News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Katarina.R vastaa

Started by Katarina.R, 25.06.2013, 22:47:52

Previous topic - Next topic

Katarina.R

Ilmeisesti taas kerran oli ketju missä pohditaan että pitääkö minut sulkea pois täältä. Haluaisin tässä kommentoida vaikka ap ketju meni lukkoon.

Pyrin vastaamaan kysymyksiin/vastaväitteisiin mutta toki voi jäädä välillä jostain väliin. Joko sen takia etten raaski käyttää niitä kallisarvoisia viestejä mitä minulle on suotu täällä  :-* tai etten vaan ole huomannut. Varsinkin nyr kesällä surffaan pienellä laitteella ja käy helposti että jää jotain väliin. Sen kun nykäisee hihasta niin vastaan kyllä.

Pidän hyvin tylsänä että minua haukutaan valehtelijaksi (en ole koskaan valehdellut, joskus ehkä erehtynyt jostain) tai että ollaan jonkinlainen ryhmä. Modet voivat todistaa että kyse on kyllä koko ajan kyse samasta kirjoittajasta. Toki vähän eri paikasta, siis kotoa, työpaikalta, kännyltä vastaan. Mutta ne samat ip:t pyörii siinä koko ajan.

Se että on niin lapsellinen ettei siedä muunlaisia mielipiteitä jollain foorumilla ja vaatii sen takia banneja kertoo aika paljon. Tiedostan sen että tyylini on välillä töykeä, sarkistinen, huvittunut mutta en ole toivottavasti ainakaan sortunut siihen että vaadin muille banneja, haukun valehtelijaksi tai ryhmäksi sen takia että olen eri mieltä.
Puhdas sielu: "Ovat vieneet jo naiset, työpaikat, sosiaaliavun, kunnan asunnot. Nyt ne haluavat partionkin. Mitä seuraavaksi?"
Asta Tuominen: "Jos niihin (Katarina.R:n viesteihin) ei vastata, satunnaiselle foorumilukijalle jää mielikuva, ettei niihin osattu vastata ja että hän oli oikeassa."

Marko Parkkola

Quote from: Katarina.R on 25.06.2013, 22:47:52
Pidän hyvin tylsänä että minua haukutaan valehtelijaksi (en ole koskaan valehdellut, joskus ehkä erehtynyt jostain)

Taidat olla ainoa maailmassa sitten. Nopeasti googlaamalla löysin ainakin tällaisen.

http://www.nbcnews.com/health/many-docs-tell-white-lies-study-finds-1C6436016?franchiseSlug=healthmain

nuiv-or

Ilmeisesti taas kerran oli ketju missä pohditaan että pitääkö minut sulkea pois täältä.

Joo, se oli tämä: http://hommaforum.org/index.php/topic,84777.0.html

Werther

lman sinua en olisi kuullut, että tulijoille maksetaan ajokortitkin.

Ilman sinua en tietäisi, että lukutaidottomien afrikkalaisten tulijoiden työllistymistä voi luotettavasti ennustaa vertaamalla heitä 25 vuotta sitten Moskovan yliopistolta saapuneiden upseereiden nykyisiin työllistymisnäkymiin.

Katarina.R

Quote from: Werther on 25.06.2013, 23:03:26

Ilman sinua en tietäisi, että lukutaidottomien afrikkalaisten tulijoiden työllistymistä voi luotettavasti ennustaa vertaamalla heitä 25 vuotta sitten Moskovan yliopistolta saapuneiden upseereiden nykyisiin työllistymisnäkymiin.

Täh :D Kai tiedät ettei kenellekään makseta mitään ajokortteja. Moskovasta ei kyllä saapuneet mitään upseereja mutta noin yleisesti pakolaiset työllistyvät yhtä hyvin kuin muutkin maahanmuuttajat mutta kestää vain paljon pidempään. Se että joillain on joku somppufetissi on sitten ihan heidän oma henkilökohtainen ongelmansa :D
Puhdas sielu: "Ovat vieneet jo naiset, työpaikat, sosiaaliavun, kunnan asunnot. Nyt ne haluavat partionkin. Mitä seuraavaksi?"
Asta Tuominen: "Jos niihin (Katarina.R:n viesteihin) ei vastata, satunnaiselle foorumilukijalle jää mielikuva, ettei niihin osattu vastata ja että hän oli oikeassa."

