News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Veltto kiukuttelee US:n blogissaan: Sainpas ärsytettyä teistä pahimmista tyhmyyt

Started by skrabb, 10.06.2009, 20:45:27

Previous topic - Next topic

Jesse Ikälumi

Quote from: Jussi Halla-aho on 11.06.2009, 10:01:54
Quote from: todellisuus on 11.06.2009, 00:33:25
Olikos se muuten Halla-aho, joka huomautti Mikko Ellilää riitaan johtavan ja toisen henkilökohtaisia ominaisuuksia käsittelevän arvostelun turhaksi, tarpeettomaksi ja vain arvostelijaa itseään vahingoittavaksi?

Ei ollut Halla-aho. Olisiko ollut Vasarahammer?

Niinhän se on, että kun asia-argumentit loppuvat ja huomaa olevansa väärässä niin pitää arvostella muita asioita kuten ulkonäköä.
I will never be a memory.

Suurkirjoitus

Quote from: Jesse Ikälumi on 11.06.2009, 13:04:56
Olikos se muuten Halla-aho, joka huomautti Mikko Ellilää riitaan johtavan ja toisen henkilökohtaisia ominaisuuksia käsittelevän arvostelun turhaksi, tarpeettomaksi ja vain arvostelijaa itseään vahingoittavaksi?

Niinhän se on, että kun asia-argumentit loppuvat ja huomaa olevansa väärässä niin pitää arvostella muita asioita kuten ulkonäköä.

Voi teitä monikultturisteja.

Teiltä ei löydy asia-argumentteja edes nyt kahteen poimimaani esimerkkitapaukseen (jotka olisin aivan hyvin voinut poimia toisinkin. Vaihtoehtoja on sadoittain, ellei tuhansittain.)

1)

Tämä Halla-ahon teksti

http://www.halla-aho.com/scripta/oikeasta_islamista_ja_vastuukysymyksista.html

2)Se, että sitä somalitytöntönimis-juttua seurannut uutisointi oli todellinen fiasko.

A)Vaikka tapaus olisi todella tapahtunut, se olisi silti melko pieni. Helposti löytyy esimerkkejä siitä mitä somalimiehet ovat tehneet suomalaistytöille, mutta tästä media mieluummin vaikenee.

B)Alkaa näyttää siltä, että tämäkin rasismisyytös lepää täysin tyhjän päällä. (Toisena esimerkkinä vaikka Scriptan teksti 181. "Käv rasismin aalto yl Tampereen"). Hirveästä mediahässäkästä huolimatta väitetylle tapaukselle ei ole löytynyt silminnäkijöitä, esim. sitä väitettyä tyttöä auttanutta naista. Kamerakuvaakin odotettiin, mutta sitten tuli "tieto" , että paikan kamerat olivat juuri sillä viikolla remontissa. Välttämättä en tätä "tietoa" niele.

mikkoellila

Sinulta jäi siis tyystin tajuamatta se, että kyseinen keskustelu koski nimenomaan Halla-ahon ulkonäköä, esiintymistyyliä ym. henkilökohtaisia ominaisuuksia ja niiden vaikutusta hänen kannatukseensa.

Mitään poliittiseen agendaan liittyvää asiaväittelyä ei tuossa keskustelussa ollut, joten mitään poliittisia asia-argumentteja ei ollut tarpeen esittää. Poliittinen asiakeskustelu oli nimenomaan rajattu aiheen ulkopuolelle, mutta tätä sinä et siis jostain syystä kyennyt ymmärtämään.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Jussi Halla-aho

Quote from: mikkoellila on 11.06.2009, 21:42:17

Sinulta jäi siis tyystin tajuamatta se, että kyseinen keskustelu koski nimenomaan Halla-ahon ulkonäköä, esiintymistyyliä ym. henkilökohtaisia ominaisuuksia ja niiden vaikutusta hänen kannatukseensa.

Mitään poliittiseen agendaan liittyvää asiaväittelyä ei tuossa keskustelussa ollut, joten mitään poliittisia asia-argumentteja ei ollut tarpeen esittää. Poliittinen asiakeskustelu oli nimenomaan rajattu aiheen ulkopuolelle, mutta tätä sinä et siis jostain syystä kyennyt ymmärtämään.

