News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2013-08-09 Aamuposti: Perussuomalaiset pelkäävät nyt Orren ampuvan

Started by Mietintämyssy, 09.08.2013, 15:27:04

Previous topic - Next topic

Mietintämyssy

http://www.aamuposti.fi/artikkeli/249129-perussuomalaiset-pelkaavat-nyt-orren-ampuvan

QuoteHyvinkään perussuomalaisten ja paikallisyhdistyksen entisen puheenjohtajan Taisto Orren väliset erimielisyydet ovat taas johtaneet poliisitutkintaan.

Puolueväen mitta täyttyi viime keväänä, kun Orre sähköpostiviestissään uhkaili ampuvansa tietyt perussuomalaiset, paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Timo Riskilä kertoo.

Puolue teki rikosilmoituksen uhkailusta 25. kesäkuuta, ja tällä viikolla Keski-Uudenmaan poliisi aloitti esitutkinnan.

Rikosnimike on oikeudenkäytössä kuultavan uhkaaminen, sillä uhatut kolme henkilöä ovat olleet kuultavina perussuomalaisten edellisessä poliisitutkintaan johtaneessa jutussa.

Viime tammikuussa perussuomalaiset tekivät rikosilmoituksen Orresta erilaisten talousrikosepäilyjen takia.

– On ne lapsellisia, jos ne luulevat että olin tosissani, Orre kommentoi uhkauksesta tehtyä rikosilmoitusta eilen.

Ja kommenteista:
QuoteAlla vain pieniä otteita kaikesta mitä Orren entiset puoluetoverit ovat viimeisen puolen vuoden aikana joutuneet sietämään. Otteet ovat suoria lainauksia Orren posteista. Jossain kulkee raja sillekin , mitä sairaalle vanhukselle annetaan anteeksi. Orren mainostamaa anteeksipyyntöä en ole nähnyt tai kuullut. Tässä muutama lainaus:
"Tunnustan ihan etukäteen että olen syyllinen ainakin kolmen ihmisen ampumiseen. Päätös helpottaa minua ja olen tehnyt sen selvin päin ja rauhallisin mielin enkä tule katumaan."
"...En ole hullu enka humalassa,mutta kuolemantuomiot on annettu taysissa sielun ja ruuniin voimissa. Valitan etta kukaan ei ottanut tosissaan. Hyvaa JUSSIA."
"Olen edelleenkin miettinyt ratkaisuja ja tappo tai murha päästäisi nuo mätämunat aivan liian helpolla. Muunlaisen vamman tuottamisesta voisin ensikertalaisena päästä jopa ehdonalaisella.(tarkistin poliisilta ja tuomarilta). Siispä lieventäen tuomiota."
"Siltikin kunnon psykopaattina aion tehdä todella radikaalin ratkaisun ja sille ette kukaan voi mitään eli nuo tumpulat saavat loppuelämänsä kantaa seurauksia syyttömän ihmisen tuomitsemisesta. Olen pahoillani tästä, mutta oikeus toteutuu kuitenkin ja kannan vastuun siitä. Taisto"

Kauhea Ihmismäinen Otus

Mädät munat heti pois korista vaan eikä mitään hyssyttelyä ja "ymmärtämistä"
Pienetureiällinen lesbotransnainen

Arvoton

törö

Puolueväen mitta täyttyi viime keväänä, kun Orre sähköpostiviestissään uhkaili ampuvansa tietyt perussuomalaiset, paikallisyhdistyksen puheenjohtaja Timo Riskilä kertoo.

Puolue teki rikosilmoituksen uhkailusta 25. kesäkuuta, ja tällä viikolla Keski-Uudenmaan poliisi aloitti esitutkinnan.

...

– On ne lapsellisia, jos ne luulevat että olin tosissani, Orre kommentoi uhkauksesta tehtyä rikosilmoitusta eilen.

Se oli vaan vitsi, öhö öhö öö... = selkäsaunan kerjääminen.

Tuolla tyylillä nämä sankarit yrittävät selvitä jopa alaikäiseen kohdistuvasta seksuaalisesta häirinnästä, ja jos sitä ei saada muuten kuriin, en pitäisi minään vahinkona, vaikka heitä puristettaisiin vähän kurkusta kun kukaan ei ole näkemässä.

Sillä saman ihmistyypin logiikan mukaan: mitään ei voida todistaa, mitään ei ole tapahtunut.

Kaksilla säännöillä pelaaminen on tyhmää.

JoKaGO

Orre tarvitsee taaskin isolta porukalta oikein kunnon joukkohalauksen. Se on paras tapa rauhoittaa moiset hannamarit mikkihiiret  :facepalm:
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Ano Nyymi

tavallinen jantteri

"We're using the law to keep justice away!"

Everyman

Ja taas YLE, HS ja iltapäivälehdet vaikenevat vaikka persuja on uhkailtu. ;)

Oami

Quote from: Everyman on 10.08.2013, 09:49:57
Ja taas YLE, HS ja iltapäivälehdet vaikenevat vaikka persuja on uhkailtu. ;)

Hämmentävää. Olisihan nyt silti voinut kertoa, että entinen perussuomalainen uhkaili poliitikkoja.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi