyttä kiemurtelua. Mitään niin ala-arvoista suoritusta ei kai ole olemassakaan, jota joku palstan käyttäjistä ei osaisi selittää "parhain päin". Juneksen sanavalinta ei syntynyt mistään syvällisestä pohdinnasta, vaan siitä, että hän on jäänyt henkisessä kehityksessä yläastepojan tasolle.

Jos sieltä löytyisi ajattelua takaa, tehokeinot toimisivat.

Emperor

Quote from: Brandöt on 04.11.2013, 10:47:07
Mun mielestä jokainen, joka kokee Lokan haastattelut tässä yhteydessä tällä tavalla ja niille 'repeilee', voisi mennä ihan kokeilemaan omalla nimellään ja omilla kasvoillaan tämän asian puolesta argumentoimista suoraan TV- tai radiolähetykseen.

Olen repeillyt myös Kimi Räikköselle. Nyt onneksi tiedän, etten olisi saanut, koska en ole ajanut Formula 1:stä.

Quote from: Brandöt on 04.11.2013, 10:47:07Toimittajat tulevat vastapuolelta kimppuun laumana kuin rakkikoirat, kilpaillen siitä kuka heistä saa parhaimman ja tuntuvimman näykkäisyn nilkastasi ja saa sinut (henkisesti) horjumaan.

Ja kyllä he saavat. Ketä eivät saisi?

Käsittääkseni Lokka on aivan itse lupautunut kyseisiin haastatteluihin. Toimittajat tekivät työtään, ja hyvin tekivätkin. Radio Rockhan ei edes ole mikään asiaohjelma, vaan viihdepainotteista läpänheittoa ajankohtaisista aiheista.

l'uomo normale

Quote from: Emo on 04.11.2013, 11:25:27
Hantta Krausesta tuli muinoin kestojulkkis, kun hän toivotti helvetin hyvää yötä.

"Markus-setä lähtee nyt paskalle."

Kauan sitten 80-luvun lopulla YLE teki jutun eräästä kunnallisvaaliehdokkaasta, joka perusti oman valitsijayhdistyksen vastustaakseen pikkupaikkakunnan siltahanketta. Hän keräsi tupakkaa vastaan tarvittavat kymmenen kannatusallekirjoitusta paikkakunnan spurguilta. Poliittinen ura ei ollut kovinkaan menestyksekäs, koska ehdokas joutui mielisairaalaan, jossa YLE haastatteli häntä ja kuvasi ehdokkaan pientä nujakointia mielisairaanhoitajan kanssa. El tämä offtopic -tarina osoittaa minusta, että Ylen toimittajat ovat ennenkin revitelleet hörhöjen kustannuksella ilman mitään järjellistä syytä. Nytkin Yle halusi kohua ja sai sen.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Ville Hämäläinen

Jäänyt kehityksessä ylen tasolle
Tunnustakaa pois, mamuhan se oli taas ja syy poliitikkojen

Marija

Quote from: aivotiehye on 04.11.2013, 11:34:52

Tuo ei kyllä ole mahdollista. YLE alittaa kaikki tasot. Junes on fiksu mies, mitä nyt vähän kiroili.

Emo

Politiikka ON väsynyttä kiemurtelua. Kataisen pöljä poika puhuu naama hiestä kiiltäen vastuunkannosta, vaikka huoraa Brysselissä Suomen itsenäisyyden, päätäntävallan ja rahat muiden maiden huorien taskuun.

Urpilainen puolestaan verkkosukissaan... Ja lopuksi haluaisin lausua jotain mediasta mutta haenkin sen sijaan kupin teetä.

PaulR

Quote from: Marija on 04.11.2013, 11:38:35

Tuo ei kyllä ole mahdollista. YLE alittaa kaikki tasot. Junes on fiksu mies, mitä nyt vähän kiroili.

Junes on fiksu mies. Kannata haaskata aivojaan hölmöilyille.

Marija

Missä muuten on Junes?
     Junes, tule takaisin.  :)

Emo

Quote from: Hohtava Mamma on 04.11.2013, 11:43:36

Juneksen temppu oli typerä ja kannattaisi joskus miettiä toimiiko suu nopeammin kuin pää. En ole myöskään vakuttunut siitä, että tästä olisi enemmän hyötyä kuin haittaa Muutokselle. Mutta nyt kun paskat on jo housussa, ei kannata keslkittyä potkimaan maassa makaavaa vaan minimoimaan vahinkoja.

