News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-06-06 Anu Palosaari kuulusteluihin blogikirjoituksesta

Started by nuiv-or, 07.06.2013, 16:52:40

Previous topic - Next topic

normi

Quote from: Phantasticum on 16.07.2014, 20:02:41
Quote from: normi on 16.07.2014, 19:07:15
Syyttäjä ja tuomari olivat naisia. Tämäkin on jälleen yksi todiste, että etenkin "liberaali" länsimainen nainen mielellään polvistuu munareettien edessä syystä tahitoisesta...

Ja valtakunnan inkvisiittorit Jorma Kalske ja Mika Illman ovat tietääkseni miehiä. Mitä tyydytystä siitä saa itselleen, kun voi tästäkin asiasta syyttää naisia? On varmaan upeaa tuntea olevansa luomakunnan kruunu. Anteeksi nyt vaan, mutta olen todella tympääntynyt tähän jatkuvaan naisten syyllistämiseen. Se ei anna Homman miespuolisista jäsenistä ulkopuolisille kovinkaan mairittelevaa kuvaa.

? Tuskin olen kaikki homman miespuoliset, syy miksi syytän hameväkeä mm. islamin mielistelystä johtuu siitä, että siinä on vinha perä. Kaikissa kyselyissäkin tulee aina esiin, se, että jos on kyse vaikkapa vieraan kulttuurin "suvaitsemisesta" niin naisten prossa on aina suurempi kuin miesten... tämä trendi on kautta linjan tällaisissa kyselyissä... puolueet... vihreät taitavat olla "pahin" näissä asioissa ja vastaavasti ps "paras" (voit kääntää pahin ja paras toisin päin oman makusi mukaan) ja kappas... naisia on suhteellisesti vihreissä eniten edustajina ja kaiketi äänestäjissäkin ja ps:ssä sitten taas on enempi miehiä niin edustajina kuin äänestäjinäkin.

Eli jatkan toki vittuilua naisille tässä epäloogisessa suhtautumisessaan islamiin ja muihin naisia sortaviin ideologioihin.

Täällä on tympääntymisvapaus.

p.s. en kyllä ole havainnut JATKUVAA naisten syyllistämistä, en itsekään syyllistä naisia jakuvasti, en edes säännöllisesti, esimerkiksi kukkahattutätien syyttäminen ei tarkoita nimenomaan naisten syyttämistä, vaan kukkahattutäti tarkoittaa sellaista jolla on ns kukkahattutätimäinen asenne asioihin eikä se ole sukupuolisidonnainen.
Impossible situations can become possible miracles

Leijona78

Palosaaren Anu on jatkanut bloggaamistaan tämän jälkeen.

Anu on näemmä siirtynyt feministiselle linjalle. Eilen kirjoittelee esimerkiksi:

QuoteKun nyt olen kohta kahden vuoden ajan koettanut maarittaa suhdettani eraaseen muslimimieshenkiloon, olen huomannut jotain konkreettista, mika kaikkien nationalistien pitaisi tietaa. Nimittain sen, etta ne ovat kaikki samanlaisia. Miehet siis. Ihan sama mista pain maailmaa ne tulevat, ne ovat kaikki ihan samaa rotua. Taman vuoksi etninen identiteetti ei merkitse mnulle enaa mitaan. Silla ei ole kaytannon ulottuvuutta minulle.

Miten tama liittyy suomalaiseen itsenaisyyspaivaan, on siten, etta vahan se vituttaa kylla luopua hyvasta juhlasta, kun kaikki muut ovat niin siina niin tohkeissaan mukana.

Mina voisin perustaa oman male festivalin, missa juhlisin yksin pelkkaa miessukupuolen erittain vittumaista outoa alkemiaa, lumoa, magiaa, esoterismia, religiota.

http://anupalosaari.blogspot.fi/2016/12/paskaa-itsenaisyyspaivan-jalkeista.html

Boldaukset Anun. Että jotenkin ne mielipiteet näyttävät heittelevän. Miesvihaa pukkaa. Koska suhde muslimimieheen, joka ilmeisesti on ikävää, mutta hänestä huomaa että kaikki miehet ovat samanlaisia.

Edit. Tosin viime viikolla kirottiin vielä suvakkeja:
http://anupalosaari.blogspot.fi/2016/11/nyt-tajusin-miksi-suvakkiyhteiskunta-ei.html
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Micke90