Werther

Quote from: Katarina.R on 25.06.2013, 23:09:50
Quote from: Werther on 25.06.2013, 23:03:26

Täh :D Kai tiedät ettei kenellekään makseta mitään ajokortteja. Moskovasta ei kyllä saapuneet mitään upseereja mutta noin yleisesti pakolaiset työllistyvät yhtä hyvin kuin muutkin maahanmuuttajat mutta kestää vain paljon pidempään. Se että joillain on joku somppufetissi on sitten ihan heidän oma henkilökohtainen ongelmansa :D

joo. :)

dothefake

Jos muka ajokortteja ei nakseta, niin mistä työtön somali varastaa rahansa ajokorttiin ja autoon? Sitten sillä ajetaan kaapuniekkojen kanssa Lidliin ja ostetaan kukkurat kärrylliset, joita kerrankin eivät saaneet mahtumaan autoon, vaikka oli farmari. Voin alkaa ottamaan rekisterinumeroita ylös, jos haluat todistaa jotain muuta. Todisteita odotellessa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

M.K.Korpela

Ilmeisesti taas kerran oli ketju missä pohditaan että pitääkö minut sulkea pois täältä. Haluaisin tässä kommentoida...

EI mikään vakavasti otettava ketju se, pysy vain täällä.

Mutta ...

Quotesarkistinen

Vastusta kiusausta. Vastusta. Älä nyt ... gnn .. puh .. ei .. Sarkistinen. Ei .. ei ... sarkistinen. Sarkistinen ... sarkistinen ... EI .. EI ... EN VOI ..!

SARK

Ei. En voinut mitään. Kiusaus oli liian kova, ja aina ei vain pysty.
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

Katarina.R

Quote from: dothefake on 25.06.2013, 23:19:21
Jos muka ajokortteja ei nakseta, niin mistä työtön somali varastaa rahansa ajokorttiin ja autoon? Sitten sillä ajetaan kaapuniekkojen kanssa Lidliin ja ostetaan kukkurat kärrylliset, joita kerrankin eivät saaneet mahtumaan autoon, vaikka oli farmari. Voin alkaa ottamaan rekisterinumeroita ylös, jos haluat todistaa jotain muuta. Todisteita odotellessa.
Jaa, ne somput, ne somput ...

Jokainen lukutaitoinen tietää että yhteiskunta ei noita rahoita. Mutta jos sinulla on rikkaita sukulaisia muualla joka kustantaa niin mikäpä siinä.

-PPT-

Tuo somalifetissi on ihan joka puolella sillä heistä ei pidetä oikein missään. Ei Euroopassa eikä varsinkaan Somalian lähimmissä naapurimaissa ja heitä ei pysty edes rasismista syyttämään.

junakohtaus

Kaikki muistavat käytöstapansa niin ketju pysyy auki.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

dothefake

Eli siis tunnustat, että varastavat rahansa ajokortteihin ja autoihin. Ja eikö tuollainen somputtelu ole rasismia?
-Tytti Tuppurainen

niemi2

Syvä huokaus.... ei ala hyvin tämäkään imagokampanja...

Pidän hyvin tylsänä että minua haukutaan valehtelijaksi (en ole koskaan valehdellut, joskus ehkä erehtynyt jostain) tai että ollaan jonkinlainen ryhmä.

Täh :D Kai tiedät ettei kenellekään makseta mitään ajokortteja.

Kuopion Hallinto Oikeus Vs Katarina.R:

http://www.toimeentulotuki.net/2009/ajokortti.php

Moskovasta ei kyllä saapuneet mitään upseereja

"
Iltasanomat:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288427401574.html

Suomen kansalaisuuden saanut Somalian väliaikaishallinnon parlamentin jäsen Aden Bulle Mohamud, 67, surmattiin raa'asti kotiovellaan Mogadishussa keskiviikkona.

Somalian armeijan entinen eversti Aden Bulle Mohamud pakeni maansa sisällissotaa Suomeen 17 vuotta sitten. Hän asettui asumaan Espoon Leppävaaraan, jossa hänen perheensä asuu yhä."

MAKE FINLAND NORMAL AGAIN

niemi2

Pyrin vastaamaan kysymyksiin/vastaväitteisiin mutta toki voi jäädä välillä jostain väliin. Joko sen takia etten raaski käyttää niitä kallisarvoisia viestejä mitä minulle on suotu täällä  :-* tai etten vaan ole huomannut. Varsinkin nyr kesällä surffaan pienellä laitteella ja käy helposti että jää jotain väliin. Sen kun nykäisee hihasta niin vastaan kyllä.

