News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-06-07 Yle Jälkiviisaat: Mm. suomalaisten rikkaudesta ja vakuuksista

Started by skrabb, 07.06.2013, 09:41:11

Previous topic - Next topic

skrabb

QuoteJälkiviisaat
Kesto: 14 min
Jälkiviisaat 7.6..Jan Erola, Kalle Isokallio ja Jeanette Björkvist jälkiisastelivat suomalaisten rikkaudesta, vakuuksista sekä ihmisen oikeudesta bailata omassa kodissaan alasti.
http://areena.yle.fi/tv/1941078

Erolan täti oli oma ihana itsensä.
Kun Isokallio tylytti takuutuksista peräten rehellisyyttä, tädin mielestä politiikassa ei moista voi harjoittaa. Huomattava on, että tädin setä, Anne Moilanen, toimii Anarkomäen avustajana Eduskunnassa.
Suomalaisten rikkaudesta eurooppalaisella tasolla (Ylen "tutkimus") keskustellessa, Isokallio nosti esiin ostovoimateeman. Täti Erola syytti "leikillään" Isokalliota ilon pilaajaksi.
Kyllä Ylen propagandaa tulee täysillä uskoa!!!
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Nuivake

On suuri harmi, että Isokallion ulosanti vaikuttaisi välillä olevan heikon ja surkean välissä. Asiaa puhuu mutta se puhe on välillä todella rasittavaa sössötystä ja änkytystä. Monelta menee itse asia varmasti tämän takia ohi. Valitettavasti.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

desperaato

Jotain on tekeillä. Svinhuvudstatsblådetin Jeannette Björquist tulkitsi tapahtumia kuin mindervärdig fålke konsanaan.