"Jokin syy" oli epäilemättä kehitysvammaisuus, joka - jos Mikolta kysytään - riivaa huomattavaa osaa väestöstä.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Lasikenkä 45

Kuuntelin tuossa muutamia päiviä takaperin radiosta ylen "päivän kansanedustaja" ohjelmaa ja vieraana oli Veltto Virtanen. Sitä kuunnellessa tuli yksi sana mieleen: Tajunnanvirta. Veltto oli kuin pikkulapsi joka juoksee jokaisen perhosen perässä, jos kesken jutun tuli mieleen jotain muuta, niin siitä vaan sujuvasti seuraamaan seuraavaan risteykseen asti.

Lähetyksen lopussa ei oikeen jäänyt mitään mielikuvaa mitä Veltto sanoi, paitsi ehkä ne muutamat erityisen irrationaaliset sivuraiteet. Ilmiselvä höpöttäjä.
Kaik on män't

ElinaElina

Minusta tajunnanvirta ja arvoituksellinen sekavuus on taidetta. Taiteelle on oma paikkansa, joka paikkaan se ei kuulu.
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

mikkoellila

Vasarahammerin kommentin pointtihan oli se, että sinun täysin irrelevantti henkilökohtainen haistattelusi minulle oli vain ns. primitiivireaktio eli aggressiivinen emotionaalinen reaktio sinulle esitettyyn esiintymistyyliäsi koskevaan kritiikkiin.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

todellisuus

Quote from: mikkoellila on 11.06.2009, 21:59:59

Vasarahammerin kommentin pointtihan oli se, että sinun täysin irrelevantti henkilökohtainen haistattelusi minulle oli vain ns. primitiivireaktio eli aggressiivinen emotionaalinen reaktio sinulle esitettyyn esiintymistyyliäsi koskevaan kritiikkiin.
Aha, okei, kiitos selvennyksestä.

Minun pointtini oli se, että Velton haukkuminen ja/tai pilkkaaminen (oli siihen syytä tai ei) on typerää eikä auta meitä millään tavalla.
Oliko viestini huono? Lähetä palautetta yksityisviestillä, rakentava palaute kirjoitustyylistäni ja/tai huonosta ajattelumaailmastani otetaan ilolla vastaan.

Jesse Ikälumi

Quote from: mikkoellila on 11.06.2009, 21:42:17

Olet muissa keskusteluissa arvostellut ihmisten, kuten Soinin, ulkonäköä välittämättä siitä, mitä keskustelu on alunperin koskenut.

Halla-ahon ulkonäön arvostelu oli ehkä tarkoituksenmukaista, mutta silti pelkkää provoilua.

Jussi Halla-aho

Ei siinä ollut mitään aggressiivista (tai haistattelua). Toin vain julki sinua koskevan ns. yleisen näkemyksen. Kumma, ettet pysty ottamaan asiallista ja aiheellista kritiikkiä vastaan.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

mikkoellila

Quote from: Jussi Halla-aho on 11.06.2009, 22:18:28

Ei siinä ollut mitään aggressiivista (tai haistattelua). Toin vain julki sinua koskevan ns. yleisen näkemyksen. Kumma, ettet pysty ottamaan asiallista ja aiheellista kritiikkiä vastaan.

Väitit, että minun vuolassanainen puhetyylini saa ihmiset haluamaan lyödä minua nyrkillä naamaan. Tämä kertoo vain sinun omista sairaista väkivaltafantasioistasi, joita yrität esittää ns. yleisenä näkemyksenä. Terve ihminen ei ajattele lyövänsä toista vain siksi, että tämä on puhelias. Sinulla on kuitenkin ilmeisesti niin pahasti vääristynyt ihmiskuva, että luulet toisilla ihmisillä olevan samanlaisia väkivaltafantasioita kuin sinulla.

Kaikkein olennaisinta tässä on se, että tämä sinun junttimainen, sivistymätön turpiinvetouhkauksesi minulle oli täysin irrelevantti vastaus minun esittämääni kritiikkiin sinun introvertistä käyttäytymistyylistäsi ja rupsahtaneesta habituksestasi.