No, missä on se Inkeriläismummon "sentilleen samat tuet kuin kantiksilla" vastaus ja laskelmat?

niemi2

Se että on niin lapsellinen ettei siedä muunlaisia mielipiteitä jollain foorumilla ja vaatii sen takia banneja kertoo aika paljon. Tiedostan sen että tyylini on välillä töykeä, sarkistinen, huvittunut mutta en ole toivottavasti ainakaan sortunut siihen että vaadin muille banneja, haukun valehtelijaksi tai ryhmäksi sen takia että olen eri mieltä.

Pitääkö muuten paikkaansa, että suljit moderoimasi keskustelupalstan aikoinaan kun porukka ei ollut kanssasi samaa mieltä? Näin ainakin väitetään ja siitä on jokunen erillinen kirjoitus tuolla netissäkin.

Minua olet tainnut jonkin kertaa sanonut valehtelijaksi, mutta ei ole toistaiseksi osoittanut millä tavoin. Odotan edelleen.

Ajattelija2008

Katarina.R on valehdellut moneen kertaan Iltalehden foorumilla. Toki valehtelijan tyyliin sopii valehdella sekin, että ei valehtele.

nuiv-or

Täh :D Kai tiedät ettei kenellekään makseta mitään ajokortteja.

http://hommaforum.org/index.php/topic,60526.0.html

Moskovasta ei kyllä saapuneet mitään upseereja

http://www.youtube.com/watch?v=LDSSi-FzMJw

yleisesti pakolaiset työllistyvät yhtä hyvin kuin muutkin maahanmuuttajat

http://dy.fi/l8r

Katarina.R

Quote from: niemi2 on 25.06.2013, 23:49:07

Pitääkö muuten paikkaansa, että suljit moderoimasi keskustelupalstan aikoinaan kun porukka ei ollut kanssasi samaa mieltä? Näin ainakin väitetään ja siitä on jokunen erillinen kirjoitus tuolla netissäkin.

Minua olet tainnut jonkin kertaa sanonut valehtelijaksi, mutta ei ole toistaiseksi osoittanut millä tavoin. Odotan edelleen.

Täh? En ole koskaan moderoinut mitään keskustelupalstaa tai sulkenut sellaista. Kappas, nyt taidan tietää "tietolähteesi". Hän on katkeroitunut eroisä joka on saanut työpaikasta potkut. Hän elää jossain missä lie fantasiamaailmassa ja kuvittelee että minä esimerkiksi olen ollut joku palstan moderaattori. Voit kertoa tuttavallesi että hän on täysin väärässä, en omista mitään palstaa, en ole koskaan ollut moderaattorina, hän sai potkut vain siitä syystä että riehui riehumistaan piittaamatta varoituksista.

Joo, siis toki olen IRL:ssä valehdellut joskus kuten itse kukin. Täällä en ole koskaan vielä sortunut siihen.

Tabula Rasa

Jaa, mikäs väite se oli etteivät mamut saa yhtään sen enempää rahaa kuin kantikset? Ja seuraavaksi kaivettiin linkki että ainakin tulee toimeentulotuki tuplana ekat 3kk?
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

ile

Katarina.R,

Maksaako joku taho sinulle jotain siitä, että kirjoittelet tänne foorumille/nettiin näitä maahanmuuttojuttujasi?

Jos joskus selviää että valehtelit tähän kysymykseen, maksatko jokaiselle Hommaan rekisteröityneelle 1000 €?

niemi2

Quote from: Katarina.R on 26.06.2013, 00:03:20
Quote from: niemi2 on 25.06.2013, 23:49:07

Pitääkö muuten paikkaansa, että suljit moderoimasi keskustelupalstan aikoinaan kun porukka ei ollut kanssasi samaa mieltä? Näin ainakin väitetään ja siitä on jokunen erillinen kirjoitus tuolla netissäkin. Muutoin en ota kantaa.

Täh? En ole koskaan moderoinut mitään keskustelupalstaa tai sulkenut sellaista. Kappas, nyt taidan tietää "tietolähteesi". Hän on katkeroitunut eroisä joka on saanut työpaikasta potkut. Hän elää jossain missä lie fantasiamaailmassa ja kuvittelee että minä esimerkiksi olen ollut joku palstan moderaattori. Voit kertoa tuttavallesi että hän on täysin väärässä, en omista mitään palstaa, en ole koskaan ollut moderaattorina, hän sai potkut vain siitä syystä että riehui riehumistaan piittaamatta varoituksista.

Joo, siis toki olen IRL:ssä valehdellut joskus kuten itse kukin. Täällä en ole koskaan vielä sortunut siihen.