Tässä on hyvä ohje, mutta on se vaan niin monikulttuurista potkia just sitä maassa makaavaa.
Tulee ihan somppu olo.

Marija

En ole löytänyt uudesta netti-uutislehdestäni Uudesta Suomesta sanaakaan tästä kohusta, joka mielestäni todistaa US:n olevan fiksumpi media kuin muut.   :)

L.N

Mitään niin ala-arvoista suoritusta ei kai ole olemassakaan, jota joku palstan käyttäjistä ei osaisi selittää "parhain päin".
Tässä on yksi suurimmista syistä, miksi olen jättänyt Hommailut viime aikoina vähemmälle.

Tragedian synty

Ei noita Lokan marinoita kestä kuunnella, myötähäpeä ylittää sietokyvyn. Kuuntelin puhelinkeskustelua noin minuutin, puhelinhaastattelua kaksi minuuttia. Erityisen surkuhupaisia kohtia olivat ne, kun Lokka sanoo: "Mää vaadin..." ja kun jälkimmäisessä hän puolustelee sitä, kuinka aloittaa rähinän yhdestä sanavalinnasta. Hyvänen aika, Lokka tosiaan on keskimääräisen yläasteikäisen henkisellä tasolla. Muistan, kuinka olin itse tuollainen uppiniskainen, ylimielinen ja pikkusieluinen tärkeilijä 15-vuotiaana.

Tämä episodi, kuten myös aiempi Hirvisaaren puolustaminen, kertoo karua kieltä Hommasta. Täällä totisesti puolustellaan yksittäisiä ihmisiä ja sanotaan, että "kaveria ei jätetä". Kuten olen ennenkin sanonut, ei sota yhtä miestä kaipaa. Jos me aiomme vaikuttaa tämän maan politiikkaan, ei meidän tule klikkiytyä toisiamme puolustaviksi kavereiksi. Meidän tulee harjoittaa jatkuvaa kylähullujen karsimista pois; mädät oksat on katkottava. Junes Lokka joutaa mennä, Hirvisaari sai mennä häntä ennen, ja ties kuka heitä molempia ennen. Se, että he saattavat olla jotain hyviä tyyppejä, ei saa vaikuttaa mihinkään. Henkilökohtaiset suhteet ja mieltymykset eivät kuulu Hommaan, koska ne eivät kuulu politiikkaan, ja ainakin minusta Homma on nimenomaan politiikkaa. Siksi en ole koskaan vieraillut Homma-kerhoissa, jotka edustavat mielestäni Homman huonompaa (tai ainakin toisarvoista) luonnetta. Niissä oppisi tuntemaan henkilöitä henkilöinä, ei kasvottomina ja useimmiten nimettöminä toimijoina, joita kohtaan on helppo olla täysin kyyninen.

Yllä on äänestys siitä, pitääkö Lokan tulla takaisin. Olen tässä miettinyt, keiden kaikkien tämän foorumin jäsenten lähtiessä joku perustaisi ketjun, jossa paluuta tiedustellaan. Minua ei kukaan jäisi kaipaamaan, samoin esimerkiksi jäsen Johnia kukaan ei kaipaisi. Ehkä juuri siksi henkilökohtaisesti arvostakin Johnia kovasti. Me, jotka emme ole Hommalla mistään henkilökohtaisesta syystä, olemme juuri sellaisia politiikkaan orientoituneita henkilöitä; me emme anna esimerkiksi sen vaikuttaa, että arvostaisimme Lokkaa tai Hirvisaarta tai foorumin porukan voimin kasattua Muutos 2011 -puoluetta. Niillä kaikella on vain välinearvoa. Jos jonain päivänä minä edustan Homman huonointa osaa, minut ehdottomasti on karsittava pois mätänä oksana.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Emo

Quote from: Lasse Nortunen on 04.11.2013, 11:55:49

Mitään niin ala-arvoista suoritusta ei kai ole olemassakaan, jota joku palstan käyttäjistä ei osaisi selittää "parhain päin".
Tässä on yksi suurimmista syistä, miksi olen jättänyt Hommailut viime aikoina vähemmälle.

Optimismi, eli se että osaa selittää asiat parhain päin, on suuri voimavara.