Kukaan muu politiikko ei vastaisi tuollaiseen kritiikkiin ryhtymällä haistattelemaan kritiikin esittäjälle tai esittämään turpiinvetouhkauksia. Jos joku haukkuisi esim. Soinia lihavaksi päin naamaa, Soini vastaisi jotain sellaista kuin "tällaiseksi tulee, kun tykkää hyvästä ruoasta ja oluesta". Soini ei ryhtyisi huutamaan, että mikäs vitun homo sinä olet, sinua pitäisi vetää turpaan jne.

Alkuasukas

Kas, palstalla on palattu taas päiväjärjestykseen, eli keskustelemaan Halla-ahon persoonasta ja mahdollisista menneistä sanomisista.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Lasikenkä 45

Quote from: mikkoellila on 11.06.2009, 22:38:57

Väitit, että minun vuolassanainen puhetyylini saa ihmiset haluamaan lyödä minua nyrkillä naamaan...

klip klip klipeti klip

Kaikkein olennaisinta tässä on se, että tämä sinun junttimainen, sivistymätön turpiinvetouhkauksesi minulle oli täysin irrelevantti vastaus minun esittämääni kritiikkiin sinun introvertistä käyttäytymistyylistäsi ja rupsahtaneesta habituksestasi...

Heh, Alleviivasit sitten sen, mitä olit ihmettelemässä.
Kaik on män't

Jussi Halla-aho

Väitit, että minun vuolassanainen puhetyylini saa ihmiset haluamaan lyödä minua nyrkillä naamaan.

En väittänyt. Väitin puhetyylisi olevan niin ärsyttävä, että voisit yhtä hyvin kirjoittaa otsaasi "lyö minua!". Ihmettelen tarvettasi valehdella toisten sanomisista silloinkin, kun ne ovat kenen tahansa tarkistettavissa.

QuoteTämä kertoo vain sinun omista sairaista väkivaltafantasioistasi, joita yrität esittää ns. yleisenä näkemyksenä.

Ehei, Mikko hyvä. Yleinen näkemys ei ole, että sinua pitäisi lyödä, vaan että olet erittäin ärsyttävä.

QuoteTerve ihminen ei ajattele lyövänsä toista vain siksi, että tämä on puhelias.

Tästä olen samaa mieltä. En vain ymmärrä, kenestä puhut.

QuoteKaikkein olennaisinta tässä on se, että tämä sinun junttimainen, sivistymätön turpiinvetouhkauksesi minulle oli täysin irrelevantti vastaus minun esittämääni kritiikkiin sinun introvertistä käyttäytymistyylistäsi ja rupsahtaneesta habituksestasi.

Ainoastaan erittäin tyhmä ja lukutaidoton ihminen saattoi nähdä siinä turpiinvetouhkauksen. Noin muutoin sinulla alkaa selvästi mopedi keulia. Älä hermostu.

QuoteKukaan muu politiikko ei vastaisi tuollaiseen kritiikkiin ryhtymällä haistattelemaan kritiikin esittäjälle tai esittämään turpiinvetouhkauksia.

Ei varmaan. En minäkään ryhtyisi.

QuoteJos joku haukkuisi esim. Soinia lihavaksi päin naamaa, Soini vastaisi jotain sellaista kuin "tällaiseksi tulee, kun tykkää hyvästä ruoasta ja oluesta". Soini ei ryhtyisi huutamaan, että mikäs vitun homo sinä olet, sinua pitäisi vetää turpaan jne.

Ei varmaan ryhtyisikään, kuten en minäkään. Jos kuuntelet tarkkaan, huomaat, että ainoa, joka huutaa, olet sinä.

- nimim. sivullinen.

mikkoellila

Quote from: Jussi Halla-aho on 11.06.2009, 22:46:30
Väitit, että minun vuolassanainen puhetyylini saa ihmiset haluamaan lyödä minua nyrkillä naamaan.

En väittänyt. Väitin puhetyylisi olevan niin ärsyttävä, että voisit yhtä hyvin kirjoittaa otsaasi "lyö minua!".

Sehän on nimenomaan sama asia.

Ihmettelen tarvettasi valehdella toisten sanomisista silloinkin, kun ne ovat kenen tahansa tarkistettavissa.

Missä kohtaa väität minun valehdelleen?

QuoteVäitin puhetyylisi olevan niin ärsyttävä, että voisit yhtä hyvin kirjoittaa otsaasi "lyö minua!".
= Väitit, että minun puhetyylini saa ihmiset haluamaan lyödä minua nyrkillä naamaan.