No, ei tämä sinut tunteva nimimerkki, josta puhumme ollut kovin katkeran kuuloinen. Kertoo olevansa töissä, ja kirjoittaa hyvin perusteellista tekstiä. Näytti olevan hyvinkin pitkämielinen kun kumosit pakolaisen määritelmän loputtomalla jankutuksella. Ei ole minun tuttavani, mutta samaa tekstiä näytti olevan jollain naishenkilölläkin.

No, mutta takaisin asiaan. Kumoatko Kuopion Hallinto Oikeuden päätöksen tälläkin kertaa vai miten miellät asian? Erehdytkö saman asian suhteen useita kertoja vai alkaako kyse olla jo valehtelusta, vai mistä?

Emo

Quote from: Katarina.R on 26.06.2013, 00:03:20

Älä valehtele!!

femacco

Mun mielestä tämä "Kaikki kaikkien puolesta yhtä vastaan"-tyyppinen touhu alkaa mennä foorumilla liian pitkälle. Juu, olen paras sanomaan, mutta kuitenkin - voitaisko lopettaa jo? Mitä hyötyä tästä on?

dothefake

No minä ainakin olen ollut Katariina vs. Minä.
-Tytti Tuppurainen

ile

Katarinalla tuntuu olevan joku agenda, olisi kiva tietää mikä se on.

Tabula Rasa

Sannan mielestä siis saa valehdella kunhan valehtelee kyllin monelle kerrallaan? Minusta taas ei saa. Jatkakaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

normi

Quote from: Katarina.R on 25.06.2013, 22:47:52Pidän hyvin tylsänä että minua haukutaan valehtelijaksi (en ole koskaan valehdellut, joskus ehkä erehtynyt jostain) tai että ollaan jonkinlainen ryhmä. Modet voivat todistaa että kyse on kyllä koko ajan kyse samasta kirjoittajasta. Toki vähän eri paikasta, siis kotoa, työpaikalta, kännyltä vastaan. Mutta ne samat ip:t pyörii siinä koko ajan.
Boldasin ja kursivoin oleellisen. Jäi kumma olo valitusta muodosta ollaan. Yleensä kun palstoilla kiistetään olevan ryhmä tai multinikki, niin käytetään yksikön ensimmäistä... "tai että olen jonkinlainen ryhmä"...  8)
Impossible situations can become possible miracles

niemi2

Quote from: Sanna Onkamo on 26.06.2013, 01:14:32
Mun mielestä tämä "Kaikki kaikkien puolesta yhtä vastaan"-tyyppinen touhu alkaa mennä foorumilla liian pitkälle. Juu, olen paras sanomaan, mutta kuitenkin - voitaisko lopettaa jo? Mitä hyötyä tästä on?

Katarinan kannattaisi käyttää sinnikkyytensä faktapohjaiseen argumentointiin, niin saisimme oikeasti mielenkiintoista keskustelua aikaiseksi.

Harhaanjohtavaa tai epämääräistä tietoa esittämällä saa takuuvarmasti kritiikkiä osakseen oli aihe tai foorumi mikä tahansa. Minkä sille mahtaa. Haluan kuitenkin uskoa, että KR alkaa jossain kohti ymmärtämään, ettei disinformaation elinkaari ole pitkä. Mulla foorumeilla tätä on pidetty floodauksella yllä, eikä kenelläkään ole aikaa oikoa 150 viestiä per päivä.

Karmeinta on todeta, ettei edes KR:n sinnikkyydellä löydy parempaa argumentaatiota maahanmuuttopolitiikan ongelmakohtien tueksi. KR jos joku tekee vaikka tikusta asiaa jos vain tikkuja löytyy.

Muutoin keskusteluun tarvitaan eri näkemyksiä, muutoinhan se ei ole keskustelua eikä siinä ole mielenkiintoa. Kannustan KR:ää käymään keskustelua ja uskon, että harkintakyky paranee viesti viestiltä.

Miniluv

QuoteModet voivat todistaa että kyse on kyllä koko ajan kyse samasta kirjoittajasta.

Miniluv-nimimerkillä on varmaan yli tuplasti enemmän eri IP:itä kuin Katarinalla...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

niemi2

Voin vahvistaa, että Katarina on yksi ja sama henkilö, vaikka viestien määrä tai kirjoitustapa saattaa aiheuttaa epäilyä haamukirjoittajista. Kyse on vain äärimmäisen sinnikkäästä ja omistautuneesta henkilöstä.