Simo Hovari

Quote from: Paul Ruth on 04.11.2013, 11:41:08

Ehkä fiksu, mutta sosiaalisesti täysin kyvytön. Hoitaa asioita mielummin sähköpostilla kuin IRL ihmisten kanssa. Ei tuollaisesta voi pidemmän päälle tulla poliitikkoa, poliitikon pitää pystyä esiintymään livenä ja esittämään asiansa selkeästi, ymmärrettävästi ja ilman yläasetasoista kielenkäyttöä loukkauksineen. Lisäksi pitää pystyä luontevasti toimimaan kaikkien sidosryhmien, kuten muiden poliitikkojen, äänestäjien, median, lobbareiden, jne. kanssa. Nykyinen mustavalkoinen änkyröinti kaikkia/kaikkea sellaista vastaan, joka ei istu millilleen omaan agendaan, ei johda mihinkään, koska kukaan vähänkään järkevä ihminen ei jaksa moista hörhöilyä kauaa katsella.
Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa!
- Alexander Stubb, 2.11.2011 -

Vihervasemmisto

Quote from: Marija on 04.11.2013, 11:26:39
YLE on vihervassareiden ja muslimien yhteinen huora.

Homma on selvästi taas vahvassa nousussa. Onko kukaan muuten ehdottanut vielä, että taustalla olisi salaliitto ja mokuttajien false flag? Näitä kahta teoriaa vielä odotellessa, muutenhan yhteinen konsensus alkaa olemaan jo vahva.
Punaisen paholaisen verkoston jäsen.

JoKaGO

Quote from: Emo on 04.11.2013, 11:38:52

Politiikka ON väsynyttä kiemurtelua. Kataisen pöljä poika puhuu naama hiestä kiiltäen vastuunkannosta, vaikka huoraa Brysselissä Suomen itsenäisyyden, päätäntävallan ja rahat muiden maiden huorien taskuun.

Urpilainen puolestaan verkkosukissaan... Ja lopuksi haluaisin lausua jotain mediasta mutta haenkin sen sijaan kupin teetä.

Pojat ja tytöt  ;) , kiistatta Juneksen temperamentilla suu on nopeampi kuin pää (ei siis pää hitaanpi kuin suu), minkä vuoksi joskus vähän irtoaa. Niin nytkin. Mutta tässä on ehkä isoin juttu pitkään aikaan Suomessa, jos nyt pelataan niillä säännöillä, kuin nyt pitäisi. Eli politiikkaa, selitetään selittämästä päästyäkin johdonmukaisesti tämänkin tapauksen esiinnostamaa median puolueellisuutta, kiusaamista, kiristystä, kaksoisstandardia sekä ennenkaikkea täydellistä ammattitaidottomuutta. Ei enää tartuta siihen huora-sanaan kuin vasta sitten, kun tästä nousee oikeusjuttu. Sitten esiin tämä yököttävä koraanikoulupoikien raiskaamaksi joutuneen tytön huorittelu somessa.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Vihervasemmisto

Quote from: JoKaGO on 04.11.2013, 12:02:16
Quote from: Emo on 04.11.2013, 11:38:52

Pojat ja tytöt  ;) , kiistatta Juneksen temperamentilla suu on nopeampi kuin pää (ei siis pää hitaanpi kuin suu), minkä vuoksi joskus vähän irtoaa. Niin nytkin. Mutta tässä on ehkä isoin juttu pitkään aikaan Suomessa, jos nyt pelataan niillä säännöillä, kuin nyt pitäisi. Eli politiikkaa, selitetään selittämästä päästyäkin johdonmukaisesti tämänkin tapauksen esiinnostamaa median puolueellisuutta, kiusaamista, kiristystä, kaksoisstandardia sekä ennenkaikkea täydellistä ammattitaidottomuutta. Ei enää tartuta siihen huora-sanaan kuin vasta sitten, kun tästä nousee oikeusjuttu. Sitten esiin tämä yököttävä koraanikoulupoikien raiskaamaksi joutuneen tytön huorittelu somessa.

Millä tavalla sinusta Junes tai Muutos2011 on tästä hyötynyt? Nyt kansa tietää Juneksen maininneen YLE:n jonkun toimittajan olleen huora ja Muutos2011 on ehkä erottanut tai erottaa tai pitää tai päättää jotain tästä ehdokkaasta? Missä haastattelussa tai missä ylipäätänsä on tuotu esiin Juneksen tai Muutos2011 tavoitteita ja varsinkin sitä, että mitä puolueella / ehdokkaalla on annettavaa?