QuoteTerve ihminen ei ajattele lyövänsä toista vain siksi, että tämä on puhelias.

Tästä olen samaa mieltä. En vain ymmärrä, kenestä puhut.

Et voi olla tajuamatta, että
QuoteVäitin puhetyylisi olevan niin ärsyttävä, että voisit yhtä hyvin kirjoittaa otsaasi "lyö minua!".
= sinun mielestäsi minun puhetyylini saa ihmiset haluamaan lyödä minua nyrkillä naamaan.

QuoteKaikkein olennaisinta tässä on se, että tämä sinun junttimainen, sivistymätön turpiinvetouhkauksesi minulle oli täysin irrelevantti vastaus minun esittämääni kritiikkiin sinun introvertistä käyttäytymistyylistäsi ja rupsahtaneesta habituksestasi.

Ainoastaan erittäin tyhmä ja lukutaidoton ihminen saattoi nähdä siinä turpiinvetouhkauksen.

Et sinä voi olla oikeasti niin tyhmä, että et ymmärtäisi repliikin
olevan implisiittinen turpiinvetouhkaus.

Kielenkäyttösi oli nimenomaan nakkikioskijonon turpaanvetouhkausdiskurssia. Repliikkisi oli asiasisällöltään täsmälleen sama kuin "vittu sulla on ärsyttävä puhetyyli, ootsä joku vitun homo suomenruotsalainen kun sä puhut noin ylimielisellä äänellä, sun puhetyyli on sellainen että sä kerjäät turpiisi".

Noin muutoin sinulla alkaa selvästi mopedi keulia. Älä hermostu.

Mielestäni mopon karkaamista käsistä osoittaa nimenomaan se, että minun kommenttini sinun esiintymistyylistäni sai sinut haistattelemaan minulle ja esittelemään väkivaltafantasioitasi.

Sinähän olet se sama ihminen, joka sanoi harkinneensa toisen ihmisen murhaamista hetken mielijohteesta vain kyseisen henkilön lausuman epäasialliseksi kokemasi homoseksuaalisen repliikin vuoksi.

Ei siis ole yllättävää, että tuollainen ihminen esittelee väkivaltafantasioitaan myös reagoidessaan hänen esiintymistään koskevaan kritiikkiin.

QuoteKukaan muu politiikko ei vastaisi tuollaiseen kritiikkiin ryhtymällä haistattelemaan kritiikin esittäjälle tai esittämään turpiinvetouhkauksia.

Ei varmaan. En minäkään ryhtyisi.

Ihmettelen tarvettasi valehdella omista äskettäisistä sanomisistasi silloinkin, kun ne ovat kenen tahansa helposti tarkistettavissa.

Jos kuuntelet tarkkaan, huomaat, että ainoa, joka huutaa, olet sinä.

Mielestäni sinun täysin irrelevantti henkilökohtainen haistattelusi minulle sinun esiintymistyyliäsi koskevassa keskustelussa oli nimenomaan raivokasta huutamista. Kukaan ei voi pitää sinun kyseistä repliikkiäsi hyväksyttävänä käytöksenä kansanedustajaehdokkaana olleelta kaupunginvaltuutelulta.

Hannu Niemi

Quote from: reino on 11.06.2009, 22:54:13
Forumin viihdearvo on kovassa nousussa! :)

Kyllä, vapiskaa ketonen & myllyrinne! Halla-Aho & Ellilä ovat ottamassa teitä kiinni kovaa vauhtia ;D 
"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

Jesse Ikälumi

Voisiko tämän kaiken siirtää uuteen ketjuun? Nimi voisi olla vaikka: Jussi vs. Mikko - The Final Countdown tai Jussin turinat ja Mikon löpinät jne.

Hommaforum Admin

Quote from: reino on 11.06.2009, 22:54:13
Forumin viihdearvo on kovassa nousussa! :)

Alkaa olla niin hämärää meininkiä, että pitää kohta vaihtaa putkan nimeksi Kummaforum.

Mutta antaa netsien nahistella. Se on niiden työ!

Kowalski

En tiedä. Minusta hommaforum on ihan sopiva nimi tälle palstalle, jos tuo rakkaussuhde etenee rakkaudentäydentämisvaiheeseen.