Lähinnä mikä kaikissa haastatteluissa ja youtubepätkissä erottuu on jankkaava mies, joka on vain päättänyt, että häntä on kohdeltu väärin. Mies joka pidättää itsellään oikeuden kutsua ketä tahansa millä nimellä vain. Välillä tulee ikävä teidän nimittämää mestaria, joka sentään nousi julkisuuteen perusteltujen ja asiallisten kirjoitusten kautta. Nyt Muutos2011 haluaa julkisuuteen huoraamisen ja heilaamisen kautta. Pitäisikö vähän pysähtyä ja miettiä? Toki, tämmöisten pienten marginaalipuolueiden puuhastelu on hauskaa katsottavaa.

yks vaan

Ei tollasten apinoiden kanssa (toimittajat yms.) jaksa. Hermothan varmasti tiukassa yhdellä ja toisella kun itsestäänselviä asioita pitää jankata ja vääntää rautalangasta.  Tuttu tunne monelle.
Kuka syrjisi minua?

Brandöt

Quote from: Aapo
Quote from: Brandöt
Pointti on siinä, että et sinä voi sitä tietää.

Oletko yleensä nähnyt minua selittelemässä töppäyksiä 'parhain päin'? No niin.

Me olemme niin tottuneita jupisemaan täällä itseksemme ja omalle porukalle (ts. niin se täältä käsin näyttäytyy), että sitä varmasti havahtuu, kun joku ottaakin onkeensa jostakin sanomastamme asiasta. Yleensähän homma menee siten, että meitä korkeintaan siedetään. Meistä yritetään olla mahdollisimman pitkään välittämättä, kunnes sitten nousee jotakin, josta voidaan ärsyyntyä.

Mietipä omalta kohdaltasi; olisit laittanut elämästäsi 6 vuotta yliopisto-opintoihin ja valmistuttuasi huomaat, että työpaikat ovat todella kiven alla ja ala, jolle olet nuoruusvuotesi panostanut, on vahvassa murroksessa työtilaisuuksien yhä vaan huonontuessa. Kilpailu on ankaraa, kova paine tappaa ideoita ja innovaatiota. Mistä sinä silloin ammennat? Muista, että leipäsi riippuu siitä, että ammennat, vaikka väkisin.

Me olemme helppoja aiheita. Meihin voi tarttua ja meitä voi riepotella. Ne syylliset rasistit. Vaikka emmehän me sitä ole, mutta ketä se kiinnostaa enää siinä vaiheessa kun toimittajakuoro laulaa vuositolkulla päinvastaista? Koska se on helppoa ja koska siitä maksetaan. Kuka ei niin vastaavassa tilanteessa tekisi.

Minä paheksun tässä yhteydessä toimittajien reaktioita (vaikka en olekaan niistä yllättynyt, kuten yllä sanottua, tämä menee ihan normaalin kaavan mukaan) ja ymmärrän Juneksen vastauksia tähän mediamyllytykseen. Olisinko viitannut YLE:n toimittajaan huora-termillä? En olisi viitannut. Mutta sen jälkeinen kouhkaus kaikessa intensiteetissään varmasti yllätti Juneksen. Vastaatteko te muut aina ja kaikkialla kovalla intensiteetillä tuleviin, yllättäviin syytöksiin tyynen rauhallisesti ja perusteellisen harkinnan tuloksena? Niin, en uskonutkaan sitä. Vaikka kuinka olisitte alunperin tarkoittaneet jotakin muuta, voi se tulla ulos toisella tavalla kovan paineen alaisena.

JoKaGO

Quote from: Vihervasemmisto on 04.11.2013, 12:10:44
Millä tavalla sinusta Junes tai Muutos2011 on tästä hyötynyt?

Muutos 2011 ei kai koskaan ole ollut mikään itsetarkoitus, vaan työkalu. Kun tavoitteet on saavutettu, työkalu on tarpeeton.
Nyt tässä saattaa tulla lunta tupaan ja jäitä Muutoksen porstuaan, jos taistelu hävitään. Mutta sota etenee muilla rintamilla samanaikaisesti suuriin voittoihin, joista asemista on jälleen parempi jatkaa sotaa.

Junes on shakkitermein "moukka", joka ennemmin tai myöhemmin uhrataan jonkin isomman tavoitteen vuoksi. Kaikki Muutos-aktiivit ovat samalla tavalla "moukkia", joiden uhrausten tuloksena ei tule olemaan mitään vahvaa ja vallassaolevaa puoluetta, vaan demokraattinen yhteiskunta. Siksi Muutos on huono koti broilereille.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Vihervasemmisto

Quote from: JoKaGO on 04.11.2013, 12:19:04
Quote from: Vihervasemmisto on 04.11.2013, 12:10:44
Millä tavalla sinusta Junes tai Muutos2011 on tästä hyötynyt?