Lasikenkä 45

Quote from: Lyyli on 11.06.2009, 23:07:38
Voisiko Mikko itse asiassa olla homoeroottisesti rakastunut Jussiin? Hmmm...? Kuten yksi toinen turkulainen??

Homoerotiikasta en uskalla mennä arvaamaan, mutta eräässä suomalaisessa tv-sarjassa huudettaisiin Mikolle jo kovaa kyytiä "Lääkkeet! Lääkkeet!"

Voin suorastaan tuntea raivon kuolan tippuvan kengilleni. Ainahan se koira saa räksyttää, mutta vesikauhuiset yleensä ammuttiin.
Kaik on män't

Miniluv

Quote from: Jesse Ikälumi on 11.06.2009, 23:11:09
Voisiko tämän kaiken siirtää uuteen ketjuun? Nimi voisi olla vaikka: Jussi vs. Mikko - The Final Countdown tai Jussin turinat ja Mikon löpinät jne.

Eikö nykyinen otsikko loppujen lopuksi ole melko kuvaava?  :o
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

MW

...mutta onhan se edistystä, kun snagarilla 02:00:

"Nyt kuule tulee implisiittisesti tästä diskurssista lättyyn!"

"Nuuhkaise elintä, seksuaalisesti deviantti, vedän sua eksplisiittisesti haistimeen ennen kuin ehdit sanoa habitus!"

Muka sivistymättömiä peräkammarin poikia, hui hai.

mikkoellila

Quote from: MW on 11.06.2009, 23:23:11
...mutta onhan se edistystä, kun snagarilla 02:00:

"Nyt kuule tulee implisiittisesti tästä diskurssista lättyyn!"

"Nuuhkaise elintä, seksuaalisesti deviantti, vedän sua eksplisiittisesti haistimeen ennen kuin ehdit sanoa habitus!"

Tämä oli muuten oikeasti niin hauskaa, että hihittelin ääneen täällä kapakassa tätä lukiessani. Minulle tuli tuosta assosiaationa Frasierin ja hänen veljensä Nilesin väliset riidat...

MW

Quote from: mikkoellila on 11.06.2009, 23:26:49

Tämä oli muuten oikeasti niin hauskaa, että hihittelin ääneen täällä kapakassa tätä lukiessani. Minulle tuli tuosta assosiaationa Frasierin ja hänen veljensä Nilesin väliset riidat...

Jep, *joukkohalaus*.  ;D Voi miten homoa. Täytyy poiketa Turussa joskus, joitain long time no see asuu tiemmä vielä siellä. Homma.

IDA

Quote from: MW on 11.06.2009, 23:34:39
jep, *joukkohalaus*.  ;D Voi miten homoa. Täytyy poiketa Turussa joskus, joitain long time no see asuu tiemmä vielä siellä. Homma.

Sama. Halataan.

Mikko voisi kyllä myöntää, että hän osaa olla aivan helvetin ärsyttävä. On ihan ok, että on rehellinen ja sanoo mitä mieltä on, mutta ei varmaan todellakaan ole kiva elävänä kuunnella millainen paska Mikon mielestä on.

Äänestäjä

Quote from: Miniluv on 11.06.2009, 23:21:21
Quote from: Jesse Ikälumi on 11.06.2009, 23:11:09

Eikö nykyinen otsikko loppujen lopuksi ole melko kuvaava?  :o

Oikein osuva. En tiedä onko tämä kaikki ihan pelkästään Velton ansiota, mutta voi tosiaan olla että hänen kirjoituksissaan on joku pointti.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

Jussi Halla-aho

Quote from: mikkoellila on 11.06.2009, 23:06:44
Sinähän olet se sama ihminen, joka sanoi harkinneensa toisen ihmisen murhaamista hetken mielijohteesta vain kyseisen henkilön lausuman epäasialliseksi kokemasi homoseksuaalisen repliikin vuoksi.

Mikosta on tulossa hyvää vauhtia vihreä nainen.

- nimim. sivullinen.

Nationalisti

Ellilä on aivan raivostuttavan ärsyttävä jäbä. Kaikki sen tietää.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

reino

Quote from: Jussi Halla-aho on 12.06.2009, 10:51:10
Mikosta on tulossa hyvää vauhtia vihreä nainen.

Tästä ketjusta ei puutu enää muuta kuin esseisti Jukka Relander ja vihreät miehet.