Muutos 2011 ei kai koskaan ole ollut mikään itsetarkoitus, vaan työkalu. Kun tavoitteet on saavutettu, työkalu on tarpeeton.
Nyt tässä saattaa tulla lunta tupaan ja jäitä Muutoksen porstuaan, jos taistelu hävitään. Mutta sota etenee muilla rintamilla samanaikaisesti suuriin voittoihin, joista asemista on jälleen parempi jatkaa sotaa.

Junes on shakkitermein "moukka", joka ennemmin tai myöhemmin uhrataan jonkin isomman tavoitteen vuoksi. Kaikki Muutos-aktiivit ovat samalla tavalla "moukkia", joiden uhrausten tuloksena ei tule olemaan mitään vahvaa ja vallassaolevaa puoluetta, vaan demokraattinen yhteiskunta. Siksi Muutos on huono koti broilereille.

Nyt tuli kyllä sen verta paljon paskaa läppää, ettei mitään rotia. Eihän tossa tekstissä ole mitään järkeä. Muutos tulee menettämään puoluestatuksensa seuraavien vaalien jälkeen, katsotaan jaksatteko kerätä uudestaan nimiä puolueen saamiseksi takaisin rekisteriin.

JoKaGO

Quote from: Vihervasemmisto on 04.11.2013, 12:22:14
Muutos tulee menettämään puoluestatuksensa seuraavien vaalien jälkeen

Voep olla, voep olla ettei ookaan.

Miniluv

QuoteMillä tavalla sinusta Junes tai Muutos2011 on tästä hyötynyt? Nyt kansa tietää Juneksen maininneen YLE:n jonkun toimittajan olleen huora ja Muutos2011 on ehkä erottanut tai erottaa tai pitää tai päättää jotain tästä ehdokkaasta? Missä haastattelussa tai missä ylipäätänsä on tuotu esiin Juneksen tai Muutos2011 tavoitteita ja varsinkin sitä, että mitä puolueella / ehdokkaalla on annettavaa?

Muutoksen foorumi on tänään tehnyt uuden kävijäennätyksen. Kaipa sieltä oleellisempaakin asiaa tarttuu mukaan.

QuoteNyt Muutos2011 haluaa julkisuuteen huoraamisen ja heilaamisen kautta.

No ei. Muutos 2011 osallistuu molemmissa tapauksissa vain jälkipyykkiin.

Quotemuutenhan yhteinen konsensus alkaa olemaan jo vahva.

Lue toki tätä kaustia koskevat viestit, ota paperia ja laske tarkkaan nimimerkit jotka "symppaavat" ja jotka eivät "symppaa".
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lasse

Quote from: siviilitarkkailija on 04.11.2013, 11:20:23
yleisradiotyöntekijän selittelyt ovat aika ikäviä ja tolkuttomia.

http://www.youtube.com/watch?v=Od8UBNDFCTI

Kuunnelkaapa hyvin tarkkaan naikkosen tilitys. kohdasta 1.35 eteenpäin:

QuoteYlenaikkonen: "Tarkoitan sitä että emme voi uutisissa esitellä ihmisiä sen kautta että ovat ehdokkaina vaaleissa. Koska se uutisten tasapuolisuutta saattaa hieman häiritä"

Tämä on selkeä valhe ja kaksoisstandardi jossa yle kieltäytyy kohtelemasta Lokkaa kuten sen miellyttävinä pitämiään ns suosikkiehdokkaita.

Tässä YLE lipoo SDP:n kultapoikaa:
http://yle.fi/uutiset/eurovaaliehdokas_vainio_karsastaa_direktiivinapertelya/6898347

Ihan kuin maksettu mainos.
Onko sitten maksettu luonnossa, mene ja tiedä...

Haluatko selitellä SDP:n eurovaaliehdokas Eero Vainion kivaa promospottia?
NOVUS ORDO HOMMARUM

Nanfung

Nyt kun olen lukenut läpi tämän "Ylen joku huora soitti" osion, niin tämä vaikuttaa tarjoukselta, mistä pj. Timo Soini ei voi kieltäytyä, jos Lokka erotetaan Muutoksen jäsenyydestä?

Timo Soinilla olisi tässä nyt hyvä mahdollisuus toivottaa Junes Lokka tervetulleeksi Perussuomalaisten jäseneksi.

Tietenkin Soini joutuisi vastamaan sopulilauman kysymyksiin, mutta vastaukset kannattaisi rajoittaa vain yhteen lauseeseen: Perussuomalaisten moraalinen velvollisuus on auttaa kaltoin kohdeltua maahanmuuttajaa.
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Marija

Quote from: Simo Hovari on 04.11.2013, 11:59:52
Quote from: Paul Ruth on 04.11.2013, 11:41:08
Ehkä fiksu, mutta sosiaalisesti täysin kyvytön. Hoitaa asioita mielummin sähköpostilla kuin IRL ihmisten kanssa. Ei tuollaisesta voi pidemmän päälle tulla poliitikkoa, poliitikon pitää pystyä esiintymään livenä ja esittämään asiansa selkeästi, ymmärrettävästi ja ilman yläasetasoista kielenkäyttöä loukkauksineen. Lisäksi pitää pystyä luontevasti toimimaan kaikkien sidosryhmien, kuten muiden poliitikkojen, äänestäjien, median, lobbareiden, jne. kanssa. Nykyinen mustavalkoinen änkyröinti kaikkia/kaikkea sellaista vastaan, joka ei istu millilleen omaan agendaan, ei johda mihinkään, koska kukaan vähänkään järkevä ihminen ei jaksa moista hörhöilyä kauaa katsella.

Onhan meillä ollut presidentteinäkin vieläkin kummempia toimijoita.
Junes on taistelija. Mitä vikaa on taistelevassa poliitikossa?
Jotain silkkisukka-haavistoako täälläkin mieluummin kannatettaisiin?

normi

Quote from: Lasse on 04.11.2013, 12:33:37
Quote from: siviilitarkkailija on 04.11.2013, 11:20:23
yleisradiotyöntekijän selittelyt ovat aika ikäviä ja tolkuttomia.

http://www.youtube.com/watch?v=Od8UBNDFCTI

Kuunnelkaapa hyvin tarkkaan naikkosen tilitys. kohdasta 1.35 eteenpäin:

QuoteYlenaikkonen: "Tarkoitan sitä että emme voi uutisissa esitellä ihmisiä sen kautta että ovat ehdokkaina vaaleissa. Koska se uutisten tasapuolisuutta saattaa hieman häiritä"

Tämä on selkeä valhe ja kaksoisstandardi jossa yle kieltäytyy kohtelemasta Lokkaa kuten sen miellyttävinä pitämiään ns suosikkiehdokkaita.

Tässä YLE lipoo SDP:n kultapoikaa:
http://yle.fi/uutiset/eurovaaliehdokas_vainio_karsastaa_direktiivinapertelya/6898347

Ihan kuin maksettu mainos.
Onko sitten maksettu luonnossa, mene ja tiedä...

Haluatko selitellä SDP:n eurovaaliehdokas Eero Vainion kivaa promospottia?

Joku voisi nyt vaatia yleä kertomaan, miksi suoraan valehdellaan juneksen kohdalla ettei saa kertoa, että eurovaaliehdokas?!? PS tehkää nyt jotain näkyvää tämän YLEn propagandan ja puolueellisuuden suhteen.
Impossible situations can become possible miracles

Marija

Muutos 2011 tekee itselleen pahan mokan, jos erottaa Juneksen.

Skandaalinkäryinen poliitikko on parempi kuin sellainen, joka ei tee yhtään mitään, vaikka tällaisia varsinkin vihreät suosivat. Toisaalta tällainen on siunaus vastapuolelle. Mutta juuri vastaavasta syystä Junesta vastaan nyt hyökätäänkin koko sirola-yhtiön taholta ja voimin.

(http://fi.wikipedia.org/wiki/Sirola-opisto)

Kyllä Juneksen maine vielä paranee, älkää olko huolissanne.   :)

Marija

Quote from: normi on 04.11.2013, 13:07:52
Joku voisi nyt vaatia yleä kertomaan, miksi suoraan valehdellaan juneksen kohdalla ettei saa kertoa, että eurovaaliehdokas?!? PS tehkää nyt jotain näkyvää tämän YLEn propagandan ja puolueellisuuden suhteen.

Minä olen "PS" ja omalta osaltani teen parhaani myös Muutoksen ja Juneksen puolesta.   :)